Nuvaring ehkäisyrengas. Vasta toinen kierto menossa, mut vaikuttaa ihan ok:lta.
"vieras" 03.08.2013 #26 Nuvaring ehkäisyrengas. Vasta toinen kierto menossa, mut vaikuttaa ihan ok:lta.
Wicked Mary 03.08.2013 #28 No...ei tässä iässä luulisi enää raskaaksi tulevan, mutta kun vieläkin tulee menkat säännöllisesti niin parempi olla ottamatta riskiä, Microluton pillerit käytössä. Niin ja se ikä, 50 vuotta mittarissa vajaan kahden viikon päästä.
No...ei tässä iässä luulisi enää raskaaksi tulevan, mutta kun vieläkin tulee menkat säännöllisesti niin parempi olla ottamatta riskiä, Microluton pillerit käytössä. Niin ja se ikä, 50 vuotta mittarissa vajaan kahden viikon päästä.
"vieras" 03.08.2013 #29 E-pillerit, merkki Yasmin. Hyvin ovat sopineet mulle jo monta vuotta. En tiedä kauanko voin vielä jatkaa niitä, olen 41-v.
E-pillerit, merkki Yasmin. Hyvin ovat sopineet mulle jo monta vuotta. En tiedä kauanko voin vielä jatkaa niitä, olen 41-v.
"jklo" 04.08.2013 #33 Kondomi ja mies ollut vasektomiajonossa kohta 1,5 vuotta. Ikää mulla 40 ja miehellä 42, lapsia kolme.
Kondomi ja mies ollut vasektomiajonossa kohta 1,5 vuotta. Ikää mulla 40 ja miehellä 42, lapsia kolme.
"Mie" 04.08.2013 #36 Olen tasan 35v. Sterilisaatio. Ei lapsia, sydänvian vuoksi. Ennen piuhojen katkaisua oli Mirena ja keskeytetty yhdyntä.
Olen tasan 35v. Sterilisaatio. Ei lapsia, sydänvian vuoksi. Ennen piuhojen katkaisua oli Mirena ja keskeytetty yhdyntä.