YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Lise Harmi :( :hug:

tinttu76 Mulla on tuolta kotitesti.fi sofin one step liuskatestit ollu käytössä. Ihan luotettavia ne on, vaikka välillä on tuntunu arvuuttelulta ovulaation metsästys. Useinmiten antaa kuitenkin vähintään yhtä vahvat viivat. Mulla henk.kohtaisesti ei oo koskaan ollu testiviiva kontorolliviivaa vahvempi vaan aina samanvahvunen, kun ovulaatio on käsillä. Myöskään mitään viivanpaikkoja ei mulle ole koskaan tullu, että se on joko ovulaatio tulossa/menossa tai käsillä ja muuten ei kyllä sitten näy kuin se kontrolliviiva. Hmm..selitinköhän kamalan sekavasti :LOL: Tällä hetkellä mulla on tuolta kotitestiltä joku 7kpl:n kokeilupaketti minkä arvioin sitten myöhemmin, pääsin olikohan se sadan kokeilijan joukkoon testaan noita :) Liekkö sitten tulossa noita myyntiin vai ei, mutta niistä ei tiedä mitä ne on, mutta tällä hetkellä vaikuttavat paremmilta kuin noi Sofin one stepit :)

(.) Josta päästäänkin sujuvasti omaan napaan ja noihin testeihin. Tietääkö joku vaikuttaako ovulaatiotestin tulokseen edellisenä iltana nautittu alkoholi? Minua alkaa hiukka epäilyttää, että vaikuttaa koska lauantaina otin alkoholia ja eilen sitten se testiviiva oli melko vahva, tänään taas oli hailakka. Tänään tosin pissa oli laimeampaa kuin eilen, mutta silti vähän mietin, että noinko paljon se vois vaikuttaa? Eli mulla taitaa se ovulaatio olla siinä kp 17 tienoilla, kuten aina. Jos nyt huomenna ei sitten testaa ollenkaan vaan hyppää sit suoraan kp 15 testaileen...jos kuitenkin huomenna alkaa tulla jotain tuntemuksia ovulaation lähestymisestä, niin sit testaan, muuten en :) Tulipa pitkä jaarittelu :ashamed:
 
Minäkin tulisin mielelläni mukaan tähän ryhmään.. :) Olen juuri täyttänyt 37 ja mies on vuoden vanhempi. Meillä on viisi yhteistä lasta (pojat-98 ja tytöt -00, -06 ja -08). Nelosen piti jo olla viimeinen vauva ja viitosen viimeistään, mutta tässä sitä taas ollaan. Haaveilen vielä yhdestä.. ja nimen omaan minä. Mies jarruttelee kovasti :( Syinä meidän ikä ja nämä viisi ihanaa lasta, jotka meillä jo on. Hienoa lukea ajatuksianne ja huomata etten ole ainut "ikäneito", joka vauvasta haaveilee :) Jotenkin tuntuu ihan hullulta. Aina ennen olen tuntenut itseni nuoreksi odottajaksi ja äidiksi ja nyt yhtäkkiä, hups, olisinkin jo suht. vanha. Selvästi kriisin paikka! :D
Ensimmäinen raskautuminen kesti 1,5 vuotta, palkaksi saatiin kaksoset :heart: Sen jälkeiset kolme raskautta ovatkin alkaneet kertayrityksestä :heart: Pelkään, että enää en olisikaan yhtä onnekas.. Uskallanko edes toivoa enää.. Kaikki raskaudet ovat lisäksi sujuneet hyvin. Ei keskenmenoja, ei huonoja oloja. Vain seesteistä, onnellista aikaa ja normaali synnytyksiä. Nyt on pelko pepussa ettei hyvä onni jatkuisikaan.. Mutta teidän tekstit kyllä rohkaisee uskomaan ja yrittämään! :) :) Niin moni on jo raskautunut ja monella on jänniä hetkiä tulossa. Seuraan niitä innolla!
Kaikkea hyvää jokaiselle ja plussia hurjastipaljonkamalasti! :heart:
Haaveilen vielä siis taustalla, pehmittelen miestä...
 
Nyt sitten vaan jäädään odottamaan tuleeko nuo mysteeritestit joskus myyntiin.

En kyllä ymmärrä mitä tää mun kroppa sekoilee. Hirveät ovisoireet päällä, mutta testi oli ihan puhtaanvalkoinen :confused:. Ei kai se auta kuin odottaa vaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään...
 
Keskiviikko 17.4.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Lise......................35..........4/30-34..............6.................2
YAW.....................35..........7/22-26.............16................5
Selina76...............37............9/26.................3.................2
Milk@...................37.........11/28-33...............6.................1
tinttu76................37...........13/32................5.................1
Kolibrinkukka........35..........15/28-30.............5................2
SuloinenSalaisuus................16/28.................1...............
Syystuuli74...........38..........19/28-30.........1v6kk (24)......2
Carolina30+..........35...........28/28...............3v..........5/8/1.yht.



Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO

carolina30+.....dpo 14




RKTT



YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

ÄitiViidelle
Tiituliini
miltsu76
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
:wave:

tinttu76 Toivottavasti tulevat, vaikuttavat sen verran hyviltä. No jos ei tuu niin tarttee "tyytyä" tosiaan noihin sofin one step liuskatesteihin. Tai siis tarttee toivoo ettei niitä kohta enää tarttis käyttää ;)

ÄitiViidelle Laitoin sinut tonne taustailijoihin. Jospa pääsisit kuumeileen, peukut pystyssä :)

(.) Minunki täytyy kyllä sanoo etten tunne kyllä omaa kroppaani sit yhtään. Eilen yhen kerran vessassa käydessä huomasin melko runsaasti kirkasta limaa, siitä jonkun ajan kuluttua nippas aika kipakasti tuolta oikealta munasarjasta. Liekkö tää kroppa sit valmistautuu siihen tulevaan ovulaatioon ja näin ollen mulla olis nää "oireet" ennen ovista. Saas nyt nähdä. Tänään kuitenkin ovistikkuun tuli vahvempi viva kuin eilen, tosin luulen edelleen eilisen laimean pissan vaikuttaneen tulokseen. No katsellaan, mutta ainaki voi puuhailla joka päivä. Ukkeli tänään tokas: "Jess eli saan vaikka joka päivä viikon ajan" kun oli puhe noista ovistikuista :LOL: Niin ja eilen tuli kotiin niin kysy vaa, että milläs mallilla se meidän babytouhu on, meinaa pyörittelee silmiään noista tikuista :LOL: No mutt on se vissiin nyt kuitenkin aika mukana tässä hommassa, vaikkei tota tikuttelu- juttua ymmärräkään ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Iltoja! Toi on niin ihanaa kun mies on mukana vauvatouhuissa :). Itse vasta ensimmäistä kertaa pääsen siitä nauttimaan, että mies kuumeilee mukana. Aivan huippu fiilis :). Ei sillä että näistä lapsista olisi kauheasti tarvinnut kättä vääntää, mutta melko lailla olen yksin kuumeillut, yksin odottanut ja yksin hoitanutkin :(. Mut nyt on vihdoin mies joka tykkää lapsista ja osaa niitten kanssa olla ja haluaa vielä lisääkin :D. Nyt meni vähän kehumisen puolelle, mutta menköön tämän kerran :).

ÄitiViidelle: Toivottavasti saat miehen pehmitettyä nopeasti ;)
 
Tervetuloa vaan listaan uusille :wave:

Täällä aletaan jo jännäämään, että milloin se ovis tulee. Kp9 on nyt ja ovis on mulla käsittääkseni kp12-kp14 vaiheilla eli loppuviikosta. Vielä en ole ovistikkuja käyttänyt, kun ei ole mitään tuntemuksiakaan ollut.
 
torstai 18.4.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Lise......................35..........5/30-34..............6.................2
YAW.....................35..........8/22-26.............16................5
Selina76...............37............10/26...............3.................2
Milk@...................37.........12/28-33.............6.................1
tinttu76................37...........14/32................5.................1
Kolibrinkukka........35..........16/28-30.............5................2
SuloinenSalaisuus................17/28.................1...............
Syystuuli74...........38..........20/28-30.........1v6kk (24)......2
Carolina30+..........35...........29/28...............3v..........5/8/1.yht.



Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO

Kolibrinkukka...dpo 0
carolina30+.....dpo 14





RKTT



YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

ÄitiViidelle
Tiituliini
miltsu76
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

[/QUOTE]
 
Heippa :wave:

Nyt ei ainakaan tartte pähkäillä tuliko ovis vai ei. Eilen tuli melko selkeä ovisplussa iltapäivästä, illalla olis saattanu olla vielä tummempi jos olisin testannu, mutt ei viittiny. Tänään viiva jo haalenemaan päin ja hyödynnetty on ennen plussapäivää ja plussapäivänä ;) Nyt saa kirjaimellisesti jännitellä riittikö nää kaks päivää siihe tärppiin. Tänään ei enää viitti, ku tuskin sillä merkitystä on ja siimahäntien laatukaan välttämättä ole priimaa, kun kas edellistä päivää jo hyödynnettiin. Tänään siis DPO 0. Rakastuin kyllä noihin ovistikkuihin ja toivon, että ne tulee myyntiin myöhemmin. Toivottavasti kuitenkaan itse ei niitä enää tarttis, mutta sais sit muille suositella. Kannatti ottaa ne ovistestit testikäyttöön ;)

Tää oli vaan pelkkää omaa napaa, kun oon niin innoissani :)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja suski28
Kp 2 Taas mentiin metsään tämän pikkuisen kanssa :( Violan testi antoi aika selkeän haalean viivan edellispvänä ja aiemminkin jo haamujen haamua tuli muihinkin... Olo outo tänäänkin vielä ja nippaillut mahalla ei menkka tyyliin ( yleensä tehnyt kipeetä) ja väsymys jatkunut sellaisena uupumuksena ja nukahteluna, veto pois fiilis ja pahaolo, nälkä, jano... No kai se siitä tasaantuu... Tänään tein vielä tunnin pidätyksestä davidin ja one stepin olojen vuoksi ja vielä siellä haamulainen hiukan kurkki, mutta kai se siitä haalistuu.
Olen ollut nyt melkein 2vkoa töissä koulun keittiössä keittäjän sijaisena ja se on auttanut saamaan ajatuksia muualle kuin tähän vauva-asiaan ja nyt eilen ja tänään ei ole miettinyt niin tätä menetystä taas... Rankempaa tämä on nyt kun kuulimme ettemme pääse julkiselle puolelle tutkimuksiin, vaan pitäisi mennä yksityiselle (mutta mistä teet nekin rahat nyt yhtäkkiä)
 
Kolibrinkukka, pidän peukkuja teille! Toivottavasti nyt oli ajoitus kohdallaan. :)

carolina30+, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :hug: Saanko kysyä, miksi ette pääse julkiselle puolelle tutkimuksiin?

Meillä oli ensikäynti lapsettomuusklinikalle tiistaina, ja täytyy sanoa, että oli kokonaisuudessaan yllättävän positiivinen kokemus. Lääkäri oli tosi ammattitaitoinen ja huumorintajuinen, ja jutteli asioista hyvin maanläheisesti. Mulle tehtiin munatorvien aukiolotutkimus, ja auki olivat. Ovulaatiokin oli lääkärin mukaan tapahtumassa aivan parin päivän sisällä, joten nyt sitten lääkärin määräyksestä on tässä talleteltu oikein huolella, joka päivä... :LOL: Ens viikolla menen sitten verikokeisiin: hormonitasojen määritys. Miehen pitää käydä antamassa siemennestenäyte myöskin ens viikolla.

Toiveet nousivat taas korkeammalle, koska lääkäri sanoi, että munasarjat on vielä hyvin aktiiviset, joten aikaa raskautumiselle on edelleen. Mutta täytyy nyt pitää pää kylmänä kuitenkin, katsotaan tilannetta sitten, kun saadaan tulokset. Vapun jälkeen on aika lääkäriin tulosten kuulemista varten.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kolibrinkukka
Milk@ Syy miksi eivät ota julkiselle on minun aiempi sterilisaationi. Minulle laitettiin klipsit v2006 exäni painostuksesta (uhkailua ja pelkoa), mutta erosimme kuitenkin pian tämän jälkeen hänen toisten naisen vuoksi. Nykyisen mieheni kanssa raskauduin klipseistä huolimatta ja saimme km -09 ja muutenkin olin kivuissa kokoajan. tuulimuna todettiin viime vuoden maaliskuussa ja klipsit poistettiin toukokuussa. Kivut loppui siihen ja lääkärit sanoi ettei mikään ole 100% varmaa, mutta jos olen raskautunut jo niin voi käydä myös uudestaan. No olen raskautunut, mutta pikkuinen ei kiinnity kunnolla ja jaksa mukana alkua pidemmälle. Pyysin että pääsisin tutkimuksiin (hormonimääritys ja ehkä se aukiolotutkimus), mutta vastaus tuli ettei julkiselle kun on ollut sterilisaatio. Nyt mietimme miten jatketaan, kun emme ole mitään varakkaita (tai nyt edes lähelle, kun maksamme vanhaa lainaa pankkiin vieläkin) minä olen omaishoitajana ja se tulo on pienempi kuin työttömyyspväraha olisi. Pieniä töitä välillä voin saada (kuten nyt olin siaisena koululla keittiöllä) ja yritämme saada rahaa muutenkin säästöön, mutta aina on jotain menoa, kuten kissan lääkäri tai muut lääkärit ja lääkkeet...
 
Heipä hei naiset!

Jonkin aikaa taustailleena mietin että miksipä en minäkin liittyisi mukaan..
Ikää minulla on 37,esikoista yrittämässä (yk3),nyt kp 16/24-33.Kierto vielä etsii paikkaansa pillereiden lopettamisen jälkeen.Ovista vaikea bongailla,lähinnä tää aika on mennyt omaa kroppaa kuulostellessa..jospa tämä tästä pikku hiljaa asettuisi.

Laskuri näytteli ovista viime viikonlopulle mutta kroppa oli sitä mieltä et se olisi ollut eilen,ainakin tuntemukset oli semmoisia.No,aika näyttää :)

Mukavan oloinen ketju tämä,jo ihan vertaistuen kannalta.Ei näitä juttuja kellekään muulle viitsi kertoilla,ainakaan siinä määrin kuin on tarve.Eli PALJON :D
 
Kiitos Milk@! Jännät ajat on taas meneillään,ainoastaan tuo vähä hukassa oleva ovis mietityttää.Jos se oli vkonloppuna niin sit voisi olla kaikki mahdollisuudet raskautua.
Mutta kun olen tässä asiassa ihan aloittelija,niin olen melko pihalla :D
Mulla on nuorempi sisko joka odottaa,la 1.8.Oon toki ihan täpinöissäni ja ikionnellinen hänen puolestaan,mutta valehtelisin jos sanoisin ettei jossain sydämen sopukassa tunnu melko repivää kaipuuta.En sitä toki siskolle kerro,en halua millään tavoin huolestuttaa ym. häntä.Ollaan kyllä läheisiä eli kyllä hän varmaan jollain tasolla tietää miltä musta tuntuu.
Ollaan toki vasta alussa tässä yrittämisessä,pitäisi kai koittaa olla stressaamatta.
Toivon sullekin Milk@ lyhyttä vierailua tässä ketjussa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Tervetuloa *Pinkku*:wave:. Täälläkin on yksi 37v esikoisen kuumeilija.

Voi harmi Carolina30+ sormet ristiin, että asiat järjestyy.

Hienoa Milk@, että selvitystyö on käynnissä.

ON: Pahasti nyt pelottaa, että mulle käy kuten monelle muullekin (ainakin nettikeskustelujen perusteella), eli kierto sekoaa puoli vuotta pillerien jälkeen. Tällä viikolla massiiviset ovisoireet tuli ja meni (3-5 päivää liian aikaisin), enkä missään vaiheessa saanut tikkuun toista viivaa :confused:. Tänään siis voisi olla dpo2 tai sitten mitään ovista ei ollutkaan. Lisäksi yleensä oviksen jälkeen on ollut viikon hiljaisempaa ja vasta sitten mahanippailut on alkaneet, mutta nyt niitä on ihan koko ajan. Taitaa tosiaan olla koko kroppa solmussa... Toisaalta flunssan takia jäi yritys kovin heikoksi, joten jännättäväksi jää lähinnä tämän kierron pituus. Mitään plussia taitaa olla turha toivoa.
 
Viimeksi muokattu:
Kivaa että tänne tulee lisää porukkaa :) mukavampi jännittää yhdessä ja toisten puolesta :)

Mulla kp11/26 ja kamala päänsärky ollut koko päivän. Oletteko muut kiinnittäneet huomiota että ois päänsärkyä ennen ovista? Eilen tikuttelin ovistestiin negan, mut tänään tuli jo haamu.. Eli kai se on ovis tuloillaan tässä lähipäivinä.. Tai sais tulla kyllä jo heti, kun mies lähtee tottakai työmatkalle koko ens viikoksi. Saas nähdä keretäänkö hyödyntämään tän kierron ovista sit kuitenkaan :|
 
Lauantai 20.4.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä ................kp ..................yk ..........toiveissa

Carolina30+..........35.............4/28...............3v..........5/8/1.yht.
Lise......................35..........7/30-34..............6.................2
YAW.....................35..........10/22-26.............16................5
Selina76...............37............12/26...............3.................2
Milk@...................37............14/28-33..........6.................1
tinttu76................37...........16/32................5.................1
*Pinkku*..............37...........17/24-33...........3.................1
Kolibrinkukka........35..........18/28-30.............5................2
SuloinenSalaisuus................19/28.................1...............
Syystuuli74...........38..........22/28-30.........1v6kk (24)......2



Elena75................37.............. ??/28..................21................3
Sihkis...................38............??/26-30.................8.................1




DPO

Kolibrinkukka...dpo 2




RKTT



YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

suski28



:wave:TAUSTALLA:wave:

ÄitiViidelle
Tiituliini
miltsu76
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whisky Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Selina76 mulla on taipumusta migreeniin ja tähän asti joka kerta ennen ovista on pääsärky iskenyt. Kerran otin buranaa ja silla kertaa meni kierto pitkäksi, joten sen jälkeen olen vaan kärvistellyt sen pari päivää. Sillon sitä kyllä miettii, että onko tässä hommassa mitään järkeä =).
 
carolina30+ Eikä :( :hug:

Tervetuloa *Pinkku* :) Lisäsin sinut listoille :)

Milk@ Hyvä kum alkaa asiat pikku hiljaa selkiintymään :)

(.) Itelle ei mitään, odottelua, ihmetteyä ja jännitystä :) Pihahommiin pääsis pikku hiljaa, kun lumi vihdoin ja viimnein älys luovuttaa. Tosin piha on aika märkä, mutt voi siellä jo jotain pientä tehdä :)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*


Tuossa yllä on nyt ne minun testissä olevat ovulaatiotestit. Oli pakko laittaa kuvaa, kun niistä niin hehkutin. Kuva on jostain syystä väärinpäin, mutten jaksanu alkaa kääntämään sitä. Testit on tehty aika liki vuorokauden välein (n. klo 14.30-15) viimesessä huomaa, että se ovisplussa tuli ja meni vuorokaudessa :)
 
Viimeksi muokattu:
Kolibrinkukka - tuo kuvahan oli mielenkiintoista nähdä! Tosi nopeasti se ovis sitten menee ohi.. Itse tikutin tänään samantapaisen tummahkon viivan kuin sulla tuo tummin on - mietinkin, että onkohan mulla jo nyt ollut ovis vai vasta tulossa. Tuntemuksia on kyllä ollut, mutta ei mitenkään vahvoja. No, ei auta kuin tikutella niin jos tähän tulisi selkoa!

Tinttu76 - voiskohan olla, että sulla ovis vasta tuloillaan? Jos ne nippailut sun muut on niitä munasolun kasvukipuja? Jos sulla esim kierto 32pvä, niin ovishan voi olla 12-16 päivää ennen seuraavan kierron alkua eli jopa kp20?
 

Yhteistyössä