YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

MAANANTAI 14.11.2011

..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
Ronja76.............35........5/25-27.............11..............1.
Dominigue..........35.........6/25-27..............7...............4.
Lilliputti72..........39.........7/29-30..............2...............5.
puskajussi......... 39 .....26/26-33 ............ 4 ............. 5.
äiskä-73............ 38 ..... 28/27-33 .......... 8 .............. 4.
Isobell ............. 38 ..... 33/28-30 .......... 3 ............... 2.
Whisky Peat ..... 36 ......34/30 ............... 3 ............... 3.
Tiiti35 ..............35 ..... 38/22-25 ........ 11 ............... 2.


KADONNEET: :attn: Hu Huu!

Syystuuli74 ......... 36 ....... ?/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
LISTA PÄIVITETTY MAANANTAILLE!

MUKAVAA ISÄNPÄIVÄN ILTAA KAIKILLE! :D

Niin Lilliputti mäkin luulen itseni kohdalla että tuo oma ikä tekee tämän vauvansaannin haluamisen pikaisesti...
mullakin nua aikasemmat on tullut melkolailla tostanoin, ei hirveemmin oo tarvinu ihmetellä ja ootella. Nyt sit täällä oottelen tätiä ja uutta kiertoa taasen.

Heipä hei ihanaiset :wave:
 
Iso hali Äiskä!

Kyllä se voi tosiaan olla tuo ikäkin tai sitten se on vaan huonoa tuuria.
Mulla kans on aina aikaisemmin raskaudet alkaneet heti tilauksesta tai jopa ennen ku tilaus on edes lähtenyt eli yllärinä.
Tämä vauvan yrittäminen on mulle aivan uus juttu, vaikka kolme lasta on jo plakkarissa.

Mulla on ollu omituiset menkat. Normisti vuoto alkaa olla finaalissa jo neljäntenä päivänä, mutta nyt vielä eilenkin oli täti vielä käymässä. Eli sais jo loppua.

Ja olen alkanut jo vähän stressaamaan seuraavia tärppipäiviä.
Miten mä osaan olla ns. normaalisti, että siitä paneskelusta ei tuu mitään friikkishow'ta niin kuin viimeksi.
Tavallisessa elämässä meillä on ihan suht normaali yhdyntätiheys jotain 2-4 kertaa per viikko. Sen pitäs olla aika lailla riittävä.
Musta tuntuu, että jos otan asian puheeksi miehen kans, suorituspaineet vaan lisääntyy ja kohta sen pelästynyttä keppiä saa hakea kirurgin kanssa jostain vatsaontelosta.

Että rennosti pitäs ottaa ja olla stressaamatta. Helpommin sanottu ku tehty.
 
Kiitokset kaikille tsemppauksesta :heart: Täällä ollaankin taas päästy jaloilleen täti-pettymyksestä ja mielenkiinnolla elellään tätä uuutta kiertoa ;)

Isot onnittelut ja tarrasukat Isobelille:flower:

Voi, pahoittelut ja hali Äiskälle

Lauantaina aloittelin siis clomit, eikä toistaiseksi minkäänmoisia sivuoireita niistä. Toisaalta tietty kiva juttu, mutta toisaalta laittaa miettimään, että toimiiko ne sittenkään. Joo ja todellakin helpommin sanottu kuin tehty, että pitäs olla ressaamatta lähinnä kaikesta. Yrittäppä siinä sitten olla, kun kiertopäiviäkin pitää jo clomien takiakin laskea niin tarkkaan..

Joo ja meillä eletään selibaatissa seuraavat kaksi päivää, kun mies menossa simppatesteihin. Mälsää sekin :(

Mutta oikein mukavaa maanantaita siskot :wave: - kyllä tämä tästä ;)
 
TIISTAI 15.11.2011

..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
Ronja76.............35........6/25-27.............11..............1.
Dominigue..........35.........7/25-27..............7...............4.
Lilliputti72..........39.........8/29-30..............2...............5.
puskajussi......... 39 .....27/26-33 ............ 4 ............. 5.
äiskä-73............ 38 ..... 29/27-33 .......... 8 .............. 4.
Isobell ............. 38 ..... 34/28-30 .......... 3 ............... 2.
Whisky Peat ..... 36 ......35/30 ............... 3 ............... 3.
Tiiti35 ..............35 ..... 39/22-25 ........ 11 ............... 2.


KADONNEET: :attn: Hu Huu!

Syystuuli74 ......... 36 ....... ?/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Viimeksi muokattu:
Päivittelin listaa tiistaille!

ilmoitelkaa jos tulee muutoksia kiertoon...
kiitoksia myötätunnostanne.
Isobella koskas laitetaan sinut plussanneisiin...
nyt ei taas kauheesti jaksa kommentoida, mieli hitusen maassa.

MUKAVAA ILTAA KAIKILLE :wave:
 
haamu:eek:
Sain eiliseenkin testiin jotain, mutta epäilin silmiäni.
Testi on 25, että ei edes kaikkein herkimpiä.
Apuah! Nyt on pidettävä jalat maassa. Masussa tuntuu vielä jomotteluita ja nippailuja, mutta muuten ne viimeviikkoiset voimakkaat menkkaoireet on ohi.
Toissapäivänä pojan kilpailussa tuli pari kertaa pahoinvointia, mut laitoin jännityksen ja epäsäännöllisen syömisen piikkiin.
Viikonloppuna oli kummallisia mielitekoja, lauantaina ahmin puoli pussillista liköörikonvehteja, joita himoitsin heti herättyäni ja teki hirveästi mieli kermaa. Join ihan purkista pojan synttäreiltä jääneet vispikerman jämät. Siinä vaiheessa tuli ekan kerran epäilys, ett jos sittenkin...
Plussapuhureita!!
:wave:puskajussi
 
Huomenta!
Mahtionnittelut Puskajussille! Tarrasukkia ja liimaa nyt vaan kyytiin!

Äiskälle halaus. Oon niin samassa veneessä. Mieli on aika lailla maassa. Yleensä sitä saa kerättyä itsensä kutakuinkin kasaan, mutta nyt tuntuu, että surettaa jo vähän liikaakin. Tulis edes itku tai raivo, mutta ei. On vaan sellasta lakonista sisäänpäin kääntynyttä surua.

Menkatkin on ollut aivan erikoiset. Vielä tänäänkin on pientä tuhrua vaikka kp:t jo 7. Omituista. En muista tällaista. Mitähän se mahtaa merkitä?
 
Huomenia!

Super Onnitellut Puskajussi! toivotaan että viiva vahvistuu :heart:

Dominigue hali sinullekkin :hug: Samassa veneessä mennään ajatuksin.
täällä odotellaan niitä menkkoja alkavaksi. mulla kanssa on joskus menkat venähtänyt tollee tuhrutellen, mutta en huomaa mitää eroja muuten.
mieli kanssa aika maassa täälläkin. Enkä tiiä haluunko ees mennä sinne gynelle.
onneks se on vasta ens.ma ni kerkee tää mieli ehkä rauhottuu.
 
Kp 35, eikä mitään :headwall: Eilen aamupäivästä tosiaan liman seassa muutama veriviiru, siinä se. Ja kyllä - nega testattu viimeksi tänä aamuna. No, odotellaan prkle. Näitä pitkiä kiertoja kun ei vuoteen mahdu kuin n. 10, joten onpa sitten puhdetta ensi vuodellekin vielä jos meinaa tärppiä saada :/

Nuorena likkana mulla oli ajatus, että lapset olis tehtynä 30 vuoteen mennessä, mutta kun viiraamaan alkoi, korotettakoon sitten 40 vuoteen :LOL:

Ihgua päivää meille <3
 
Tottakai Äitee meet sinne gynelle. Mä ajattelin vielä katsoa ens kierron ja pamahdan sitten taas gynen päiviteltäväksi.

Tsemppihalit myös Wiskille!
Mulla kans oli toi "lapset pitää olla kolmeenkymppiin mennessä tehtynä" Jollain tasolla oon edelleenkin sitä mieltä, että lapset ois parempi saada nuorempana ku vanhempana.
Mut ku elämä itse sanoo aina sanasensa niihin omiin hyviin suunnitelmiin. Eli tässä sitä nyt ollaan.

Pärjäillään.
 
Ilmoittaudun mukaan, neljäs lapsi olisi toiveissa. Nyt yrityskierto 1 ja kiertopäivä 15...

Huvittavia nuo Dominiguen kommentit, ja niin totta. Huomaan pientä paniikkia miehessä kun lähestyn häntä, ihan hölmöä että koko jutussa on yrittämisen makua vaikka muutoin kun ei ole yrittänyt raskautua, asia on ollut luonnollinen...:O
 
Moi kaikille,

jos mukaan vielä mahtuu niin yksi puoliksi myöhäisherännäinen ilmoittautuisi mukaan. Miehen vaihdon ja kaiken muun epämääräisen itsensä etsimisen jälkeen olisi toinen lapsi toiveissa. Itselläni on siis ikää 35v ja nyt mennään kp3/30 ja yk on 5.

Viimeiset 2 kiertoa olen ollut aivan satakymmenen varma että olen raskaana, mutta totuus on sit ollut jotain ihan muuta. Nyt sitten ihmettelen menkkoja mitkä kestivät tasan vuorokauden ja loppuivat kuin seinään...

Mukavaa viikon alkua kaikille toivottelee kaktus:)
 
Tervetuloa uutukaiset mukaan :wave:
Mullakin jonkinlainen tunnemyllerrys meneillään..ei tässä kohta tiiä onko lintu vai kala ja olisiko helpompaa hankkia vaikka koira vauvan sijaan :D :D Ehkä mutta kun talossa koiralle allergisia ihmisiä, se on mahdotonta...

Puskajussille vaaviliimaa runsaasti, ihanaa :heart:
Dominique, mulla samanlaiset menkat, eilen vielä pyyhiskelin jotain tuhrua, tänään ei enää mitään..ihmejuttuja :/Tulee aina sellainen fiilis että onkohna alakerrassa kaikki ok.

Viikon jatkoja :hug:
 
KESKIVIIKKO 16.11.2011

..................... ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
Whisky Peat........36........1/30-35............4...............3.
Kaktus-76...........35........4/30.................5...............2.
Ronja76.............35........7/25-27.............11..............1.
Dominigue..........35.........8/25-27............7...............4.
Lilliputti72..........39.........9/29-30............2...............5.
Kastanja............36..........16/32.................1...............4.
puskajussi......... 39 .....28/26-33 ............ 4 ............. 5.
äiskä-73............ 38 ..... 30/27-33 .......... 8 .............. 4.
Tiiti35 ..............35 ..... 40/22-25 ........ 11 ............... 2.


KADONNEET: :attn: Hu Huu!

Syystuuli74 ......... 36 ....... ?/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 ........ 11 ........... 3.



:heart: Plussanneet: :heart:

2011
marraskuu...Isobellayk3
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)
 
Viimeksi muokattu:
Päivittelin listan taas huomiselle!

Tervetuloa Kastanja ja kaktus-76 mukaan kuumeilemaan...
on kivaa saada uusia mukaan. kaktus ootko tehnyt uutta r-testiä tuon yhdenpäivän vuodon jälkeen? jospa vaikka näyttäskin plussaa...

Tsemppiä WP täällä tuntuu nyt vähän kaikilla pää hakkaavan :headwall: tässä kerrossa, mutta eiköhän me siskot taas tästä nousta ;)

Juu Dominigue mennään mennään, kovasti tsemppausta sinulle ja eiköhän se mieli sinullakin taas pikkuhiljaa piristy :hug:

Mukavaa tiistai iltaa kaikille :wave:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista:)

En äiskäjaksa uskoa et olisin raskaana vaikka menkat olikin noin oudot. Alkoivat kuitenkin tismalleen silloin kuin pitikin, mut täytyy laittaa testi harkintaan... Viime kierrossa vuotoa oli kaksi päivää ja nyt sitten yksi, niin jospa ensi kierrossa ei sitten tulisi mitään:)
 
Iltaa ihanat naiset! Onnittelut Puskajussille haamusta. Toivottavasti viiva vahvistuu. Halit ja tsemppiä uuteen kiertoon kaikille sitä tarvitsevalle. Ja onnea uusille vauvahaaveiljoille. Mut voi laittaa plussanneisiin, viiva on vahvistunut, joka toinen päivä olen testaillut. Oireita on vaihtelevasti, ultraa pitäisi varaille jonnekin 3vkon päähän. Kovasti pitkältä tuo aika tuntuu. Domi taisi mainita punaviinin loppukiertoon, valkoviinikin näemmä toimii, sitä jäi ruoasta yli ja lipittelin pienen lasillisen viikon ajan oviksesta. Lisäksi kofeiinin olin karsinut lähes kokonaan pois jo muista syistä, mutta eipä siitäkään tainnut haittaa olla. Ja omega3 olen nauttinut myös säännöllisesti. Plussatuulia!
 
Tervetuloa Kaktus ja Kastanja! Hyvä, että tulitte, saadaan pinoon vähän enemmän vipinää.

Kiva, että Isobellilla kaikki on hyvin.

Lohdullista oli kuulla, että täällä myös muita jälkituhruttelijoita. Mulle toi ilmiö on nyt uus.
Rupesin kelaileen, että olikohan mulla vastaava tuhrumeno päällä 5-6 vuotta sitten, kun mulla todettiin kohdunkaulassa CIN 3. Eli mä en nyt muista oliko ne varsinaisesti syövän esiasteita vai vain jotain muutoksia.
Joka tapauksessa, mulle tehtiin sillon sähkösilmukkahoito ja kohdunkaulasta nipsastiin sentti pois. En sitten millään haluais, että taas ois sama tilanne...
Kävin äsken kävelyllä ja ajttelin, että oliko se sit jo hyvästi vauvahaaveille, jos sieltä alakerrasta jotain löytyy.

Mulla on maanantaina papa, joten saapahan selvyyttä sit siihen. Mulle on tehty papa viimeksi puolitoista vuotta sitten ja sillon oli kaikki ok.
 
Kiitti tervetulotoivotuksista. Noh niin kuvaus meikämammasta eli ikää on 36 ja aiemmat lapsukaiset on 14, 12 ja 6-vuotiaita. Tämä esikoinen EI todellakaan ole aiemmin ollut suopea ajatukselle uudesta vauvasta perheeseemme---liekö syy siinä että hänellä teini-ikä ja omat ongelmansa. Olen kyllä melkoisen kuormitettu äitinä siinä mielessä että jokaisella lapsella on jotain erityistä ja tukimuotojen tarvetta....tai sitten kyse on vain nyky-yhteiskunnasta ja siitä, että nykyään kaikkeen puututaan eri tavalla kuin ennen vanhaan. Silloinhan ei syntyvyyttä säädelty lasten ongelmien ja avun tarpeen perusteella. Mikä taas nykyään on ihan hyväkin asia.

Mutta tämä lapsi jota nyt toivomme, on meidän ensimmäinen yhteisemme. Tulee jos Luoja suo ja on tullakseen. Nyt siis ensimmäinen yrityskierto ja kiertopäiviä on kuukaudessa 32.
 
Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat kastanja & kaktus :wave:

Superonnittelut ja tarrasukat Puskajussille :heart:

Minäkin niin allekirjoitan tuon "lapsekkaan" aikoinaan tehdyn päätöksen, että teen lapset sitten ennen kuin täytän 30 vee. Mutta kuinkas sitten kävikään... Aikaisessa 30 vee villityksessä ja itsensä etsimisessä meni nuorena löydetty mies vaihtoon (lopulta sitten useampikin) ja talot myyntiin (tais siinä rytäkässä työpaikkakin vaihtua ;) Kaktus, meillä on siis aika samanmoista taustalla eli tiedän vallan hyvin nuo kaikki kiemurat. Nyt on hetken verran tuntunut siltä, että vois asettua aloilleen ja perustaa ihka oikean perheen nykyisen elämänkumppanin kanssa, mutta eipä sitä lasta sitten kuulukkaan... : /

Mukavaa viikon jatkoa :hug:
 
Kastanjalle kysymys. Oletteko kertoneet teidän lapsille, että vielä yksi vauva saa tulla, vai mistä tiedät esikoisen mielipiteen vauva-asian suhteen?

Me ei olla siis kerrottu lapsille (13, 8, 1,5) , että vielä on yksi vauva tilauksessa.Sen tiedän, että 8-vuotias on monta kertaa meille pikkuveljeä toivonut, mutta esikoinen oli tosi järkyttynyt jo silloin kun kerroin odottavani meidän kuopusta.
Jotenkin toivonkin, että esikoinen ois joistain tilanteista tai esim. mun keskusteluista kavereiden kanssa huomannu, että minä vielä toivon ehkä vauvaa.
Mä en tiedä, miksi musta ois hassua ilmoittaa esikoiselle, että vielä yksi nyytti on tulossa, jos jumala suo.
 
Dominique: Olen puhunut tytölle jo parin vuoden ajan että olisipa ihanaa jos perheeseemme syntyisi vielä vauva joskus. Alkujaan tyttö oli järkyttynyt lähinnä kai sen vuoksi, että oma murrosikä oli puhkeamassa ja varmaan vaikea sulattaa, että äidillä ja uudella miehellä on mahdollisesti jotain seksielämää: / Tässä sitten pari vuotta odottelin sinnikkäästi ennen kuin päätimme ryhtyä tuumasta toimeen. Tyttö on nyt jo tasaantunut eikä ehkä ota asiaa enää niin raskaasti. Ainakin näin toivon! (Hän täyttää keväällä jo 15). Kovasti hän muuten tykkää vauvoista ja on aivan ihastuksissaan jos näkee niitä vaikkapa telkussa...uskon että vauva sulattaisi tytön sydämen, alkujärkytyksen jälkeen...mutta en siis ole todellakaan kertonut, että yritämme vauvaa nyt:D
 

Yhteistyössä