Yliluonnollisista kokemuksista tuli mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janiina

Vieras
Mitä se tarkoittaa jos tulee kuolleen käyttämä hajuveden tuoksu yhtäkkiä nenään?
Itselle kävi näin kun anoppi kuoli yhtäkkiä, istuin autossa kun mies kävi äitinsä kotona jotain hakemassa aika pian kuoleman jälkeen ja mulle tuli sen anopin hajuvesi yhtäkkiä tosi voimakkaana nenään??

Anoppi kävi sua kattomassa. Jos kuolleella on ollut oma ominaistuoksunsa eläessään, vaikka just jokin tietty hajuvesi tms niin sillä tavallahan hän pystyy kuolemankin jälkeen "ilmoittamaan" lähellä olemisestaan.

Itse aistin usein erilaisia tuoksuja, jotka vain yhtäkkiä tulee nenään ilman näkyvää syytä. En esim käytä itse hajuvesiä, mutta joskus yksin kotona ollessa saattaa hajuveden tuoksu leijailla jostain luokseni. Isäni kodissa on omalaatuinen, vanhan talon tuoksu. Kerran aamulla juuri sellainen tuoksu leijui ympärilläni, enkä tiedä mistä se tuli. Oli pakko soittaa isälle että onko kaikki kunnossa.. olihan siellä .

toissa yönä heräsin ku pojan "leikki tietokone" meni päälle, olohuoneeseen menin ja nostin pöydälle ja se meni hiljasex ja sit ku hiippailin takas sänkyyn rupes taas pimputtammaan..
ja sen jälkeen se ei ookkaan enää soitellu yksinään.. kävi vaan mielessä kun nukkumaan mennessä isääni mietiskelin, että oisko käyny moikkaamassa.. ainakin näin toivon. :)

Kävi tervehtimässä, joko muistona tai henkenä. Kuinka tahansa haluat ajatella...

Unski-vainaa käy yhä tupakalla talon nurkalla, vaikka kuoli ennen kuin hänet tapasin.

uskon aaveisiin ja joskus kokenukin jotain pientä mutta missään kummitustalossa en tahtoisi asua.. varsinkin nyt kun on vauva ! :) heh kun itse joskus kuolen ja jos lempituoksuni alkaa kummitella niin siinäpä haistelevat ihmiset vanilijaa..

Yhteistyössä