YLI 35V-KUUMEILIJOIDEN PINOLAISET HUOM!!!

Toivotaan että pian alkais taas toimimaan.. Muuten kait tässä tulee hulluksi.. ;) Ja eikö tämä foorumi sulkeudu kohta 1-2 tunniksi? Jos sitten toimis paremmin.. Onkohan muita kun me kaksi joilla ei toimi?? :wave:

No sama vika täällä :headwall: Kirjoitin palstalle koemielessä aamummalla vanhan sivun kautta ja sit kattoin valikosta, et oliko mun viesti tullut sinne ja silloin oli tämä 35 pino rivin ekana ja multa viimeisin viesti. En pysty edelleenkään avaamaan tuota 48 sivua. Kyselinkin siinä, et onko muilla samaa ongelmaa ja nähtävästi on. Pitääköhän tässä kohta avata uus pino meille, kun vanha ei einää nähtävästi suostu toimiin.

Minulla on eilisestä (illasta) asti lukematta viestit.. :headwall: Minäkin kirjoitin Lumi-Marja vanhan sivun kautta ja vieläkin luultavasti näkyy että minä olisin lähettänyt viimesimmän viestin. :( Tietäiskö joku minkä kautta vois kysellä tuota vikaa??

Kun tuollainen tilanne tulee, että joku sivu on valkoisena siitä selviää:

Mene sivulle 1, jonne pääsee. Siellä alhaalla voi kirjoittaa viestin. Kirjoita niin monta höpöhöpö viestiä vaikka, että tulee yksi sivu lisää, silloin pääsee pois valkealta sivulta ja jossain vaiheessa sekin tulee taas näkyväksi.

Meillä tuolla 40+ pinossa sattui kerran noin ja kirjoiteltiin vaan viestejä, niin tilanne selvisi.

Yhteistyössä