yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Pientä haaleaa vuotoa havaittavissa. Jotta sieltä ne pian starttaa. Katsotaan monta päivää tiputtelee ennen kuin käynnistyy. Yleensä nyt vähintään sen pari päivää. Ihan kaikkea toivoa en toki heitä. Onhan meillä tuo ainoan tyttölapsen odotus lähtenyt käyntiin vuodolla. pojista ei vuotoa ollut.
 
Voi LaTiLa, voimahalit:love: pieni tuhru vuoto voi olla ihan normaalia. Meillä toisinpäin vuodin keskimmäisestä lapsesta (poika) kuukauden verran verta. Oli kiiinnittynyt lähellä jotain isoa suonta lääkäri sanoi, sen takia vuotoa.

Momon, tsemppiä sulle vielä, oliko sulla clearblue hymynaama testi käytössä?

Mites Crushnik, onko mitään oireita?

Tiinaliina1, saitko miehen suostumaan yritykseen?

Täällä ei oireita, haamu kummittelee mielessä. Mutta normi raskausoireeni ovat tipotiessään(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
@LaTiLa toivottavasti tuhru enteilis vaan raskaudesta. Pidän peukkuja!

@Sarianne81 no mies on työmatkalla lauantaihin asti. Mä odotan huomiselle niitä ovistikkuja. Tekee parhaillaan pahaa... katotaan tarviiko yrittää ollenkaan. Tiedäs vaikka olis joku salaa jo mukana:rolleyes:. Mä elättelen taas toiveita ihan liikaa:cool::confused:. Mikäs siellä vointi?
 
Kiitos teille tsempeistä! Kyllä nämä kipuilutbjo viittaa normi menkkoihin. Testin tein vielä illalla ja saan edelleen ihan jäätäviä viivanpaikkoja, tuolta hätähousuista löytyy kuvia. Mut rfsu puikkotesti on, joten oli odotettavissa jotta saattaa tulla viivanpaikka. Ne liuskat on ainakin melko surkeita.

TiinaLiina: me taidetaan miehen kanssa käydä samat keskustelut. Meillähän ei varsinaista yritystä, mutta ehkäisykin on vähän niin ja näin. Eli kumit käytössä jos on. Eli vauva ei olisi katastrofi. Mutta toisaalta haluaisin ihan oikeasti kuumeilla, niin jotta mies on mukana jutussa ihan tosissaan :LOL:. Jos joku ymmärtää mitä tarkoitan :rolleyes:
 
Kiitos teille tsempeistä! Kyllä nämä kipuilutbjo viittaa normi menkkoihin. Testin tein vielä illalla ja saan edelleen ihan jäätäviä viivanpaikkoja, tuolta hätähousuista löytyy kuvia. Mut rfsu puikkotesti on, joten oli odotettavissa jotta saattaa tulla viivanpaikka. Ne liuskat on ainakin melko surkeita.

TiinaLiina: me taidetaan miehen kanssa käydä samat keskustelut. Meillähän ei varsinaista yritystä, mutta ehkäisykin on vähän niin ja näin. Eli kumit käytössä jos on. Eli vauva ei olisi katastrofi. Mutta toisaalta haluaisin ihan oikeasti kuumeilla, niin jotta mies on mukana jutussa ihan tosissaan :LOL:. Jos joku ymmärtää mitä tarkoitan :rolleyes:
Niin ja mies tietää jotta taas pyörin näillä palstoilla, kuten muidenkin kanssa. Paitsi tuon nuorimman kohdalla en siis kuumeilu puolelle tainnut ehtiä
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Kiitos teille tsempeistä! Kyllä nämä kipuilutbjo viittaa normi menkkoihin. Testin tein vielä illalla ja saan edelleen ihan jäätäviä viivanpaikkoja, tuolta hätähousuista löytyy kuvia. Mut rfsu puikkotesti on, joten oli odotettavissa jotta saattaa tulla viivanpaikka. Ne liuskat on ainakin melko surkeita.

TiinaLiina: me taidetaan miehen kanssa käydä samat keskustelut. Meillähän ei varsinaista yritystä, mutta ehkäisykin on vähän niin ja näin. Eli kumit käytössä jos on. Eli vauva ei olisi katastrofi. Mutta toisaalta haluaisin ihan oikeasti kuumeilla, niin jotta mies on mukana jutussa ihan tosissaan :LOL:. Jos joku ymmärtää mitä tarkoitan :rolleyes:
Vähän hienoa että en ole yksin tän tilanteeni kanssa! Siis kumit meilläkin sillon kun on... toisinaan ne jää, jos pihtaan tarpeeks kauan :ROFLMAO::whistle:. Pitääki ruveta antaa vaan oviksen aikaan:ROFLMAO:. Ei kai... mä yritän vedota tähän ikääni. 35v ei tästä ainakaan hedelmällisyys enää parane tässä elämässä. Miehen uimarit on kyllä supertyyppejä, että herkemmin raskautuvan ei tarvis ku nukkua vieressä ni olis paksuna:cautious:.
 
Meillä raskautuminen on ollut yleensä helppoa. Yksi tosiaan tullut ihan omin luvinkin :). Anoppi tais joskus kommentoida, jotta älkää peskö alusvaatteita samassa koneessa :ROFLMAO:. Mutta kyllä mä vielä niin yhden pienen haluaisin meille. Ei pääse ajatuksesta yli mitenkään. :barefoot:
 
Meillä raskautuminen on ollut yleensä helppoa. Yksi tosiaan tullut ihan omin luvinkin :). Anoppi tais joskus kommentoida, jotta älkää peskö alusvaatteita samassa koneessa :ROFLMAO:. Mutta kyllä mä vielä niin yhden pienen haluaisin meille. Ei pääse ajatuksesta yli mitenkään. :barefoot:
:ROFLMAO:
Montako teillä on? Mä kans luulin että kaks riittäis varsinkin, kun molempien synnytys oli aivan järkyttävä kokemus, kummallakin jäätävän vaikea vauva-aika johon kuului kuolemanliepeillä käyntiä toisen kanssa, leikkauksia, unettomia öitä ja kaikkea muuta paskaa. Mutta näin se vaan aika "parantaa"... Olis se ihanaa vielä viimistä kertaa:whistle:
 
:ROFLMAO:
Montako teillä on? Mä kans luulin että kaks riittäis varsinkin, kun molempien synnytys oli aivan järkyttävä kokemus, kummallakin jäätävän vaikea vauva-aika johon kuului kuolemanliepeillä käyntiä toisen kanssa, leikkauksia, unettomia öitä ja kaikkea muuta paskaa. Mutta näin se vaan aika "parantaa"... Olis se ihanaa vielä viimistä kertaa:whistle:
Meillä on jo viisi. Nuorin tulee muutaman kk päästä 3v. Jotta nyt olis oikein hyvä aika pienelle. :ROFLMAO:
 
Moikka kaikki. Pussailu lomalta palattu. Toiveikkaana ja pelokkaana avasin ketjun, että onko kaikki jo plussanneet.
Minulla on ovis käsillä. Jännän äärellä ollaan. En ole ovulaatiota tikuttanut, pitäisikö? Oon jotenkin vielä vähän pihalla kaikista toimenpiteistä, joita tulisi tehdä raskauden alkamisen edistämiseksi ensimmäinen kun on haaveissa.
 
@Tiialiina83 tervetuloa takaisin:)
Itse olen neljä raskautta vienyt läpi ilman ovistestejä ja yhdellä raskaustestillä per raskaus
Nytkin ensimmäisen puolivuotta ilman ovistestejä. Sitten otin ne käyttöön.
Ja kyllä se stressiä mulla lisää mutta himotestaus vie mukanaan...
Tärkeintä lienee tässä projektissa ne tallettelut mitkä hoituu kyllä ilman testejäkin:)
 
Heipparallaa.

Tiialiina83 Ihana kuulla sustakin pitkästä aikaa. Itselleni ovistestailut luo lisästressiä. Seksiä joka toinen päivä tyyliin, niin on plussa aina tullut :)

Momon, miten piinailut menneet tähän saakka.

Tiinaliina1, tänne kuuluu, että tänä aamuna testattu Nega apteekin kasettitesterillä. Jään odottelemaan menkkoja. Eli ne pari haamua ei koskaan vahvenneet tai sitten olivat vain viallisia testejä alunperinkin:cry::cry:

Ehkä ensi kuu on sitten meidän:love:

Päivittelen listaa tänään myöhemmin

Iloista viikonloppua kaikille.
 
@Sarianne81 no voi pers :unsure:. Ikäviä tuommoset testit kun antaa toivoa. Toisaalta mä oon iloinen ettet jättänyt meitä. Plussataan sit kaikki yhdessä:ROFLMAO:.

Mun ovistikut tuli!!!:whistle:
Testasin heti totkai. Mul ei oo hajuakaan kpstä, olisko joku 9:cautious: tj. Listapäivitystä odotellessa:ROFLMAO:. Tikussa näkyi vain hailakka viiva eli nega tuo on kuten vielä pitäiskin.
 
@Sarianne81 piinailu etenee hitaasti. Tallettelut on kyllä hoidettu hyvin että sen puoleen ei valittamista. Reilun viikon kun malttaisi odottaa.
Pahoittelut negasta:( te olette kuitenkin vasta alussa. Kyllä se plussa tulee:love:

Tänään soitti lääkäri labroista. Kaikki on ok. Ja sanoi että luomusta nyt tämä vuosi ja sitten katsotaan jos ei ole tärpännyt tarvitseeko apuja.
Sanoi että rentoa ja mukavaa elämää niin se on parasta tässä tilanteessa. Voi kunpa sen voisi painaa napista ettei stressaisi!!!
 
Minäkään en testaa ovulaatiota @Tiialiina83 . Sovellusten ennusteilla mennään, saas nähdä kuinka pitkään! :whistle:

Täällä kp 15 ja mahdollinen dpo 1, varmaksihan en tosiaan tiedä... Flo ennusti sen kuitenkin eiliseksi ja alavatsalla on tuntunut paineen tunnetta eilen ja tänään. Ovulaatiolimoja vaan ei ole minusta vielä ollut... Kierto on kuitenkin sen verran säännöllinen, että jos se ei ole ollut eilen, niin ainakin lähipäivinä!

Tallettelut tehty tänään, toissapäivänä ja sitä ennen sunnuntaina (joo, ei kovin hyvin)... Tää minun flunssa on sotkenut koko yrittämisen, ei ole vaan jaksanut! No, jospa nää riittäis ja jos ei riitä, niin ei mahda mitään!:rolleyes:
 
Mulla alkoi vuoto kunnolla eilen. Tänään on särkenyt oikea puoli alavatsasta koko päivän. Polttaa koko ajan. Välillä tärinä kipu ja jomotus. Täytyy seurata mitä tämä on. Huomenna jos ei ole helpottanut, niin täytyy töistä soittaa aamulla johonkin. Töihin täytyy mennä aamusta. Kohdunulkoinen on tullut tänään mieleen. Koskaan ei ole tällaista kipua menkkojen aikana ollut. Mutta kipu on siedettävää. Tuntuu etu ja selkä puolella. Normaali odotuksissa tuollaista on ollut, mutta vuoto on ihan normaalia ja alkoi justiin dpo 14. Ainut mikä voisi viitata kipuilun lisäksi kohdunulkoiseen, on ne viivanpaikat/haaleat viivat testissä. Aamusta teen vielä aamu pissasta testin ja jos se jää epäselväksi, niin soitan aamulla päivystykseen. Jos nega niin seurailen. En ota riskiä jotta oon uudelleen labarotomiassa. Kerran olen synnytyksen jälkeen kokenut 5litran vuodon ja krampit. Mieluummin otan varman päälle.
 
@LaTiLa epätietoisuus on pahinta. Toivottavasti kipu on hellittänyt ja vain ohimenevää.

Mä tutkailin flowta vähän tarkemmin ja mulla siinä jälkimmäisessä plussakierrossa on pari päivää ovulaatiosta ollut alavatsa turvotusta. Lisäksi dpo 9 kirkasta valkovuotoa ja dpo 10 tosi kipeät tissit. Ainahan tissit kipeytyy n. Dpo 6 mutta tuossa erityis maininta. Nämä on siis oireita mitä ei negakierroissa ole ollut.
Eilen turvotti tosi paljon. Ja siitähän mä aloin edelliskiertoja katsomaan. Toisaalta mahdollinen tuleva raskaus ei tässä vaiheessa vielä mitenkään vaikuta mutta silti sitä on kai niin höpsähtänyt että tuommoinen tuo toivoa.
Ja noi pari muuta oiretta on myös ollut jo ennen kun testi näytti plussaa. Niitä siis odottelen. Jännää:)

Mukavaa vkloppua naiset!
 
VAUVAKUUMEILIJAT 2018-2019

D7305AB5-3B3B-4868-87F7-1C94A44582AD.jpeg




Nimimerkki ♡ kiertopäivä ♡ yrityskerta ♡

Sarianne81 yk1
Angervo76
Bebek15 kp 30/26-30
Momon
Crushnik
Tiialiina83
Tiinaliina1 tjot
Teac kp 15/27-30
Amanda82 kp14/34-36 yk1
LaTiLa



PIINAILIJAT

Sarianne Dpo 21
LaTiLa Dpo 14

Crushnik Dpo 6
Momon Dpo 4
Teac Dpo 1



PLUSSANNEET

Reetaleena
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä