K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 14:05 Klaava harmaana kirjoitti:B) Missäs kaikki 36-v:t?
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 16:59 Pilkettä kirjoitti:heippa Micosa!
Hyvä, että saitte etipäin tutkimuksia, toivottelen tsemppiä! Varmaan rankkaa tuo tuollainen. Itse painiskelen tupakoinnin lopettamisen kanssa ja painoakin taitaa olla kyllämuutama kilonen liikaa myös.
Saanko kysyä että mikä se pco tarkalleen ottaen on ja miten se ilmenee? En tarkoita ollla tungetteleva eli jos tuntuu että et halua puhua enempää asiasta, niin ei tietenkään tarvitse. Olen vain huomannut, että se on tullut aika monella esiin täällä eri pinoissa.
Olen nyt töissä ja aikas rankka päivä ollut, mutta palailen iltasella asiaan. Hyvää loppupäivää kaikille! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 16:51 Pilkettä töissä kirjoitti:hei vaan ja mukava viikonlopun alkua!
Klaavalle pikaista paranemista. Tää syys on flunssa aikaa. Itse olen yleensä AINA lokakuussa flunssassa...hmm katotaa säästyisinkö tänvuonna. Tosin kun on työssä monien ihmisten kanssa tekemisissä päivittäin niin ne flunssat tarttuu helposti.
Micosa, kiitos kattavasta infostasi. Onko tuo sellainen, että se tulee esim.myöhemmin vai onko se joillain henkilöillä "alusta asti". Toivottavasti sinun hoitosi onnistuvat hienosti! :hug:
Olen nyt tilannut itsekin ajan yksityiselle gynelle. Ajattelimme miehen kanssa, että on mukava nyt etukäteen käydä tutkitutamassa nuo perinteiset hedelmällisyyteen vaikuttavt jutu eli gyne on ens tiistain ja pitäisi ultrata ja otta papakoe samalla. Onnekis sain hyvän naisgynen Dextrasta. Tää lekuri on erikoistunut just raskaus ja synnytysasioihin.
Kyllä mua vähän jännittää, että jos jotain onkin...mutta toivotaan parasta!
Kävi kyllä mielessä kun joku jossain pinossa sanoi että spermatestejäkin saisi tilata netistä....hmm suostuisikohan mies..ehkä kyllä vähän turhan hätiköityä. tietääkö kukaan mikä se paikkaoli jos jossain vaiheessa tarttis? Miehellä kun ei vielä lapsia ole.
:ashamed: :ashamed: ..mutta kun sitä haluisi niin kovasti varmistaa että ei menisi aikaa hukkaan.
Oikein loistavat viikonloput teille!! meillä menee viikonloppu niin että mies on huomenna töissä päivän ja minä taas keikalla(laulu) illalla...joten sunnuntai jää yhteiseksi söpöilyajaksi, mutta ihanaa sekin!![]()