V
Vippe
Vieras
Molly, täälläkin on samanlaisia fiiliksiä ollut. Nyt on taas semmonen olo, että pystyn täällä kirjottelemaan, mutta silti olemaan melko cool tästä asiasta. Mää oon alkanu psyykkaan itseäni, että en mää edes halua lapsia.. Helpottaa oloa, kun itelleen vähän valehtelee.
Elämä vaan on muutenkin ihanaa.
Oon kyllä vähän myös johdatukseen uskova, eli kyllä se vauva meille, jos niin on tarkoitettu..
Sekin tavallaan pitää mut selväjärkisenä tän asian suhteen, kun uskoo siihen että kyllä se sieltä tulee. Ja jos ei, niin sitten ei. Ja näin on tarkoitettukin. (Miestä aina ärsyttää tää mun fatalismi, mutta en voi sille mitään.) 
Ja sit lihomisesta. Hih, vaikka ei olekaan naurunasia, mutta niin on päässyt käymään myös täällä. En oo vaa'alla käyny, mutta vatsamakkarat pullottaa siihen malliin. Sama homma, herkut tullut taas kuvioihin ja jumppaaminen jäänyt vähälle.. Hyi meitä.
Pitäis kyllä vähän taas ryhdistäytyä, ettei kukaan ala kommentoimaan mun kupuani. Mää lihon ensimmäisenä mahasta, joten hyvinkin joku voisi päätellä siitä että mä olisin raskaana. (näin on myös joskus käynyt...) Enivei, laitetaan kaamoksen piikkiin.
Nii, ja keittiö valmistunee ensi viikolla.
Satuliinille peukut ja myös pahoittelut siipan papan poismenosta. En tainnut sitä muistaa aiemmin sanoa.
Peukut myös muille!!Mannalla ainakin jo tällä viikolla jännät paikat eikö?
Ja sit lihomisesta. Hih, vaikka ei olekaan naurunasia, mutta niin on päässyt käymään myös täällä. En oo vaa'alla käyny, mutta vatsamakkarat pullottaa siihen malliin. Sama homma, herkut tullut taas kuvioihin ja jumppaaminen jäänyt vähälle.. Hyi meitä.
Satuliinille peukut ja myös pahoittelut siipan papan poismenosta. En tainnut sitä muistaa aiemmin sanoa.
Peukut myös muille!!Mannalla ainakin jo tällä viikolla jännät paikat eikö?