Eipä kestä
! Ja kiitos itsellesi peukuista!
Jotenkin sitä vain huomaan pyöritteleväni koko ajan nyt päässäni sitä että olenko raskaana vaik en. Hyivn todennäköistä on että en ole, silläkirto voi olla tällä hetkellä heti pillereiden lopettamisen jälkeen ihan mitä vain.. mutta silti pieni ääni sisälläni kuiskailee "entä jos sittenkin..". Ja jep, olen laskeskellut ovulaatiolaskurilla että ns tärppipäivät osuivat meillä tosiaan ihan nappiin, jos kierto olisi säännöllinen.
Ja katselin jo raskauslaskurillakin että LA olisi 3.10.2017 JOS olisin nyt tullut raskaaksi... Todellakin piinaviikkoja nämä seuraavat kaksi viikkoa!
Ehkä petyn kun kuukautiset alkavat, ehkä olen huojentunut siitä että saan tälöin lisäaikaa totutella asiaan, luultavasti ole kyllä pettynyt. En voi kuin odottaa
!
Entäpä rakas aviomieheni.. hän selaa tuossa jääkiekkouutisia kuten aina ennkin, nukkuu yönsä hyvin ja aikoo mennä pelaamaan tennistä kaverinsa kanssa, tuskin pohtii koko aiaa vaan antaa mennä omalla painollaan ressaamatta yhtään. NOT FAIR!! Onneksi minulla on tämä palsta jossa vähän tuuletella, niin en höpötä hänelle tästä "stressistäni".
Mukavaa viikon alkua teille kaikille
kuulumisiin.