YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Täällä ollaan aivan tuskissaan! Mulla on ihan j ä r k y t t ä v ä n kova alaselkäsärky. Siis sellainen menkkamainen, ei mikään lihassärky. En vuoda mitään vieläkään, se eilinen turhukin on pois. Aamulla tosin tuli ihan pieni pläntti vaaleanpunaista vuotoa kun kävin pissalla. Siinä kaikki. Oli pakko ottaa särkylääkekin tän kivun takia. Toivon nyt niin kovasti, että ne menkat alkais. Pääsis taas laskeskeleen uutta ovista :) Tilasin lisää ovistestejä Halpatestiltä ja nappasin vielä raskaustestejäkin. Lisäksi aattelin mittailla lämmöt nyt joka aamu tän seuraavan kierron ajan, ihan vaan mielenkiinnosta. Onhan tämä melkoista hifistelyä, mutta minkäs teet :)
Greippimehuakin raahasin kaupasta, aloitan sen nautiskelun. Ainoassa plussakierrossani silloin vuosi sitten, join joka aamu greippimehua.
Eikö tällä hetkellä oo ketään muita dpo-laisia ko mie? :O

Mulla EHKÄ dpo -1. Tuo ehkä siksi, että jostakin syystä mulle lienee sattunut hieman huono erä ovistestejä. Eilen tein iltapäivällä testin, eikä meinannu ees kontrolliviiva tummua ja kun se tummui niin oli varsin sumuisen näköinen. Sen verran kuitenkin selvisi, että testiviiva oli lopulta samaa tasoa kuin yleensä on kp12. Illalla tein vielä uuden testin, mutta lopputulos oli yhtä epäselvä. Tänään töiden jälkeen poljin kupla otsassa kotiin testaamaan... ja taas ei meinannu tummua mikään viiva. Lopulta kuitenkin tuli kaksi lähes yhtä tummaa viivaa ja kuivuttuaan vielä selkeni. Illalla en ole voinut testata enää kun tuli käytyä jumpassa ja juotua paljon vettä. Ovisjomotuksia on ollut muutaman päivän, mutta onneksi ei mitään suurempia kipuja tällä kertaa. Hyödynnettykin on jo :saint:

Katimari, mie join keväällä useammassa kierrossa greippimehua, mutta en enää kesän aikana, kun vaikutus alkoi olla päinvastainen. Nyt meni alkukierrosta pari litraa, mutta viime viikon reissu sotki vähän kuvioita, enkä ole enää mehua ostanut.

No joo.. taitaa sittenkin olla tänään dpo-1. Eilen iltapäivällä tosiaan ihan viittä vaille tasavahvat viivat ja luulinkin, että lh-huippu olisi ollut myöhään eilen illalla tai viime yön aikana... mutta tänään ihan hetki sitten testiin tuli ekaks testiviiva ja oli NIIN vahva etten ole sellaista ikinä ennen nähnyt. Kontrolliviivaa sain odotella melkein testiajan loppuun saakka. Nyt lopetan testaamisen tämän kierron osalta.

Ja jotta tämä ei olisi liian helppoa, niin viime yönä mulle puhkes ihan mahtiluokan syysflunssa. Tämän päivän urheilusuoritus on ollut käden koukistaminen nenäliinan kanssa nenälle ja voin taata että toistoja on ollut ihan riittävästi. Peiton alla koko päivä menny, mutta eipä ole kyllä yhtään sellainen olo että tekisi mieli peittoja heilutella... ei voimat riitä. Täytyy nyt toivoa että eiliset simot pääsevät maaliin saakka ja jaksavat elää tarpeeksi kauan. :snotty:

Emmimarialle tsemppiä ja pikaista paranemista! Itse olen vielä säästynyt syysflunssalta, mutta jossain vaiheessa se iskee päälle kuitenki. Miten sulla se greippimehu oikein vaikutti?

Täällä kp1 ja siis uuteen kiertoon. Järkyttävät kivut ollu tänäänkin, lääkkeen voimalla menty. Mut onneks nyt siis alko, enkä ehtiny edes r-testiä tuhlaamaan :) Ne tilaamani Clearbluen ovistestit tuli muuten tänään. Äärettömän nopeaa toimintaa; sunnuntaina tilasin ja tänään olivat jo postilaatikossa. Ahvenanmaalta asti tänne meidän periferiaan, hienosti toimitettu! Meinaan nyt tässä kierrossa siis testata kauemmin, koska mua vähän ihmetytti tuo viime kierron oviksen ajankohta ja oireet, jotka meni vähän ristiin.

Kp 11 ja tulee jotain ihme veristä vuotoa. Mulla kun ei ole yleensä ovulaation aikaan mitään oireita, mistä sen huomaisin, niin tuo vähän ihmetyttää. Ja kun mulla pitäisi ovulaatiokin olla vasta viikon päästä (pitkä kierto, 30-32 pv). Menkat tulivat viime viikolla, mutta olivat aikaisempaa lyhyemmät ja niukemmat. Hmm, on tää vaan mystistä - ja piinaavaa :D

Keskiviikko 29.9.2010

Katimari...............2/25-28....yk 9
tääl taas.............7/26.........yk 16
Barbarella............8/27-28....yk 11
ksylofoni............12/30-32....yk 2
emmimaria..........15/29-30....yk 8 -DPO 0
Onlydream..........34/26-29....yk ?
kikkara...............40/27-37....yk ?
nooraneeamaria...45/34.........yk ?

Mukana myös:
eva71.............................
Koralli73...........................
Sinderella..........................
Lumihiutale........................
KaijaJoo.............................
kevät71..............................
Helvi-10.............................
calumet.............................
äiti täältä jostain................
ZouZou .............................
Mahdotontako.....................
Rosmariini -74....................
Taikakuu............................
Tsuba................................
Janette74...........................
Mansku72..........................
elli72.................................
sisupastilli........................... pikaista paranemista :heart:
taavi166............................

Plussanneet

:heart: 2010 :heart:

Kurkkunaamio ..........syyskuu
Jambo......................syyskuu
Chilipapu..................elokuu
Annemaarit...............kesäkuu
Rae34.....................toukokuu
Onnellinenx5.............toukokuu
happihyppy..............toukokuu
Pimpula....................huhtikuu
Minnihiiri68...............huhtikuu
Jääräpää..................maaliskuu
Lumi-Marja...............maaliskuu
viivi74......................helmikuu
Poni06.....................tammikuu
Puskajussi................tammikuu

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti. . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
SMSM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Marraskuu
amati. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
Minotchkin. . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Oliivitar. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Tiktu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
Erjamari. . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
PK- haaveilija= äiti vm70. . . . . . . Heinäkuu
piipiäinen coitus interruptus. . . . . Kesäkuu
Destiny. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Helmikuu

:heart: Syntyneet :heart:

Poni06 24.8.2010 poika
Tiktu 11.05.2010 tyttö
äiti vm70 22.03.2010 tyttö
Sinderella 17.08. 2009 tyttö
Mansku72 10.07.2009 tyttö
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö
Mantana 30.01.2009 poika

Edellinen ketju:
YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

Päivitin listan huomiselle. Siirsin eva71 sut tuohon taustalle, toivon että sulla tärppäis siellä taustalla! Tulehan kertomaan joskus kuulumisiasi.

Onko Kurkkunaamiolla edelleen kaikki ok?

Emmimarialle onnittelut oviksen bongaamisesta.

Katimarille tsemppiä uuteen kiertoon!

Mites muut listan häntäpäässä, kp:itä ainakin on jo reilusti kasassa?

Omaa napaa: ne cytotecit ei sit oikein siis auttaneet, mitään kunnon vuotoa ei ole tullut missään vaiheessa. Pyyhkimällä tuli punaista siinä lauantaina ja sunnuntaina, ehkä hitusen siteeseen. Sit sen jälkeen tullut vain ruskeaa tuhrua pyyhkimällä. Vähän epäilyttää, että onko kohtu tyhjentynyt. Tänään on ollu kauhea vilu, niin kuin meinaisi kuumetta pukata, 37,2 oli lämpöä, eli aavistuksen ehkä koholla. Hirvittää vähän, jos kohtutulehdusta meinaa pukata tähän päälle. Ei auta ku seurata tilannetta ja olla skarppina menemään päivystykseen jos oireet vähänkään tulehdukseen viittaa. Se nyt vielä puuttuiskin tästä tilanteesta.. :|

Koralli :hug: Toivottavasti säästyt tulehduksilta.

Katimari: Pahoittelut tädistä. Onnea uuteen yritykseen.

Ennimaria: Toivotaan, että tässä kierrossa onnistuisi.

On: Täällä flunssaa pukkaa päälle. Jospa tuo olisi ohi jo loppuviikosta, kun aloitan tuon oviksen pongaamisen. Ajattelin vielä tässä kierrossa varmistella asiaa, kun noita liuskia vielä on jäljellä.
Te jotka olette käyneet lapsettomuushoidoissa. Onko se niin, että ensin saadaan ne luget ja kun ne ei tehoa niin aloitetaan hoidot? Itse olen asiasta vähän pihalla. Ajattelimme mennä marraskuussa yksityiselle, kun silloin tulee vuosi yrityksen aloittamisesta. Olisi kiva vähän ennakkoon tietää, mitä kokeita ja tutkimuksia kannattaisi pyytää. Ensimmäistä lasta yrittäessä kävimme kyllä verikokeissa. Silloin ei tarvinnut sen pitemmälle mennä, kun tärppäsi ihan luomusti.

Tää petteri punakuonoa kohta muistuttava nuhanenä kävi tänään sit vihdoinkin gynellä ja helpottunut olo on eli kaikki näyttäs olevan hyvin. Lähetteen sain mammografiaan ja prolaktiinitestiin, mutta lääkäri oli sitä mieltä että vaikka rinnoista vuotanut neste oli osittain vihertävää, se on ihan normaalia.

Ultrasta näkyi, että ovulaatio on tapahtunut vuorokauden sisällä... OIKEALTA puolelta... ja meikäläisellä kun on jomottanut vasenta puolta koko ajan. Keltarauhanen on kuulemma kaunis ja hyvin kehittynyt ja limaakin vielä näkyvissä. Ja se että viimeisin pupuilu on maanantailta, on kuulemma paras mahdollinen ajoitus...

Lääkäri oli sitä mieltä että jos noita limoja pystyy havaitsemaan niin ei kannata tuhlata rahoja ovistesteihin, kun ne ei kerro sen enempää ja voi aiheuttaa stressiä. Periaatteessa mulla siis saattaa olla jopa dpo1 tänään, mutta annetaan olla noin kuin nyt listassa on. Jostakin eilen illalla aikani kuluksi nimittäin luin, että ne ekat tasavahvat viivat testissä on se mistä aletaan laskea ovulaation tapahtuminen vaikka testi vielä siitäkin saattaa tummua.

Niin ja iästä tietty lääkäri sanoi, että on ihan normaalia ettei heti tärppää yli 35 vuotiaalla ja että varhaisten keskenmenojen määrä kasvaa ja että todennäköisesti mullekin on tapahtunut muutama kemiallinen. Tuhruja kuulemma tulee eniten silloin, kun ovulaatiota ei oikeasti tapahdu. Mitään reseptejä en saanu enkä kyllä tajunnu kysyäkään että oisko apua....

Katimari, siitä greippimehusta... siis alkuun vaikutti enemmän kuin suotuisasti ovislimoihin eli limaa tuli suurin piirtein tulvimalla. Muutaman kierron jälkeen vaikutus oli päinvastainen eli mehu vei viimeisetkin limat ja olo oli kuin Saharassa.... Nyt sit kesän jälkeen varovaisesti yritin uudelleen, mutta en kerennyt ihan koko alkukiertoa juoda mehua kun tuli reissuunlähtö viime viikolle.

emmimarialle peukkuja pystyyn, jänskää että ovulaationkin voi ultrassa nähdä, on niin paljon näissä asioissa, mitä en tiedä! :D
Toivottavasti Koralli sinulla ei tosiaan tulehdusta.

Itsellä tuli eilen illalla pieni ruskea tuhru, mutta siihen se jäi, toivottavasti oli vaaratonta. Mutta kyllä heti "nousi niskakarvat pystyyn", tuli sellainen kauhistus. Tänään on ollut pitkin päivää vähän jotenkin lievästi huono olo, ja siitä olen ollut tietty vain tyytyväinen. =) Ikävää kun ei ole kuitenkaan oikein hyvä mieli, jotenkin sellainen olo, ettei kaikki olisi hyvin. Voi kun voisi olla niin onnellinen raskaudestaan kuin esikoisen plussaamisen jälkeen.

Kiitos Emmimaria greippiselvityksestä :) Mä en ole oikein koskaan bongannut ovislimoja, joten mulle tuo mehu voi olla hyväkin juttu. Minä aloitin tänään mehukierron, yritän pari lasia muistaa juoda päivässä. Toivotaan että tuo teidän pupuilu tuottais nyt tulosta! Ainakin lupaavalta kuulostaa joten peukuttelen! Tsemppiä piinailuun:heart:

Koralli: Toivottavasti kohtu tyhjeni kunnolla. Olis kyllä tosi kurjaa saada kaupan päälle tulehdus!! Toivotaan että kaikki on kunnossa ja olehan skarppina oireiden kanssa! Heti lääkäriin, jos vähänkin tuntuu.

Tääl taas: Kiitos tätipahoittelusta:) Toivottavasti pääset pian flunssasta eroon! Minäkin haluaisin vähän vinkkejä noista hoidoista, että miten päästä alkuun ja mitä kannattaa pyytää jne. Miehellä on jo poika, joten miehessä ei pitäisi olla "vikaa". Eli tutkimukset varmaan keskittyis sitten minuun...? Eli kertokaa te viisaammat meille, miten edetä jos hoitoihin tästä lähtee.

Kurkkunaamiolle paljon lämpimiä ajatuksia. Kunhan päiviä tulee lisää, varmasti epävarmuuskin hälvenee. :hug:

ON: Mulla on ihan kummalliset menkat. Sunnuntaina olin aivan sairaan kipeä, mutta en vuotanut juuri mitään. Maanantaina alkoi vuoto ja oli oikein sellaista supistelevaa kipua. Ja nyt kp3 ja vuoto melkein loppunut!!?? Siis mulla kestää menkat aina n. 5 päivää, ja vuotoa tulee kunnolla ainakin 3 päivää. Jotenki hiipii mieleen, että olis varhaisvaiheen keskenmeno... Ku tää on ihan samaa kuin silloin vuosi sitten, jolloin keskenmeno tuli 6+2 viikolla. Vuoto loppui silloinkin kuin seinään, kun kivut loppui.

Katimari, en minäkään esim. tässä kierrossa voi sanoa varsinaisesti ovislimoja bonganeeni. Lääkäri kyllä näki ne ja sanoi että hyvät on olleet limat ja se on edellytys, että siittiöt pääsee liikkumaan oikeaan kohteeseen.

Minä mietin kanssa jonkin aikaa, että mitä pitää osata pyytää tai kertoa. Loppujen lopuksi menin sillä ajatuksella lääkärille, että kerroin mikä on tilanne ja haluan tietää onko kaikki kunnossa. Uskon, että hyvä lääkäri osaa ohjata sitten tarvittaviin tutkimuksiin. Aukiolotutkimuksesta lääkäri mulle mainitsi mutta että ei kannata vielä tehdä näin aikaisessa vaiheessa. Meillä kanssa miehellä on lapsi, mutta silti lääkäri ehdotti sperma-analyysiä ja olisi laittanut jo heti lähetteen, mutta en halunnut miehen tietämättä lähetettä ottaa.

Sitä nyt illalla vielä olen miettinyt, että lääkäri sujuvasti puhui seuraavien kuukautisten alkamisesta ja että heti kun ne on ohi, niin pitää sitten mennä labraan jne.... Ei kait vielä pysty ultrassa mistään päättelemään onko tärppi käynyt, eihän?

Viimeksi muokattu:
Hoidoista muutama sana. Meidät lähetettiin alkuun (vuoden yrittämisen jälkeen) perustutkimuksiin. Ei kai mitään lääkkeitä kannata kokeilla ennen kuin tiedetään, missä vika on. Miehen sperma tutkittiin, mulle tehtiin kaksi ultraa, joista toinen piti tehdä kierron 3 päivänä varantojen mittaamiseksi. Lisäksi otettiin verikoe tai pari ja tehtiin aukiolotutkimus, joka oli inhottavan kivulias. Mulle nyt tehtiin monta muutakin tutkimusta siksi, että aina oli löytyvinään jotain vikaa, jota ei sitten lisätutkimuksissa enää ollutkaan (kävin mm. laparoskopian joka tehdään tähystysleikkauksessa). Meillä vika on spermassa, vaikka siis ennestään on yhteinen nopeasti alkunsa saanut kohta 4 v poika. Eli ei se mitään kerro, että lapsia on ennestään... joskus on voinut käydä hyvä tuuri. Kysyin lääkäriltä, että kuinka hyvät mahdollisuudet olisi raskautua luomuna ja vastaus oli, että aina joku voittaa lotossa. Että ollaan taidettu kerran saada se lottovoitto...
Minä odottelen edelleen, että päästäisiin uudelleen kokeilemaan inseminaatiota.
Mukavaa syksyn jatkoa kaikille tasapuolisesti.

Hiippailen nyt varovasti enempi tuonne odotuspuolelle kirjoittelemaan, tänään on päiviä koossa 4+6. Tulen kyllä tänne kurkkimaan ihan varmasti teidän kuulumisianne välillä.
Plussatuulia oikein hurjasti teille kaikille ja onnea hoitoihin, joille ne ovat ajankohtaisia!

tääl taas, me aloitettiin miehen kanssa tutkimus-/hoitorumba tämän viikon maanantaina ensi käynnillä lapsettomuusklinikalla. Esikoista tehtiin aikanaan yli vuosi ja nyt pikkukakkosen väsäämisestä menossa yk 11, joten yhtään enempää en ollut valmis odottelemaan. Vastaanotolla tehtiin hoitosuunnitelma ja mulle sisätutkimus, ultra ja aukiolotutkimus. Heti löytyi mahdollinen syy meidän ongelmiin, mulla on munasarjoissa liikaa rakkuloita, joku PCO-tyyppinen juttu mutta ei sitä kuitenkaan. Hormoniverikokeisiin menen vielä tässä kierrossa viikon päästä ovisplussasta, mies menee simppatestiin, ensi kierron alusta aloitan lääkekuurin tuohon munasarjaongelmaan ja tilanne ultrataan ennen ensi kierron ovista.

Näillä nyt sitten yritetään, tuli kyllä paljon optimistisempi olo koko touhuun.

kurkkunaamio :wave: käyhän kertomassa täällä kuulumisia välillä.

Täällä flunssa alkaa hitaasti mutta varmasti helpottaa. Ajatukset on niin olleet nenänniistämisessä, että kaikki oireiden kuvittelu on ollut poissa kuvioista - tosin eihän niitä kait ois voinu ees vielä olla mutta silti :saint:

Lauantai 2.10.2010

Katimari...............5/25-28....yk 9
tääl taas.............10/26.........yk 16
Barbarella............11/27-28....yk 11
ksylofoni............15/30-32....yk 2
emmimaria..........18/29-30....yk 8 -DPO 3
Onlydream..........37/26-29....yk ?
kikkara...............43/27-37....yk ?
nooraneeamaria...48/34.........yk ?

Mukana myös:
Koralli73...........................

Plussanneet

Poni06 24.8.2010 poika
Tiktu 11.05.2010 tyttö
Mantana 30.01.2009 poika

Edellinen ketju:

dpo 0 on ovispäivä

Viimeksi muokattu:
Pari päivää sitten täällä aukes yhtäkkiä hanat viikon tiputtelun jälkeen. Eli ilmeisesti nyt vasta kohtu kunnolla tyhjenee. No hyvä näin, eipähän tarvii sitä sitten murehtia.

Hoitoihin hakeutumisesta olette puhuneet. Me kakkosta yrittäessä vuoden tuloksettoman yrityksen jälkeen hakeuduttiin tutkimuksiin. Silloin ei siis edes ollut mitään kemiallisia raskauksia mulla, testailin ahkerasti sen vuoden ajan. Mieheltä tutkittiin simpat ja ne oli ok. Multa otettiin verikokeet, kaikki ok (tosin esim. progesteroniarvo otettiin dpo7 ja se osoitti oviksen olleen, mut heti dpo8 mulla alko aina tiputtelu, eli olis ollu mielenkiintosempaa tietää romahtiko arvo jotenki tiputtelun alettua). Mulle tehtiin myös munanjohtimien aukiolotutkimus (ei ollu mulla kivulias, mutta putket oliki auki). Kaikki oli siis meillä kunnossa, mut meinasivat että munasolujen laatu voi olla vähän heikko ja oviskin vähän heikko, kun sitä tiputteluaki niin oli. Sain silloin hoidoksi clomit ja luget 4 kiertoon ja sen jälkeen oli tarkotus kokeilla inssiä. Mut neljäs clomikierto toi silloin tärpin. Noi tutkimukset tehtiin siis 2007 syksyllä.

Nythän mä kävin kesällä yksityisellä gynellä ja se näki koneelta mun hoitohistoriaa niin kirjotti clomit ja luget kans. Mut en tiedä sitten onko jossain muualla ny vikaa, ku kerran tärppejä tulee, mut menevät heti kesken. Onhan täs kolme vuotta aikaa edellisistä tutkimuksista, että tilanne on hyvinkin voinu jotenkin muuttua.

Sunnuntai 3.10.2010

Koralli73...............4/25-28....yk9
Katimari...............6/25-28....yk 9
tääl taas............11/26........yk 16
Barbarella...........12/27-28....yk 11
ksylofoni............16/30-32....yk 2
emmimaria..........19/29-30....yk 8 -DPO 4
Onlydream..........38/26-29....yk ?
kikkara...............44/27-37....yk ?
nooraneeamaria...49/34.........yk ?

Mukana myös:

Plussanneet

Poni06 24.8.2010 poika
Tiktu 11.05.2010 tyttö
Mantana 30.01.2009 poika

Edellinen ketju:

dpo 0 on ovispäivä

Päätin laittaa itteni takas kp-listalle. Ja aloin laskea kp:t vasta tuosta kunnon vuodosta, tiedä sitten meneekö ihan oikein, mut tuntu itestä loogisemmalta, kun se km-vuoto sitä ennen oli niin vähäistä.

Puhuttiin miehen kans ja päätettiin ettei jätetä tätä kiertoa väliin. Clomit säästän seuraavaan kiertoon, mut ei me mitään ehkäistä aiota tässä kierrossa. En mä keväälläkään km:n jälkeisissä kierroissa raskautunut, joten kroppa tietänee koska on valmis. Mut tuntu itestä henkisesti paljon paremmalta, ku aletaan vaan yrittämään heti uudestaan.

Koralli: niin kannattaa varmaan tehdä, mikä itsestä parhaimmalta tuntuu :hug:

Tänään kp 17 ja viikonloppuna tuli pupuiltua ahkerasti, vaikka CB:n digitaalinen ovistesti näyttikin vielä negaa keskiviikosta lauantaihin, sitten loppuivat testit. Laskennallisesti ovis olisi keskiviikkona, joten laitettiin paljon kavereita matkaan odottamaan. Ovistestiä en tässä kierrossa enää ajatellut käyttää, kun mies on reissussa. Ensi kierrossa sitten, jos nyt ei raskaus ala (epäilen vahvasti, että onnistuisimme tässä kierrossa).

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, missä kohtaa kiertoa se ovulaatio on, viime kuun tuntemusten ja merkintöjen perusteella voisi kuvitella, että oviksesta menkkoihin olisi 12 pv eli sen mukaan täytyy sitten ensi kierrossa alkaa tikuttelemaan. Tosin nytkin tuli niitä ihme limoja (vähän niinkuin verinen limatulppa) jo viime tiistaina ja kuvittelin, että siitä alkaisi ovulaation odotus, mutta testit näytti vaan negaa vaikka vatsaa nipisteli hurjana. Kaikki pistelyt ym. oireet loppui kyllä viikonloppuna. On tää naisen kehon toiminta vaan ihmeellistä varsinkin kun sitä näin tarkkaan itseään tutkailee :D

Täällä hiljaiseloa. Kp7 nyt siis menossa ja parin päivän päästä alkaa taas ovistikuttelu. Olen myös aloittanut laihduttamisen (lasken painonvartijoiden pisteitä), koska ylipainoa on reilusti. Greippimehua menossa toinen litra tälle kierrolle. Jotenki syysmasista havaittavissa, sekä minussa että miehessä. Pitäs vähän reipastua kaikin puolin....!

Katimarille tsemppiä laihduttamiseen. Mulla myös ylipainoa mutta en jaksa motivoitua keventymiseen, jostain syystä vauvahaaveet ovat vallanneet pään ihan kokonaan :D

Yritin kaivaa mun vanhoja viestejä, mutta en löytänyt mitään erityisiä tuntemuksia viime kierrosta tähän aikaan. Joten taas vauvatoiveet nostivat päätään, koska mun nännit on ihan älyttömän arat! Googlasin ja löysinkin viestejä, että yleensä tuo tissikipu tulee oviksen jälkeen. Ainoa päivä tässä välissä, jolloin en ovista testannut, oli sunnuntai. Ja voihan olla, että missasin muutenkin ovishuipun, kun en sitä testeillä löytänyt ke-la.

No, tässä on aikaa vielä 3 viikkoa piinailla ja keksiä oireita :kieh:

Yhteistyössä