YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Huomenet!

Selina76 Aattelin olla hätäilemättä ja jättää testailut ens viikkoon. Jos ihan hätä hätä tulee, niin aikasintaan huomenna, tosin kp 25 ja dpo 9 huomenna, joten ei todellakaan kai näytä testit mitään. Mulla vielä toi hcg nousee tosi hitaasti tai ainaki kahessa aikasemmassa on just ja just plussaviivan saanu itse testipäivänä tikkuun. Katsellaan ;)

miltsu76 Olipas hyviä uutisia, hieno juttu! Sano jos joku tieto menbi väärin tohon listaan, niin korjaan tarpeen mukkaan :)

(.) Ei sit yhtään mitään. Kiukkunen ku ampiainen ollu jonkun aikaa, tosin eipä oo uutta näin ennen menkkoja tollanenkaan, kiukkusuuden laadusta en tiedä onko pahempaa ku aikasemmin. Oon aina varmaa viikkoo niitä ennen ku persiille ammuttu. Aika ärsyttävää, mutt en mahda itselleni mitään :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Täällä apteekin omalla eilen haamuiltu tämmönen
Qq5kR4 - Image - Aijaa.com ja eilen tein myös First Singnalin ja siihen tuli kyllä kans toinen hyvin hailukainen viiva, mut sitä ei kamera tallentanu.
Oviksen mukaan siis eilen dpo 10 ovisplussasta ja toisen laskutavan mukaan dpo 9.
Se dpo kai lähdetään laskemaan ovisplussasta SEURAAVANA päivänä?

No tänään sitten tämmösiä näkyi testeissä (kolmen tunnin pisusta)
GOgkjr - Image - Aijaa.com

Apteekin omassa näkyy SELKEÄ vahvistuminen. Apteekin oman kuva otettu eri kameralla, kun paremmasta kamerasta loppui akku, eikä enää kunnolla tarkentanut.
Vähän päin peppua värit kuvassa, mut näkee nyt kuitenkin kuvasta sen mikä lienee pääasia.:)

Ja mulla sitten tosiaan ovistesti näytti plussaa vasta kp 27 ja raskaustestissäkin silloin joku hyvin haamunen. ELI R-testi todellakin voi reagoida ovikseen, jos on oikein korkea LH-huippu... Montakohan munista sieltä on irronnut.:-D
 
Viimeksi muokattu:
Kolibrinkukka eihän se raskaus tosiaan välttämättä näy testeissä tuossa vaiheessa. Itse lupasin itselleni että testaan aikasintaan dpo10, mut on se saamerin vaikeeta olla sit testaamatta jo aiemmin :D

PiipaKaa tuohan on selkeä plussa!!!!! Onnea!!! Ja tarrasukkia matkaan :)

SuloinenSalaisuus tsemppiä!!

Omaa napaa: dpo4/5. Ainut mahd oire on se että ns kuivaa kautta ei oviksen jälkeen ole ollut, vaan valkkaria on lorahdellut aika ajoin. Lisäksi on flunssa-oireita. Ekassa raskaudessahan mulla ainut oire oli flunssa, joten elättelen taas toiveita.. Ja sit tipahdan korkealta jos täti tuleekin :|
 
Hei, voisin ilmottautua mukaan, jos mahtuu...

Voisin vähän raottaa taustojani ja laittaa noita tietoja itsestäni...
eli Emppis, 37 v., ?/25-28, yk 3, 1.
Taustana voisin kertoa sen verran, että sain helmikuun alussa plussan, joka valitettavasti pääsiäisenä todettiin keskeytyneeksi keskenmenoksi :( . Tärppi kävi jo toisesta yk:sta, mistä suuresti silloin hämmästyin, sillä tämän iän lisäksi tuota painoa on kertynyt aivan liikaa. Nyt odottelen kuukautiseten käynnistymistä, jotta päästään yk 3 aloittelemaan. Jospa ne suostuisivat tulemaan ensi viikon lopulla, kun kuvittelisin oireista oviksen olleen viime viikonloppuna. Tuntuu oudolta odottaa näin innolla menkkoja. Mutta eiköhän tästä päästä vielä ovista oikeasti bongailemaan ja jossain vaiheessa piinailemaankin :) . Täytyy tässä lueskella hieman tarkemmin ketjuanne taaksepäin, niin pääsen perille mitä kenellekin kuuluu :) .
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Onnea PiipaKaa :)

Tervetuloa Emppis :) Lisään sinut listoille kun pääsen koneelle :)

Raskausoireista mulla tuli edellisessä kierrossa valkkaripullokin enempi ja vähempi, siks toiveet oli korkealla, mutt sit tuli se nega. Nyt taas on melko kuivaa, joten ite en ala kyllä sen perusteella arvailenko. Edellisistä raskauksista en muista miten oli. Nyt on ollu vähän jomottelua, mutt sehän saattaa olla vaan menkkojen enteilevää kun vajaa viikkoja niihin olis. Ei tähän hätään muuta, kun puhelimella kirjottelen eli sori kirjoitusvirheet ;)
 
Kolibrinkukka: Voi sie piristit miun päivän :D, valkkaripullo :D ihana.

Piipakaa: Isot onnittelut!

Emppis: Tervetuloa!


Omaa napaa: Kilppariarvot oli normaalit ellen sanoisi jopa että hyvät, mut ilmeisesti sappitiehyissä on kiviä tms, sillä mun maksa-arvot hipoo taivaita, lähemmäs 700 oli :(. Ensi viikolla uudet labrat ja taas lääkäriin. Toivon vaan, että kroppa saadaan kuntoon ennen kun kesäkuu koittaa. Mutta oikein hyvää viikonloppua kaikille, mulla se menee töiden ja lasten kanssa leffailun merkeissä.
 
Viimeksi muokattu:
YAW
Piipakaa: onnittelut :heart:

Täällä mennään ekaa clomikiertoa ja ovisplussaa pukkas eilen ja vielä tänä aamuna :heart:
Saas nähdä toistaako kierrot toisiaan.... keskiviikkona aloitan luget.

Yaw kp 18/?? yk16.
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 28.4.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Carolina30+..........35...........11/28..................3v..........5/8/1.yht.
Lise......................35...........14/30-34...........6................2
YAW.....................35...........18/??................16..............5
Selina76...............37...........19/26................3................2
Milk@...................37...........21/28-33...........6................1
Kauniina Päivänä Tuut...36....22/28..................................3
miltsu76...............37...........23/26-28...........5..................2
tinttu76................37...........23/32................5................1
*Pinkku*..............37...........24/24-33...........3.................1
Kolibrinkukka........35...........26/28-30...........5.................2
SuloinenSalaisuus................25/28.................1...............
Syystuuli74...........38..........29/28-30.........1v6kk (24)......2
Emppis.................37........... ?/25-28............ 3................1




Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO

Selina76..........dpo 6-7
Kolibrinkukka...dpo 10




RKTT



YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntaita :wave:

Tosiaan viimeks puhelimella kirjottelin ja se päätti laittaa omia sanojaan sinne tekstiin :D

Emppis lisäsin sinut listalle ja tosiaan vielä tervetuloa.

YAW Hieno juttu! :)

(.) Testasin eilen aamulla ovistestillä ja sain hailakan viivan. Tosin siihenhän nyt ei välttämättä ole luottamista, kun niin moni sanoo, että näin kierron lopussa voi testiin tulla viivaa. Itellä en muista näin olleen, mutta kertahan se on ensimmäinenkin :) Se on sitten ihan oikea r-testi minkä seuraavaks tuhlaan, jos nyt malttas edes sinne vappuaattoon odottaa :) Eipä tässä muuta...plussatuulia kaikille :)
 
Huomenta naiset!

(.) Tänään kp 27 ja dpo 11. En malttanut jättää r-testiä kaappiin ja arvaatkaan mitä? Testiajan sisällä tuli haamu, en tiedä sainko aamuhämärässä siitä sellasta kuvaa, että erottaa, joten en laita "arvosteltavaksi" sitä. Puoli tuntia testiajan jälkeen näkyi vielä paremmin, vaikka eihän noita testejä sais enää tiirailla testiajan jälkeen. Pidän silti jalat maassa, koska vieläkään ei ole virallinen testipäivä. Iik, jännittää :)
 
Kolibrinkukka,jännältä kuulostaa :)
en tiiä oonkp ihan pöljä mut en uskalla testata,tänään 26/24-33...minä vaan odottelen josko tulee tuntemuksia tädin kyläilystä ja taidan mieluummin "ottaa" sen pettymyksen sitä kautta..se on niin kovin tyly ja säälimätön se yks viiva r-testissä,minkä nyt jostain syystä luulen olevan tuloksena.
Kaikenlaista tää kuumeilu teetättää..

Kovasti plussatuulia sulle,täällä ollaan hengessä mukana ihan täysillä :)
 
Kolibrinkukka, toivon todella, että viiva alkais vahvistua! :) :) tosi jännää!

Itse olen alkuinnostuksen jälkeen ollut samoilla linjoilla kuin *Pinkku*: en uskalla testata, koska negatiivisen tuloksen näkeminen on niin kova pettymys. Helpompaa on odottaa kuukautisten alkamista... :) Ja tässä kuussa olen jotenkin vain asennoitunut niin, että saadaan noi testitulokset ja sitten tiedetään, missä mennään. Viikko pitäis vielä jaksaa odottaa.. Tänään mulla olis kai dpo 10, nopeasti nää kierrot aina menee sitte kuitenkin, vaikka oviksen jälkeiset piinailut tuntuu aina niin pitkiltä.
 
Ajattelin että jos täti ei ilmesty huomisen aikana niin vappuaamuna testaan,sit on miehelläkin vapaapäivä enkä jää yksin suremaan kotiin jos huonosti käy.
Tää on nyt yk3 ja ihmettelin miten niistä kahesta pettymyksestä selvisi kumminkin niin nopeasti,tyly pudotus pilvilinnoista ja pienet itkut..kai se johtuu siitä ettei ole muita vaihtoehtoja,se on joko olla raskaana tai ei.Ja jos ei niin uutta yritystä vaan..
 
Milk@,toi on kyllä totta et loppujen lopuksi kierrot menee nopeasti.Ja se on hyvä se :D
Mun siskolikka se pyöristyy vaan entisestään,la on 1.8.
Kumma että jos näen vieraita raskaana olevia naisia niin sydämestä sieppaa ilkeästi mut siskon kohdalla oon vaan niin täpinöissäni ja onnellinen.Vähä kade,mut silleen "hyvällä tavalla"..
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Voisin ilmoittautua tännekin, kirjoittelen myös tuolla km:m jälkeen kuumeilevissa

Eli mulle vois päivittää Ollakovai...?.....38 v.......kp?.......yk2....3

Hiukan liian hienosti alkoi itsellä iltatähti-projekti eli tärppäsi heti ekasta kierrosta, vaikka ikää on reippaasti. Oireet oli sitten tosi vähäiset, jopa olemattomat aikaisempiin odotuksiin verrattuna, niinpä marssin vu:aan vkoilla 7+5, ja siellähän kävi ilmi, että kyseessä oli kkm, kehitys lakannut vkoilla 6+2. Pahoista ennakkoaavistuksista huolimatta isku oli melkoinen, mutta nyt jo valoa tunnelin päässä, kun tyhjennysvuoto lakannut ja innolla odotan -ensimmäistä kertaa elämässäni-menkkojen alkamista.

Kiertopäiviä alan laskea vasta noista ekoista menkoista, ja sitten jahtaamaan testitikkuihin kahta ihanaa viivaa -en ole vieläkään raaskinut poistaa puhelimesta tuota maaliskuista plussakuvaa, niin oli kauniit ja symmetriset viivat.

Tuhannesti onnea ja iloa plussanneille, pitää paremmalla aikaa lukea ketjua taaksepäin.
 

Yhteistyössä