Heippistä kaikille
Voi Momon, Mä nään viivan. Toivotaan vahvistumista ja että pikkuinen pysyisi kyydissä.
Crushnik, testailitko vielä?
Tervetuloa
miumiu_82. Kurja kuulla tilanteestasi miehen simppojen suhteen. Toivotaan teille kuitenkin pikaista onnistumista ja varmasti on mahdollisuudet myös luomuraskauteen. Itselläni oli samankaltainen tilanne. Ex miehellä todettiin alentunut hedelmällisyys ja vain 1 % normaaleja siittiöitä, huono liikkuvuus ja mitä vielä. Parannettiin hormonipistoksin ja 4 tervettä lasta saatiin. Ensimmäinen tosin IVF hoidolla loput tuli heti kun annettiin vauvalle lupa tulla.
Tiinaliina1, luulen että ne vahvat viivat oli se huippu ja jos pupuilut silloin, voit hyvinkin olla nyt raskaana. Koska testaus?
Tiialiina83, oireisiin kuulosti hyvältä, piinistelyonnea sinne
Täällä alkaa vuoto loppumaan ja alkaa ovulaation odottelu. No enpä yhtään tiedä milloin tulisi tikutella, kai menen tuon 26 pv kierron mukaan, flown mukaan ensi perjantaista voisi olla mahdollisuudet raskauteen. Jotenkin on tunne että tämä voisi olla meidän tärppi kierto, mutta saa nähdä miten käy.
Olen nyt taas useammin linjoilla ja ehkä jaan niitä ovistikuttelujen tuloksiakin
koska jos te viisaammat voisitte minua auttaa niiden tulkitsemisessa.
Ihanaa viikkoa kaikille, ootte ihania
Päivittelen listaa kun tässä ehdin.