Tulin taas moikkaamaan! Oon aika väsynyt ja haluaisin tilanteeni pian kuntoon...soitin sairaalaan vauhdittaakseni hoitoon pääsyäni ja näillä näkymin menen perjantaina sairaalaan ottamaan ekan pillerin ja sitten kai maanantaina tai siinä joskus kuitenkin ne muut tabletit joilla se tyhjentyminen yritetään saada aikaan (ei ole kokemusta kun viimeksi keskenmenossa kaikki poistui itsestään). Mullahan ei vuotoja ole... Sitten saattaa olla se kaavinta edessä riippuen miten nuo tabletit tehoaa. Piti nyt sitten kertoa anopillekin tuo juttu kun täytyy lastenhoito ja kyydit järjestää On tämä raskasta mutta alkujärkytyksestä on jo selvitty.
Nyt en kykene kauheen valoisaan viestiin mutta ehkä sitten myöhemmin
Vielä tuosta keskenmenosta että jostain juuri luin että kun ultrassa syke nähty niin keskenmenoriski olis enää 2% ?! niin väkisin sitä ajattelee että miksi juuri minä kuuluin tuohon kurjaan 2 prosenttiin !!!?!
Tulin muuten kysyneeksi lääkäriltä että oonko liian vanha tähän että siksikö se meni kesken ja läääkäri tokaisi että et missään nimessä!!!! :ashamed: Kyllä oli kova pala pidättää itkua siellä ultrassa ... vasta sitten kun sieltä ovesta ulos lähdin niin alkoi kyyneleet väkisin valua :'( :'(
Nyt en kykene kauheen valoisaan viestiin mutta ehkä sitten myöhemmin
Vielä tuosta keskenmenosta että jostain juuri luin että kun ultrassa syke nähty niin keskenmenoriski olis enää 2% ?! niin väkisin sitä ajattelee että miksi juuri minä kuuluin tuohon kurjaan 2 prosenttiin !!!?!
Tulin muuten kysyneeksi lääkäriltä että oonko liian vanha tähän että siksikö se meni kesken ja läääkäri tokaisi että et missään nimessä!!!! :ashamed: Kyllä oli kova pala pidättää itkua siellä ultrassa ... vasta sitten kun sieltä ovesta ulos lähdin niin alkoi kyyneleet väkisin valua :'( :'(