YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

:saint: Onkohan kiertopäivät ja dpo:t nyt oikein?

Mahtoi Koralli olla helpotus tuo tulos. Toivottavasti pimpulaa auttaa glomit ja onlydreamia suolihuuhtelu. :LOL: järeät aseet käytössä. Jospa Barabrellallekin apu löytyis. Plussatuulia kaikille +++++ :whistle:

).( Kotiuduttiin anoppilasta. Mun anoppi on yli seitenkymppinen ja pistän sen tökeryydet iän piikkiin. Tiedän, ettei se oikeesti halua mun mieltä pahoittaa. Ekan keskenmenon jälkeen se kaupungilla osoitti mulle vastaantulevaa vauvaa, että kato kato, kun on söpö :headwall: ja nyt se olis halunnut viedä mut hypistelemään vauvanvaatteita :headwall: ihan niin kuin siitä ei tulis mulle paha mieli.
 
Happihyppy mulla vasta dpo 9, muuten täsmää. Toi on muuten kurjaa miten ihmiset on ajattelemattomia, voimia anopin kanssa! Mua kanssa ärsyttää ja surettaa ihmisten kommentit ja kyselyt. Multa kyselee työkaverit ja kaverit ja tutut ja jopa tutun tutut jatkuvasti että oletko raskaana tai aiotteko hankkia lapsia tai jotain muuta yhtä idioottimaista. Tekis mieli sanoa että se että meillä ei vielä ole ei tarkoita ettei haluta... Toki hyvät ystävät tietää tilanteen. Onko se tosiaan suurimmalle osalle niin helppoa että eivät tajua että kaikki ei tule samantien raskaaksi. Se että olen tämän ikäinen ja naimisissa ei tarkoita että kaikilla on oikeus udella raskaudestani tai olemattomuudesta. Mullakin valitusmode näköjään päällä, anteeksi hyvät naiset :)

Mulla siis dpo 9, oireita taas riittää joka lähtöön, rinnat oudot, pahoinvointia ja lämmöt koholla. Tosin näitä kaikkia ollut jokaikisessä luomukierrossa kun oikein kuvitellut ja toivonut... Mutta nyt ne alkoi dpo 5-6 ja pahoinvointia ollut melkein siitä lähtien. Käyn ahkerasti jumpissa ja eilen alkoi pyörryttää ja oksettaa kesken ja tänään meinasin pyörtyä ruokakaupassa kun tuli niin paha olo - jätin jumpan sitten ihan suosiolla väliin. Mutta kuten sanottu oireita on kaikissa kierroissa ollut, joten en uskalla kovin paljoa toivoa etten taas putoa kovin korkealta.

Onpa muuten järeät aseet todella teillä, suolihuuhtelu kuulostaa jo aika extremeltä :kieh:
Mä muuten sain sen kilpparilääkityksen, joten katsotaan miten lähtee mun aseet vaikuttamaan.

Minnihiiri ja mahdotontako onko mitään oireita? Ja Barbarella älä vielä vaivu epätoivoon!
Harmi että Pimpulalla ongelmia oviksen kanssa, mutta eiköhän lääkitys siihenkin pure. Ja Koralli olipa iloinen vastaus sun testissä :) Ja Jääräpää toivottavasti ovis tuli hyödynnettyä tuloksellisesti!

Mä nyt vaan jatkan piinailua - taas kerran...
 
Just huomasin, että ei teillä Minnihiiri ja Mahdotontako voi vielä mitään oireita olla kun oviksesta ei vielä yli viikkoa, ihan hölmöjä kyselen... Mutta toivotaan että tulee ja oikeita sellaisia :D
 


Perjantai 12.3.2010
Koralli73....................................6/23-29....yk 2...dpo
happihyppy...............................10/28....yk 6 (26).....dpo Minnihiiri68................................12/25-28...yk 4 .....dpo 4
Jääräpää..........................................15/27-31
kevät71........................................17/25.....yk 16
Chilipapu...................................19/27-28... yk 3
Pimpula.......................................19/30...............yk 4
Mahdotontako.............................19/30..............yk 7........dpo 5
onlydream.....................................21/26-29
Rae34.........................................22/26-28.......yk 7........dpo 10
eva71..........................................23/26-28...yk 14.....dpo Barbarella..................................25/27-28...yk 3.......... dpo 7
Annemaarit..................................25/24-26
Onnellinenx5................................25/?.........dpo 14
Helvi-10 ......................................26/24-26.....yk16
tääl taas......................................27/20-26....yk 5
Rosmariini -74..............................48/28-31.....yk 19
taavi166.......................................60/28-42....yk 10


Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Lumi-Marja.............................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........

:heart: 2010 :heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



 


Lauantai 13.3.2010
tääl taas......................................3/20-26....yk 6
Koralli73....................................7/23-29....yk 2......................dpo
happihyppy...............................11/28....yk 6 (26).................dpo Minnihiiri68................................13/25-28...yk 4 ...................dpo 5
Jääräpää..........................................16/27-31........................dpo1
kevät71........................................18/25.....yk 16
Chilipapu...................................20/27-28..... yk 3
Pimpula.......................................20/30...............yk 4
Mahdotontako.............................20/30..............yk 7..............dpo 6
onlydream.....................................22/26-29
Rae34.........................................23/26-28.......yk 7................dpo 11
eva71..........................................24/26-28...yk 14.................dpo Barbarella..................................26/27-28...yk 3................... dpo 8
Annemaarit..................................26/24-26
Onnellinenx5................................26/?...................................dpo 15
Helvi-10 ......................................27/24-26.....yk16
Rosmariini -74..............................49/28-31.....yk 19
taavi166.......................................61/28-42....yk 10


Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Lumi-Marja.............................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........

:heart: 2010 :heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)


 
Ei varmaan kaikki tarkoita pahaa vaikka sanookin törkeyksiä. Jotkut pitää vain niin itsestään selvyytenä, että lapsi tulee kun yritetään.
Täällä nyt :( tädin tullessa vierailulle. nyt kp 3/20-26 ja yk 6. Täytyy vielä toivoa, että tärppäis.
 
Suurin osa ei varmaankaan tarkoita mitään pahaa. Nuo anopin sutkautukset tulee vaan aina niin puskista ja vieläpä sellasen virneen kera. Se ei vaan tajuu :headwall: enkä kehtaa alkaan vääntään sille rautalangasta. Se oli mun tytöllekin (12 v) töksäyttäny, että onpa sulla ohuet hiukset mulla on ollu aina paksut (itsellään siis) ja kuulema mun tytöllä (mies kertoi tän siis mulle) oli naama lässähtäny. Voi raasua, sitä kun niin harmittaa muutenki ohuet hiuksensa eikä se tosiaankaan voi sille mitään, että on äidiltään periny ohuen ja vaalean hiuslaadun. ARGH! Tässä vielä lisää valitusta anopista, kun nyt kerta lähti mulla kone käyntiin. Se aina valittaa, että on liian lihava ja näyttää jossain vaatteissa muumimammalta tai että silmänaluset roikkuu. Mitä mun siihen pitäis oikeen sanoa? Ihminen on reilusti yli 70; kai se nyt roikkuu ja rupsottaa. Ja mitä väliä sillä on tuossa iässä, että näyttääkö muumilta vaiko ei? Mitähän tuo tykkäis, jos määki sille joskus sanoisin suoraan, että oot taas viimenäkemästä lyhentyny ja leventyny :whistle:. Mun mies on sen nuorimmainen ja on joskus menny äidilleen lupaamaan, ettei tän tarvi mennä vanhainkotiin. Mää en kestä, jos se änkee meille! Oonko aivan kauhee ihminen :whistle: ? Oonki sanonu miehelle, että joo voithan sää muuttaa sitte äitis kans yhteen asumaan ja sitä hoitaan. Onneksi tuo pärjää vielä yksikseen. On tyttärensäkin niin suututtanu, kun ei tän miestä hyväksyny, ettei tuo paljon äitiään käy katsomassa; hyvä jos kerran parissa vuodessa.

Tsemppiä ja uuteen nousuun tääl taas! Mullakin alkaa usko loppua :ashamed: mutta ei kai se auta kuin yrittää ja sinnitellä. Onneksi nuo päivät listalla juoksee nopsaan, vaikka välillä ne kyllä mataa. Minä odottelen malttamattomana ovista tulevaksi. Tulis nyt niin olis ees toivoa, vaikkei usko riitäkään.


 
Jeee! Nyt jo dpo1 , äskenhän se oli vielä "miinuspuolella" . Mulla on tässä kierrossa pariin otteeseen tullut pientä rusehtavaa "tiputtelua" varsinaisten kuukautisten jälkeen ja oon siitä ollut vähän huolissani. Eka kerran sitä tuli kp9 ja mun kuukautisvuotohan loppui jotain kp5-6. Eilen illalla pupustelujen jälkeen tuli paperiin taas aavistuksen väriä ja iski kauhee pettymys kun ajattelin että ei ne hormoonit ookkaan vielä tasoittuneet km:sta. Mulla ei siis koskaa ikinä milloinkaan ole mitään välitiputteluja ollut. Ymmärrän kyllä että se voi johtua km:stä vielä. Pupustelun jälkeenkään ei mulla koskaan verta oo tullut. Jostain pinosta jokin aika sitten luin että joku oli lääkäriltä kysynyt että miksi oviksen aikaan hällä tulee pientä vuotoa ja se oli kuulemma täysin normaalia...olikohan se tässä ketjussa vai jossain toisessa??? Tunnustaako joku kirjoittaneensa sellaista? Voiskohan todella olla oviksesta johtuvaa aavistuksenomaista värimuutosta? Vaikka mulla ei yleensä ovistuntemuksia juuri olekaan niin viime päivinä kyllä on ollut alavatsa todella kipeä vähän joka puolelta että ajattelin et jos nyt oli oikein "raju ovis" ja ehkä viime kierrossa ovista ei ollutkaan kun en saanut kahta yhtä vahvaa viivaa (digitestejä en siinä kierrossa tuhlannutkaan) ja sitten vielä kuukautiset (eli ne ensimmäiset oudot km:n jälkeen) alkoivat jotain 11päivää oletetusta oviksesta joka myös olisi ollut minun kohdallani outoa. Minulla yleensä luteaalivaihe on tasan 14 vrk. Tuostapa vaan vetelin sellaiset johtopäätökset että tässä kierrossa ei vielä tärppiä voi tulla koska niiden vuotojen yhteydessä on tuntunut myös pienen pientä kuukautiskipua munasarjojen kohdalla (kp9 se ainakin oli outoa).
Miten ihmeessä kaikki sanovat että km:n jälkeen on niin helppo raskautua kun hormoonitkin tuntuvat olevan vielä epätasapainossa??? Voiko raskautuminen olla mahdollista jos hormonit eivät vielä oo löytäneet normaalia uomaansa?
 
Pikaista paranemista Minnihiiri :hug: . Mahatauti on taudeista kurjimpia :x .

Laitoin sulle jääräpää dpo1. Mäkään en tajua, miten jotku raskautuu heti keskenmenon jälkeen. Mulla kestää kans aikaa ennen kuin kroppa toipuu. Mulle on kerran lääkäri kertonu, että oviksen aikaan vatsaonteloon usein vuotaa vähän verta. En oo kyllä siitä täällä tainnu koskaan mainita, mutta joo pieni tuhrutus oviksen aikaan on kai ihan normaalia. Mulla on ovistuntemuksia jo monta päivää ennen ovista: menkkamaista kipua munasarjoissa ja limatki lisääntyy. Nytki on ollu jo keskiviikosta (kp 8) lähtien eikä ole tullu vielä ovisplussaa. Se varmin merkki plussan lisäksi vielä kuitenki puuttuu: en oo vielä nähny seksiunia :saint:
 
Seksiunia ei tullu, mutta ovisplussa tuli. Oli paketin viimeinen testi. Aloitin testauksen tässä kierrossa hiukan "liian aikaisin" limojen takia. No, tikut riitti :D . Tänä iltana lajeina on miehenkaato, simppojen metsästys ja vaakamambo :D (ainaki toivottavasti).

Joko Minnillä on parempi olo? :x
 


Sunnuntaii 14.3.2010
Rae34.........................................1/26-28.......yk 8................dpo
tääl taas......................................4/20-26....yk 6
Koralli73....................................8/23-29....yk 2......................dpo
happihyppy...............................12/28....yk 6 (26).................dpo -1 Minnihiiri68................................14/25-28...yk 4 ...................dpo 6
Jääräpää..........................................17/27-31........................dpo2
kevät71........................................19/25.....yk 16
Chilipapu...................................21/27-28..... yk 3
Pimpula.......................................21/30...............yk 4
Mahdotontako.............................21/30..............yk 7..............dpo 7
onlydream.....................................23/26-29
eva71..........................................25/26-28...yk 14.................dpo Barbarella..................................27/27-28...yk 3................... dpo 9
Annemaarit..................................27/24-26
Onnellinenx5................................27/?...................................dpo 16
Helvi-10 ......................................28/24-26.....yk16
Rosmariini -74..............................50/28-31.....yk 19
taavi166.......................................62/28-42....yk 10


Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Lumi-Marja.............................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........

:heart: 2010 :heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



 
Happihypylle onnittelut ovisplussasta :)

Eipä ole vielä juurikaan parempi olo :( Jaksan olla pystyssä ehkä minuutin, sitten alkaa huimata, onpa todella hauskaa hoitaa lasta tässä kunnossa :eek: No, onpahan ainakin putkistot putsattu kunnolla :LOL:
 
kp 22
Viikonloppuna syntyi mun toinen kummilapseni. Nyt on sitten vauvoja siellä ja vauvoja täällä. Ja ei muuta kuin hymyä huuleen, vaikka ei innostais.
Olin muuten soveltuvuustestissä uuteen työpaikkaan. Leikitäänpä ajatuksella, että olisin raskaana. Mitään järkeä ei olisi kertoa sitä, jos tulen valituksi, varsinkin, kun homma olisi niin alussa. Mutta onko yrityksellä mahdollisuus irtisanoa mut koeaikana raskauden takia (koeajalla poispotkittaessahan ei tartte kertoa syytä?). Kannattaiskohan laittaa vauvayritys hiukka jäihin vähäksi aikaa, jos saan tuon unelmieni työpaikan...
 
Jos on kyseessä unelmien työpaikka eikä biologinen kello vetele viimesiä lyöntejään, niin varmaan pidettäis parin kuukauden tauko. Onhan noita tullu pidettyä muutenki leikkauksen ja keskenmenotoipumisten kanssa, joten kai työpaikka on ihan hyvä syy :D . Sitäpaitsi on ihanaa olla välillä ihan ilman raskautumispaineita.
 


maanantai15.3.2010
Barbarella..................................1/27-28...yk 4................... dpo Rae34.........................................2/26-28.......yk 8................dpo
tääl taas......................................5/20-26....yk 6
Koralli73....................................9/23-29....yk 2......................dpo
happihyppy...............................13/28....yk 6 (26).................dpo 0 Minnihiiri68................................15/25-28...yk 4 ...................dpo 7
Jääräpää..........................................18/27-31........................dpo3
kevät71........................................20/25.....yk 16
Chilipapu...................................22/27-28..... yk 3
Pimpula.......................................22/30...............yk 4
Mahdotontako.............................22/30..............yk 7..............dpo 8
onlydream.....................................24/26-29
eva71..........................................26/26-28...yk 14.................dpo
Annemaarit..................................28/24-26
Onnellinenx5................................28/?...................................dpo 17
Helvi-10 ......................................29/24-26.....yk16
Rosmariini -74..............................51/28-31.....yk 19
taavi166.......................................63/28-42....yk 10


Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
Lumi-Marja.............................
Sisusalmiakki.................pikaista paranemista :heart:...........

:heart: 2010 :heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)


 

Yhteistyössä