Yliluonnollisia kokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anneli-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tämä on tosi
kun harrastin kundaliinijoogaa päivittäin, n. 1,5kk ajan niin näin tulevaisuuteen kaksi kertaa.
pelästyin siitä tosi paljon ja ne molemmat toteutui muutaman päivän sisällä. loppujen lopuksi oli merkityksettömiä asioita koska aloin pelkäämään että mitä ne tarkoittaa..
älkää harrastako kundaliinijoogaa!

tämä on tosi
kun harrastin kundaliinijoogaa päivittäin, n. 1,5kk ajan niin näin tulevaisuuteen kaksi kertaa.
pelästyin siitä tosi paljon ja ne molemmat toteutui muutaman päivän sisällä. loppujen lopuksi oli merkityksettömiä asioita koska aloin pelkäämään että mitä ne tarkoittaa..
älkää harrastako kundaliinijoogaa!
Niissä on pimeyden voimat valloillaan, ei kannata harrastaa sellaista!

No siis lapsena olin yöllä yksin kotona olin menossa nukkumaan. Nih yhtäkkiä mun radio ohjattava auto hyppäsi alas hyllyltä ja ajoi vähän matkaa siinä latialla ni kyl taisin pikkasen säikähtää sitä. Mut olin tyyliin joku 8-9 v

Noh voiko tämän kokein todentaa. Vähän niunkuin myytinmurtajat et voino ulkoa tuleva pulssi liikuttaa. Minkä todenäkösyys arvion antaisit tälle impulssin liikuttamiselle?
Kyllä periaatteessa voi testata, varsinkin sodassa käytettävällä häirintälaitteella. Liike sinänsä ei tule pulssista, vaan pulssi osuu kohdalleen auton kaukoohjaisessa käytettävän komennon kanssa. Eli normaalisti pulssi tulee kaukoohjaimesta ja tässä tapauksessa ulkopuolelta. 60% ja loput auton omalle häiriöille. (Pulssi=radioaalto)

Kyllä periaatteessa voi testata, varsinkin sodassa käytettävällä häirintälaitteella. Liike sinänsä ei tule pulssista, vaan pulssi osuu kohdalleen auton kaukoohjaisessa käytettävän komennon kanssa. Eli normaalisti pulssi tulee kaukoohjaimesta ja tässä tapauksessa ulkopuolelta. 60% ja loput auton omalle häiriöille. (Pulssi=radioaalto)
Niin joo sähköimpulssi joka tuhoaa sähköiset laitteet? Mitä tarkoitat auton omalla häiriöllä? Mut aika tsägäähän tuo on et noin tapahtuisi. Pitäsköhän ottaa uusiksi tuo koe ja ottaa siitä projekti ittelle😁

Niin joo sähköimpulssi joka tuhoaa sähköiset laitteet? Mitä tarkoitat auton omalla häiriöllä? Mut aika tsägäähän tuo on et noin tapahtuisi. Pitäsköhän ottaa uusiksi tuo koe ja ottaa siitä projekti ittelle
Autoon on esim. jäänyt jokin sähköistys joka aktivoi liike komennon. Jos mielenkiintoa ja innostusta riittää, niin meneehän projetinakin. Voihan se olla aika haastava projekti.

Autoon on esim. jäänyt jokin sähköistys joka aktivoi liike komennon. Jos mielenkiintoa ja innostusta riittää, niin meneehän projetinakin. Voihan se olla aika haastava projekti.
Nojoo mut mikä sun mielestä olisi aikaviive jos tälläinen latinki olisi jäännyt autoon tapahtuisiko se minuuteissa vai viellä tuntien jälkeen voisi purkautua?

Yhteistyössä