YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Mukavaa iltaa, vaikkakin sateista sellaista, teille kaikille =)

Keskeneräinen: Ovistestin viivojen vertailu on kyllä välillä raivostuttavan vaikeaa, kun ei oikein tiedä, onko se testiviiva riittävän vahva jne. Kun testasin ovista tämän kierron osalta, en saanut lainkaan sellaista "huippuvahvaa" testiviivaa näkyviin, mutta siitä huolimatta r-testi näyttää nyt plussatulosta.

Jännäilen täällä edelleen, miten mun nyt käy :confused: Jotain pienen pientä vuotoa on ollut tänäänkin, joten en uskalla juhlia yhtään :| Raskaustesti (halpamalli sellainen) näytti aamulla selkeää plussaa edelleen ja vahvempaa kuin eilen. Koska en millään usko tähän raskautumiseen/raskauden jatkumiseen, kävin vielä ostamassa töiden jälkeen apteekin oman testin, johon tuli myös kaksi viivaa. Ja koska olen näin epäluuloinen, osti vielä cb:n digin, jonka teen sitten huomenaamulla. Jokohan kohta joku testifirma ryhtyisi mun sponsorikseni ja tarjoisi ilmaiset testit bonukseksi, kun olen tällainen testien suurkuluttaja :whistle:

Koittakaa jaksaa mua tällä palstalla. En millään pysty vielä ajattelemaan, että olisin siirtymässä raskauspalstoille.

Iloa iltaan kuumeilijat!

Mullakin on jo jemmassa n. 50 ovisliuskatestiä + 7 digitestiä, 10 raskaustestiliuskaa + yks digitesti + 2 viikkonäytöllistä :LOL: Eiköhän noilla kierto, pari mennä.

Mulla oli omassa "raskaudessa" koko ajan epäilevä meininki. Oireet olivat ja masu kasvoi, mutta aina lause päättyi "katsotaanhan nyt". Sillä kai en ihan kauheesti yllättynyt np-ultran tyhjästä näyttöruudusta :( Seuraavassa tärpissä on alennuttava siihen varhaisultraan, en halua taas hukata 4 kk turhaan yritykseen. 4kk 4pvää meni plussakierrosta kaavinnan jälkeisiin menkkoihin, kun taas päästään yrittämään.

Ja tiedän, että plussan jälkeen odotetaan varhaisultraa, sitten np-ultraa seulontoineen, sitten rakenneultraa... aina jotakin jota odottaa - ja pelätäkin. Kunhan ensin saisi sen plussan :)

Iltoja kaikille
Myöhästyneet onnittelut Ail =)
Itse käytän ovisliuskoista cb:n selkeitä ja helppoja,tosin hintaviakin..
Niinhän se on käsittääkseni ettei aina saa ovis tikkuun mitään kun voi olla nopeaakin..
Ei muita oireita kuin kamala pms eli kyllä täti muistaa meille tulla :(
Eemas onko vuoto kuitenkin vähentynyt?

Eemas, pysy vain seurassa! Kyllä tuo jo aika vakuuttavaa on!:flower: Laitat varmaan huomenna vielä digitestin tuloksen?

Malfiina, älä luovuta vielä. Tädin tulon ja alkuraskauden oireet voivat joskus olla aika samanlaisia.

Minä ajattelin sittenkin lähteä jo ensi kiertoa varten pyytämään clomifenejä, lääkäri puhui niistä jo kertaalleen. Kärsivällisyyteni ei yksinkertaisesti riitä siihen että odottelisin kiertotolkulla jospa se ovis jossain vaiheessa ilmaantuisi. Mies ei järin innostunut mutta myönsi sitten oikeuteni tehdä mitä haluan.:saint: Rahanmenoa tietysti tietää mutta alkaa tuntua siltä että vähät säästötkin voisi investoida tähän asiaan.

Valoisaa viikkoa!

Whisky Peat: Sulla on kyllä tosi vaikuttava testipatteristo odottamassa =) Ei tarvitse ihan heti tilailla uusia testejä... Tsemppiä yritykseen oiken tosi paljon!

Oma psyyke on aika mielenkiintoinen, kun se varoittelee jollain ihmeen intuitiolla meitä ajoittain. On vaan fiilis, ettei kaikki välttämättä ole ok. Mulla vaikuttaa tähän omaan epäilevään mieleen vielä vuoden 1998/99 tapahtumat, koska mulla oli kaikenlaisia vuotoja raskausviikolle 12 asti, kun odotin mun nuorinta lastani. Tosin nuorin lapseni (ikää reilut 12v.) on elävä todiste siitä, että "vuotoinenkin" raskaus voi jatkua ihan ok. Nyt kuitenkin ikää on itselläkin ihan kiitettävät 39v., joten tietoisuus kaikesta siitä, mikä voi mennä pieleen on suuri. Jos tää raskaus jatkuu, niin aion mennä varhaisultraan heti, kun se on järkevää. (Itseni tuntien mun rahat menee jatkossa yksityisen puolen ultriin, jos tää plussa pysyy.)

Tein tänään cb:n digin ja tulos oli "raskaana 1-2 viikkoa". Yritän siis uskoa ainakin huomiseen asti, että kaikki on "plussallaan" :heart:

Eemas Sulla onkin sitten suurempi todennäköisyys vuotoihin raskausaikana, kun oot vuodellu aikasemminkin.. Miljoonasti onnea!!:flower:
Mä kanssa vuosin viime raskaudessa 7:llä viikolla, eikä mitenkään vähän. Vuoto oli niin runsasta, että arvauskeskuslääkäri teilas raskauden samantein. Seuraavana päivänä sairaalassa löytyi vahva syke.
Vuoto loppui viikossa. Sen syy ei oikeen koskaan selvinnyt, joko matkassa oli kaveri joka luovutti heti alussa tai sitten hematooma.. Kolme aiempaa raskautta eivät edes tiputelleet

Barbamamalle voimahalit! Kyllä sulle vielä se nyytti suodaan, sen aika ei vain ollut juuri nyt :hug:

Täällä pohdiskelen, jota tilaisinko kanssa vähän tuota testausvälineistöä.. Viikonloppuna voisi varovaisesti testailla. Nyt on ollut ällötystä aamulla ja nipistelee/menkkakipuilee alavatsalla. Menkkoja odotan kuitenkin vasta alkavaksi ensi viikon alkupuolella.
Ihan siinä päivä ennen menkkoja olen huonovointinen muutenkin ympäri vuorokauden, että ei pitäisi siihen liittyä... Ellei sitten ole yllättäen lyhyempi kierto.
Toisaalta oon kuin persiiseen ammuttu karhu ja sitten taas itkettää kaikki.. Nyt on toi imetys ollu vähemmällä, kun olin viikonlopun pois, että voipi senkin takia hormoonit nakella...
Toivo kiusaa selvästikin.. nyt oli tällainen tjottailukierto, kun jäi tikuttamatta ja muutenkin poppaskonstit jäi tekemättä;)
Jäitä hattuun, pessimisti ei pety:|

Puskis ++++++++++++++++++++++++++++++:whistle:

Viimeksi muokattu:
Eemas: Ihanaa :heart: Hirmuisesti onnea! :flower: Toivotaan, että kaveri pysyy matkassa vuotelusta huolimatta b=)d Siirränkö sut plussanneisiin listalla?

puskajussi: Testaa testaa testaa testaa testaa jo!!! *yllyttää* :LOL:

Keskeneräinen: Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta =)

Whisky Peat: Mahtava arsenaali testejä! :D Ajattelin, että mulla on hirveästi, mutta veit kirkkaasti voiton :LOL:

Omaa napaa... Ihmettelen näitä oireita, kun ei ole koskaan ennen ollut (tietääkseni) keskenmenoa. Siis vuotoahan tuli sunnuntaina oikein reippaasti, mutta maanantaina se alkoi hiipua ja tänään ei tule enää mitään. Silti kipuilua on ja välillä vihloo rintojakin. Kestääkö ne raskausoireet vielä vaikka olisi vuotanut pois? Ihmettelen myös sitä, etten bongannut kuppia tyhjentäessä mitään hyytymää tms. Kai siellä nyt jonkin sortin "klöntti" luulisi olevan??? Näitä listoja kun on lukenut jo jonkin tovin, on tullut vastaan aika monta kohdunulkoistakin eikä seuraukset ole olleet mukavia eräillä. Pelottaa kauheasti, että jos tämä olikin sellainen. Laitoin jo miehelle viestiä, että tuo mulle raskaustestejä. Täytyy testata huomenaamulla onko se viiva jo kokonaan hävinnyt. Kaipa sitten täytyy vain rauhoittua ja odottaa, että oireet katoavat aikanaan.

Eemas: Kyllä nyt täytyy jo uskoa!=) Paljon onnea matkaan!:flower:

Barbamama: Minulla oli varhainen keskenmeno ennen kuopusta. Vuoto oli hurjaa mutta mitään erityisiä klimppejä ei mielestäni ollut. Raskausoireet käsittääkseni voivat jatkua vähän aikaa, hormonitaso laskee vähitellen. Mutta kyllä testin pitäisi muutamassa päivässä olla nollassa,samoin oireiden. Kohdunulkoinen raskaus on kummitus itse kunkin päässä, toki jos testi näyttää selvää plussaa jatkuvasta vuodosta huolimatta, täytyy selvittää, missä raskaus sijaitsee. Kurjaa toivoa kenellekään keskenmenoa, mutta ennen toivon sinulle sitä kuin kohdunulkoista!:'(
Onko mitään mahiksia, että kun vuoto loppui kuitenkin noin lyhyeen, raskaus olisikin jatkunut?

Sain lääkäriajan torstaille, toivottavasti on clomimyönteinen!

Niin ja näistä testeistä: tein tänään ovistestin liuskalla. Ekaa kertaa siihen ilmestyi toinenkin viiva ja tulkittuani sitä niin ja näin revin upouuden clearblue paketin auki ja toistin testin sillä. Näytti pyöreää nollaa, se taas. Tikuttelen nyt kuitenkin sinne torstaille, osaan kertoa sitten lääkärille jos on merkkejä myöhästyneestä ovulaatiosta.

Odotusta odottavan aika on pitkä, kuten hyvin tiedätte!: /

Kiitos kaikille onnittelijoille :kiss: Nyt toivon, että plussa pysyy matkassa mukana. Pakkoa uskoa, että olen raskaana ihan oikeasti. Tänään en ole tehnyt enää yhtään varmistuksen varmistus r-testiä. Jonkun nettilaskurin mukaan mulla olis nyt 4+4 meneillään.

Barbamama: Toivottavasti mies toi testejä sulle :)
ja pääsit testailemaan. Kertoilehan sit , mitä testi näytti.

Toivottelen teille kaikille plussatuulia :heart:
Minut saa nyt siirtää "raskautuneisiin".

Eemas: :heart: siirrän ilomielin sut plussanneisiin =)

Tein aamulla testin ja ihan puhdas nega se oli. Helpotus =) Ehkä ne kivut oli vain jotain jälkijuttua keskenmenosta. Tällä hetkellä ei ole ainakaan mitään ihmeellisiä tuntemuksia vaan aika normiolo. Nyt siis katse siirretään taas kerran siihen tulevaan IVF hoitoon. Jännää!

Eemakselle paljon onnea plussan johdosta!!

Täällä monella muullakin on lupaavia oireita, joten toivotaan lisää plussia.

Itse olen metsästellyt simppoja, rankkaa puuhaaa kun mies on iltaisin ihan puhki. Pariin kertaan taitaa jälleen tässä kierrossa jäädä hempeilyt (samat päivät kuin viime kuussa), joten odotukset aika matalalla. En viitsinyt ovista tikutella, kun oireet taas niin selvät.
Noh, seuraavat kaksi viikkoa menee taas oireita etsiskellessä :)

Tiiti

TORSTAI 22.9.2011

........................ ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
puskajussi .......... 39 ..... 1/26-33 .......... 3 ............. 5.
äiskä-73 ............ 38 ...... 2/28-33 ......... 7 ............. 4.
Barbamama35 ..... 36 ..... 5/23-28 ......... 14 ........... 3./4.
Kaneli 74 ............ 37 ..... 6/28-32 .......... 9 ............. 1.
Whisky Peat ....... 35 ........ 12/? ............. 2 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ..... 13/22-25 ........ 10 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ....... 17/24 ............ 3 ............. 3.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 26/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 28/25-30 ........ 11 ............. 3.

:heart: Plussanneet: :heart:

2011
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö

Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)

Viimeksi muokattu:
Onnea Eemas plussauksesta :flower: kovasti myös tarrasukkia mukaan pikkuasukille :heart:
Täällä se pärähti sitten tänään kp 1/28-33 yk 7 käyntiin niinkun jo osasinkin odotella, joten nyt sitten alkaa se ovis jahti jees...:LOL:
Barbamama sinullakin on ihastuttavasti tsempit ja odotukset hanskassa, suuren suuri rutistus sinulle :hug: täällä meinaa välillä usko loppua ja tää perhanan vaiheiden odotus on niiiiin pitkäveteistä plääh, mutta onneks toi täti tuli sentään tänään.
Tsemppaukset kaikille täällä ja mukavaa iltaa :wave:

Äiskä73: Pahoittelut tädistä:(, sitten taas onnea uuteen jahtiin.:flower:

Barbamama, sinun asennettasi kyllä ihailen! En halua sanoa ettenkö itse selviäisi samasta koska ihminen yleensä selviää jos on pakko. Luulen kyllä, etten ihan noin nopeasti jaksaisi katsoa eteen päin vaan rypisin kurjuudessa jonkin aikaa. Mutta hyvä että se hoitoaika on lähellä!:)

Minulle kävi niin, että tänään kahden testin voimin näytti ovisplussaa! Pelkään vain että kierto on liian myöhäisessä vaiheessa että kiinnittyminen voisi tapahtua ja aion mennä huomenna kuitenkin lääkäriin, jos en muuta niin keskustelemaan jatkosta mikäli näyttää että tämäkin kierto on yhtä lyhyt kuin edelliset.

Oli miten oli, sain kuitenkin miehen kellistettyä:vampire:, joten lupaan itselleni haaveiluillan vanhojen lehtien kanssa.

Listan mukaan Malfiinalla ja Aililla on jännät paikat, kuuluuko mitään?

Barbamama :hug:

:flower: kaikille tädin kohdanneille.

Oon käynyt lukemassa viestejä, mutta en kovinkaan säännöllisesti. Mekään emme siis ole vielä raskautunut :| Kova yritys on ollut ihan vaan jos on tullakseen tyylillä. Enää en ota asiasta paineita, olen hyväksynyt asian että vauva tulee kun on sen aika. Vaikka menkkojen alkaminen on joka kerta masentavaa. Lohdutan itseäni ostamalla jotain kivaa.
Ovis oli joskus viime viikolla, en tikutellut niinkuin en ole enää tehnytkään pitkään aikaan. Ens kiertoon voisi digitestin käydä ostamassa, ja katsoa onko limojen ym. nippailujen kanssa samoilla linjoilla. Nyt vasta kesän aikana olen oppinut seuraaman liman määrää ja sitä että milloin ovis mahdolisesti on. Kuten sanoin mennään jos on tullakseen niin tulee.

Paljon plussatuulia tälle syksylle:heart:

Juu ei tarvi testailla :ashamed:
Eilen illalla tuli sellanen ruskea limatulppa, että Toivo kurvas välittömästi teille tietymättömille.
Tänään siis kp 1/26-33 ja yk 3 lähtee käyntiin. JA NYT SITTEN TILATAAN SELLASET TESTIARSENAALIT OVIKSEN METSÄSTYKSEEN:kieh: Lisäks pikkasen akupainelua, piikkimattoo, greippii ynnämuuta päälläseisontaa.... Ja SEKSIÄ:attn:
Positiivista on et luteaalivaihe oli ainakin sen 10 päivää

V****aa pikkasen, mut ehkäpä meille ei ollukaan tarkotus tulla juhannusvauvaa (koska yliaikasekshan se ois kuitenkin menny)
Mulla on taas jotenkin niin vahvasti syksyfiilis, toivottavasti se liittyis raskautumiseen.
Viimeksi mulla tuli samanlainen tosi voimakas syksyolo, tosi vaikee selittää sitä, mut ihankuin se vauvankaipuu oikeen "kolahti" tai jotain...(juu sanokaa kaheliks vaan) Ja syysvauvahan sieltä sitten tuli:heart:

Plääh, taian hemmotella nyt pikkasen itteeni pinolla herkkuvoileipiä, iso muki lämmintä kaakaota ja sohvankulmaan viltin alle kattoo jotain kaihoromanttista hömppää. kai tää taas tästä.

Parempaa onnea muille ++++++++++++++:whistle:

ail: Hyvää jatkoa! Jos jossain vaiheessa muutatte mielenne, niin tervetuloa takaisin! :wave:

puskajussi: :hug: Hyvä asenne sulla on pettymyksestä huolimatta =)

kukkanen: Kiva kuulla susta pitkästä aikaa =) Lisäänkö sut takaisin listalle?

Keskeneräinen: Onnea ovisplussasta! Nyt vain peukut pystyyn ja odottelemaan oireita! b=)d Jos luteaalivaihe jää kovin lyhyeksi niin Lugesteron voisi auttaa siihen. Clomeista ei ole siihen asiaan mitään apua.

Noista omista fiiliksistä ei tietenkään kaikki välity tänne. Kyllähän sitä pettymystä tuli itkettyä oikein kunnolla viikonloppuna. Ehkä sain sen asian jotenkin käsiteltyä läpi ja pystyn nyt keskittymään enemmän tulevaan. Varmasti myös lähestyvä hoidon suunnittelu käynti auttaa asiaa. On jotain mihin kiinnittää huomio ja toivo juuri nyt.

Toisaalta ei tämä ollut kuitenkaan ollenkaan saman mittaluokan menetys kuin vuosi sitten. On ihan eri asia tietää olevansa raskaana 2 päivää ja sitten ei olekaan kuin olla raskaana 3kk, nähdä syke, kuulla sydänäänet, nähdä liikkuva pieni ultrassa ja sitten tehdä itse päätös elämän päättämisestä. Taisi tämänkin menetyksen kohdalla suuri osa kyyneleistä tulla vuoden takaisista asioista, jotka nousivat taas pintaan.

Ylös ja eteenpäin siis! =)

Puskajussi: Parempia tuulia tähän kiertoon!:flower: Kahden testin voimalla minäkin menin kun en yhteen luottanut...

Ailille oikein hyvää jatkoa!

Niin, kävin lääkärillä ja oli samaa mieltä kuin Barbamama - asiantuntemusta löytyy siis!=) Eli koska luomuovis kuitenkin todistetusti tapahtui, siihen ei puututa clomeilla, sen sijaan sain keltarauhashormonia eli tuota sangen yleistä Terolutia käytettäväksi kierron 15-24 päivinä. Se pidentää hiukan kiertoa ja etenkin tuota loppuvaihetta, ja jos hedelmöittyminen tapahtuu, parantaa alkion kiinnittymismahdollisuuksia. Ja koska vuotoni ovat alkaneet kahden päivän tiputtelulla, lääkärin tulkinnan mukaan tänään olikin juuri kierron 15.päivä että pääsin napsimaan pillereita samaa tietä. Olen nyt toiveikkaampi kuin kertaakaan tämän projektin aikana!=)

Hyvää mieltä toivon teille muillekin!:wave:

PERJANTAI 23.9.2011

........................ ikä ........ kp ............ yk ........ toiveissa
puskajussi .......... 39 ..... 2/26-33 .......... 3 ............. 5.
äiskä-73 ............ 38 ...... 3/28-33 ......... 7 ............. 4.
Barbamama35 ..... 36 ..... 6/23-28 ......... 14 ........... 3./4.
Kaneli 74 ............ 37 ..... 7/28-32 .......... 9 ............. 1.
Whisky Peat ....... 35 ........ 13/? ............. 2 ............. 3.
Tiiti35 ............... 35 ..... 14/22-25 ........ 10 ............. 2.
Keskeneräinen .... 38 ....... 18/24 ............ 3 ............. 3.
Syystuuli74 ........ 36 ....... 27/30 ............ 3 ............. 2.
Malfiina 76 ......... 35 ..... 29/25-30 ........ 11 ............. 3.

:heart: Plussanneet: :heart:

2011
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö

Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa) :)

Heipä hei kaikki kuumeilijat!
Mukavaa perjantai päivää ja toivottavasti tuo aurinkokin hellisi meitä säteillään...
täälläpä ei kummempia kun oottelen päiviä eteenpäin jotta pääsis ovista bongailee ja toivottavasti tuo mies kultakin on oikeaan aikaan kotosalla jotta päästään ees yrittämään saada pieni alulleen...
No mitenkäs teillä muilla menee onko bongailtu ovista? ja onko kellään tuntumaa että oisivoinut tärpätä???
TSEMPPIÄ KAIKILLE KUUMEILIJOILLE :wave:

Äiskä: mulla kp13. Tänään taas hieman tummempi viiva testissä, mutta digi näytti vielä negaa, kuten arvelinkin :) Piti vaan kokeilla. Huomenna ehkä tai viimeistään sunnuntaina, toivon. Huomiseksi on jo sovittuna tärskyt ukko-kullan kanssa, siirrettiin tältä illalta kun veljensäkin tulossa eikä ole "tilanne päällä" :LOL:

Kiitos vielä onnentoivotuksista :) Siirryn vähitellen tuonne toukokuun odottajien ryhmään. Ikävähän teitä tulee, joten tulen välillä kurkkimaan, mitä teille kuuluu.

Toivotan teille kaikille oikein paljon onnea ovisjahtiin ja siihen, että teidän munasolunne ja kumppaninne simppa saavat yhteistreffit onnistumaan täydellisesti :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä