YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Heipä hei kuumeilijat!

Nyt on sitten gynellä käyty, määräs mulle nyt aluks terolut jotta kierto tasaantuis, sitten pitäs saada pudotettua ainaki 5kg painoo, clomeja ei halunnu tässä vaiheessa määrätä ettei sitten tulis moni raskautta hormoonien takia kun kuitenkin oon aikasemmin raskautunut ihan hyvin. Tutkimuksissa selvis etten ollut ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa. Joten nyt alkaa täällä terolut kuuri ja kilojen pudotus jos vaikka rupeis auttamaan tähän toivottuun raskauteen.

Mukavaa maanantaita kuumeilijat :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa Dominigue

Mä tikuttelin ovista ja sain kyllä yhes vaiheessa hitusen vahvemman viivan jota kyllä epäilin että näikö ois ovis plussa... mutta ei nähtävästi ollu, ja siitä noin 2-3 päivää oli yhenpäivän aika kovaa alavasta ja selkä kipuilua mutta ovis limoja ei ollut ollenkaa ja sekin epäilytti että näinkö ovuloin ollenkaan, koska yleensä oviksen aikoihin mulla on ollut limaista vuotoo noin 2-3 päivää.
Nyt vaan pitelen peukkuja että nää lääkkeet auttais ja saisin muutaman kilon pois jotta voisin ovuloida ja saada vielä yhden pienen käärön kainaloon.
 
TIISTAI 22.11.2011

..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
Whisky Peat........36........7/30-35...........4...............3.
Kaktus-76...........35.......10/30................5...............2.
Ronja76.............35.......13/25-27...........11..............1.
Dominigue..........35........14/25-27..........7...............4.
Lilliputti72..........39.........15/29-30.........2...............5.
Kastanja............36..........22/32.............1...............4.
äiskä-73............ 38 ..... 36/27-33 .......... 8 .............. 4.



KADONNEET: :attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Syystuuli74 ......... 36 ....... ?/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Viimeksi muokattu:
Oho huomasin että mulla on tänään kp.21 ja huomenna tiistaina jo kp 22. Oon antanu kai väärän päivän sori. Mutta eihän nyt yhden päivän heitto haittaakaan :)

Äiskä-73, huomasin että sun kp. on jo 36:) Mitä sun nyt pitää tehdä jos et siis ole raskaana? Pitääkö vaan odotella vai saatko käynnistää kierron jollain lääkkeellä?
 
Juu Kastanja alotin tänään syömään noita teroluteja, syön niitä 10 päivän ajan ja sitten pitäs taas alkaa menkat, gyne sano että jos menkat alkaa nyt muutaman päivän sisällä niin voin sitten lopettaa, mut jos alkaa kymmenen päivän lopulla niin syön loppuun ja sit taas parissa kierrossa 15-24 kp päivän aikana. määräs 30 tapletin kuurin, joten nyt ja kahessa seuraavassa kierrossa, mutta toivon että auttas jo nää ekat 10 ettei tarttis ootella vielä parii kiertoo, tai pahimmassa tapauksessa meen uudestaa gynelle ja mietitään mitä tehään vai luovutanko ja tyydyn nykyiseen perhe kokoon josta kyllä olen myös onnellinen :heart:. Katotaan nyt miten ne menkat alkaa...
 
Moikka pitkästä aikaa!

Nyt on kovin omanapaista juttua, mutta eilen (kp12) kävin seurantaultrassa clomien aloituksen takia. Siellä niitä köllötteli 3 komeaa munarakkulaa kooltaan peräti 25mm ja kohdun limakalvokin oli peräti 13mm. Jälkimmäinen oli tietty iloinen yllätys, koska joillain clomit ohentaa limakalvoa siinä määrin, ettei kiinnittyminen ole mahdollista. Sain varmuuden vuoksi lähetteen verikokeisiin s-progesteronin testausta varten eli viikon päästä testataan, että ovis on oikeasti tapahtunut.
Itse olen hieman pöyristynyt noiden munisten määrästä, mutta lääkäri vakuutteli, että clomit toimii mulla kuten pitääkin ja määräsi "kotitöihin", koska oviksen pitäisi tapahtua ihan näinä päivinä ;) Itseä hieman kyllä mietityttää, kun periaatteessa nyt on monikkoraskauden riski olemassa.. Mutta joo, ehkä parempi olla menemättä asioiden edelle ja yrittää vain hyödyntää tämäkin kierto. Komeista muniksista huolimatta minkäänmoinen raskautuminen ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys, vaan asiassa vielä monta mutkaa matkassa. Miehen simppatuloksetkin on vielä vajavaiset..

Hämmentynyt Ronja toivottelee kaikille kuumeilijoille mukavaa tiistai-päivää!
 
KESKIVIIKKO 23.11.2011

..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
Whisky Peat........36........8/30-35...........4...............3.
Kaktus-76...........35.......11/30................5...............2.
Ronja76.............35.......14/25-27...........11..............1.
Dominigue..........35........15/25-27..........7...............4.
Lilliputti72..........39.........16/29-30.........2...............5.
Kastanja............36..........23/32.............1...............4.
äiskä-73............ 38 ..... 37/27-33 .......... 8 .............. 4.



KADONNEET: :attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Syystuuli74 ......... 36 ....... ?/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Tsemppiä Ronja76 toivotaan että clomi auttaa sinun raskautumiseen.

Täällä nyt ootellaan että sais noi menkat alkaa että pääsee uuteen yritykseen, tulee vaan pitkä odotus jos ne alkaa vasta tän tero kuurin jälkee eli niitä jälellä 8päivää + vuodot siihen päälle plääh...

Mukavaa päivänjatkoa kaikille :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Ronja76
Kiitos äiskä =) Sulle kovasti jaksuja pitkän kierron kanssa ja kovasti onnenkantamoisia uuteen kiertoon!

Puskajussille paljon onnea ja tarrasukkia mukaan!

Toivotaan, että mahdollisimman moni siirtyy tuonne plussanneiden puolelle vielä ennen joulua!
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Heissan!

Erityisonnittelut matkaan Ronjalle ja Äiskälle! Toivottavasti tuo nappien napostelu johtaa toivottuun lopputulokseen.

Mä kävin maanantaina papassa ja olipahan siellä semmonen meno, että heja sverige.
Labratäti rapsutti ties kuinka pitkään jollain mahtavalla harjalla meitin alakerrassa ja se vaan kesti ja kesti. Viimeisessä näytteessä oli oikein verta ja kaikkea. Koko alavärkki oli aika lailla kuritetun olonen vielä eilenkin.

Luulin jo, että mulla on tulossa ovuloimaton kierto, koska oon aina ennen saanut o-plussat jo kp 12-13.
Tänään on jo kp 15 ja yllätys ,yllätys, o-plus pärähti tikkuun. Ja arvatkaa mitä! Kävin tänään kesken työpäivän, siis jo ennen testaamista, päiväpanolla miehen tykönä, ku tuli vaan semmonen fiilis.
Ja nyt tulee se paukku: mies jyysti ja jyysti, mutta ei saanut. SIIS TAAS.
Tää on jo toinen kerta h-hetkellä ku näin käy. Sanoinkin miehelle, että taitaa ollaovulaatio käsillä, ku ei simppaa irtoo. Ja niinhän siis on. Tikutin ton oviksen sit töissä sen makaaberin yhdyntäsession jälkeen.

Tää on katastrofaalista. Siis me ollaan paneskeltu tässäkin kierrossa kuin pienet eläimet ja ukko on ollu päntiönään vailla. Mut sit ku ollaan tosi toimissa, se homma on yhtä tyhjän kanssa. V***S****P****!
Ja tämä on aivan uus ilmiö meidän kohta 10-vuotisessa parisuhteessa.

Mies oli tosiaan sitä mieltä, että epäonnistunut yhdyntä johtu siitä, että kunto loppu ku edellinen kerta oli viimeksi eilen myöhään yöllä. Mut tää on uutta joka tapauksessa ja uskomattoman helvetillistä.

Tänään sitten on miehen kanssa vakavan keskustelun paikka.
 
Viimeksi muokattu:
Voi luoja Dominique :headwall:

Mulla tässä tikuttelen opettelua :p Toivotonta tuntuu olevan..aamua iltaa purkkiin pissannu ja dip, dip... Haaleita testiviivoja oon sentäs saanu kehiin ku pari ekaa oli aivan puhtaita. No, tänään kokeilin vaan nyt kun tulin töistä ja viiva ois vahvistumaan päin.. Kai sitä pitää koettaa simppoja jemmailla varalta :vampire:
 
Voi Dominigue toivottavasti miehesi siitä viriilisöityy...
ja johan ootte saaneet yöllä talletettua siippoja :p
rauhottukaa tää ilta ja tallentakaa huomenna uudestaan TSEMPPIÄ TEILLE =)

Lilliputti toivotaan että viiva vahvistuu, jatka vaan tikuttelua :)

Täällä vaan juu napsitaan teroja ja ootellaan kierron alkamista :popcorn:

Heippa taas :wave:
 
TORSTAI 24.11.2011

..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
Whisky Peat........36........9/30-35...........4...............3.
Kaktus-76...........35.......12/30................5...............2.
Ronja76.............35.......15/25-27...........11..............1.
Dominigue..........35........16/25-27..........7...............4.
Lilliputti72..........39.........17/29-30.........2...............5.
Kastanja............36..........24/32.............1...............4.
äiskä-73............ 38 ..... 38/27-33 .......... 8 .............. 4.



KADONNEET: :attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35..........?/22-25........11..............2.
Syystuuli74 ......... 36 ....... ?/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... .?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Dominique, onko teillä ennestään yhteisiä lapsia ja miten silloin on sujunut? Voiko olla niin että mies nyt alitajuisesti ei haluaisikaan lisääntyä? Mun mies taas vältteli mua ovulaatioaikoihin joten eipä mullakaan ole suuria toiveita tästä kierrosta. Tiedä sitten mitä tuon miehen päässä liikkuu. Tämä olisi ensimmäinen yhteinen lapsemme, voi olla että mies panikoi vaikka lasta haluaakin kovasti kuulemma - mutta on saanut myös huomata miten raskasta näiden kolmen aiemman lapseni kanssa välillä on. Teinilapsi jolla masennusta, erityislapsi jolla muita ongelmia, ja kuopus joka perheemme "vauva"... tosin minähän näiden lasten ongelmat ja huolet kannan ja sitten aina valitan väsymystäni miehelle. Joten ainakin tuo mun siippa taitaa olla pelästynyt... :( Toisaalta ikää tulee koko ajan lisää ja jos ei sitä yhteistä haluamaamme lasta yritä, niin sitten se jää yrittämättä :O Mutta en väkisin ala yrittämään kuitenkaan...ettei mene ihan väännöksi koko touhu:ashamed: Ajattelen että tulee jos on tullakseen.

Tsemppiä kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos taas naiset.
V****ttaa vaan se, kun toine vonkuu muuten vakituistaan, mut sit tää. Eli sitä viriliteettiä on aina muulloin vaikka muille jakaa.
Joo, meillä on kolme lasta ennestään, joista siis kaksi meidän biologisesti yhteistä. Aiemmat lapset on saaneet alkunsa heti tai melkein heti ja niitä on tehty vielä sen pilottivaiheen intohimon kourissa.
Se, että raskautuminen kestää ja kestää on mulle uus ja hermoja riepova asia. Ja niin se oli tämän nelosenkin alkuyritys pelkkää hekumaa ja nytkin seksailu muuten toimii, paitsi sit just tärppihetkillä tulee aina paskat housuun.

Joo ja miehellehän riittäis nämä kolme. Se on suostunu neloseen siksi, ku mä haluan sen.
 
Kovasti kiitoksia Dominique - tuntuu, että onnea tässä projektissa todella tarvitaan, kun alkaa olla jo niin pitkissä kantimissa... Vaikka clomien avulla nyt saattaisi ollakkin hyvät mahkut raskautua (ainakin follien perusteella), mutta sitten taas epätoivo nostaa päätään jostain puskasta, kun tätä on jo yritetty NIIIN kauan. Minä olen aina suorastaan pelännyt raskautuvani todella helposti, koska koko suvun naisille on käynyt niin. Mutta, kuinkas sitten kävikään... Noh, toivotaan, että clomit tosiaan auttaa pääsemään toivottuun lopputulemaan.

Ja iso halitus :hug: sulle Dominique - että voikin olla huonoa tsäkää, kun miehesi kalusto pettää juuri h-hetkellä. Joku suosittelikin teille välipäivää - itse samoilla linjoilla, ettei touhu mene väkipakoksi. Ymmärrän ketutuksesi, meillähän oli aikoinaan samantyyppistä ongelmaa. Syyksi ajattelin sen, että miestä jostain kumman syystä mun mahdollinen raskautuminen loppujen lopuksi hirvitti/pelotti jne. (vaikka koko lapsijuttu oli alunperin sen idea). Mystisiä ovat miesten aivoitukset.. Mutta veikkailisin, että sun miehellä on nyt jotain samantyyppistä ajatusta takaraivossa - periaatteessa haluaa lasta, kun sinä haluat, mutta kuitenkaan ei ole nyt 100%-varma ja siksi SE peli pettää h-hetkellä. Varsinkin, kun muuten tuntuu olevan todella viriili. ;) Nämä sanat ei kauheasti ketutukseen auta, mutta teidän kannattaa keskustella asiasta. Aikakin monesti tekee tehtävänsä - niin kuin meilläkin teki ;) Nyt Mies koko ajan kyselee, että joko meillä on tärpännyt.. Toisaalta on alkanut ottaa paineita siitä, että jos meillä ei tärppääkkään... Ei ole koskaan kohin ;)

Mukavaa torstaita :wave: ja tsemppiä kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Juteltiin miehen kans eilen illalla ja pitkään yöhönkin meidän parisuhteesta ja tästä meidän tilanteesta.
Se eilinen epäonnistuminen johtui miehen mielestä muun muassa mustasukkaisuudesta. Me ollaan aika liberaaleja ja ulospäinsuuntautuneita molemmat ja mulla on miespuolisia ystäviä ja hänellä naispuolisia. Eli mustis on meillä harvinaista herkkua, mutta eilen sit olin jo hehkuttanut liikaa ja väärässä paikassa tapaamani vetovoimaista kaxlahkeista.
Toki mies sano, että ajatus ovulaatiosta ei sitä suoranaisesti sitä kiihota, vaan enemmänki se kiihottuu vaikkapa mun hyvästä per***stä.

Ja Ronja sä oot oikeassa, miehelle tämä nelonen on tässä vaiheessa aivan yks hailee. Et se ei kuumeile. Mies sanokin mulle, että tästä vauva-asiasta ei voi tehdä mitenkään issueta, kun meillähän on jo kolme. Totta sinänsä.
Mutta kuten te naiset tiedätte, mä oon tehny siitä jo issuen.

Vuodatin sit siinä muutaman kyyleneenkin tämän stressaavan vauvaprojektin tiimoilta. Ja lohdutukseksi sain sitten vihoviimein ne simpatkin. Ja oli ihana yö. Että jee!
Tänään siis dpo 0 ja simoherrat on kyytissä.:)
 
Viimeksi muokattu:
Oij, kuulostaa loistavalta Dominique - ihan kaikin puolin ;) On noilla kunnon keskusteluilla vaan uskomattoman ihmeellinen voima. Se on jännä homma, että vaikka olis ollu yksissä jonkun kaa lähinnä 100 vuotta, niin koskaan ei voi oikeasti tietää mitä toisen päässä milläkin hetkellä liikkuu. Ei kannata pelkästään arvailla, koska metsään se menee kuiteski... Siksi tuo puhuminen on ihan hirmu tärkeetä ja sen jälkeen sitten luistaa ne muutkin hommelit....

Nyt pidän tiukasti peukkuja, että joku simoherroista hoitaa tehtävänsä ja kohta paukkuu plussia ;)
 
Viimeksi muokattu:
Toivotaan nyt parasta :)
Mun tikutus ei ole muuttunut miksikään, päinvastoin, nyt alkaa se pienoinenkin viivan tummuminen haaleneen :/ Dippaan vielä aamulla.
Mutta kylkikipua on ollut nyt iltapäivällä, sitä mitä joka kuukausi on jonkin verran vaihtelevasti. Toivotaan että tää ois sitä ittiään ;)
Simppoja on talleteltu ja pitänee vielä paikkailla..
 
Dippaa vaan sinnikkäästi Lilliputti.
MUlla kävi kans samoin tässä kierrossa, että ne haaleatkin viivat ensi katos kokonaan, sit tuli taas haaleeta ja sit kerralla selvä plussa.
Mut jos simppaa menee jo joka toinen päivä, niin sillonhan oviksen metsästäminenkin on oikeastaan pelkkää viihdettä.
 

Yhteistyössä