yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

@äippis Tää on ihan uusi tilanne ja on jotenkin ihan voimaton kun ei asialle voi tehdä "mitään". Toi ikä ahdistaa ihan hirveästi. Olen yrittänyt opetella hyväksymään sen ettei mahdollisesti enää vauvaa tule ja miettiä senkin hyviä puolia (koska on niitäkin) mutta en ole onnistunut. Vielä. Tuskin kyllä onnistunkaan, se on sitten vain elettävä asian kanssa.
Mä testaan huomenna dpo 10 silloin. Ei ole aiemmin silloin näkynyt (kerran taisi ehkä haamujenhaamu olla) , mutta testaan silti.
Sen huomasin kyllä viime kierrossa että plussa näytti selkeämmin aikaisilla dpo illalla. Jos maltan niin taidan odottaa huomenna iltaan.
 
@Momon ok. Mulla oikeastaan haamu näkynyt vasta sillon kun menkkojen pitänyt alkaa. Mä mietin ihan samoja asioita sen suhteen että jos enää ei saisikaan lasta. Tosi surullista mutta toisaalta on niitä positiivisiakin asioita. Nyt kun on vaan asennoitunut että vauva vois tulla niin vaikeahan sitä on enää sit olla et ei sittenkään..
 
Moi! Vieläkö sopii mukaan kuumeilemaan? :p
Täällä ihan just 36-vuotias kahden lapsen äiti haaveilee kolmannesta. Vasta lokakuun alussa otettiin hormonikierukka pois eli yk 1 vasta menossa. Kaksi aiempaa lasta ovat tärpänneet lähes heti mutta nyt vähän tämä ikä jännittää. Sama mies on edelleen ja nuorempi lapsistamme 5-vuotias.
Kiva lukea teidän muidenkin jännityksestä ja tietty plussista. :):)
 
@Elmeriina82 Tervetuloa:love:

Tein illalla jo testin ja mielestäni näin siinä haamujenhaamun. Tänään aamulla dpo 10 tai 11 (riippuu lasketaan o plussasta vai oireista) näytti tältä. Olisiko se lauantai illan kova nipistys tosiaan ollut kiinnittyminen..
2018-10-17 07.22.17.png
...mun surullisella historialla tämä ei vielä aiheuta mitään iloa. Niin ikävältä kun se kuulostaakin. Tämä on 4 plussa 6kk sisällä.
Tässä kierrossa tosin terolut ekan kerran käytössä.
Päivä kerrallaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elmeriina82
@Momon pidän sulle peukkuja, että plussa vahvistuisi ja pikku kyytiläinen olisi matkassa

@Sarianne81 lämmin osanotto suuressa surussa ❤

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. On nämä vaan jännittäviä ja piinaaviakin aikoja.
Ja vaikka kuinka päätät, et nyt rennosti vaan ja yrittää lopettaa "oireiden" tarkkailun, niin aina saa ittensä kiinni siitä, että huomaa miettivänsä kaikenmaailman tissi- ja mahatuntemuksia .
Mä toisaalta toivon että plussa ei tulis vielä tässä kierrossa, kun oon jostain kuullut että keskenmenon riski vois olla suurempi heti kierukan poiston jälkeen, vissiin liittyen limakalvon ohuuteen. Tiiä sitte, onko tuossa mitään todenperää?!?
 
  • Tykkää
Reactions: Momon
Tiialiina83, päivä kerrallaan mennään.. suru on valtava:cry: mutta onneksi on vahva tukijoukko:love:

Momon, varovaiset onnittelut..viiva näkyi hyvin jo. Toivotaan vahvistumista.

Tervetuloa Elmeriina82, kiitos osanotosta.

Mitä kuuluu Teac, muut? Ootteko testaillut?

Täällä ovulaatio kolkuttelee jo ovella..tänään hymynaama en vielä bongannut mutta viiva vahvistumaan päin.

Päivitän listaa kun pääsen i padille. Olemme olleet nyt äitini luona, tänään menen miehen luokse kotiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Momon
Jotenkin mulla on hiukan pelokas olo. Rinnat ei ole yhtään kipeät. Jotenkin sen oireen liitän vahvasti raskauksiin. Ja siis täähän on kuulo ja luulopuhette, koska en ole koskaan ollut raskaana. Tosin mulla on edellisissä kierroissa ollut rinnat kipeät ovulaation jälkeen ja nyt ei (n) Kuka se sanoi, että outo oireettomuuskin voisi olla oire raskaudesta. Harmistuttaa, jos viivaa ei tulekkaan.

@Elmeriina82 mä niin päätän aina, että en seuraile oireita ja silti huomaan registeröiväni joka tuntemuksen.

@Sarianne81 Kiva oli kuulla susta.
 
@Tiialiina83 oireet ja oireettomuudethan on tosi yksilöllisiä. Mulla on myös oviksen jälkeen yleensä tissit kipeät oli plussa tai negakierto. Se on vissiin keltarauhashormonin oire. Nyt kun syön sitä myös pillerinä niin on vielä kipeämmät.
Kyllähän tämä semmoista itsetutkiskelua ja spekulointia on...Kun malttaisi vain unohtaa ja odottaa rauhassa.
 
Voihan oireeto_O. Mulla on myös se "ongelma", etten enää muista mitä oireita mulla on mahdollisesti ollut luomuoviksen ja menkkojen välillä. Niin varmaanhan sitä nyt kaikkia uusia tuntemuksia tulee, kun 5 vuoden jälkeen lopettaa hormonaalisen ehkäisyn...
Mutta olettaisin, että mulla nyt kp 19 (menkat tuli kierukan kanssakin loppuaikoina aika säännöllisesti) ja tissit on kyllä KIPEÄT. Katsellaan siis miten käy...
(y) Tsemppiä kaikille pissailuihin ja hermojen hillintään :D:D
 
@äippis ja @Tiialiina83 ääh, kurjaa.. mutta jospa menkkoja ei kuuluisikaan ja pääsette kusasemaan uudestaan :D

Mulle tuli illalla migreeni, mikä on kyllä ollut mulla alkuraskauden järkyttävä oire, mutta toisaalta myös silloin tällöin muutenkin (n)
Ja en tiiä kuvittelenko vain, että mulla maistuu suussa pahalle, siitä arvasin edellisen kerran olevani raskaana, se on ollut yks mun selkeimmistä alkuraskauden oireista. Ja lisännyt myös pahoinvointia entisestään :sick:.

Mä taidan tulla ihan vainoharhaiseksi kun mietin näitä :LOL::LOL:
 
@Elmeriina82 eihän se vielä näy. Toivoa on:love:

Mä niin haluaisin (yllätys sinänsäo_O) että tämä menisin loppuun asti hyvin. Tein aamulla testin ja se oli eilisestä vahvistunut. Lisäksi mulla ei ole niin kovia menkkasärkyjä mitä aiemmissa kesken mennessä. Alan kohta olemaan pelottavan toiveikas. Kävin jo katsomassa lasketun ajankin. Tulisi juhannusvauva:barefoot:
Mä jatkan aamuisin testailua. Niin kauan kun vahvistuu niin voin olla levollisesti. Mulla nuo aiemmat alkaneet plussat on haalistuneen dpo 17 mennessä. Että kai se on mulle joku välietäppi...
 

Yhteistyössä