YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Kiva kuulla teistä taustailijoista! :wave:

Olkkis: upea painonpudotus! Toivottavasti ei ole enää pitkä matka tavoitteeseesi. Josko se miehesi hiljalleen lämpenisi vauva-ajatukselle. Tiedän niin, mitä on haaveilla, kun toinen ei ihan niin innolla olekaan mukana, mutta pääasia tosiaan, että ihan sitä ehdotonta eitäkään ei tule.

emmimaria: meillä onkin sitten kierto samassa vaiheessa - tosin mulla ei ole tietoa dpo:ista. Sama fiiliskin tuntuu olevan.

Toivottavasti plussia ropisee monelle teistä: tellervo, Sinderalla, Barbarella ja AnniSofii!
 
PERJANTAI 4.3.2011




.......................... kp ........... dpo ....... yk
Sinderella .......... 5/30 ......................... 3
kukkanen2011 .... 10/26 ......................... 9
Kaneli74 ............ 13/28-32 .................... 3
tääl taas ........... 16/26 ....................... 22
Niisku74 ........... 17/29-32 ..................... 5
Barbamama35 .... 20/23-28 .................... 6
Sinnalena ......... 24/28 ......................... 5 (+ 1 v.)
Barbarella ......... 30/25-29 ...... 14 .......... 16
AnniSofii .......... 31/28 ......................... 3 (+ 2 v.)
tellervo ........... 52/31-36 ..................... 2



Mukana myös:
ZouZou, ilona***, emmimaria, äiti täältä jostain, eva71, olkkis74, Katimari


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6
tammikuu ... Lumihiutale73 yk 7

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy . 25.12.2010 tyttö
jääräpää ....... 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja .. 19.11.2010 tyttö
Poni06 .......... 24.8.2010 poika
Tiktu ............ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ...... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille tsempistä! :)

Testannut en ole vielä, en uskalla. En jaksa nähdä taas kerran sitä vitivalkoista testiä. Oireita on eli rinnat todella kipeinä ja vatsaa nippailee aika ajoin mutta lääkitys on sellainen että siitähän nuo oireet takuuvarmasti johtuvat.

Mitenkäs muut piinailijat, oletteko te jo testailleet?

olkkis, todella upea painonpudotus, onnea! Saako kysyä millä tavalla olet onnistunut?
Itse olen karpannut vuoden alusta ja nyt on 6,7 kg lähtenyt. Se on hyvä alku mutta vielä on suunta alaspäin.
 
Barbarella: Cambridge Ohjelma - Suomi :: HOME Tuolla vähäenergisellä ruokavaliolla olen onnistunut tässä painonpudotuksessa eikä tarkoitus ole vielä edes lopettaa. Vielä saisi lähteä vaikka toinen mokomakin mutta saa nähdä onnistuuko.

Sinnaleena: Tavoite kilomäärä olis 35kg joten taipaleen puolivälissä ollaan. Jos tuon kilomäärän saan pois niin sitten painaisin alle 100kg mikä on tässä vaiheessa mulle unelma. Olen siis sairaalloise ylipainoinen, olin jo Tahvoa odottaessani. Ihme ettei vaikeuttanut raskautumista/synnytystä.

Oliko täällä muuten muita kuumeilijoita joiden kuopus olisi vielä alle kouluikäinen tai jopa alle 3v? Mietin vaan että olenko ainoa jolla pieni lapsi (1.5v) ja lisää kuumeilen...
 
Viimeksi muokattu:
Sinnalena, nyt on maaliskuu ;)

Olkkis, meillä lapset on 10, ihan kohta 8, kesän alussa 6, just täytti 3 ja elokuussa täytti 1 :)

Täällä tänään kp2/30 yk3. Täti hyökkäsi sittenkin. Onneksi luteaalivaihe oli yli 10 päivää ja kierto lyhentymässä. Ollaan nyt hiihtolomaa viettämässä Syötteellä ja ihana on ilma. Aurinko paistelee välillä ja pakkasta on 7.
 
Viimeksi muokattu:
Olkkis:flower: hienoa. Tosi hienoa kun pystyt tuollaiseen painon pudotukseen. Itellä ei tunnu millään paino putoovan vaikka syön vähemmän herkkuja, mutta liikunta se jää vähemmälle, kiitos 3-vuorotyön. Tai no helppohan se työtä on syyttää. nytkin vois ennen iltavuoroa käydä jollain pikkulenkillä...:whistle:

ON, ei mitään erikoista, menkat loppu ja ihan vaan fiiliksillä mennään eteenpäin. yritän olla miettimättä asiaa sen enempiä. Miehen sanoja lainatakseni se tulee kun on tullakseen. Mies on sitä mieltä että se tulee eikä niin että jos tulee, onko ne sit sama asia no mut kuitenkin. Ja oon miehellekin nyt sitten syöttänyt vitamiineja lähinnä c- ja d- vitamiinit ja kalaöljykapseleita. Hyvin se ne ottaa joka päivä, tosin en ole sille sanonut että ne vois auttaa siittiöiden laatuun ja liikkuvuuteen. Sanoin vaan että sun solut tykkää näistä=)
 
Sinderella: kiitos ajan tasalle saattamisesta! :D Mitähän olen eilen tuota listaa laittaessa ajatellut. Oikein aurinkoista sekä mukavaa lomaa tädistä huolimatta!

Olkkis: hieno saavutus joka tapauksessa! Onnea jo saavutetusta ja tsemppiä vaan kovasti projektin jatkollekin, että pääset sellaisiin lukemiin, että itsestäsi tuntuu hyvälle! :flower:

Barbarella
: d:)b

Toivottavasti hyvillä fiiliksillä menette, kukkanen! Josko ne vitamiinit ja lisääntynyt valo auttaisivat.:)
 
Ihanaa, että täällä on taas vähän enemmän juttua =) On ollut aika hiljaista viime aikoina.

olkkis: Onnea hienosta painonpudotuksesta! Kovasti tsemppiä jatkoon sen projektin kanssa. Mun tarttis kanssa pudottaa sellaiset 25 kiloa, jotta olisin ihannepainossani. Nyt on 4 kiloa lähtenyt, kun olen karppaillut. Jotenkin se on taas lipsunut ja paino on jämähtänyt pariksi viikoksi samoihin lukemiin. Pitäisi taas kiskoa itseä niskasta kiinni, että saisi kunnon pudotusta aikaan. Haluaisin vielä pudottaa ennen plussausta, jotta raskaus ei tuntuisi niiiiin raskaalta.

Tsemppiä ja plussaonnea piinapäiviin! Huh mitkä päivät tellervolla on menossa! :O

Omaa napaa... Taas ihan kummalliset lämmöt ja tuntemukset tässä kierrossa. En ymmärrä kroppaani. Taitaa olla siis ovuloimaton kierto taas. Lämmöt poukkoilee ylös alas eikä sitä kunnon pysyvää nousua ole tullut. En ole myöskään varmaksi ovista tuntenut vaan useamman päivän on jomotellut menkkamaiseen tyyliin ja välillä kipuillut. Tänään on ollut ihan sellainen olo, että täti hyökkää kohta paikalle. Omituista sillä nyt on kp 17... :confused: Alkukierrossa oli kovasti stressiä eli voihan se ovis tulla myöhässäkin, mutta ei nyt ehkä näin myöhässä (yleensä tullut kp 10-13). En siis jaksa uskoa, että tässä kierrossa saataisiin pientä alkuun vaan tätiä odotellessa menee tämä loppuviikko...
 
Olkkis Onnea upeasta painon pudotuksesta! Mäkin yritän hiukan pudottaa painoa ja karppauksella on lähtenyt melkein 5 kiloa :) Ja mulla on 2-vuotias ja 4-vuotias.

Barbarella tsemppiä piinaan! Sulla on sama kuin mulle eli et uskalla testata. Mäkin vedin niin pitkälle että menkat oli myöhässä, mutta pahaksi onneksi ne olikin juuri sitä eli myöhässä. eli sain sitten kuitenkin tuijottaa sitä pelkkää testiviivaa :(

Sinderella Pahoittelut tädistä :( Hyvää lomaa kuitenkin! Ihana ilma teillä!

Barbamamalle tsemppiä lämpöjen kanssa. Ei kai se täti nyt vielä hyökkää...

Kukkanen: meillä mennään kanssa vaan fiilis-pohjalta. Toivottavasti tuottaa tulosta :) Nyt kyllä hiukan harmittaa ettei ole ovis-tikkuja, mutta kaipa se tästä ilmankin. Joka toinen päivä taktiikalla mennään ja aiotaan vielä jatkaa ainakin viikko. Oviksen pitäisi olla juurikin näinä päivinä. Kipuiluja ei vielä ole, mutta limaa on tullut jo useampana päivänä.

Niisku kp14
 
Moikka vaan kaikille! :wave:
Täällä ei ole tapahtunut mitään, suuntaan tai toiseen : /
Ens viikolla meen gynelle jos ei vieläkään menkkoja ala kuulua...
Tsemppiä kaikille ja mukavaa kevään odotusta, tämä palaa asiaan omalta kohdalta jahka jotain tapahtuu =)
 
Kiitoksia tätipahoitteluista. Edelleen on ihana ilma täällä, pakkasta viis ja aurinko jo paistaa. Nyt ollaan lähössä lumikenkäilemään. En siis enää murehdi tätiä.

Olkkiksella huikea painonpudotus! Vau. Täytyypä tutkia tarkemmin tuota laittamaasi linkkiä...
 
Huomenta kaikille! Tänään mulla dpo11... eikä mitään normaalista poikkeavia tuntemuksia :( Tästä syystä en ole edes testejä ostanut ja meinasin etten edes aio ostaa enkä testata....

Parempaa onnea ja plussatuulia muille loppukiertolaisille niin tuntemusten kuin testailujenkin suhteen!
 
Ei, ei kuulkaa ei. Ei ole tärpännyt. Vitivalkoinen testi oli seurauksena tämän aamun testauksesta. Ei tästä jaksa edes masentua, niin kyllästynyt olen koko touhuun.

No, ensi kierto olisi sitten välikierto ja sitten päästään tositoimiin eli 1. IVF. : /
 
Barbarella: tosi ikävä kuulla negastasi. :hug: Kyllähän tämä touhu turhauttaa, vaikka ei edes hoidoissa kävisi. En varmaan edes osaa kuvitella, millaisia toiveita ja pettymyksiä noihin hoitokiertoihin lataa... Jos se välikierto nyt tulee, niin toivottavasti saat kerättyä jostain positiivista latausta ennen tositoimiin ryhtymistä. :flower: Ja onhan tässä vielä toivoa, että se plussa tulee vielä tästä kierrosta tai siitä välikierrosta.

emmimaria: hauska, kun kerrot välillä noita dpo-tietoja. Vaikken tosiaan omiani tiedä, niin nuo sun kertomat vähän antaa vihjettä omista luvuista. Eipä täälläkään ole poikkeavia tuntemuksia. PMS vaan näyttäytyy aina välillä eri tavoin, joten en myösään ole innostunut ostelemaan testejä...
 
Viimeksi muokattu:
Barbarella, voi että. Ikävä tuo negatesti :hug: Ymmärsinkö oikein, että teillä on nyt sitten luomutoimintaa ja sitte hedelmöitys sitä seuraavalla kierrolla?

Täällä mietiskelen toimintasuunnitelmaa tälle kierrolle. Kokeilisko jtp-taktiikkaa vai toimittasko aina sillon tällön? En tiiä yhtään.
 
Sinnalena, mulla on vähän niin, että nämä hoitokierrot ovat tuottaneet vielä suuremman pettymyksen kuin luomukierrot. Kun jotenkin sitä ajattelee että hoidoista pitäisi olla suuremmat mahdollisuudet ja sitä lataa sellaiset odotukset.. ja sitten tippuu korkealta ja kovaa. Supertylsää.

Sinderella, juu ensi kierto olisi tarkoitus luomuilla pitkästä aikaa. Ja sitten seuraavassa tosiaan IVF lyhyellä kaavalla. Vähän mietityttää, kun lääkäri on nyt jo pari kertaa maininnut että olisiko solutasolla jotain vikaa kun ei tärppiä tule. Ja siis kun inssit on tehty, niin tilanne on joka kerta ollut kuulemaa optimaalinen ja lääkäri sanoi viimeksikin että "nythän sun pitäisi kaiken järjen mukaan tulla raskaaksi", kun tilanne oli siis niin loistava. Vaan ei niin ei. Kyllä mä syvästi ihmettelen miten toi meidän tyttö on ikinä alkunsa saanut ja vielä luomusti. Ihmeiden ihme!!

Toivottavasti muilla loppukiertolaisilla on parempi tuuri, paljon plussatuulia kaikille! :)
 
Toivon, että listan päivitys meni oikein. Kone on jotenkin ihan jäässä, esim. kursoria ei ole lainkaan, vaikka käynnistin kaiken uudelleen...

Mahassa on eilisestä iltapäivästä lähtien ollut ihan outo turvotus ja tunne. Varmaan joku mahatauti tässä iskemässä vielä seuraksi. kun tätiä odotan saapuvaksi. Mihinkään muuhun oireiluun en vaan jaksa uskoa.

Hyvää alkanutta päivää kaikille ja mukavaa viikonlopun odottelua!
 
Barbarella :hug:

ON: tänään dpo 12 ja meinasin sittenkin käydä ostamassa r-testin tänään... ihan vaan testatakseni negan huomenna, jolloin suuntana siskon perheen kanssa mökkiviikonloppu. Negan jälkeen voi sitten hyvällä omalla tunnolla nauttia parit punaviinilasilliset eikä tartte miettiä entäs jos.... Mitään normaalista poikkeavia oireitahan mulla ei oo, ei myöskään menkkaoireita.
 
emmimaria: sehän on ihan lupaavan kuuloista, jos m-oireita ei ole. Toivotaan, että se plussa tulisi huomenna! Itse varmaan unohtaisin tilanteessasi lähteä sinne mökille, mikäli plussa tulisi. Käyhän kertomassa, jos/kun testaat. d=)b
 
Moikka kaikille!
Saman viestin kirjottelen tännekkin ku tonne toisaallekkin :)
Nyt vaan omaa napaa taas :ashamed:
Aloitin tänään terolut kuurin kun ei tätiä kuulu ja koska ultrassa oli oiken kunnon rakkulat munasarjoissa. Tämähän ei ollut uutinen mulle (pco todettu jo vuosia sitten) mutta olin toiveissa että olisivat hävinneet jollain ihmeen kaupalla mutta arvashan sen ku kierto alkoi venymään...
Yritystä ei laiteta jäihin tietenkään mutta mut vois siirtää taustaileen hetkeksi.
Mukavaa viikonloppua kaikille :)
 
Ikävä juttu, tellervo! Olet varmaan kuullut, että D-vitamiini auttaa ilmeisesti tuohon vaivaan monella. Siitä on ollut paljon puhetta täälläkin.

Toivottavasti pääset pian takaisin kp-listalle! :flower:

Aurinkoista viikonloppua kaikille! =)
 

Yhteistyössä