yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

VAUVAKUUMEILIJAT 2019





Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta yk


Sarianne81 kp 8/27 yk 2
LaTiLa kp 13/32
Bebek15 kp 34/26-30
Tiialiina83 kp 20/
Teac kp 26/27-30
Amanda82 kp 22/34-36 yk 2
Äippis Kp 16/28
Fayrouz
~Madre~ kp 21 yk 1
Elmeriina82 kp 20/


PIINAILIJAT

Äippis Dpo 14
Tiialiina83 Dpo 12
Momon Dpo 11
Teac Dpo?



PLUSSANNEET

Reetaleena
Crushnik
HE2
Tiinaliina1
Momon
 
Momon, ihanaa että vahvistuu, tarrasukkia nyt matkaan:love:
Tiialiina83, älä luovuta vielä, testaa vasta kun menkat myöhässä.

Hymynaamaa ei vielä bongattu tänä aamunakaan, mutta talleteltu joka toinen päivä.
Flow ennustaa ovulaatiota vasta ensi maanantaiksi, mutta saas nähdä miten käy. Ajatukset on muualla kun vauvan yrityksessä ja suru valtava :cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiialiina83
Menkkoja ei näy vieläkään. Vähän väliä tunne et nyt alko, pakko käydä vessassa. Mut ei toistaiseksi oo alkanu. Muuten ei oikeastasn oireita. Paitsi tissit kipeet ja semmosta outoa viivamaista tunnetta kohdussa ja välillä juilii. Tähän ei saisi mennä että alkaa kuvitella raskautuneen. Tippuu liian korkeelta muuten kun menkat alkaa. Huomenna aamulla taas testaan mikäli menkat ei ole alkanut. :)
 
Voi Momon, olen niin pahoillani :cry::cry: paljon voimahaleja:love:

Tiialiina83, pahoittelut negasta. Vuoto pysynyt pois, toivoa on vielä.

Äippis, pahoittelut negasta, mukavaa viikonloppureissua.

Kp 10, ei vieläkään hymynaamaa:cry::cry: jääköhän ovulaatio tapahtumatta tämän surun ja stressin keskellä:(
 
Täällä nipistelee, ja nippailee. Oikealta puolelta ilmeisesti irtoamassa. Pelottaa kauheasti jos taas kemiallinen raskaus tulossa:(Nyt tässä kierrossa ollut mukana Macajauhe. Mies popsinut sinkkiä ja macaa myös.

Hymynaama edelleen bongaamatta ja tänään en ole testiä tehnyt.
Talleteltu varastoon jo:)

Miten kävi Tiialiina83, alkoiko menkat?

Tänään uimaan lasten kanssa, mukavaa päivää kaikille:love:
 
Piinailutsempit! :love: @Sarianne81 @Tiialiina83

Eihän täältä malta pysyä pois. Eilen tosiaan näytti jälleen että testi oli haaleampi kuin toissapäivänä.
Tänään ollut koviakin menkkaoloja. Tänään (dpo14) olisi menkkojen alkamispäivä. Testasin parin tunnin pidätyksellä nähdäkseni että viivat olisi kokonaan haalistunut (niin kuin niillä on ollut tapana) jolloin tiedän että ne alkaa huomenna tai viimeistään ylihuomenna. Varasin ensiviikon loppuun ajan lapsettomuuslääkärille.
Testi kuitenkin yllätti. Olen shokissa kun olin jo aivan turta tähän kaikkeen. Ja toisaalta nyt pelkään vielä enemmän.
Aiemmissa kemiallisissa en ole koskaan saanut tällaisia viivoja. Voisiko sittenkin onnistua...en tiedä mitä ajatella.

2018-10-20 16.05.59.jpg
 
@Momon voi kunpa onnistuisi sittenkin... mulla ei oo mitään kokemusta kemiallisista mutta ihan selkeä viiva kyllä testissä on. Onko tuo haaleampi kuin aiemmin tässä kierrossa?

Täällä ollut armoton siivouspäivä ja tissikipukin hiipumaan päin, taitaa menkat olla loppuviikosta alkamassa :geek:
 
@Elmeriina82 tuo on selkeästi vahvempi kuin aiemmin tässä kierrossa. Ja vahvempi myös kuin missään noissa mun kemiallisissa.
Aamulla uutta testiä. Sen luulisi olevan vahvempi koska tuo on vain parin tunnin pidätyksellä.
Tuleekohan uni ollenkaan kun jännittää ihan hulluna.
 
Piinailutsempit! :love: @Sarianne81 @Tiialiina83

Eihän täältä malta pysyä pois. Eilen tosiaan näytti jälleen että testi oli haaleampi kuin toissapäivänä.
Tänään ollut koviakin menkkaoloja. Tänään (dpo14) olisi menkkojen alkamispäivä. Testasin parin tunnin pidätyksellä nähdäkseni että viivat olisi kokonaan haalistunut (niin kuin niillä on ollut tapana) jolloin tiedän että ne alkaa huomenna tai viimeistään ylihuomenna. Varasin ensiviikon loppuun ajan lapsettomuuslääkärille.
Testi kuitenkin yllätti. Olen shokissa kun olin jo aivan turta tähän kaikkeen. Ja toisaalta nyt pelkään vielä enemmän.
Aiemmissa kemiallisissa en ole koskaan saanut tällaisia viivoja. Voisiko sittenkin onnistua...en tiedä mitä ajatella.

katso liitettä 4924
Mun mielestä toi on hyvä plussa noille dpoille. Siis todella hieno:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Momon
@Tiinaliina1 Niin minustakin. Tänään aamulla viiva oli vähän haaleampi kuin eilen iltapäivällä. Mulla hajoaa pää:eek:
Täytyy yrittää keksiä muuta tekemistä ettei kokoajan mieti. Ja seuraavan kerran testaan ylihuomenna ellei menkat. Koska olot on kyllä semmoiset.
Josko ne mun syömät terolutit piti tuota alkanutta raskautta yllä ja nyt kun ne loppui pe niin valuu pois. Vaikka keltarauhasarvoissa ei ollut kyllä vikaa. En tiedä, tulee vain kaikennäköistä spekuloitua.
Valmistaudun oloineni kuitenkin menkkoihin. Ärsyttää oikein kun eilen jo niin innostuin.
Ja pitääkö ihmisen olla niin malttamaton!!!o_O

Kuinka @Tiinaliina1 kauan ja usein testailit? Oliko aina vahvempi edellistä?
Millä viikolla olet nyt?
Itse en ole missään aiemmassa raskaudessa (loppuun asti menneissä) testannut kuin kerran kun menkkojen olisi kuulunut alkaa...Nyt on sekin vähäinen kärsivällisyys hävinnyt:(
 
Viimeksi muokattu:
@Tiinaliina1 Niin minustakin. Tänään aamulla viiva oli vähän haaleampi kuin eilen iltapäivällä. Mulla hajoaa pää:eek:
Täytyy yrittää keksiä muuta tekemistä ettei kokoajan mieti. Ja seuraavan kerran testaan ylihuomenna ellei menkat. Koska olot on kyllä semmoiset.
Josko ne mun syömät terolutit piti tuota alkanutta raskautta yllä ja nyt kun ne loppui pe niin valuu pois. Vaikka keltarauhasarvoissa ei ollut kyllä vikaa. En tiedä, tulee vain kaikennäköistä spekuloitua.
Valmistaudun oloineni kuitenkin menkkoihin. Ärsyttää oikein kun eilen jo niin innostuin.
Ja pitääkö ihmisen olla niin malttamaton!!!o_O

Kuinka @Tiinaliina1 kauan ja usein testailit? Oliko aina vahvempi edellistä?
Millä viikolla olet nyt?
Itse en ole missään aiemmassa raskaudessa (loppuun asti menneissä) testannut kuin kerran kun menkkojen olisi kuulunut alkaa...Nyt on sekin vähäinen kärsivällisyys hävinnyt:(
Montako lasta sulla on? Onko sun km tullut ennen sun lapsia vai kaikki heidän jälkeen?
Mä kulutin ne kaikki 5 testiä mitä kaapissa oli, ne oli kaikki samaa merkkiä. En investoinut digeihin tms. Kyllä se viiva vahvistui selkeesti alkua ja loppua verrattavissa. Mulla on kuvakin jossain voin laittaa sen tänne. Nyt on 6+5 menossa ja kamala krapulainen olo matkustuksen myötä:sick:. Toivottavasti pääset kans odottajien puolelle. Pidän sormet ristissä! Meniskö vielä kesäkuisiin?


Tää oli 20 herkkyyden testi. Eka ultra on 27.11. Nyt sit vaan luotetaan sinne asti kun ei muuta voi.

Ps. Muistin just että esikosta testasin eri merkin liuskoilla ja kävi kans niin että dpo14 viiva haaleni ja tottakai pelästyin että taas kemiallinen. Mutta seuraavana päivänä se oli taas samanlainen kuin edellispäivänä. Nää on näitä.
 
@Tiinaliina1 Neljä lasta ennestään ja ne jo isoja. Nämä km on ollut nyt tämän vuoden puolella kun on yritystä ollut. Tissitkään ei ole enää niin kipeät kuin eilen:cry:
Onneksi on lääkäri loppuviikosta, jos saisi jotain apuja ensikiertoon.

Olet jo päässyt mukaville viikoille ja oireetkin varmaan tuo luottamusta.:love:
 
Viimeksi muokattu:
@Tiinaliina1 Neljä lasta ennestään ja ne jo isoja. Nämä km on ollut nyt tämän vuoden puolella kun on yritystä ollut. Tissikään ei ole enää niin kipeät kuin eilen:cry:
Onneksi on lääkäri loppuviikosta, jos saisi jotain apuja ensikiertoon.

Olet jo päässyt mukaville viikoille ja oireetkin varmaan tuo luottamusta.:love:
Mulla on ollut luottavainen olo oikeastaan aika alusta asti, koska tämä vauva tuli mun uneen muutama kk takas kertomaan että on tulossa. En sit oo osannut pelätä tämän kanssa. Mikä tuo ihan kivaa vaihtelua edellisiin raskauksiin:cautious:.
Mulla iski kunnon tissikipu vasta dpo 18 tienoilla. Sitä ennen oli vähän on off arat yhdeltä sivulta.
 

Yhteistyössä