Yliaikainen raskaus, koska käynnistetty?

Ihan mielenkiinnosta kyselen että koska teillä on käynnitetty (viikot)?
Mulla ensimmäinen yliaikais kontrolli olis ti, ke tai to, mietin et voiko ne jo sillon heti ottaa mut sisään. Mulla siis olis viikonpäästä, lauantaina 42+0. Ja edellinen neiti käynnistettiin 41+6, pari päivää aiemmin olis käynnistetty, mut kun oli joulu.
 
viikolla 40+
menin kättärille polille kun tuntu että jokainen lapsen liike sattuu ihan pirusti jonnekkin tonne sisuskaluihin..syynä oli se että lapsivesi oli loppu (!) ja kun seuraavana päivänä käynnistivät niin ei sieltä lorahtanu MITÄÄN missään vaiheessa..ei puhaksun jälkeen eikä tullu lapsenkaan mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
viikolla 40+
menin kättärille polille kun tuntu että jokainen lapsen liike sattuu ihan pirusti jonnekkin tonne sisuskaluihin..syynä oli se että lapsivesi oli loppu (!) ja kun seuraavana päivänä käynnistivät niin ei sieltä lorahtanu MITÄÄN missään vaiheessa..ei puhaksun jälkeen eikä tullu lapsenkaan mukana.
etkö ollu huomannu että vesi on vähissä? mlla kans sattuu kun vauva liikkuu vattassa. mutta en ois kyllä huomannu että vetet ois menny :eek: ?
rv38+2
 
Äippäpolille siirrettiin kun olin rv.41+3, silloin sanoivat tutkimusten jälkeen että tuskin käynnistetään vielä aikoihin, mutta 2vrk välein siellä tutkitaan ja päätetään sen mukaan. Rv.41+5 kävin taas ja kotiin laitettiin, kuulemma katsellaan taas rv.42+0, mutta luojan kiitos lapsivesi alkoi tihkua heti samana 41+5 iltana ja tihkui siihen 42 tarkistukseen asti jolloin tutkimuspöydällä levahti vedet siihen kokonaan. Silloin sanoi vasta että nyt ei kotiin enää asiaa ilman nyyttiä. Eli LUAS:issa ainakin seuraavat melkein loputtomiin ennen käynnistystä jos kaikki äitillä ja sikiöllä ok :(
 
Pilkkua viilaan, mutta yliaikainenhan on siis eri asia, kun lasketun ajan yli mennyt. Vasta yli 42-viikkoinen on yliaikainen. Mulla takana (eri syistä ) kolme käynnistystä viikoilla 41+5, 40+1 ja 37. Ja samana päivänä on myös syntyneet jokainen
 
ensimami83
mulla viikkoja nyt 41+0. Kontrollikäynti tod näk 41+3. Toivon että tulis ennen sitä.. Pyydän käynnistystä 41+6 (eli maanantaina) jos ei ole tullu ennen sitä.

Onko kokemuksia siitä, käynnistääkö ne toiveesta, vai vasta kun on pakko??????
 
ja miten eivät ole huomanneet sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
viikolla 40+
menin kättärille polille kun tuntu että jokainen lapsen liike sattuu ihan pirusti jonnekkin tonne sisuskaluihin..syynä oli se että lapsivesi oli loppu (!) ja kun seuraavana päivänä käynnistivät niin ei sieltä lorahtanu MITÄÄN missään vaiheessa..ei puhaksun jälkeen eikä tullu lapsenkaan mukana.
miten se vesi voi vaan hävitä? omituista
 

Yhteistyössä