Yli 36v KesäToiveet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pilkettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
? Lauantai ?

----KEVÄTTOIVEET YLPEÄNÄ ESITTÄÄ:

PLUSSANNEET :heart:

HissunMyy la. 11.5.07

Klaava la 23.5.07

Lyydia2001 la 2.7.07

Kuntsikka la 19.7

Pilkettä la 10.8.07

äitix8

Miesku

Maudie :hug: :(

HAAMUILIJAT :xmas:

PIINASSA :headwall:

Micosa 24/28-33

Mimsku 28/28-30

PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Tiitiäisen äiti 18/28

Pihlamaaria 17/29

TÄTI KYLÄILEMÄSSÄ :hug:

Eulis

HAAHUILIJAT :whistle:

Omppu-70

Epskeps

Onpas täällä hiljaista nykyisin (itsehän olen tietenkin täysin syytön hiljaisuuteen :whistle: ). Taitaa kaikilla olla muut kiireet...

Mulla jää arvatenkin aika vähäksi tämä koneen räplääminen iltaisin ja viikonloppuina, kun saa tuolla töissä ihan tarpeekseen. Mieluusti sitten tekee käsillään jotain muuta kuin naputtelee konetta, jos vaan on aikaa. Siitä johtuu siis minun hiljaisuuteni.

Tänne ei kummempia kuulu muutenkaan. Kaikki lienee suunnilleen reilassa. Vauva potkii mahassa jo niin, että näkyy päällekin päin varsinkin, jos on selällään. Töissä on ollut ihan ok, alkushokin jälkeen. Työtkin tuli ensimmäiseen versioon ajallaan eikä ainakaan toistaiseksi ole tullut negatiivista palautetta.

Yksi kyyläävä viisikymppinen rouva lienee huomannut tilani, kun on niin häiritsevän huomattavasti tiiraillut navan seutua muutaman kerran. Vähän tympii, kysyisi, jos kiinnostaa. Minusta tuollainen salavihkainen toisen vatsan vilkuilu alkaa jo mennä epäkohteliaisuuden puolelle. Mutta jokainen tyylillään.

Pitäisi kirjoittaa esseekin valmiiksi, sillä palautus on ensi viikolla. Nyt en kuitenkaan jaksa tänään sitä tehdä. Sain onneksi eilen aika paljon valmista äskettäin laadittua loppuosioonkin jonkinlaiset suuntaviivat, joten jospa se siitä. Sitten kyllä otan opiskelun suhteen aika rennosti tämän kevään, sillä liika on kuitenkin liikaa mullekin. Yhtä kurssia tuossa kaavailin, mistä selviäisi pelkällä lukemisella ja tentillä, mutta mitään muuta en taida viitsiä. Pitänee palata asiaan sitten vuoden kuluttua, kun tämä vatsan asukaskin on toivon mukaan jo puolivuotinen.

Onneksi tuolla projektilla ei niin kiire olekaan, sillä ammatti ja koulutus on kuitenkin jo olemassa. Valmistuupa sitten kun ehtii. Ei millään jaksa ainakaan toistaiseksi tehdä itselleen mitenkään tiukkoja aikatauluja.

Hyvät viikonlopun jatkot vaan kaikille. Palannen palstalle viimeistään maanantaina ;) <br><br>

? Sunnuntai ?

HissunMyy la. 11.5.07

Klaava la 23.5.07

Lyydia2001 la 2.7.07

Kuntsikka la 19.7

Pilkettä la 10.8.07

äitix8

Miesku

Micosa 25/28-33

Mimsku 29/28-30

PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Tiitiäisen äiti 19/28

Pihlamaaria 18/29

Eulis

Epskeps

Maudie

Omppu-70

<br><br>

Hih hii! Täti tuli!!! :D Että siitä riesasta osaakin ihminen iloita... :D :laugh: Nähtäväksi jää kauanko tuo mahtaa kylässä viipyä ja minkälaiseksi kierto palaa.. Mutta kroppa alkaa palaamaan ennalleen, jippii! (tai niin sopii ainakin toivoa..) :D :D :D

Muuta ihmeellistä tänne ei kuulukaan. Poitsu on luopunut nyt ihan kokonaan päiväunista eikä suostu enää päivälevollekaan menemään.. No illat on sitten tosi lyhyet kun pitää pojan tietty aikasin nukkumaan mennä, kun aikasin herää aamulla. Jää vaan pojan ja isin yhteinen aika tosi vähiin :/ Eipä nuo kerkee muuta kuin aamulla sanoon huomenta ja illalla hyvää yötä.. :( Ja isi on nyt viikonlopunkin töissä.. Ja poika roikkuu mussa kuin takiainen nykyisin kun hoidon aloitti. Mut ymmärtäähän sen. Äiteetä on ikävä... :saint: :heart:

Heipä taasen,
aloitan taas täältä "alusta".Reilu kuukausi on kulunut keskenmenosta, ja nyt alkaa vauva vallata ajatuksia.Vuoto ei ole loppunut vieläkään, mutta jäklitarkastuksessa lääkäri sanoikin sen kestävän pitkään spontaanin km jälkeen.
Uuden yrityksen saa aloittaa heti, mutta jos asiat menee niin kuin ennenkin (lukuunottamatta tätä viimekertaista) ,täti ehtii kyläillä useaan otteeseen ennen raskautumista.
Painoa on lähtenyt surressa neljä kiloa, toivottavasti tämä tästä riemuksi muuttuu.
Ikää on tullut pykälä lisää, eli 37 täytin viimekuun puolella.
Työnantaja oli lievästi sanottuna kauhuissaan, että VIELÄKINKÖ,EI VOI OLLA TOTTA.SULLAHAN ON JO NIINMONTA JA IKÄÄKIN....
vaan siinäpähän kauhistelee, eihän se asialle onneksi mitään voi.
Viikonalkuja vaan kaikille!

Hei Maudie :wave: :wave:

Ihanaa nähdä sinut täällä taas! Kohtalotoverini.. :hug: Mulla on nyt kans reilu kuukausi km:sta ja välissä kaikkea riesaa kuten kaavinnan jälkeinen sisäsynnyttimien tulehdus ja rankat antibioottikuurit :( Mutta elämä jatkuu.. Tätikin pukkas tänään kyläilemään ja kerrankin siitä ilahtui ;)

Toivottavasti sulla tuo vuoto pian tokenee ja saat kierrot kohdalleen. Voimahaleja :hug:

? Mainio Maanantai ?

HissunMyy la. 11.5.07

Klaava la 23.5.07

Lyydia2001 la 2.7.07

Kuntsikka la 19.7

Pilkettä la 10.8.07

äitix8

Miesku

Pihlamaaria 19/29

Tiitiäisen äiti 20/28

Micosa 26/28-33

Mimsku 30/28-30

PEITTOJEN ALLA ;)

Niksuliini

Eulis

Epskeps

Maudie

Omppu-70

Maudie, voimia sulle, olen myös kohtalotoverisi, keskeytynyt km joulukuussa ja perään kaksi kaavintaa, ja antibioottikuurit, nyt oli ekat menkat viime viikolla. Tänään kävin jälkitarkastuksessa ja lääkäri käski odottaa vielä yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä koska ekat tulivat näin pian kaavinnan jälkeen (?), muuten kaikki oli kunnossa, paitsi tipasta jäi joku suonivaurio toiseen käteen (verisuoni pitkältä matkalta kovettunut, kipeä ja turvonnut) sitä hoidellaan nyt jollain lääkevoiteella. Mitään raskaushormoneja ei lähdetty verestä tutkimaan, koska kuukautisetkin ovat tulleet. Nyt olen yrittänyt saada itseäni kuntoon ja aloitin kaikki tutut likuntaharrastukset, mullakin putosi paino 4 kg km:a potiessa ja yleiskuntokin tuntui menneen aika alas. Mutta onneksi kevättä on tänään ollut selvästi ilmassa, mikä ainakin meikäläistä piristää kummasti. Maudie, mä täytän kesällä jo 39 v, saas nähdä miten uuden yrityksen kanssa täällä käy. Vauvakuume ainakin on kova, kun alkaa olla viime hetket käsillä. Hyvää viikonaloitusta kaikille:)

Eulis moi! Miten niin sun menkat tuli "niin pian" kaavinnan jälkeen..? :o Mulle ainakin sanottiin että siinä menee 4-6 viikkoa ja eikös sullakin se 4 viikkoa mennyt kuitenkin? Mulla meni melkein tasan 4 vkoa. Eikä mulle ole määrätty mitään jälkitarkastusta tuon kaavinnan tiimoilta.. :/ Sen antibioottikuurin loppupuolella kävin lääkärin luona tarkistuttamassa että tulehdus on parantunut ja olihan se. Kyllä me vaan yritetään nyt heti. Oon ajatellut asian niin että ei sinne mitään kiinnity jos kohtu ei ole valmis.. Mut toivottavasti se nyt olisi.

Mulla ei paino tuon km:n jälkeen päässyt putoamaan vaikka ruokahalu hävisikin. Pakko oli syödä vaik väkisin kun tuon pojan kanssa aina yhdessä aterioidaan ja olenhan hänelle siinä "esimerkkinä". Kun tuo tuppaa syömään tosi huonosti jos ollenkaan jos ei itse siinä kans vieressä syö.. Sinällään hyvä juttu. Ja sitten sen lääkekuurinkin aikana oli jonkinlaista "pakkosyöntiä" kun 5 tabua päivässä piti ottaa ja ruoan kanssa... :/ Laihtua täällä kyllä pitäis... :ashamed:

Mihis kaikki muut ovat täältä kaikonneet? On kyllä niin hiljaista... :attn:

Epsu, onnittelut tädistä ensteks! En tiedä miksi tk-lääkäri oli sitä mieltä että yhdet menkat pitää vielä odottaa. Mulle tehtiin se eka kaavinta 18.12 ja kierto normaalisti siinä 26 päivää, kyllä se viimeviikkoinen ihan menkoilta tuntui, vuoto oli kyllä niukempaa, mutta myös lääkärin mielestä olivat kuukautiset. Tosin mulla oli pitkin matkaa pientä tuhruvuotoa tokan kaavinnan jälkeen ehkä se viittaa sitten siihen että limakalvot eivät ole kunnossa (mutta olen popsinut nyt salaista asettani tyrniöljykapseleita ja ainakin iho tuli heti hehkeämmäksi, tosin niiden pitäisi kyllä vaikuttaa erityisesti limakalvoihin:)). En tiedä uskaltaisko sitä yrittää kuitenkin...??? Täytyy isäntääkin "konsultoida". Myös sairaalassa sanoivat että yhdet kuukautiset pitää odottaa ennen uutta yritystä.

? Tuisku Tiistai ?

HissunMyy la. 11.5.07

Klaava la 23.5.07

Lyydia2001 la 2.7.07

Kuntsikka la 19.7

Pilkettä la 10.8.07

äitix8

Miesku

Pihlamaaria 20/29

Tiitiäisen äiti 21/28

Micosa 27/28-33

Mimsku 31/28-30

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis

Niksuliini

Epskeps

Maudie

Omppu-70

Heip taas Eulis! :wave: Me taidetaanki olla täällä ainuita.. Ja kiitos onnitteluista! ;) Sais tuo täti vaan sitten tän visiitin jälkeen ymmärtää pysyä poissa ja piiiiiiiiiiiiitkän aikaa.. :D

Mä siirsin sut tuossa meidän listassa nyt "peiton alle" vai haluaisitko ennemmin "haahuilla" vielä..? :)

Minusta teidän pitää tehdä niinkuin itse parhaaksi näette tuon yrittämisen kanssa. Voihan olla ettei ne limakalvot vielä ole kunnossa, mutta voihan olla että ovatkin. Me kyllä aletaan nyt yrittämään kun tuo tätikin kerta tuli. Ja mitä ilmeisemmin ne mun aavistukset 2 viikkoa sitten piti paikkansa ja mulla oli ovis silloin! :o Sanoinhan että jos 2 viikon päästä tulee täti niin tää oli ovis ja niin kävi.. :D Et kait tää vanha kroppa kaikesta huolimatta sitten toimii.. ;) Nähtäväksi jää.. ? :whistle:

Eulis, mulla oli myös viime kesäisen km:n jälkeen tuhruvuotoa oikeastaan siihen saakka, kun menkat alkoi. Jälkitarkastuksen tehnyt lääkäri arveli, että jokin kalvoriekale olisi jäänyt kohtuun ja aiheutti sen tiputtelun. Ekojen menkkojen jälkeen ei sitten ollut mitään ylimääräistä eli lienee loputkin tulleet silloin pois. Kaavintaa eivät halunneet sen takia tehdä ja hyvä niin. Parempi, että meni luonnollisen kaavan mukaan.

Ja kyllä minä ainakin olen sitä mieltä, että ne yhdet menkat riittää. Tuskin sinne mitään kiinnittyy, ellei elimistö ole valmis. Ja sitä paitsi, tietäiskö tuo tk:n lekuri niin paljon edes näistä asioista :whistle:

Niin, kyllä täällä minäkin vielä käyn päivittäin lueskelmassa viestejä. Ei vaan täällä työmaalla ehdi oikein alkaa kirjoittamaan mitään ihmeempiä. Eikä tässä mitään kummempia kuulukaan. Huomenna olis neuvola ja täynnä 22 rv. Saan varmaankin KELAn paperit ja päivärahahakemukset liikkeelle.

Olo on toistaiseksi ollut ihan hyvä. Selkä vähän vaivaa, kun unohtuu tähän tuoliin istumaan pidemmäksi aikaa. Mulle käy aika helposti niin, erityisesti iltapäivällä, etten muista tästä liikahtaa mihinkään ruokatunnin ja kotiinlähdön välillä. Silloin tuntuu aika ikävältä. Niin , ja kivat suonenvedot on alkaneet... Pitäisi muistaa käydä lenkillä, niin vähän helpottaisi.

Mitäs muuta... Yritän tässä työhommien sivussa väsätä tuota pahuksen esseetä valmiiksi. Vielä puuttuisi 9 sivua, mutta eiköpä tuo tuosta tulene valmiiksi. Tavoitteeksi olen asettanut perjantain, sillä vaikka palautuspäivä on vasta ma 22. päivä, niin haluaisin asian pois päiväjärjestyksestä ennen viikonloppua. Voisi sitten nauttia viikonlopusta, kun ei koko ajan takaraivossa olisi ajatus, että sekin on vielä kesken.

Onneksi tässä töissä on vähän hiljaisempaa, niin ehdin sitä täällä kirjoittaa.

Mutta, tsemppiä teille uuteen yritykseen. Toivottavasti tärppää mahdollisimman pian, sillä se on kuitenkin henkisesti parasta lääkettä. Olkoon, että onkin rasittavaa km:n jälkeen tulla raskaaksi, koska pelko pyörii mielessä koko ajan. Mulla on onneksi vähän jo helpottanut, vaikka en vieläkään uskalla alkaa miettiä esim. nimiä tai mitään. Saatikka hankkia mitään vaatetta.

Heippa!

Wautsi Klaava, sulla on jo viikkoja kasassa kohta 22! :) Aika on tosiaan mennyt nopsaan! Yli puolen välin olet jo! Ihanaa!! :heart:
Tsemppiä sulle tuon esseen väkertämiseen! Hyvä jos saat sen ennen viikonloppua tehtyä niin eipähän tarvii sitä sitten enää miettiä. Mulla on muuten noit nimiä mietittynä jonkin verrankin.. :ashamed: Minusta niitä on kiva miettiä. Pojankin nimen olin päättänyt jo ennen kuin toinen oli saanut edes alkunsa..

Täällä tätin kanssa edelleen kärvistellään. Se mokoma pistikin sitten hanat täysille auki ja vuodan kuin seula täällä :/ Mut jospa sitten puhdistuis noi sisätilat sitten kunnolla.. Kovasti nyt odotan sitä että yrittämään päästäisiin uudelleen. Mukavaahan tuo "lapsenteko" kuitenkin on.. ;) Vielä ovat ovistikutkin tallella et pitänee niiden kanssa sitten taas pelailla ja katsoa kertovatko samaa kuin omat fiilikset.

Eipä tänne muuta ihmeempää. Kurja sää tuolla vaan, vettä satelee ja ne vähäisetkin lumet mitä tuli (olikos se sunnutaina..?) sulavat pois.. :\| Kyllä on vaan niin kurja talvi että! Ei tarvinnu lapsellekaan antaa joululahjaksi rattikelkkaa, jonka olin ostanut.. Odottakoot kunnon talvea, kait sellainen joskus vielä tulee...? :/

Viikon jatkoja vaan kaikille!!

Hei pitkästä aikaa :wave:

En ole oikein ehtinyt kirjoittelemaan mutta olen käynyt välillä pikaisesti lukemassa kuulumisia. Nuo työkiireet sekä ym lasten harrastukset tuppaa viemään kaiken vapaa-ajan.

Klaavalle tsemppiä esseen tekoon. Muistan vielä itse opiskeluajoilta että nuo tekemättömät koulutyöt rassaa sitä omaa päätä tosi kurjasti. Itse tein lopputyön silloin kun odotin toista ja valmistuinkin sitten samaan aikaan kun jäin äityslomalle. Ajattelin, että jos en saa silloin papereita niin sitten en valmistu ikinä. Oli jo opinnot venyneet eka lapsen ja töihin menon takia parilla vudella.

Tuon vauvahaaveen voinkin sitten tältä kuukaudelta unohtaa :( . Ovis taisi livahtaa viikolla niin kuin laskinkin ja meillä tuo viikolla peuhaaminen ei oikein onnistu. Viikonloppuna olikin jo varmaankin liian myöhäistä.
No, me mennään sillä TJOT periaatteella ja muutenkin ihan hyvä kun ei tartte piinailla=pyöriä täällä palstalla kun on töissä kiirein aika. (Kaikesta täytyy yrittää keksiä hyvä puolia B) )

Nyt täytynee alkaa tekemään iltapalaa lapsosille...

Hauskaa loppuviikkoa kaikille!

PS Missäs se Tiitiäisen äiti lymyilee :attn:
PS Epsu, häädä se täti pois heti kun on saanut "työt" tehdyksi ;)

Pari sanaa iltasella.
Eilisen ja tämän päivän ehdinkin olla normaalissa päivävuorossa 7-15.30 ja loppuviikko mennäänkin taas 6-14.
Ensi viikolla hommat taas vaihtuu ja iltavuorolla jatketaan eli 14-22.
Väsyttävää tämä epämääräinen vuorojen vaihtelu ja siitä huomautinkin.
Menemme työkaverin kanssa 3 viikoksi auttamaan toisia että saataisiin taas hieman välivarastoa aikaiseksi.Niinkuin pomo ilmoitti että olemme heittopusseja.Emme itse vain millään lailla hyödy siitä että meitä voi siirtää työstä toiseen ilman opettamisen vaivaa.
Haukkuja korkeintaan,mutta tilipussissa esim se ei näy.
No mutta minkäs teet,pakko kait se vain jaksaa.
Nyt on alkanut vain tulla väsymystä kaikkeen ja tulee yhä useammin mieleen josko sittenkin lääkärille.
Olen viime syksystä asti ollut enemmän tahi vähemmän soittamassa lääkärille,mutten vain saa aikaan.
Valittaminen sikseen,pitäisi kai olla onnellinen että töitä riittää.
Anteeksi purnaukseni :ashamed:

Pihlamaaria, juu täti häädetään kyllä pois, toivon mukaan parin päivän sisällä ja sanotaan ettei takaisin tarvii tulla kuin ens vuonna! :laugh:
Harmi että teillä tuo ovisaika sattui sitten hankalaan aikaan :/ Mut jospa sitten ensi kierrolla sattuis kaikki osaset kohdalleen :) Poistanko sut tuolta "piinaosastolta" jonnekin muualle?

Micosa, kyllä sitä purnata täällä saa! Niinhän minäkin teen harva se päivä.. :ashamed: Mut kyllä tänne saa purkaa kaikenlaisia tuntoja! Ainakin mä olen sitä mieltä! Ei tuollaisena heittopussina olo kyllä varmasti kivaa ole. Itsekin olen aikanaan sellaista saanut kokea työelämässä ja hermothan siinä meni. :/ Hakeuduin sitten opiskelemaan toista alaa, mutta nyt sitten ollaan työttömänä.. :/ Et töitä kyllä haluaisin mutta en heittopussiksi, pahasti vaan näyttää että siihen taas joudun, kun tarjolla olisi vain tuuraushommia... Ja hakeudu ihmeessä lääkärille!! Minä olen kans vähän sellainen että lykkään tuota lääkäriin menoa viime tinkaan, mutta ei sitä loputtomiin kannata lykätä. Huomenna soitat ja varaat ajan, jookos? :hug:

Omaan napuskaan eikä omaan eloo mitään uutta.. :)

Hei vaan,

Neuvolassa käyty jälleen ja kaikki oli ok. Paitsi nyt painossa tietty näkyi joulun mässytykset :ashamed: Nyt vähän itsekuria peliin!

Tein sitten tuossa repäisevän päätöksen ja varasin ajan 4D-ultraan. Suomen Terveystalo on juuri alkanut tehdä Jyväskylässä tutkimuksia ja en tietystikään voinut vastustaa kiusausta. Jos ja erittäin todennäköisesti tämä tulee olemaan meidän viimeinen lapsukainen. Hintaa jää maksettavaksi 167 euroa, mikä on sikapaljon, mutta pitänee ajatella niinkin, että onpa tästä töissäolemisesti sitten jotain iloakin, jos laittaa osan rahoistaan tuohon.

Niin, ja eihän se paljon enemmän maksa kuin mitä saan äitiysavustusta.

Ja voipa tuon sitten vielä perua, jos alkaa tuntua liian hinnakkaalta.

Sinänsä hassua, että tutkimuksen tekee sama lääkäri, jolla kävin vasta rakenneultrassa sairaalassa. Mitähän tuo tuumaa, pitänee vainoharhaisena. Mutta noissa yksityisissä on se hyvä, että jokainenhan voi käydä siellä omista syistään, vaikkei mitään varsinaista perustetta olekaan.

Työnteko vähän tökkii. Tietysti just viime hetkellä pitää tehdä pahuksen paljon muutoksia muka jo lähes valmiiseen dokumenttiin. Ja esseestäkin puuttuu vielä 6 sivua. Voiton puolella jo silti, sillä 18 sivua tekstiä on jo ja aika selvät suuntaviivat myös lopulle, joten jospa siitä pääsisi eroon. Ikävästi vaan flunssa meinaa iskeä, kurkku on kipeä ja väsyttää. Tytöt on olleet molemmat nuhassa, joten sieltähän se. Jollei olisi tätä työhommaa tässä näin kriittisessä vaiheessa, niin olisin pitänyt tänään sairaslomaa. Nyt ei vaan ole varaa.

Eikö ole muuten kumma, ettei voi sairaslomalle jäädä, koska on olevinaan niin tärkeitä työtehtäviä. Taitaa kuvata aika hyvin tätä nykymenoa, missä työntekijöiden selkänahasta puristetaan kaikki irti. Ja silti firmat siirretään jonnekin Kiinaan eli lopulta raatamisesta ei edes ollut mitään hyötyä.

Ei sitä olisi voinut kuvitella joskus 20v sitten, kun omaa elämäänsä ja koulutustaan suunnitteli, että millaiseksi tämä maailma oikein menee ennen pitkää.

No, tulipas tarinaa. Hyviä vointeja kaikille älkääkä liukastuko pihalla.

? Keikahdusten Keskiviikko ?

HissunMyy la. 11.5.07
Klaava la 23.5.07
Lyydia2001 la 2.7.07
Kuntsikka la 19.7
Pilkettä la 10.8.07
äitix8
Miesku

Pihlamaaria 21/29
Tiitiäisen äiti 22/28
Micosa 28/28-33

PEITTOJEN ALLA ;)

Eulis
Niksuliini

Epskeps
Mimsku 5/28-30

Maudie
Omppu-70

<br><br>

Argh! \|O Taas se tapahtui! Kirjoitin tänne pitkät pätkät ja yks kaks kaikki vaan hävi! :headwall: Hemmetti... :(

No tiivistetysti sitten.. :p

Klaava, älä missään tapauksessa jätä tuota 4D-ultra mahdollisuutta käyttämättä! Miten hieno mahdollisuus se onkaan päästä katsomaan minkä näköinen vauveliini siellä masussa oikein kasvaa ja kehittyy! :heart: Täällä meillä päin ei moista mahdollisuutta edes ole :/ Maksaahan tuo, mutta ajattele nyt miten ainutkertaisen hienoa se olisi! Sinne vaan! =) Ja hae ihmeessä saikkua jos siltä tuntuu!! Kyllä se oma terveys menee töiden edelle!!

Omaan napuskaan ei mitään ihmeempää. Täti sulkee hiljalleen hanoja ja on kaiketi lähtöä tekemässä. Nyt ei sitten muuta kun ovista oottelemaan, tikut tanassa (ja kenties jotain muutakin.. :p ;) ) :laugh:

Poitsu jäikin tänään kotiin vaikka oli hoitopäivä. Soittivat hoitopaikasta että siellä jyllää vatsatauti, joten jätin viemättä ihan suosiolla. Kun ei ollu mikään pakko kerta.

:wave:

Tervehdys pitkästä aikaa!
On se kamalaa miten kotiäidillä pitää kiirettä :whistle: , pienien kanssa käydään perhekerhoissa, isonpia kuljetetaan harrastuksiin, käyn lähes päivittäin lukemassa teidän kuulumisianne, mutta itse kirjoitteluun ei tunnu muka olevan aikaa.
Mene Klaava ihmees sinne 4D-ultraan, siinä se vauva viimeistään konkretisoituu kun näkee kasvon piirteetkin, ihanaa! Mä en ole "uskaltanut" mennä kun ei olla haluttu tietää vauvan sukupuolta etukäteen. Mietin kyllä että jos plussa vielä tulis, olis kiva mennäsiihen ultraan, se olis kuitenkin ihan varmuudella meidän viimeinen vauva!
Ja eipä tosiaan kannata turhaan töissä kärvistellä kipeenä, ei siitä mitään palkintoa saa, itseään ja perhettään pitää ensin ajatella.
Ei ole kyllä mitenkään mukavat ulkoilukelit, sunnuntaina oltiin monta tuntia ulkona kun oli lunta, lapset oli ihan innoissaan.
Kiva Epskeps että täti on lähdössä, nyt meitä sitten riittää täällä jotka ovat ovistikut yms tanassa odottamassa H-hetkeä :p ... Meillä se on ehkä viikonloppuna, jos vanha kierto yhtään pitää kutinsa.
Ja nyt perunoiden keittoon.

Klaava, voimia esseen työstämiseen ja työntekoon, kävin kuopusta odottaessa Brunon 4 D-ultrassa ja oli se aika jännää, mene ihmeessä:) Hienoa että kaikki on mennyt hyvin! Kiitos Epsu kun jaksat päivitellä listaa, en tiedä tosin omasta uskalluksesta jo yrittää raskautua, pelottaa vietävästi jos sekin menis kesken kun liian aikaisin (?) yrittäisi jos nyt edes tärppäisi. Vaikka muuten tuntuu että olen aika hyvin selvinnyt joulukuisesta keskenmenosta. Klaava, mullakin loppui se tuhruvuoto ekoihin menkkoihin, onneksi. Nyt täytyy lähteä esikoisen koulun infotilaisuuteen kolmosluokan kielivalinnoista, ennen (siis meikäläisen lapsuudessa 70- luvulla..)vanhemmat täyttivät jonkun pikku lappusen kotona nykyaikana on joka asiassa jugurttipurkeista alkaen liikaa vaihtoehtoja ja joka valintaa täytyy pähkäillä, vähän rasittavaa. Mukavaa illanjatkoa kaikille!

Käyn äkkiä kurkkaamassa mitä tänne kuuluu.Kiitokset epskeps ja eulis
"muistamisesta" . :hug: ISOJA plussia sinne.
Minä olen ollut ja varmaan olenkin loppuun asti ikuinen vauvakuumeinen.Työt vaan on häirinneet sen verran ettei ole tämän isompaa perhettä :) Jospa tämä minunkin kunto tästä kohenisi ja pääsisimme aloittelemaan tätä vauvaa tosissaan.
Lunta ei näillä korkeuksilla ole oikeastaan yhtään. Ei olla päästy mäkeen eikä hiihtämään.Turhauttavaa..
Viikonloppua odotellen..

Heippatirallaa, tulin kurkkimaan...
Mulla menossa kp 5 jo ja täti on häipynyt. Tosin toisovisin kyllä kovasti, että olis tuo kp 32, joka tuolla listassa möllöttää!

Täällä kans huonosti lunta, ja pirun liukasta. Kävin testaamassa uusia talvilenkkareita ja meinasin lentää persiilleni heti pihalla.

Kovasti on plussautuneita tässä pinossa
=)

Eulis, mielellänihän mä tätä listaa päivittelen... :) On kait sekin puuha muotoutunut jonkin sortin harrastukseksi meikäläiselle.. :ashamed: :D

Vai tuli se täti sinnekin sitten Mimsku :( Voi kurja sentään. Mun piti tänään kyselläkin sun perääs, että mitä mahtaa kuulua. Mutta kun se mun yksi viesti teki katoamistempun, niin siinä samassa sitten unohtu yhtä jos toista.. :/ Mut nyt ei muuta kuin onnea tähän uuten kiertoon!! :)

Maudie, toinen toistamme täällä tuetaan ja tsempataan, eikö vain? :) Minusta tää on vaan niin ihana pino. :heart:

Itseäni en voi sanoa ikuiseksi vauvakuumeiseksi. Eka vauvakuume mulla tais olla tuossa 21-22v ja siitä "tokenin" ja seuraavan kerran se iski noin 25-26v ja siitäkin tokenin.. :ashamed: Lähinnä ehkä siksi niistä "pääsi yli" etten kelpuuttanut silloista miesystävääni tulevien lasteni isäksi.. Seuraava kuumepiikki iskikin sitten 31v ja se olikin sitten totista totta, kun sopiva isäehdokaskin oli siinä vierellä :) Ja esikoisen syntymän jälkeen, niin vasta nyt sitten, tai siis viime syksystä alkoi taas tuo kuume polttelemaan. Et tuleekohan se mulle sillain 4-5vuoden välein tai jotain..? No menipäs nyt sepustukseksi... :ashamed: Saa nähdä iskeekö vielä 40v synttäreiden tietämillä joku kuumepiikki taas... :o

Tänään käytiin muutes pojan kanssa luistelemassa. :) Viime talvena tuo kävi kait kaksi kertaa luistimien kanssa seisomassa kentällä ja sit tahtoi luistimet pois. Nyt ei sitten millään olisi niistä luopunut ja tahtoi lisää ja lisää vaan! :o :D Piti jo sitten toppuutella ettei olisi liikoja jalkoihin käynyt. Huomen pitää mennä varmaan uudemman kerran.. Ellei se jää ehdi jo sulaa... :/

Juup, ei täs muuta. Täti taitaa tosiaan tehdä lähtöä, jesh! Vaikka niin toivottu olikin niin... "kiva kun kävit ja ei tarvii tulla takasin".. :laugh: :laugh:

Yhteistyössä