YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Kevät ja Mahdotontako :hug: :hug:

Onnea Lumi-Marja!!! Ei näköjään kannata luopua toivosta, ihana luomuihme

:heart:

Happihyppy tsemppiä kuumeiluun, vielä on toivoa!

Kävin tänään gynellä ja kaiken pitäisi olla kunnossa, limakalvo riittävän paksu ja follikkeli kovaa vauhtia kypsymässä. Sanoi että 3-4 päivän kuluttua irtoaisi, nyt menee kyllä todella tiukille ehditäänkö hyödyntämään... Lähdetään siis lomalle ja silloin kyllä mies aina innostuu hommailemaan ihan päivittäin kun ei ole työstressiä, mutta jos ovis on jo 3 päivän kuluttua niin ei ihan ehdi hyödyntää - voi kun se olis vasta 4 päivän kuluttua!!! Jotenkin tuli taas parempi fiilis kun sai vastauksen että kaiken pitäisi olla kunnossa, ajoitus vaan on ollut ongelmana. Määräsi muuten myös Terolutit jotta saataisiin kierto normalisoitua. Aloitan sitten keväällä jos kilpirauhaslääkitys ei tehoa.

 
Sydämelliset onnittelut jäärikselle ja Lumi-Marjalle!

Täällä mennään siis kp 30/27-30. Tädin pitäisi siis periaatteessa viimeistään huomenna ilmestyä. Mikään ei puhu sen puolesta, että niin ei kävisi. Maanantaina jo tein intona r-testin ja negahan se tuli. Mulla on nyt pari viime kiertoa näköjään veny näin 30 päivään. Johtuukohan se stressistä tai jotain, ennen mulla oli 28 päivää, ei yhtään yli eikä ali.

Loppuvkosta saan tietään uuden työpaikan henkilötesteistä konsultin kannan musta ja viimeistään kai ens viikon alkupuolella, saanko uuden työpaikan. Hermoilen ihan sikana.
 
Lumi-Marja Aivan uskomatonta!!!! Mahtava juttu!!! Onnittelut! Täytyy sanoa, etten ihan odottanut sinun olevan seuraava plussaaja ja olen erittäin iloinen siitä, että olit! Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti.

Jääräpää Samoin onnittelut! Ja samoin pidetään kovasti peukkuja, että tällä kertaa kaikki menee hyvin.

Tädin yllättämille :hug:

ON: Ovis näinä päivinä. En ole nyt testaillut. Vielä se yksi isompi tutkimus edessä ja sitten katsotaan, että mitäs seuraavaksi. Stressiä pukkaa päälle joka suunnalta, joten ei varmasti mikään kovin todennäköinen hetki raskautumiselle.
 
Ihanaa Lumi-Marja ja jääräpää :flower: . Tarrasukkia nyt vaan molemmille rutkasti matkaan.

Rae34: ammukset matkaan jo ennen matkaa!

Kiva, että Chilipapu on positiivisella mielellä tädistä huolimatta. Jospa se työpaikka sulle lankeiski. =)
 
Lumi-Marja hirmuisesti onnea ihanasta yllätysplussasta :heart: :flower: Toivon niin, että tämän pienen syliin asti saatte.

Isot onnittelut myös jääräpäälle :heart: :flower: ja kovasti tarrasukkia ja muuta tarpeellista matkaan.

Mut voi siirtää taustalle, tädin tulo otti taas kerran niin koville ja tuntuu että pää hajoo tähän kaikkeen :ashamed: Yritystä ei suinkaan ole tarkoitus lopettaa, mutta hieman etäisyyttä on yritettävä ottaa...
 
haluan lähettää kilokaupalla onnen toivotuksia lumi-marjalle ja sitten sitä superliimaa ja jarrusukkia sille pienelle. Voi että plussasi aidon oikeasti teki minut onnelliseksi. Teille sen plussan olen pienessä mielessä toivonnut .) muistaen teidän kaikki vastoinkäymiset aikanaan. Muista aikanaani mainitsema mielikuva vaunista ja pienestä vaavista, niin tämä pikkuinen pysyy eittämättä matkassa mukana.

:flower: :flower:


mimmimamma 40 + pinosta, aiemmin vakiasiakas 35 + pinossa.
 
Chilipapu onnea työn suhteen, ihanaa että on jotain odotettavaa niin ei tätikään ahdista niin paljoa.

Jääräpää vielä kerran myös viralliset onnittelut, olispa ihanaa lukea tuo tikusta :)

Annemaarit :hug:

Helvi toivotaan parasta stressistä huolimatta!

Nyt oon ihan onnesta soikeena, mun mies tulikin jo tänään kotiin ja oli saanut yhden stressaavan työprojektin vihdoin päätökseen joten ei ollut ongelmia saada sitä vällyjen väliin. Tuntemuksien perusteella ovis tuloillaan, tikuttanut en enää ole kun gyne sano ettei kannata vielä kun aiheuttaa helposti vaan lisää stressiä, ehkä sitten syksymmällä jos tulosta ei tule. Ja siis gynenkin mukaan ovis ihan näinä päivinä :D

Muuten Happihyppy, mikä sun tilanne??
 
Hienoa Lumi-Marja Olen tosi onnellinen puolestanne ja toivon koko sydämestäni että saatte nyt ihanan nyytin syliinne. :heart: :) Tarrasukkia, liimaa ja pakkelia ja kaikkea mahdollista pitämään vauvaa kiinni loppuun asti.

Onnea myös Jääräpäälle :heart:
 
Kiitos paljon kaikille onnitteluista, tarrasukista ja superliimoista :D :heart: Vielä ainakin kaikki näyttää olevan miten pitääkin. Väsyttää aivan hirveesti, muuten mukava olo, jos ei kato miinukseski oireita, jotka nyt tuntuvät lähinnä hyviltä (jos nyt kuvotus, pissitys, kipeet tissit voi olla mukavia juttuja, no on ne nyt!)

Tein vielä varmistustestin ja viiva vahvenee. On tämä uskomatonta.

mimmimamma, tiedätkö mitä? Vessassa istuessa tikkua tuojottaessa, kun se viiva alkoi piirtyä, tuli ihan ensimmäisenä mieleen nuosanasi. Ajattelin, mimmimamma sanoi joskus, että pidä mielessä kuva tulevasta ja kaikki menee hienosti. Ei ole ollut tukesi olematonta, kun se kaikuu vieläkin takaraivossa, varmaan pysyvästi. :hug:

Neeanäidin kans täällä ollaan kans kuljettu rinnatusten vuosia, joten kiitos myös sinulle.

Kiitos teitysti myös kaikille muillekkin, kun olen täällä tunteita vuodatellut. Toivottavasti ei enää tarvitse tänne kuumeilemaan palata. Hieman kuitenkin pelottaa, ymmärrätte varmaan. Kaikki on niin hirmuisen alussa vasta. Mutta on kuitenkin :heart:

Halauksin, Lumi-Marja ja Nuppunen 4+2
 
Jääräpäälle onnittelut vielä tännekkin pinoon :heart:

Lumi-Marjalle myös hurjan paljon onnea ja tarrasukkia ja limaa, että pikkuinen jaksaisi pysyä kyydissä loppuun saakka :heart: Lumi-Marja jos kuka on plussan ansainnut, yhtä aikaa kuumeiltiin silloin, kun rupesin tyttöä odottamaan :)

Halit kaikille tädin piinaamille :hug:

ON: kävin tänään gynellä tarkastuttamassa että kaikki on ok, kun kierto heitteli miten sattuu. Lääkärin mukaan kaikki ok, koska ovis on kaikissa kierroissa testeillä todistettu, niin hormonitoiminta on ihan kunnossa. Kierron lyheneminen on kuulemma ihan normaalmia näin vanhemmiten, kropalle tulee kiire tuottaa munasoluja kiihtyvällä tahdilla hedelmällisen ajan käydessä vähiin :saint:

Oikealla puolella oli munasolu kypsymässä, kokoa oli vasta 12 mm, joten muutama päivä menee ennen kuin on ovisaika. Onneksi miehen yövuorot loppui just, niin päästään tositoimiin jo tänään :)
 
lumi-marja...luin äskeisen tekstisi ja onnen tunne ja hymy tuli kasvoillleni...pitkästä aikaa.

Olet onnesi ansainnut :hug: :hug: ja olen äärrettömän iloinen puolestasi ja copaan onnellinen x5:den viestiä. Oot ajatuksissani ihana ystävä!!!!

Neaanäiti :wave: :wave: myös sinulle onnen halit :hug: :hug: ja taitaa vaavisi olla jo vekara???

mimmimamma
 

Yhteistyössä