YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

d =) b Rae.

).( Oon ollu nettipimennossa pari päivää. Testasin tänään negan dpo 11 ja on nyt mieli vähän maassa :ashamed: . Ei mulla oireitakaan oo, joten tuskin se plussaksi muuttuu. Plääh tätä. Kovasti jo harkitse pyyhkeen heittämistä kehään. En osaa mennä tjottailu-meiningilläkään, kun jos ehkäisyä ei käytetä, niin silloin on yritys päällä. Mulla olis kaapissa yks ehkäisyrengas jäljellä. En tiedä vielä otanko sen käyttöön menkkojen alettua vaiko en. Tässä on vielä muutama päivä aikaa miettiä.
 

Perjantai 26.3.2010
Chilipapu...................................3/27-28..... yk 4
Mahdotontako.............................4/30......yk 8.........................dpo kevät71........................................5/25.....yk 17
Minnihiiri68...............................8/25-28...yk 5 .......................dpo eva71..........................................9/26-28...yk 15.....................dpo Onlydream.................................9/26-29...yk?
Barbarella..................................12/27-28...yk 4..................... dpo Rae34........................................13/26-28.......yk 8...................dpo 1
Helvi-10 ......................................14/24-26.....yk17
Onnellinenx5.............................14/25...yk2. ...........................dpo
tääl taas......................................16/20-26....yk 6
Koralli73....................................20/23-29....yk 2......................dpo 8
happihyppy...............................24/28....yk 6 (26)...................dpo 11
Pimpula.......................................33/30...............yk 4

taavi166.......................................73/28-42....yk 10


Mukana myös:
Annemaarit..................................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........

:heart: 2010 :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Avasin äsken pientä väkivaltaa käyttäen :saint: CB:n digitestin. Halusin nähdä sen testiliuskan, ja siinä oli kaksi viivaa. Toinen oli aika haamu, mutta siinä oli selvästi sinistä väriä. Jotku tuolla asiaa kysyessäni väittää, että siinä on raskaana ollessa kolme viivaa, mutta juuri plussannut jääris oli myös omansa avannut ja kaksi siellä oli ollut. Ehkä mulla nyt onkin sitten vielä hiukan toivoa :) Menin tollo ostaan sen digitestin, kun siinä apteekissa ei ollut niitä herkkiä kympin testejä ja CB väitti olevansa herkkä. Lisäksi siihen tuli se viikkonäytöllinen "kaupan päälle". Se tuolla kaapissa nyt sitte polttelee. Ehkä pissin huomenna aamulla purkkiin ja käyn mun normaalissa apteekissa ostaan kympin First Signal testin ja teen sen.
 
kaksi viiva tuossa normi jutussa ja kolme viivaa siinä viikkonäytössä. Äsken tsekkasin eilisen negan ja viivoja kaksi siinä oli. Toinen vahvempi ja toinen selkeästi sininen hento ohut viiva.

Peukutukset sinulle :wave:
 
mimmimammallakin kaksi viivaa, wau! Jospa se lupaa sulle ja happikselle tulevaa plussaa!! Se mun digitesti ei ollut viikkonäyttöinen. Viikkonäyttöisen olen kanssa joskus tehnyt kun plussasin mutta sitä en muistaakseni oo avannut!!
 
Mielenkiintoisia viivahavaintoja :) Olen kans muutaman digitestin repiny auki ja jokaisessa negassa on ollu kaks viivaa ja sekös päätä pistäny raaputtelemaan. Taidan tästä huomisen tullen repäistä auki tuon normidigitestin. Varmaan sen viikkonäytöllisenki. Sit ainaki selviää miltä näyttää plussakepakon sisuskalut. Niin, eihän sitä ole voinut olla käyttämättä noita varastoja :ashamed: Pitää vain todistella itelleen, että näin nyt on. Hölmä minä. Mut sitä on vaan niin epäuskoinen.

Kiitoksia vielä onnitteluista

jääräpäälle kans paljon onnea ja tarrasukkia :) Ihan on jääny onnittelematta, vaikka mielessä sen olenki tehny jo moneen kertaan :D
 
Huomenta!

Ajattelin ilmoitella kuka ken minut muistaakin niin meille syntyi maanantaina 22pv. klo 16.20 neljäs prinsessa :heart: Prisessamme mitat olivat 3,560kg ja 47,5cm :heart:

Kovasti viivanvahvistumisia testeihinne ja lopuille plussapuhureita +++++ :whistle:
Oikein hyvää kevättä kaikille :hug:
Ävm70 ja Ruusunnuppumme 5pv :heart:
 
Heissan, yritystä on vähän aikaa takana ja tuntuu siltä että yritys jatkuu... eli ei tärpännyt vielä tällä kertaa. Olen 39 vuotias ja haluaisin kuulla muiden kokemuksia miten on onnistunut raskautuminen tässä iässä. Itselläni ei lapsia ennestään, mutta tahtoisin kovasti... eli siis onnistumistarinoita kehiin =)
 
Onnea äiti vm70 pikkuisen syntymästä :flower: ! Siinähän on samalla emmimarialle yksi onnistumistarina. Haluutko emmimaria listalle mukaan?

Se digitestien arvoitus ratkesi. Siihen tosiaan tulee lähes aina kaksi viivaa riippumatta siitä, onko raskaana vaiko ei :ashamed: . Ja minä kun ehdin jo innostua :ashamed: http://peeonastick.com/hpt/digitalsecret.html. En ole uusintatestiä vielä tehnyt, enkä tiedä teenkökään, kun negaahan se on. Arvatkaa, näinkö koko yön unta testeistä ja viivoista ja pissaamisesta. Onneksi en sänkyyn pissinyt :LOL: . Olen päättänyt jatkaa yritystä ainakin vielä yhden kierron...
 
Lohduttavaa kuulla, että joku muukin näkee unta viivoista... itse näin unta, että tietokoneen ruudulle pärähti kaksi paksua viivaa.... Uni oli varmaan seurausta siitä, että sain liuskatestillä epämääräisen tuloksen, jota oli vaikea tulkita. Raskaana en taida kuitenkaan ikävä kyllä olla.

Kaipa tässä muiden mukana ollaan... :)
 
Täällä dpo9 eikä vielä tuhrua, viime kierrossa se alkoi dpo8. Toivottavasti pysys vielä huomiseen poissa ainakin. Ehkä mun ottamista b-vitamiineista on siis apua tuohon tuhruun, se olis tosi hyvä. Viimeksihän mulla tuhrutti 7pv ennen kuin menkat alkoi.

Eilen tein r-testin, nega oli, muutaman tunnin päästä ilmaantui roskishaamu, mut niinhän noihin liuskatesteihin herkästi tulee. Tänään tein huviksen ovistestin, mut oli niin haalea toinen viiva, että ei lupaile kyllä raskautta. Huomenna teen taas r-testin.

PMS-oireet jyllänneet jo pari päivää, selkäkipua, menkkajomotuksia, päänsärkyä, joten eiköhän ne menkat ala sieltä muutaman päivän päästä. :whistle:

Tervetuloa mukaan emmimaria! :heart:

Lumi-Marjalle lämpöiset onnittelut plussasta! :heart:

Nuo digiraskaustestit tosiaan toimii vissiin eri lailla, joten kahdesta viivasta ei vissiin valitettavasti voi päätellä mitään. :/

happihyppy: aiotteko siis lopettaa yrityksen kokonaan? :/ Aiotteko ihan ottaa ehkäisynkin mukaan vai olla sitten tjot-periaatteella? Toivottavasti vielä ehtisi tärpätä teille kumminkin.
 

Lauantai 26.3.2010
emmimaria................................
Chilipapu...................................4/27-28..... yk 4
Mahdotontako.............................4/30......yk 8.........................dpo kevät71........................................6/25.....yk 17
Minnihiiri68...............................9/25-28...yk 5 .......................dpo eva71..........................................10/26-28...yk 15.....................dpo Onlydream.................................10/26-29...yk?
Barbarella..................................13/27-28...yk 4..................... dpo Rae34........................................14/26-28.......yk 8...................dpo 2
Helvi-10 ......................................15/24-26.....yk17
Onnellinenx5.............................15/25...yk2. ...........................dpo
tääl taas......................................17/20-26....yk 6
Koralli73....................................21/23-29....yk 2......................dpo 9
happihyppy...............................25/28....yk 6 (26)...................dpo 12
Pimpula.......................................34/30...............yk 4

taavi166.......................................74/28-42....yk 10


Mukana myös:
Annemaarit..................................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........

:heart: 2010 :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu :heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)


 
äiti vm70 Onnittelut! Neljä tyttöä, aikamoinen prinsessasarja! :flower: :heart:
emmimaria Tervetuloa mukaan. Täällä yksi 38 v joka on toista tehnyt nyt pitkään ja hartaasti ilman tulosta, mutta toivoa ei ole vielä menetetty =)
 
äiti vm70 onnea koko perheellesi prinsessasta :heart: :heart: :heart: :flower:

Tässä viimeinen testaus. Ei kait se tuosta enää slkene.


Tässä puolestaan lupaamani kuva avatuista CB tikuista. Elempi on viikkonäytöllinen ja alempi normi digi. Nämä on tästä plussauksesta.


emmimarialle tervetuloa tähän mukavaan joukkoon :wave:

Minä varmaan poistun tästä jälleen taka-alalle. Nyt vain erilaisesta syystä. Kävin jo klikkailemassa itteni odottajiin, mutta vielä hivenen vaikealta, pelokkaalta ja epätodelliselta tuntuu sinne mennä kirjoittelemaan. Vielä ainakin olo on ihan hyvä ja jotenkin pääkopassa rauhallinen mieli. Lueskelen täällä edelleen teidän kirjoituksianne, mutta raskautta en halua täällä hehkuttaa. Tiedän kuinka lujaa se sattuu. Se viiltää sisimmän rikki ja vie kaiken mennessään.

Uskokaa unelmiin,
uskokaa pieneen suureen ihmeeseen.
Uskokaa itseenne,
rakkauteenne.
Ne unelmat,
joilla on siivet,´
ne kantavat.

Lämpimästi teitä kaikkia ajatellen, Lumi-Marja ja Nuppunen 4+5
 
Onnea kaikille plussanneille :heart: Olen jo pudonnut kärryiltä reilu viikon aikana kun tuntuu että täällä on tapahtunut niin paljon kaikkea ihanaa ihmisille ONNEA tasapuolisesti kaikille iloisen uutisen saaneille!
Pahoittelut tädin yllättämille tai negatiivisen vastauksen saaneille :hug:

Itse en päässyt aloittamaan glomeja viimeviikolla kun kuukautisia ei tullutkaan vaan tuli toinen ovis. Verikoetulos antoi vastauksen että ovulaatiota ei olisi tapahtunut vaikka testi näytti plussaa plaah. Nyt sitten odottelen pääsiäistä josko ne menkat sitten alkaa :/

Oiken hyvää pääsiäisen aikaa kaikille...toivotaan munarikkauden tuovan vielä lisää plussia seuraavaan kiertoon ;)
 
Ihanan selkeä plussa Lumi-Marjalla :heart:

Mä sit tein tänään r-testin ja en nyt tiedä mitä aatella. Mä mukamas näin siinä heti jotain, mies ei mitään. Kuivuttaan näkyy mun mielestään edelleen jotain, mies ei ole varma. Onko mulla jotenkin erilaiset silmät ku miehellä? :LOL:

Menkkoja edeltävä tiputtelu ei ole alkanut vieläkään! :eek: Kuvittelin täysin, että se johtuu niistä vahvoista b-vitamiineista, mut nyt sit vasta tuli mieleen, että ehkä se onkin raskausoire? No ei tästä vielä tiedä, koska se viiva oli tosiaan niin olematon, ettei esim. valokuvassa näy.

Pää pyörällä siis... ja vahvat menkkajomotukset selässä koko ajan...eilen illalla katselin American Idolsia ja itkeskelin vähä väliä, ku oli muka niin nättiä ja herkkää. Sit katottiin nauhalta viime viikon Selviytyjät miehen kanssa ja kun siinä ne kilpailijat sai vieraakseen niitä rakkaita lähimmäisiään, niin taas mä vollotin. Siinä vaiheessa mies kysy multa, että mikä sua tänään vaivaa? En tiiä sit, voiko tuo itkuherkkys olla oire.

Poistun takavasemmalle tämän pöllämystyneen oloni kanssa...
 
Tämän aamun testejä:
http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/Yk2/P1070478.jpg

ja samat kuivuneena:
http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/Yk2/P1070483.jpg

Näettekö noissa mitään? Hankala kyl kuvaan saada vielä mitään,mut kyllä niissä jotain on. Mun mielestä plussa. Mies sai töihin noi kuvat ja vaatii vielä kuulemma lisätodisteita ;) Kai sitä pitää hakea apteekista clearblue tänään.

Niin ja menkat pitäs alkaa vasta torstaina, dpo 11 nyt, eli ei ihme, että haaleita viivat vielä. Ja mitä vainhan voi vielä tapahtua tässä...
 
Koralli, harjaantuneet testiaddikti silmäni ovat näkevinään niissä kyllä jotain hentoa vaaleanpunaista :) Olen sotunut jopa tikkujen läpivalaisuun taskulampulla nähdäkseni ne kaikkein haamuimmatkin haamut :ashamed: Testaile parin päivän päästä uudelleen, jospa vaikka alkaisi näkyä jotain. Noista punaisista tikuista mulla on itellä huonohkoja kokemuksia. Joskus ne on näyttäny jotain ihan ajan loppuvaiheessa tai kuivuttua ja sit ei kuitenkaan ollu mitään. Mut sinisiin olen luottanu paremmin. Näyttää kovin tutuilta tikuilta molemmat :) Tsemppiä, jospa vaikka jotain oliski matkassa :flower: Kovasti pidän täällä peukkuja pystyssä sulle!
 
Minä sain loppuviikosta kahteen kertaan tuollaiset samanlaiset viivat. Mutta mutta... sunnuntaiaamuna tyylipuhdas nega, ei haamun haamua näkyvissä, ei näkynyt vaikka kuinka käänteli ja väänteli ja erilaisissa valoissa yritti katsella. Samana iltapäivänä sitten alkoi menkat. Nyt hieeeman kieltämättä mieli maassa.
 
Lumi-Marja: viime raskautta yrittäessä mä kans aina valaisin tikut spottilampulla, että näkyykö haamuja :LOL:

Nämä tämän aamuiset viivat, erityisesti tuo Pregentin (punainen), näkyivät ilman tihrustamista. Valokuvassa näkyvät vielä huonosti, mutta paljaalla silmällä ok. Mä taas luotan tuohon Pregenttiin. Viime raskaudessa testasin dpo10 Pregentillä negan, mutta clearbluella tuli plussa kolme päivää myöhemmin. Joten nyt dpo11 Pregentillä plussa, niin se on musta tosi hyvä enne. Oletan että tuon testin koostumus on siis pysyny samana, vaikka paketin väri on vaihtunutkin näemmä parissa vuodessa.

Tässä iltapäivällä tuli pyyhkimällä vähän veristä vuotoa, seuraavall akäynnillä ruskeaa ja nyt ei taas mitään. Sama oli kummassakin edellisessä raskaudessa, joten en nyt hirveästi tuosta vielä huolestu, tietty jos jatkuu tai vuoto kovenee, niin sittenhän se on km merkki.

Pää on ny iha tokkurassa ollu iltapäivästä lähtien, huimaa ja pyörryttää välillä niin että oon istuksinu välillä lattialla (ettei kovin korkealta kaatuisi)... ei ollu tämmöistä huimausta aiemmissa raskauksissa, mutta kaipa se on normaalia kumminkin.

Mies lupas hakea apteekista tänä iltana testin, sano, että on hänelle kunnia-asia, hassu mies :D

Sorry omanapainen viesti.. :ashamed:

muoks. Mies toi 2 digitestiä, ku pyysin tavallisia cb-testejä. Tokko sellainen vielä huomenna ees raskautta näyttää...mut kai mä semmosen kumminki teen, en jaksa oottaa ylihuomiseen...onhan siinä toinen testi sit kumminki varalle.
 

Yhteistyössä