YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8



Lauantai 18.9.2010

ksylofoni..............1/30-32....yk 2
emmimaria...........4/29-30....yk 8
Katimari.............16/25-28....yk 8 - DPO 3
eva71................21/26-28....yk 21
kurkkunaamio......21/26.........yk 2 - DPO 6
tääl taas............22/25-28....yk 15 - DPO 8
Onlydream..........24/26-29....yk ?
Barbarella...........27/27-28....yk 10 - DPO 12
kikkara...............29/27-37....yk ?
nooraneeamaria...34/34........yk ?



Mukana myös:
Sinderella..........................
Lumihiutale........................
KaijaJoo.............................
kevät71..............................
Helvi-10.............................
calumet.............................
äiti täältä jostain................
ZouZou .............................
Mahdotontako.....................
Rosmariini -74....................
Taikakuu............................
Tsuba................................
Janette74...........................
Mansku72..........................
elli72.................................
sisupastilli........................... pikaista paranemista :heart:
taavi166............................

Plussanneet

:heart: 2010 :heart:

Koralli73...................syyskuu
Jambo......................syyskuu
Chilipapu..................elokuu
Annemaarit...............kesäkuu
Rae34.....................toukokuu
Onnellinenx5.............toukokuu
happihyppy..............toukokuu
Pimpula....................huhtikuu
Minnihiiri68...............huhtikuu
Jääräpää..................maaliskuu
Lumi-Marja...............maaliskuu
viivi74......................helmikuu
Poni06.....................tammikuu
Puskajussi................tammikuu

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti. . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
SMSM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Marraskuu
amati. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
Minotchkin. . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Oliivitar. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Tiktu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
Erjamari. . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
PK- haaveilija= äiti vm70. . . . . . . Heinäkuu
piipiäinen coitus interruptus. . . . . Kesäkuu
Destiny. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Helmikuu

:heart: Syntyneet :heart:

Poni06 24.8.2010 poika
Tiktu 11.05.2010 tyttö
äiti vm70 22.03.2010 tyttö
Sinderella 17.08. 2009 tyttö
Mansku72 10.07.2009 tyttö
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö
Mantana 30.01.2009 poika


Edellinen ketju:
YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Punastelijoille kovasti tsemppiä ja mieluisia testituloksia!

Mä olen testaillut nyt vaan niillä herkillä liuskoilla...kumman hitaasti niillä vahvistuu viivat, ei oikein rauhoita mieltä. :confused: Kai mä huomisaamuna uskaltaudun testaamaan taas CB:llä ja toivon, että plussa on selvästi vahvistunut kolmessa päivässä. Mitään tuhruja ei ainakaan ole näkynyt, niin kuin niissä kemiallisissa (ainakaan vielä siis). Kovia menkkakipuja välillä, niin kovia, että tuntuu, että just alkaa menkat. Ja sit yhtäkkiä kivut on taas pois. Hieman hermoja raastavaa. :$
 
Koralli: toivotaan ja uskotaan, että noi kivut on kiinnittymiskipuja.

Itsellä ei ole oikein mitään oireita. Viime kierrossa oli niin vahvasti paha olo tässä vaiheessa ja toiveet oli korkealla, mutta neganhan ehdin testata vaikka tätikin tuli ihan ajallaan.

Tuo nettilinkki oli mielenkiintoinen, sen mukaan ajattelin, että voisin ensi keskiviikkona vaikka testailla, jos ei sitten tiputteluvuoto ole jo alkanut. Olishan se kivaa päästä edes testailemaan.
 
Tulipahan taas todistettua, että mielen voima on hurja - kuvitellut oireet olivat kuin olivatkin PMS-oireita vaan - täti kurvasi kylään pari päivää etuajassa :( Ehdin jo yhden Clearbluen digitestinkin toiveikkaana tuhlata. Tällä kierrolla olisi kyllä tarkoitus bongata se ovis, viimeksi kun ei miehen työn takia sitä pystynyt täysin hyödyntämään.

Eli kp 1/30-32, yk2 nyt menossa.
 
Pahoittelut ksylofoni! : / Tsemppiä uuteen kiertoon!

Testailin tänä aamuna tavisCB:llä sekä digitestillä. Kyllä se plussa oli vahvistunut. Digi ilmoitti viikot 1-2 oviksesta. Mitään tuhruja ei ole näkynyt, eikä tänään ole kovia menkkakipuja ollutkaan (vielä). Kaipa tähän uskaltaa jo vähän luottaa.

Olisiko joku halukas tuon listan päivittäjäksi? Senhän saa aina lainattua ja sitten ottaa alusta ja lopusta ne quote-jutut pois. Voin vielä jonkun aikaa sitä päivitellä, mutta jos tästä kohta uskaltaudun tuonne odotuspuolelle, niin ehkä olis fiksumpaa, että joku teistä päivittäis tuota listaa vast'edes. Siitähän voi ottaa alusta tuon kuvan pois, eikä noita punavärejä kp-listassa tarvii käyttää, jos se tuntuu vaikealta.
 
Viimeksi muokattu:
Mitä silmäni näkevätkään: Koralli on plussannut =). Ihanaa. Onnea matkaan! Onnentoivotukset myös Jambolle!

Mulla tulee kohta täyteen 21 viikkoa, pikkuinen potkii jo kovasti. Keskiviikkona on rakenneultra. Ainakin tähän asti on mennyt hyvin. Jospa meille nyt saatais ihan oikeesti se vauva.

+++++++:whistle: plussatuulia kaikille

-Happis
 
Jos ei löydy halukasta vakiopäivittäjäksi listalle, niin ehdotan, että päivitellään aina joku, joka sopivasti ehtii (ja haluaa). Toi lista on kyllä tosi kiva olemassa! =)

Ksylofoni :lle tätipahoittelut :hug: ja Happihypylle mukavia raskauspäiviä.

Itsellä ei mitään uutta, mitkä tahansa oireet loistaa poissaolollaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kylläpäs aika rientää ja Happihypyllä jo noin paljon viikkoja kasassa. Onnea ultraan!

Ksylofoni :hug:

Mie en ainakaan vielä uskaltaudu lupautumaan päivittäjäksi eli haluan vähä nähdä miten tää miun vauvahaaveilu jatkuu eli mitä lääkäri sanoo mulle tän kuun lopussa. Jos ei tuu mutkia matkaan, niin katotaan sit tuota päivitystä. Työterveysasemalta ne kilpparitulokset sain ja ihan normilukemat... tosin pikkusen alhaisempi sais olla tsh mutta en silti usko että vaikeuttaa raskautumista.
 
Heips

Itsekään en mielelläni ota vastuuta tuosta päivittämisestä, koska en pääse läheskään joka päivä tänne.
Lämmöt on koholla; 37,5 astetta tänä aamuna. Mut eikö se pidä ollakki tässä vaiheessa kiertoa? Dpo6 mulla taitaa nyt olla. Muuten ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan. Tai no, ehkä epätavallinen herkkyys asioihin. Esim. eilen aloin pillittämään, kun Esa poistui BB talosta. Voi jessus...!!!:LOL:
 
Tulin taas kurkkimaan näkyvästi ja pakkohan Korallia on vielä tännekkin onnitella :) tämän ketjun plussat on ihan erityiseti mun sydäntä lähellä ja joka kerta tunnen suurta riemua, kun joku täältä tuonne odottajiin siirtyy :D

Kaikille uusille ja vanhoille kuumeilijoille toivotan kovasti plussaonnea syksyn putoavien lehtien myötä! Mulla tais olla yk jotain 40 luokkaa, kun plussattiin sitten vihdoinkin, joten kyllä se jokaiselle ajallaan kolahtaa :D

Nyt tulee plussalähetys, napakkaas kiinni +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++: :flower:

Lumi-Marja ja Nuppunen 30+0
 


Tiistai 21.9.2010

ksylofoni..............4/30-32....yk 2
emmimaria...........7/29-30....yk 8
Katimari.............19/25-28....yk 8 - DPO 6
eva71................24/26-28....yk 21
kurkkunaamio......24/26.........yk 2 - DPO 9
tääl taas............25/25-28....yk 15 - DPO 11
Onlydream..........26/26-29....yk ?
Barbarella...........30/27-28....yk 10 - DPO 15
kikkara...............32/27-37....yk ?
nooraneeamaria...37/34........yk ?


Mukana myös:
Sinderella..........................
Lumihiutale........................
KaijaJoo.............................
kevät71..............................
Helvi-10.............................
calumet.............................
äiti täältä jostain................
ZouZou .............................
Mahdotontako.....................
Rosmariini -74....................
Taikakuu............................
Tsuba................................
Janette74...........................
Mansku72..........................
elli72.................................
sisupastilli........................... pikaista paranemista :heart:
taavi166............................

Plussanneet

:heart: 2010 :heart:

Koralli73...................syyskuu
Jambo......................syyskuu
Chilipapu..................elokuu
Annemaarit...............kesäkuu
Rae34.....................toukokuu
Onnellinenx5.............toukokuu
happihyppy..............toukokuu
Pimpula....................huhtikuu
Minnihiiri68...............huhtikuu
Jääräpää..................maaliskuu
Lumi-Marja...............maaliskuu
viivi74......................helmikuu
Poni06.....................tammikuu
Puskajussi................tammikuu

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti. . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
SMSM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Marraskuu
amati. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
Minotchkin. . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Oliivitar. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Tiktu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
Erjamari. . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
PK- haaveilija= äiti vm70. . . . . . . Heinäkuu
piipiäinen coitus interruptus. . . . . Kesäkuu
Destiny. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Helmikuu

:heart: Syntyneet :heart:

Poni06 24.8.2010 poika
Tiktu 11.05.2010 tyttö
äiti vm70 22.03.2010 tyttö
Sinderella 17.08. 2009 tyttö
Mansku72 10.07.2009 tyttö
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö
Mantana 30.01.2009 poika


Edellinen ketju:
YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Päivitin listan nyt tälle päivälle, mutta jos joku olisi halukas alkamaan päivittäjäksi, niin ilmoittautukoon, pesti on avoin. =) Toivottavasti tein sen oikein.
Itsellä oli tänään päivällä sellaisia menkkamaisia särkyjä, mutta ei vielä ainakaan mitään tuhruvuotoja tms. Ei kyllä edelleenkään tunnut mitenkään raskautuneelta olo, mutta siltihän sitä niin kovasti toivoo. Lumi-Marjalla on kyllä ollut pitkä ja sinnikäs yrittelyaika.
 
Kiitos listan päivityksestä Kurkkunaamio! Olinkin juuri tulossa katsomaan, onko löytynyt päivittäjää. En minäkään muuten joka päivä toki päivittänyt listaa, välillä oli monta päivää taukoa. Eli ihan oman jaksamisen mukaan.

Täällä edelleen kaikki hyvin, ei tuhruja ja viivat vaan vahvistuneet. =) Uskaltauduin jopa varaamaan alkuraskauden ultran rv 6+6. Voipi olla, että otan sen jälkeen vasta yhteyden neuvolaan, tai saa nyt nähdä. Mulle puhkeaa varmaan raskausdiabetes taas, joten pitäs kait ne mittarit ja piikit taas hakea hyvissä ajoin neuvolasta. :rolleyes:

Taidan siirtyä nyt kokonaan odotuspuolelle. Mutta käyn teidän kuulumisia aina väliin kurkkimassa. Ja toivottavasti saan mahdollisimman pian perääni täältä jonkun! Plussatuulta kaikille!
 
Onpas täällä nyt ollut hiljaista, mitäköhän loppukiertolaisille kuuluu? Onkos kukaan r-testaillut?

Itsellä tänään tuntuu rinnat hieman aroilta. Oiskohan toiveita, vaiko vain lähestyvät menkat...? Ajatukset tuntuu taas vähän toiveikkaimmilta, mut saas nähdä kuis käy.

Korallille heippa hei :wave: odotuspuolelle, täältä me muut kömmitään perässä, kunhan keritään. =)

:attn: Päivitin ylempänä olevaan listaan tämän päivän tiedot.
 
Viimeksi muokattu:
Ksylofoni pahoittelut plussasta.

Koralli onnea odotukseen

Kurkkunaamio: Täällä pidetään peukkuja

On: Eilen otin viimeisen teron ja uskon tädin kurvaavan huomenna tai ylihuomenna paikalle:(. Mulla kun tuo rintojen arkuus on aika varma merkki tädin tulosta. Olen tässä jo alkanut suunnitteleen ensi kiertoa, mitä konsteja ottaisin käyttöön. Teroja ajattelin käyttää vielä seuraavan kierron. Kokeeksi ajattelin alkaa syömään noita d-vitamiini tabletteja. Tuskin noista haittaakaan on.
 
Kurkkunaamiolle peukutuksia täältäkin! :)

Koralli: ihanaa kun viivat vahvistuvat! Kovasti onnea ja tarrasukkia matkaan :)

Lumi-Marja: Sulla on kyllä melkoinen yritysrupeama takana, ja onneksi se nyt palkitaan!

Tänään on juilinut alavatsaa tosi ikävästi, ihan ku menkat alkais jo huomenna. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan. Yöllä heräsin vessaan, enkä juuri ikinä käy yöllä vessassa. Saapa nähä, voiko omiin tuntemuksiin luottaa; minusta nimittäin tuntuu, että olen raskaana :D Varmistusta siihen ei kuitenkaan saada vielä viikkoon, eli piinailu vaan jatkuu.
 
Korallille onnea matkaan!

Itsellä tuli vähän jarrua tähän projektiin, miehen viikon työreissu osuu ovulaation aikaan.... Ja mies ottaa tämän rennosti, minä en - mua harmittaa ihan kamalasti, koska haluisin niin kovasti jo olla raskaana :whistle: Eihän se tietty mitään sille itse voi, mutta sen asenne on jotenkin "hassu", ihan kuin se ei olis yhtä tosissaan tän vauvaprojektin kanssa. Meillä on tiettyjä syitä, miksi LA pitäisi osua ensi kesään ja nyt se menee tuollaisen takia todennäköisesti taas kuukaudella eteenpäin.

No, mä olen todennäköisesti itse ihan liian suunnitelmallinen tän kanssa, mutta minkäs sitä luonteelleen voi :headwall:
 
Ksylofoni, voi itku että miehesi työmatka tulee noin huonoon saumaan. :| Sitten vaan pupuilua sopivan hetken tullen juuri ennen kuin mies lähtee ja heti kun palaa, ja toivoo, että olisi jotain saumoja. Kirjoitit, että yritätte ajoittaa vauvaa ensi kesään, meillä myös toiveena, että vauva tulisi syksyksi kun esikoisen ekaluokka alkaa. Se olisi niin hyvä vaihe voida jäädä kotiin samalla huolehtimaan ekaluokkalaisen kouluunmenoista.

Mutta mutta, tein tänä aamuna raskaustestin (dpo 10) ja sain siihen kaikista haamuista haaleimman, mutta kyllä mieskin siinä jotain näki. Nyt kun testistä on yli tunti, en kyllä näe siinä enää oikein mitään. Huomenna uusi testi sitten vaan. Harmittaa kun kaadoin sen pissan pois, olisin voinut toisenmerkkisellä tikulla vielä testata samaa näytettä, kun kaapissa on Davidin liuskoja (sillä testasin) ja Citymarketin liuskoja. Itse en vaan usko mihinkään viivanpaikkoihin, kun en ole sellaista koskaan nähnyt. Viime kuussakin kun testasin negan, se oli kyllä niin puhtaan valkoinen tikku, ei mitään viivanpaikkaa. Kyllä tässä jotain oli. :heart: Mutta täytyy testailla huomenna jne. lisää jos ei menkat sitten ala.

Katimarille peukut pystyyn!

tääl taas D-vitamiinista ei todellakaan ainakaan mitään haittaa ole. Itse syön kalkkia, missä sitä on mukana.
 
kurkkunaamio Onpa jännää! Mulla kävi just noin noiden ekojen plussien aikana, dpo 9 ja dpo 10 sain haaleita haamuja davidin testeillä, mut ku testit kuivu niin ei niitä viivoja oikeastaan näkyny, dpo 11 viiva jo sit jäi jotenki näkyviin ja siitä sit vahvistu päivä päivältä. Tsemppiä sulle nyt kovasti, toivotaan seuraavaan testiin jo hivenen vahvempaa viivaa.

Ai niin ja mulla kävi siis niin että dpo9 aamulla oli vielä nega mut dpo 9 iltapäivällä tuli eka haalea plussa. Ku mä tosiaan en malttanu olla testaamatta useamman kerran päivässä..
 
Viimeksi muokattu:
koralli :hug: Täällä sormet ja varpaat pystyssä, ettei se olisi mitään vakavaa.

Barbarella Toivottavasti saatte hoidoista avun. Mekin olemme asiaa mietitty, mutta ei vielä olla saatu aikaiseksi.

kurkkunaamio Onnea haaleasta plussasta ja toivottavasti se vahvistuu

On Tänään täti kurvasi paikalle. Nyt siis kp 1 / 26 ja yk 16 alkaa. Täti tuli täsmälleen samaan aikaan kuin viime kierrossa, joten kyllä nuo terot ovat ainakin säännöllistäneet kierron. Vielä yksi kierto olisi
Jäljellä noita. Kyllähän tämä homma jo meidänkin osalta aika toivottomalta alkaa näyttään.
 
Koralli :hug:

Omaa napaa: ekat kuukautiset kierukan poiston jälkeen olivat kyllä tosi omituiset, kestivätkin vaan 4 pv ja vuoto oli entistä vähäisempää.

Nyt sitten odottelen vaan että voisi ovulaatiota alkaa tikuttaa - mies oli sitä mieltä, että "tuhlataan" ovistestejä hänen matkansakin aikana, jotta nähdään missä vaiheessa kiertoa se oikeasti tulee. Vähän olen kyllä yrittänyt hillitä vauvaintoiluani ja nyt toivon, että kunhan tämän vuoden aikana tärppäisi ;)
 
Voi Koralli :hug:, kun se vaan nyt olisi jotain, mikä vain menisi ohi...
Itselläni oli nuorempaa lasta odottaessa runsaitakin vuotoja 15 viikolle asti, kerran aamulla lorahti vessanpönttöön sellainen satsi, että luulin, että siinä se meni. Niissä vuodoissa ei ollut kyllä mitään hyytymiä, kirkasta verta. Istukasta se vuosi. Kesimmäinen raskaus oli ainoa, joka ei vuodellut ollenkaan, ja se olikin keskeytynyt keskenmeno, havaittiin ultrassa 12+6, sikiö oli kuollut 9+6 kokoisena. Ensimmäisessäkin raskaudessa oli nimittäin siinäkin pientä vuotoa alussa.
tääl taas ja Barbarella: tätipahoittelut!
Yritän päivittää listan ja siirrän itseni plussanneisiin, eilen päivällä tehtyyn testiin ja tänään aamulla tekemiini kahteen (! joo vähän mopo keulii) ainakin tuli rohkaisevat haaleat viivat. Hengailen tällä puolella nyt kuitenkin vielä jonkin päivän, katsotaan miten käy.
 
Tiistai 21.9.2010

=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)

tääl taas..............1 / 26.......yk 16
Barbarella............2/27-28....yk 11
ksylofoni..............6/30-32....yk 2
emmimaria..........9/29-30....yk 8
Katimari.............21/25-28....yk 8 - DPO 8
eva71................26/26-28....yk 21
Onlydream..........28/26-29....yk ?
kikkara...............34/27-37....yk ?
nooraneeamaria...39/34........yk ?


Mukana myös:
Sinderella..........................
Lumihiutale........................
KaijaJoo.............................
kevät71..............................
Helvi-10.............................
calumet.............................
äiti täältä jostain................
ZouZou .............................
Mahdotontako.....................
Rosmariini -74....................
Taikakuu............................
Tsuba................................
Janette74...........................
Mansku72..........................
elli72.................................
sisupastilli........................... pikaista paranemista :heart:
taavi166............................

Plussanneet

:heart: 2010 :heart:

Kurkkunaamio ..........syyskuu
Koralli73...................syyskuu
Jambo......................syyskuu
Chilipapu..................elokuu
Annemaarit...............kesäkuu
Rae34.....................toukokuu
Onnellinenx5.............toukokuu
happihyppy..............toukokuu
Pimpula....................huhtikuu
Minnihiiri68...............huhtikuu
Jääräpää..................maaliskuu
Lumi-Marja...............maaliskuu
viivi74......................helmikuu
Poni06.....................tammikuu
Puskajussi................tammikuu

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti. . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
SMSM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Marraskuu
amati. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
Minotchkin. . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Oliivitar. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Tiktu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
Erjamari. . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
PK- haaveilija= äiti vm70. . . . . . . Heinäkuu
piipiäinen coitus interruptus. . . . . Kesäkuu
Destiny. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Helmikuu

:heart: Syntyneet :heart:

Poni06 24.8.2010 poika
Tiktu 11.05.2010 tyttö
äiti vm70 22.03.2010 tyttö
Sinderella 17.08. 2009 tyttö
Mansku72 10.07.2009 tyttö
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö
Mantana 30.01.2009 poika


Edellinen ketju:
YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)[/QUOTE][/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä