Ylihuomenna on aatto ja meidän kämppä ei ole joulua nähnytkään... :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt joulumuori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos pystyt siinä koneella olemaan, niin miksi et samantien keskitä sitäkin energiaa paikkojen järjestelyyn tms. Sitten vaikka se huutava käärö sylissä, sen verran kun pystyt. Jos kerran se siivous on jokin ehdoton pakko. Jos olette oman perheen kesken joulun, ei ole todellakaan mikään pakko edes tehdä perussiivousta. Ajattelet, että tämä on nyt tämmöinen poikkeusjoulu ja ensi vuonna sitten panostat taas erilailla.

Miksi ihmeessä pitää koko kämppä siivota lattiasta kattoon vain joulua varten? Anna armoa itelles ja miehelles, kuhan on ruokaa ja muksuille tärkemmät eli pari lahjaa niin kyllä se joulu mieli tulee. Nyt relaatte ja annatte olla, pahimmat sotkut voitte potkia sohvan alle :)

[QUOTE="mä";22728422]Totta on, tavallinen viikonloppukaan sottaisessa ja likaisessa kodissa ei ole niin rentouttava kuin puhtaassa siistissä kodissa. Ruoka ei maistu hyvälle jos on sotkuinen keittiö ja tunnelma muutoinkin menee pilalle, kun joutuu ajattelemaan tekemättömiä töitä... hihat heilumaan tänää ja teet pikaraivauksen. Nappaat jonkun kaapin tai komeron perälle kaikki hujan hajan olevat kamat, imuroit ja peset lattia sekä pyyhkäise pöydät ja pese vessa. Kengät ojoon eteisessä ja avot, joulukoristeita paljon sinne tänne, kynttilä palaan. Liha uuniin, ja saarioista muuten pöytään. Lahjat kuusenalle ja anna joulun tulla :D Hyvää Joulua!! SÄ pysytyt vielä siihen, mäkin aijon sen vielä tänään tehä :D[/QUOTE]

Kiitos! Tuntui hyvältä, etenkin toi kamojen lykkääminen johonkin komeroon... ;)

[QUOTE="vieras";22728480]Jos pystyt siinä koneella olemaan, niin miksi et samantien keskitä sitäkin energiaa paikkojen järjestelyyn tms. Sitten vaikka se huutava käärö sylissä, sen verran kun pystyt. Jos kerran se siivous on jokin ehdoton pakko. Jos olette oman perheen kesken joulun, ei ole todellakaan mikään pakko edes tehdä perussiivousta. Ajattelet, että tämä on nyt tämmöinen poikkeusjoulu ja ensi vuonna sitten panostat taas erilailla.[/QUOTE]

Mulla on koko ajan vauva sylissä. Välillä olen käynyt leikkimässä isompien kanssa. Vauvaa imettelen jatkuvalla tahdilla. Siivoaminen yhdellä kädellä ei ole valitettavasti niin helppoa kuin kirjottaminen yhdellä kädellä... :xmas:

Muistetaan kuitenkin, että ei me sitä joulua kaapeissa vietetä. Joten kaikki ylimääräiset kamat kaappeihin ja pientä siisitimistä. Ja sitä joulumieltä. Tulee se joulu pienemmälläkin riehumisella. Hyvää Joulua kaikille!

No sitten johonkin komeroon, vaikka siivoukomeroon :D Oikeesti, mä olin jo hermoromahduksen partaalle itekin kunnes miehen kanssa vaan sovittiin että antaa olla ja nautitaan nyt tästä muuten...

Joo, ei tässä nyt missään nimessä aleta enää suursiivousta tekemään! Kunhan saisi jotenkuten kämpän kuntoon. Taidankin heittää tämän takiaisen siihen liinaan nyt ja alottaa laittelemalla vähän leluja paikoilleen. Ehkä voisi vielä saada imuroituakin!

Kiitos kaikille ja oikein hyvää joulua! :)

Yhteistyössä