yliherkkä mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Samantha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Samantha

Vieras
Hei!

Tapailen erästä miestä joka on kyllä todella ihana paketti!
Hän kuulemma kykenee olemaan kanssani täysin oma itsensä ja näyttämään/kertomaan tunteensa. Miespuolisten ystävien kanssa hän ei kuulemma kykene, eikä edellisen tyttöystävänsä kanssa kyennyt myöskään esimerkiksi itkemään vaikka olisi itkettänyt. He seurustelivat puoli vuotta.

No hän on kuulemma rakastunut minuun ihan hirveästi, ei ole koskaan tuntenut moista rakkautta, ei edes tyttöön jonka kanssa sen 6 kk seurusteli. Me olemme tunteneet nyt 2 kuukautta, nukkuneet toistemme luona ja käyneet treffeillä, on ollut todella ihanaa.

Tänään päädyimme puhumaan vakavia. Puhuimme omista elämistämme, kävimme läpi nuoruuttamme ja lapsuuttamme. No ensin kerroin omastani kaikennäköistä, niin vakavia asioita kuin iloisiakin. No hänen vuoronsa tuli. Hän liikuttui. Hänellä valui kaksi kyyneltä silmästä ja hän tokaisi että "Olen ollut aina tosi kiltti kaikille, en ole koskaan satuttanut ketään" kysyin että miksi kyyneleet valuivat silmistäsi kun kerrot noin hianon asian että olet onnistunut olemaan ihana aina kaikille. hän tokaisi "Anteeksi, liikutuin vain niin kovasti"
No päästiin hänen liikuttumiseensa. Kysyin "oletko aina ollut noin herkkä liikuttumaan" hän vastasi "kyllä vaan, en mä jätkäporukassa enkä exän kanssa mutta esimerkiksi kotona jos ikävöin sua tai mietin jotain surullista tai katon jotain leffaa, tosin leffoissa ei tarvii olla kuin joku ihan normi loppu nii saatan silti liikuttua, ei välttämättä mitään kovin surullista" no kysyin että liittyykö se suruun, onko hän esimerkiksi nyt surullinen kun kyyneleet pääsivät, hän vastasi että "ei se liity suruun, olen nytkin ihan onnellinen"

tuossa keskustelumme, mutta siis tiivistettynä. Hän liikuttuu hirveän helposti, ei tarvitse kun olla liikuttava kappalekkin niin hänellä on vedet silmissä.
Kyseessä tosiaan on todella kiltti mies, ei ikinä lyönyt ketään saati huutanut kellekkään, ei ole vihainen koskaan kauaan, joskus vähän mököttää. Hirveän läheisyyden kaipuinen kylläkin, haluaa kokoajan suudella ja olla lähellä.
Mietin vaan että onkohan tollainen noin herkästi liikuttuminen yleistä, että kyyneleet tirauttaa..

Kuulostaa ihan samanlaiselta kuin yks mies ketä tapailin hetken aikaa. Mun kohdalla se muuttu tuosta vaan pahemmaksi ja pahemmaksi.. Kohta se saa itkullaan ja herkkyydellään sut tuntemaan syyllisyyttä asioista joista ei pitäis.. ja manipuloimaan.. Tää mun tapailema mies, osoittautu ihan sekavaksi. Loppujen lopuksi yritti itsemurhaa, kun halusin hänestä eroon..

No älä edellinen höpsi! Herkät miehet on upeita ja niitä on harvassa. Minusta se on miehekästä että on kykeneväinen kokemaan sympatiaa, empatiaa ja vielä näyttää sen. Harva mies osaa!

Miksi mäkin olen näin hirveä epäröimään?
mulla kans heti kävi mielessä joku läheisriippuvuus ja yliherkkyys.
Tää on kummiski aika ihana mies, emmää haluais lopettaa tapailua tän takia että se itkee helposti.

Mä en jostain syystä luota mieheen joka itkee helposti ja on "liian" herkkä. :ashamed: Mut tää varmaan ihan mun henk.koht. ongelma. Mun miehessä kun pitää olla munaa ja sen pitää antaa mun olla se herkkä osapuoli ja tukea mua, ei toisinpäin.

horoskoopiltaan kaksonen :D ja ei ole mitään aivohalvauksia ollut.
Hirvee välittään toisista ja on ystävänä tosi ihana. Ois varmasti hieno poikaystäväkin. Kehuu ja rakastaa täysillä, ei pelkää kertoa tunteistaan.
Hirvee fiksusta perheestäkin, ihanat vanhemmat ja kasvattanu todella hyvin lapsensa!

Mut myönsi ettei ole sinut kroppansa kanssa, tietää kuulemma että on hyvä tyyppi (hyvä kaveri muille yms) mutta kehonsa kanssa ei ole sinut. uskalsi jopa sen myöntää.

Niin ja tosiaan aikaisemmin kerran seurustellut, tyttö jätti hänet. Hän kuulemma itki yhden illan, sitten suri viikon ja jatkoi elämää. Muuten elellyt sinkkuna ja on muutenkin hyvin itsenäinen. Omistaa yhden hyvän kaverin, muuten urheilee ja harrastelee kaikkea itsekseen.

Siis herkkä mie son hieno juttu! Oikea kultakimpale.

Mutta ihmetyttää, mitä herkistymistä siinä on, että on itse ollut kiltti. Tulee jotenkin mieleen että on tosiaan manipuloiva tai läheisriippuvainen tai sit rankkoja kokenut, kovasti kiusattu tms... Ja toi mua kans huolestuttais, että on vaan yksi kaveri....

Noh: hänellä on yksi kunnon ystävä, loput ovat sellaisia tuttuja joiden kanssa mennään juomaan.
tosin monellako 20 vuotiaalla on monta läheistä ystävää?
Manipuloivalta hän ei vaikuta, ei todellakaan. mutta uskon että häntä on kiusattu koska ylipainoa löytyy ja tosiaan varmasti nössöksi haukuttu kun on niin kovin kiltti aina ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Samantha:
Noh: hänellä on yksi kunnon ystävä, loput ovat sellaisia tuttuja joiden kanssa mennään juomaan.
tosin monellako 20 vuotiaalla on monta läheistä ystävää?
Manipuloivalta hän ei vaikuta, ei todellakaan. mutta uskon että häntä on kiusattu koska ylipainoa löytyy ja tosiaan varmasti nössöksi haukuttu kun on niin kovin kiltti aina ollut.

Niin no siitä se kyynelten syy vois kyl löytyä.
Miksi 20-vuotiaalla ei vois olla useita läheisiä ystäviä? Mulla ainakin oli... ;)
No mut jos herkkyys vetoaa ja hyvältä mieheltä vaikuttaa niin anna palaa!

Sanoi "toivottavasti opit tuntemaan mut ja tajuamaan oikeasti miten kiltti olen"
Sain eka hänestä pahan pojan maineen koska hän juo. Käy isossa porukassa juomassa ja kerskuu sillä.
Nytkun me olemme tapailleet hän ei ole juonut, näkee vain sitä yhtä läheistä ystävää.

Hän kertoi että on joutunut muuttamaan ja sitä kautta kokenut yksinäisyyttä, hän siis on ollut syrjitty. Voisiko herkkyys heijastua sieltä?

Hui, linkitin tuossa hänelle tuon läheisriippuvaisuus jutun netistä kun luin sitä, sanoin vaan että "katsos kun mielenkiintoinen artikkeli"

hän tokaisi "hui kun luen tuota niin tulee aivan minä itse mieleen, onkohan mulla läheisriippuvuus?"

apua, eikai sitä ite tiedosta.
?

Alkuperäinen kirjoittaja Samantha:
Hui, linkitin tuossa hänelle tuon läheisriippuvaisuus jutun netistä kun luin sitä, sanoin vaan että "katsos kun mielenkiintoinen artikkeli"

hän tokaisi "hui kun luen tuota niin tulee aivan minä itse mieleen, onkohan mulla läheisriippuvuus?"

apua, eikai sitä ite tiedosta.
?

Ehkä osuit ytimeen. Ehkä hänelle on ennenkin puhuttu tuosta, siis ehkä joku on epäillyt ja kysynyt onko hän lh?

Miksi pitää koko ajan hokea että on kiltti? Siis jos todella ON kiltti. Eikai kauniskaan ihminen koko ajan hoe että "tajutako että mä olen kaunis ja mä olen tosi kaunis" mun mielestä outoa että hokee tuota kiltteyttä...

hmm: pelkää että pidän häntä pahana miehenä.

Olemme harrastaneet seksiä, hyvin sujui, oikeen mahtava seksikumppani :D ihan alastomana kykeni olemaan ja luottamusta taidoista löytyi.

Ei ole kukaan epäillyt läheisriippuvuutta, itse vaan kokee että on hirveän läheisyyden kaipuinen mutta sehän nyt on ihan normaalia.

tosin nautin että hän pitää läheisyydestä, haluaa pitää kainalossa ja pusutella. Hän ei kuitenkaan rajoita menojani, sanoo että saan mennä miten tykkään. Mustasukkainen hän on sopivasti-muttei liikaa.
Pidin häntä tosiaan aluksi pahana miehenä ja se ärsytti häntä. Hänen alkoholinkäyttönsä sai minut ajattelemaan niin, siksi vissiin hokeekin että minun on uskottava: "olen kiltti"

20 vuotta oon ollu jo naimisissa just tollasen miehen kanssa, mutta se onki espanjalainen :) en vaihtaisi koskaan johonki suomalaiseen joka kaljoissa vain uskaltaa puhua tunteista