M mammax76 Uusi jäsen 09.05.2007 9 0 1 23.01.2008 #1 Onko kokemusta sektiohaavan paranemisesta, kun on läskimakkaroita alavatsalla? :ashamed: Mitä lääkärit/kätilöt ovat asiaan sanoneet?
Onko kokemusta sektiohaavan paranemisesta, kun on läskimakkaroita alavatsalla? :ashamed: Mitä lääkärit/kätilöt ovat asiaan sanoneet?
P Pirpsu Jäsen 17.01.2008 69 0 6 23.01.2008 #2 Mulla on riittämiin läskimakkaroita ja tosi hyvin parani viime kerralla haava. Eikait se paraneminen ole niistä makkaroista kiinni..
Mulla on riittämiin läskimakkaroita ja tosi hyvin parani viime kerralla haava. Eikait se paraneminen ole niistä makkaroista kiinni..
T Tuittupää Jäsen 22.09.2007 209 0 16 23.01.2008 #3 Ei ole paraneminen kiinni makkaroista mutta haavan tulehtumisen riski on suurempi. Minulla tuli pieni tulehdus ja viikko meni sairaalassa mutta sen viikon aikana paranikin sitten ettei sängystä nousu enää sattunut.
Ei ole paraneminen kiinni makkaroista mutta haavan tulehtumisen riski on suurempi. Minulla tuli pieni tulehdus ja viikko meni sairaalassa mutta sen viikon aikana paranikin sitten ettei sängystä nousu enää sattunut.