@Taaartsan Ai sulla olikin kuparikierukka eikä hormoniversio. Meinasin kysyäkin, kun tuosta kierron säännöllisyydestä puhuin.
Voithan sä lääkäriltä kysyä tuosta oikean puolen jutuista. Mulla on oikealla puolella sellainen pitkulainen mikälie, mutta oon ajatellut että se johtuu täydestä rakosta. Aamuisin tuntuu eniten, kun käsin tunnustelee. Se ei oo mitenkään kipeä. - Se äskettäin ollut "oviskipu" tuntui tossa vasemmalla.
@tänttähäärää Eipä kestä
Sulla on nyt sit viikon verran odottelua (tai piinailua). Ja jos tuo dpo 6 on oikein, niin kiinnittyminen ois käsillä ihan näinä päivinä. En kyllä tiedä/muista, milloin raskausoloja alkaa tulla, mutta aikaistahan vielä on.
Omaa napaa:
Mun pitää siis tehdä raskaustesti km:sta 3-4 viikon päästä. Ostin sitten eilen kaksi. Eiköhän sille toiselle tule käyttöä myöhemmin
Toisessa hcg-raja on vain 20 ja toisesta selviää, kunhan paketin avaa. Tarkoitus on siis varmistaa ettei kohdussa ole enää raskausmateriaalia (joo, se on näin ihanasti ilmaistu noissa papereissa). Yritin etsiä oikein herkkää testiä. Teen testin sitten huomisaamuna. Tänään piti herätä niin aikaisin, eikä mulla tullut testit mieleenkään aamulla vessaan mennessä.