Voi miten ihanaa @Chrusnik nyt uskotaan, että viiva vahvistuu ja raskausoireet tulevat rytinällä. Ihana asia ja onnea!
Todellaki piinaillaan!! Mul ei oo hajuakaan koska mulla pitäis alkaa. Jos ovis oli jo kp 14 ni se tarkoittais sitä että mulle tulis lyhyt 28pv kierto mitä en usko ennenkuin se tapahtuu . Mut jos ovista ei tullut...tai se on vielä tulematta niin 30.9 olis mun normi menkkojen alkupäivä eli se kp31. Sinne asti siis pitäis jaksaa ootella.@Tiinaliina1 piinaillaan yhdessä, ensi viikosta tulee tooooosi pitkä. Mun menkkojen pitäisi alkaa ma 24.9 tai niillä main. Kunpa eivät alkaisi. Jotenkin vain luulen olevani raskaana
Tulee niin pitkä viikkoTodellaki piinaillaan!! Mul ei oo hajuakaan koska mulla pitäis alkaa. Jos ovis oli jo kp 14 ni se tarkoittais sitä että mulle tulis lyhyt 28pv kierto mitä en usko ennenkuin se tapahtuu . Mut jos ovista ei tullut...tai se on vielä tulematta niin 30.9 olis mun normi menkkojen alkupäivä eli se kp31. Sinne asti siis pitäis jaksaa ootella.
Hei äääälä. Mä oon niin mukana tässä kaimaseinKunpa saisi aivot Off asentoon ja sitten sitä vain heräisi raskaana
No ei ole tietoa mutta kerro ihmeessä mitä ne on ja miten ne tehdään? Ja mitä niistä saa siis selvilleJoko Momon testasit?
Toivotaan Tiinaliina1 ja Tiialiina83 että aika menee nopeasti ja pääsette testailemaan.
Täällä vuotaa kun seula.. onko kellään tietoa hedelmällisyystesteistä? mulla on kaapissa pari. Ajattelin huvikseen tehdä, ohjeessa luki kp3.
Onko naisen hedelmällisyys vielä normaali, tehdään samanlailla kun ovulaatio ja raskaustestiliuskat.No ei ole tietoa mutta kerro ihmeessä mitä ne on ja miten ne tehdään? Ja mitä niistä saa siis selville
Apua...mä en varmaan ees uskaltais testata. Miten se sen siis testaa? *selailee jo ebayn tarjontaa*Onko naisen hedelmällisyys vielä normaali, tehdään samanlailla kun ovulaatio ja raskaustestiliuskat.
Myös mäkin näen ylemmässäkin jotain viivan tapaista. On kyllä julmaa, jos antaa tollaista viivaa turhaanNonni. Himotestaaja taas vauhdissa. Katsokaa kuinka julmaa haamua antaa onestep (ohuempi) liuska joka kastui max viivan yläpuolella. Ja koska aikuisten oikeasti en usko tärpänneen niin tein vielä toisen testin samasta näytteestä (leveämpi) ja se on nega.
katso liitettä 4669
@Amanda82 Toi on niin kaukaa otettu kuva että mun haukansilmät ei erota viivoja tarpeeksi. Pahoittelut siitä.
Oma ovistesti näytti tänään tältä https://aijaa.com/Htt7er Ihan niinku siinä olis taas enemmän väriä ku parin edellispäivän testeissä.
Lueskelin vanhojen yrityskiertojen faktoja ja ovis ollu kp21 tienoilla. Voitte siis kuvitella miten vaikee on uskoo, et se olis sattunu niinkin onnekkaasti, kuin kp14 tälle kierrolle. Mun esikosta ovisplussa tuli kp50.
Mahassa ei oo kyl mitään tuntoi enää ja sillon juili aivan keleesti. Vähä mua harmittaa, jos toi ovistestin viiva alkaa taas vahvenee tosta... Tänään kai kp16 tai jotain.
Huomasin että mä oon jo tuolla piinailijoissa listalla. Toivotaan että se olis oikeassa.
Mun esikko totes eilen että äiti voitko mennä tekee vauvan. Se on aina ollu vähän tommonen tietäjä.
@Momon Mä väittäisin et tällä kertaa sopis kuvioihin toi plussasta +48h ovis. Mut tiedä häntä sitten.
Tiesittekö, että tyttölapsella on syntyissään kaikki munasolut, jotka se elämässään saa. Eli niitä ei niinku synny mistään lisää, ne vaan kehittyy jostain sieltä varastosta. Luin jostain.