YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Kiitos kauniista ajatuksista :flower:
Mä sähläsin testin kanssa aamulla... siis uskomatonta... en saanut tulosta. En uskalla testata nyt illalla. Uusi testi odottaa aamua kaapissa. Mutta täti on poissa, samoin päänsärky ja selkäkipu, mikä yleensä edeltää tädin tuloa. Tosin koko ajan on sellainen olo, että tiputtelee. Tein äsken mammaksin ovistestin, kun sellainen löytyi vielä kaapista. Siihen tuli toinen viiva, tosin selvästi haaleampi kuin kontrolliviiva. En siihen ole koskaan oviksen aikaankaan saanut kunnon viivaa. Eli jännäksi menee täällä, toiveet on katossa.

Chilipapu :hug:
 
Helvin tulosta jännätessä :whistle:

emmimaria kiitos rfsu tiedosta. Mä siellä kaupassa ajattelinkin, että ihan ku olisin tuosta testistä jotain netistä lukenut. Hyvä etten ostanut, mä alan tuommosista viivanpaikoista aina kuvittelemaan kaikenlaista...

eva71 Niin miksi siis teille ei inssiä tehtykään? Ku mä en noista hoidoista niin kauheasti tiedä, johtuko siitä, että olis ollu monisikiöisen raskauden vaara? Onpa harmi, että jäi tekemättä. Toivottavasti kotikonstein tulisi nyt tulosta!

(.) Missä mun tiputtelu on? Menkat pitäs alkaa 4 pv päästä ja tiputtelu alkaa aina 5-7pv ennen menkkoja...ei näy missään...aamulämpö romahti tänä aamuna. Liekö tämä olisi ovuloimaton kierto? En muista mulla sellaista ennen olleenkaan, mutta kaipa tuommoisen km jälkeen mikä tahansa on mahdollista. Jotenkin en mahdolliseen raskauteen usko tässä kierrossa yhtään...en tiedä miksi. Kai osittain siksi, ku tuon ekan km jälkeenkään ei heti tärpännyt niin miksi nytkään heti tärppäisi.
 
Koralli - miulla kanssa on vilkas mielikuvitus, joten siksi en ole rfsu:n testejä ostanut sen jälkeen kun sain mitä mahtavimman harmaan viivanpaikan. Jos en ihan väärin muista, niin positiivisen tuloksen pitäisi tulla tietyn minuuttimäärän kuluessa, mutta nega pitää varmistaa puolen tunnin sisällä. Meinasi mulla tippua silmät päästä, ku tukeva harmaa viiva ilmestyi 15 minsan kohdalla =) Olin joskus aiemmin myös rfsu:n testiä käyttänyt, enkä silloin muista mitään viivanpaikkaa saaneeni.

Ja tiputtelua minäkin odottelen. Yleesä se alkaa 2-4 pvää ennen menkkoja. Tänä aamuna oli jo pientä vuotoa havattavissa. Menkkoja odotan alkavasti torstaina tai perjantaina.

Helvin testitulosta odotetaan ja jännitetään täälläkin...
 
Kävin ostamas pari clearbluetestiä...ajattelin sit huomenna testata. En tosin tiedä onko tyhmästi tehty, koska pieni mahis on, että huomenna vasta olisikin dpo 8 ja huomenna siis voi se tiputtelu vasta alkaa ja olisikin ehkä ihan aikataulussa. No testaanpa nyt kumminkin. Toisen säästän aatolle luultavasti, että voi sit illalla siemaista parit drinksut. :whistle:
 
Kauppareissulla mukaan tarttui pregcheck. Tunnin pissasta tein huvikseni. Puhdas nega. Mihin se mun maltti katos? No ku nuo on niin halpoja, seliseli.. :LOL:

muoks. Nyt siihen oli tullut viiva, siis 15minsaa lukuajan jälkeen. Tuleeko noihin viivanpaikka/roskishaamu näkyviin, onko sulla emmimaria tullut?
 
Koralli, pregcheck on ainoa käyttämistäni testeistä, joihin en ikinä ole saanut viivanpaikkaa... ja viime kuukausina niitä on mennyt.. öh... erinäinen määrä :saint: No ku ne on niin halpoja ja helppo ostaa (seli seli). Nii enkä myöskään roskishaamuja ole niihin saanut aikaiseksi. Jospa se haamu sulla tarkoittas jotaki positiivista!

Minä ihmeen rauhallisesti ootan tätiä juhannusvieraaksi eli tuskin mitään suurta tunnekuohua saa aikaan. Tiputtelu ei ole vieläkään alkanut tosi teholla - mitä nyt pientä väriä vessapaperissa aamulla.
 
En ole vieläkään varma mistään! Testasin aamulla Predictorin testillä inssistä 2 viikkoa ja 1 päivä. Viiden minuutin kuluttua näytti selvää negaa, mutta 20 min kuluttua siinä oli hyvin haalea viiva molemmissa päissä, mutta keskellä ei mitään. En tiedä, miten sitä pitäisi nyt tulkita. Positiivinen asia on, että täti on edelleen pysynyt poissa ja toivottavasti pysyykin! Muistan, että kun esikoisesta sain plussan, niin toinen viiva oli heti yhtä vahva, testin merkkiä en muista. On tämä kanssa kidutusta!
 
Helvi: Oliko se tavallinen "predictor" vai "predictor early"? En tiedä miten nuo testit on muuttunu mut ainakin muutama vuosi sitten tavispredictor ei ollut kovin herkkä, lähestulkoon kaikki muut testit olivat sitä herkempiä. Tuosta herkemmästä predictorista mulla ei ole kokemusta. Sun kannattais testata jollain herkemmällä, esim. apteekin omalla tai clearbluella. Hyvä, että täti on kumminkin pysynyt poissa!!
 


Keskiviikko 23.6.2010
Chilipapu....................................4/27-28.....yk 7
kevät71....................................16/25.........yk 20
eva71.......................................19/26-28....yk 18....................dpo
Barbarella.................................19/27-28....yk 7..................... dpo
Onlydream................................23/26-29....yk?
Koralli73...................................24/25-28.....yk 5....................dpo
Helvi-10 ...................................27/24-26.....yk 20
emmimaria................................28/29-30....yk4......................dpo
KaijaJoo....................................33/32-60....yk 6


Mukana myös:
tääl taas.....................................
äiti täältä jostain.......................
ZouZou......................................
Annemaarit..................................
Mahdotontako.............................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................

:heart: 2010 :heart:
Rae34............................................toukokuu:heart:
Onnellinenx5................................toukokuu:heart:
happihyppy...................................toukokuu:heart:
Pimpula..........................................huhtikuu:heart:
Minnihiiri68....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Tiktu 11.05.2010 tyttö :heart:
äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



 
Minä en testannut tänä aamuna ollenkaan. Ei vaan ollut sellainen olo että olisi tehnyt mieli testata. Tarvittaessa testaan aattona, että saako ottaa lasin tai kaksi viiniä. Tiputtelua ei näy eikä muitakaan menkkaoireita. Eikä myöskään yhtään ainoaa raskausoiretta. Onkohan mullakin ovisplussasta huolimatta ollut ovis myöhemmin....

Helvi, olen lukenut sen verran paljon negatiivista tuosta predictorista, jotta en ole sitä edes uskaltautunut käyttämään. Kannattaa tosiaan jotakin muuta testiä käyttää. Toivottavasti täti pysyy poissa ja saat plussaa testiin.
 
Tääläpäs on testailtu ahkerasti!
Toivottavasti viivat vahvistuu ja epävarmuus katoaa.

Meidän inssi peruttiin siis monisikiöraskauden mahdollisuuden vuoksi. Riski on kuulemma häviävän pieni, mutta lääkäri ei halunnut ottaa sitä. Tuntuu hullullta, että monta vauvaa tulisi kun ei tule sitä yhtäkään. Minkäs teet.

 
Koralli mäkin olen noita Pregcheckeja kuluttanut kymmenittäin enkä ole koskaan virheellisiä viivoja saanut ja olen myös niitä säästellyt vertailuksi eikä niihin ole mitään ilmestynyt, negat ollut täysin negoja. Testasitko CB:n digilla vai taviksella? Mullahan digi näytti negaa kun Pregcheck jo haamua ja myös CB:n taviksessa haalean haalea viiva, eli vaikka CB mainostaa itseään herkempänä niin mulla ei kyllä niin ollut.

Emmimaria pidän sulle peukkuja edelleen ja toivon kovasti parasta =) Kuten myös Koralli, Onlydream ja Helvi ! =)

ON: Ultrasta terveisiä, pikkuinen sydän sykki :heart: ja muutenkin kaikki hyvin, vastasi viikkoja 6+6, eli vain päivän heitto omaan ja neuvolan laskuihin rv7. Hyvillä mielillä uskalletaan kertoa perheelle juhannuksena :)
 
Rae, onnea mukavista ultrauutisista :flower: :heart: :flower:

Täällä päätä jomotellut iltapäivästä alkaen aaltomaisesti, mutta nyt melkeinpä tauotta... tosin jomotuksen määrää saattoi lisätä Prismassa käynti... siellä kieltämättä oli melkoinen ruuhka. Jomotuksesta johtuen tai ei, mutta parkkipaikalla vasta muistin että oisko pitänyt parit pregcheckit ostaa... no en mennyt enää takaisin. Yksi liuska on jäljellä aatoksi ja JOS nyt kävisi niin että lisää tarvitsisin niin käyn sitten apteekista. Mutta nyt on pakko päästä tuulettamaan päätä ja lähteä juoksulenkille.
 
Paljon plussatuulia kaikille testailijoille, toivottavasti saamme teiltä pian positiivisia uutisia! =)

Rae, paljon onnea ultrauutisista! =) :flower: Tuli ihan mieleen kun näin esikoisesta ultrassa sydämensykkeen ensimmäisen kerran, kyllä siinä tippa tuli linssiin onnesta.

ON: nyt dpo 5 (tai 6). FF antoi ensin ovulaatiopäiväksi kp 13 mutta tänään muutti sen yhtäkkiä kp 14. :/ Mutta luulen kyllä että toi kp 14 on oikein, ainakin silloin oli oviskivutkin.

Mulla on aika jännästi ovispäivä aikaistunut kierto kierrolta, vielä puoli vuotta sitten se oli siinä kp 18-20 ja siitä koko ajan laskenut. Outoa..

No juu,plussatuulia kaikille ja aurinkoista iltaa!
 

Täällä alkoi tiputtelu, joten tästä lienee tulevan nyt sitten n. 29 päivän kierto. Taisi se ovis tosiaan olla vähän myöhässä, mitä lie irtoamisongelmia siis munasolulla oli. Mä en tosiaan tiiä mikä se pregcheckin haalea viiva oli. Mut tosiaan reippaasti yliajallahan se tuli, joten ei merkkaa mitään. Ja oli tositositosihaalea, mutta silti nähtävissä. Clearblue, siis tavallinen viivallinen, oli täysin putipuhdas, vaikka kuinka yritin sitä tuijotella :whistle: Voihan tietty toisaalta olla, että oli jonkin sortin kemiallinenkin, jos se pregcheckin yliaikaviiva johtu siitä, kun kerran tämä kierto nyt venyykin. No nyt kumminkin odottelen enää tätiä tulevaksi, siihen menee varmaan taas se 5-7 pv kumminkin vielä :$

Plussatuulta kaikille ja mukavaa juhannusta!!
 
Se ois sitten kp1 ja yk5. Alkoi heti aamusta, ei yhtään tiputtelua etukäteen ja päänjomotustakin oli eilen vain puoli päivää. Kroppa toimi mulla nyt ihan niinku ennen viime syksyä.

Parempaa plussaonnea muille ja hauskaa juhannusta! Nyt aion ottaa lasin punaviiniä :)
 


Perjantai 25.6.2010
emmimaria..................................2/29-30....yk5......................dpo
Chilipapu....................................6/27-28.....yk 7
kevät71....................................18/25.........yk 20
eva71.......................................21/26-28....yk 18....................dpo
Barbarella.................................21/27-28....yk 7..................... dpo
Onlydream................................25/26-29....yk?
Koralli73...................................26/25-28.....yk 5....................dpo
Helvi-10 ...................................29/24-26.....yk 20
KaijaJoo....................................35/32-60....yk 6


Mukana myös:
tääl taas.....................................
äiti täältä jostain.......................
ZouZou......................................
Annemaarit..................................
Mahdotontako.............................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................

:heart: 2010 :heart:
Rae34............................................toukokuu:heart:
Onnellinenx5................................toukokuu:heart:
happihyppy...................................toukokuu:heart:
Pimpula..........................................huhtikuu:heart:
Minnihiiri68....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Tiktu 11.05.2010 tyttö :heart:
äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)




 

emmimaria: Pahoittelut tädistä! :hug: Mutta olipa hieno juttu, ettei ollut tiputtelua! Voi ku mullaki vielä joskus menis niin, mut taitaa olla turha toivo. Oonkin miettiny, että mitäs sit, ku lapset on tehty niin paheneeko mulla vuosi vuodelta tuo tiputtelu koko ajan, niin että lopulta tiputtelen varmaan oviksesta asti... |O ja ku en haluais mitään hormoneja käyttää, jos vaan mahdollista...

onlydream: Toivotaan, että viivanpaikasta tulisi kunnon viiva seuraavaan testiin!!

Rae34: Onnittelut hienoista ultrakuulumisista! =)

Mikäs Helvin tilanne on? Toivottavasti täti on edelleen tajunnut pysyä poissa.

(.) Mä tein vielä varmistustestin tänä aamuna, että on varmasti nega. Nyt saapi ne drinksut sit illalla rauhassa ottaa. Ja ensi viikolla pääsee aloittamaan clomit, jännää. :)
 
Eiköhän se ole jo uskottava, että eka inssi tuotti tulosta! Menen jo ensi viikolla ultraan, saapa sitten varmistuksen, että onko kaveri oikeassa paikassa. Sydäntä ei varmaan vielä voi kuulua. En vieläkään usko, että olen raskaana. Muita oireita ei ole kuin kauhea väsymys, mikä olisi päällä joka tapauksessa, on ollut rasittava viikko. Ehkä tämä muuttuu todelliseksi sitten ultran jälkeen =) Testeistä sen verran, että se Predictor ei ollut mitään "earliä" nähnytkään enkä kyllä kyseistä merkkiä suosittele - kallis ja huono.

Rae onnittelut ultrakuulumisista.
emmimaria :hug: Ensi kuussa uudet kujeet.
Koralli Älä vielä menetä toivoa, pidetään peukkuja.
eva No onpa tosissaan kurja, ettet ole päässyt edes yrittämään.
 
Piti tulla vielä kurkkimaan, onko Helviltä uutisia ja olihan niitä! Upeeta! Onnea todella paljon! :heart: :flower: Tarrasukkia nyt kovasti pikkuiselle ja onnellista odotusta sulle!!!! =) Tuuhan kertomaan vielä ultrakuulumiset sitten! Saahan sut laittaa jo listassa plussanneisiin?
 

Yhteistyössä