YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Huomenta kaikille.Eipä tarvinnut kauan odottaa menkkoja..Ne alko toden totta perjantaina joten kp vaihtui 1 ja nyt mennään siis 4/25. Vuotaa vielä mutta ei enää blohhu.HYH miten kauheet ne olivatkaan ekat päivät! :x Hormis on pitäny ne kurissa ja nyt sai toden teolla vaihtaa sidettä todella tiuhaan ettei ois läpi tullut, yäk! Mutta sen kärsii kun pyörähtää varsinainen yrityskerta 1 käyntiin! Tästä se toivon mukaan lähtee.

Happihyppy: :hug: Mitä ne sano sulle sen embalisaation jälkeen kohdun palautumisesta?
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!
Mökillä nettipimennossa vierähti reilu viikko. Ilmat onneksi muuttuivat juhannuksen jälkeen todella upeiksi, joten kyllä nyt kelpaa lomailla B)
Menkatkin sitten alkoivat viime viikolla, mutta eivät onnistuneet tällä kertaa masentamaan normaaliin tapaan :)
Eli mulle voi nyt päivittää kp 6 :wave:

Tänne oli tullut pari uuttakin kuumeilijaa eli tervetuloa Rinja ja Minotchkin.
Nyt täytyy kiirehtiä ulos pojan kanssa, joten enempi kommentointi jää seuraavaan kertaan!

 
Heissan minunkin puolestani!
Oho, on jo kp26 ja ei vielä menkkoja...huhuh. Tämä on nyt hiukka epätavallista, mutta en vielä ala hysterisoimaan, sillä mielestäni tänään oli hitusen jo merkkejä , että kohta alkaisivat...toivottavasti en kuvittele.

Kuumaa piisaa.
Niin ja happihyppy. Kyllä on kurjaa tuollainen pelko. Mutta muista, että pelkosi voi olla aiheeton. Ainahan voit tarkistuttaa asian vielä uudelleen. Embolisaatio on kuitenkin ollut tarpeellinen ja hoitava toimenpide, joten eiköhän asia tasoitu :hug:
 


Keskiviikko 1.7.2009


happihyppy............................... 6/ ?
Minotchkin ............................... 6/25
Annemaarit............................. 8/24-28
amati.........................................11/18-28 (-32)
mahtaakohan............................13/27
Rosmariini -74...........................17/ 28-31...yk 11
Tinki......................................... 18/28...... yk 3
Tiktu..........................................19/28-30...yk 7
Abby.........................................21/?
Helvi-10....................................21/24-29
Rinja........................................ 28/ ?
PK- haaveilija= äiti vm70 ....... 30/30-34...yk 9


Tiitikan..............
Taikakuu............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
Sisusalmiakki ........
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava........... taustailee




:heart: HAAMUILIJAT :heart:



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]

[/quote]

 
6/25 ja tiputtaa yhä vähäsen. Toivon mukaan sekin jo lakkaisi pian.
Käytiin uimassa ja ehdittiin hetki polskia ennen kun alkoi sataa. Kylläpä virkisti.
Ensi viikon loma häämöttää jo. Suunniteltiin saaristomatkaa. Hyvin nämä ajatukset kuitenkin pysyvät vielä kurissa..saa nähdä kun ovisaika lähestyy miten se ääni kellossa muuttuu... vai muuttuuko?
Oliko se niin, että joka toinen päivä lakanapöllytystä oli ideaalein "tahti"? Kas dementia on jo iskenyt kun huomenna tulee 37 mittariin... :LOL:
 
Minothckin Kyllä kannattaa pöllyytellä lakanoita ennen ovista, oviksen aikana ja oviksen jälkeen, me pöllyteltiin lähes joka päivä. Onpa sitten simppoja odottelemassa. :)

Meidän pikkuprinsessamme kasvaa vauhdilla ja kierähtelee, vaikkakin hitaasti. Pääsee muutaman metrin vaihtamaan paikkaa jo. Varokaahan vain isojen sisarusten pikkutavarat, täältä tullaan pian. :D

Osaa jo hassutella, vähän halata, antaa poskisuukkoja ja ottaa kiinni ison siskon hameenhelmasta ettei karkaa. :LOL: Kaikki kiinnostaa ja kiva on pudotella leluja syöttötuolista ja kuunnella kuuluuko kolahdus vai vaimeampi ääni. :) Kun vaan joku niitä jaksaisi keräillä ja taas pudotetaan.

Kova touhu päällä silti Netta nukkuu läpi yön heräilemättä. Nukahtaa n. 21.30 ja heräilee nälkäisenä tissille n. 6.30-7 aikaan. Sitten vielä usein jatkaa uniaan vielä muutamia tunteja tai herää hetkeksi ja nukahtaa pian uudelleen.

Imetys on aika showta välillä, kiskoo mun paitaa, rapsuttelee, yrittää tarttua varpaisiinsa jne. Saa kuitenkin vatsansa täyteen lämmintä maitoa ja usein nukahtaa tai ei.

Netta hekottaa ääneensä kun isommat hassuttelevat, laululeikeistä tykkää ja kaikenlaisesta hassuttelusta yleensä. Hyväntuulinen, eikä vierasta ketään. Kaikille hymyilee ja odottaa vastausta hymyyn tai jokelteluun. :) Juo nokkamukista vettä tai lypsettyä maitoa.

Kyllä elämä kolmen alle kouluikäisen kanssa on välillä rankkaakin, mutta päivääkään en pois vaihtaisi. Välillä on kaikki kolme mukana kaupassa tai neuvolassa, välillä naisväki menee kolmisin esim. shoppailemaan. Miehet olivat lauantaina Keskisellä, me naiset olimme mummolassa. :)

Oikein ihanaa ja lämmintä kesänjatkoa.

Tämä mamma poltti itsensä uimarannalla viime pe. Olin Netan kanssa rannalla ja oli kaukalossa siinä viltillä. Hyväntuulisena varpaitaan heilutteli, ei ollut kuumissaan, vaikka ei varjopaikkaa ollutkaan. Söi ruokaa purkillisen, samoin hedelmäsosetta, vettä joi pullosta ja maitoa tankkasi rinnasta ja viihtyi. Vasta autossa alkoi väsähtää ja sitten nukahtikin. Paimennettavia lapsia meillä kolmella aikuisella oli 6. Kymmenen, kahdeksan, kaksi kuusivuotiasta ja kaksi kolmevuotiasta, eli ei siinä kerennyt miettiä itseään liikoja. Olisi pitänyt. Paloin tosi pahasti yläkropasta ja jaloista. Tänään vasta arkuus ja kuumotus helpottanu. Palan herkästi ja typerä kun olin en tarpeeksi rasvaillut ja 4 tuntia rannalla vierähti... :ashamed:

Lapsilla oli niin kivaa ettei ennemminkään voinut lähteä. En edes huomannut palamista, ennenkun teimme lähtöä. :/

No, en ole juuri auringossa nyt sitten ollutkaan muutamaan päivään.

Hellettä piisaa. Onhan se mukavaa, kun on varovainen auringon kanssa.

:heart: Neeanäiti ja Netta 7 kk ja yksi viikko :heart: :wave:
 
Vauvalla ei ollut rannalla kuuma. Tais vaan tykätä lämmöstä, kun oli raukka kylmissään kun tänne maailmaan syntyi. Kaukalo suojasi paahteelta ja laitoin vielä kylpypyyhkeen päälle ja iho ei ollut kun hetkellisesti auringossa.
 
Kiitos onnitteluista haaveilija! :hug:
Jep jep siis 18 mä täytän... :saint: :LOL:
Minä kuulemma saan oman"lahjani" sitten illalla sano miäs :ashamed: :heart:

Kp 7/25- kai sitä pitäisi alkaa pöllyttämään lakanaa nyt jo varmuuden vuoks etukäteen kun ei voi tietää koska se ovis tulee (jos edes tulee?) nyt ekasta kunnon kierrosta hormiksen jälkeen. Simpathan saattavat elää oliko se jopa 5 päivääkin?

Minäkin palan herkästi ja siksi rasvaan aina itteni huolella jos auringossa olen.Lasten voiteet on hyväks havaittu! =)
Eilen käytiin mökillä uimassa ja kyllä teki hyvää hikisen työpäivän jälkeen.
Toivon mukaan ensi viikon saaristoreissullakin ois näin ihanat kelit! Vielä 3 päivää töitä ja sit loma!
 
Paljon onnea Minotchkin!!




minulla taitaa ovis joka toinen päivä koilotella :LOL: eihän sitä tiedä josko 5pvä sitten heitetyt simpat vielä toimisi.... Nyt menossa kp11, HUOM. päivittäjä
:D

Hellettä toivotaan ettei tarviisi sisällä öllötellä. Nythän tuo aurinko näyttää paistavan mutta tuulee aika kovasti.

Plussa tuulia kaikille!! +++++++ :whistle:
 
Kiitos Amati :heart:
Kp on tänään se 7 eikä eilen(liekö synttärit sekottaneet laskupään :saint: ). Ei vielä mitään ovikseen viittaavaa, eikai pidäkään.. Mahtaakohan koko ovis oireilla miten nyt kun ei ole hormista? hmm..
Tänään lähdetään duuniporukalla syömään illalla.Kivaa siis tiedossa.Lauantaina ois serkun häät ja sunnuntaina lähdetään sitten reissuun. Sillon onneks ei ehdi miettiä liikoja ovista ja sen kyttäystä vaikka kyllä se mies ilmotti, että pupuviikko alkaa nyt viikonlopusta jo...Heh se on niin innoissaan...
:LOL:
 



Torstai 2.7.2009


happihyppy............................... 7/ ?
Minotchkin ............................... 7/25
Annemaarit............................. 9/24-28
amati.........................................12/18-28 (-32)
mahtaakohan............................14/27
Rosmariini -74...........................18/ 28-31 (DPO 5)...yk 11
Tinki......................................... 19/28...... yk 3
Tiktu..........................................20/28-30...yk 7
Abby.........................................22/?
Helvi-10....................................22/24-29
Rinja........................................ 29/ ?
PK- haaveilija= äiti vm70 ....... 31/30-34...yk 9


Tiitikan..............
Taikakuu............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
Sisusalmiakki ........
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava........... taustailee




:heart: HAAMUILIJAT :heart:



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Minotchkin:
Happihyppy: :hug: Mitä ne sano sulle sen embalisaation jälkeen kohdun palautumisesta?
Lääkärit ei sanoneet mitään! Yks hoitaja sanoi, että sen kaverin kohtu ei toipunut
:ashamed: . Tutkimuksia embolisaation vaikutuksesta kohtuun on kai tehty varsin vähän. Osalla (lähellä vaihdevuosi-ikää olevilla) on alkanut vaihdevuodet. Kuulunko minä siihen ikäryhmään, vaikka oon "vasta" 38? Osa on tullut raskaaksi ja saanut vietyä raskauden loppuun asti

Ei mulla kyllä ole oikein vaihdevuosioireitakaan. Tiedän sen siitä, kun mulla on ollut "vaihdevuodet" viitisen vuotta sitten, kun mun hormonitoiminta pysäytettiin myoomaleikkauksen vuoksi. Silloin tuli toisiaan kuumia aaltoja :p Soitan syksyllä ajan gynelle.

Plussapuhuria +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Palattiin mökkireissulta, ihanaa oli. Ei voinut kelejä moittia B)

Tais jäädä ovis hyödyntämättä tässä kuussa. Meillä oli vain hääpäiväpupuilua kp 12, sen jälkeen riitelyä ja sitten sulassa sovussa mökkeilyä mutta ahtaissa tiloissa lapsilauman kanssa, joten... se siitä sitten. Ei liene kovin todennäköistä, että olisi tärpännyt, vai...?

Mutta nyt hyvää yötä kaikille! :wave:
 
Heippa kaikille. Mukana ollaan, vaikka nyt on pitänyt kiirettä enkä ole ehtinyt koneelle. LÄhden viikonlopuksi P-Karjalaan,joten lähiaikoina musta ei kuule mitään. Onnea kaikille!
Mä odottelen yhä niitä kuukautisia... :headwall:
 



Perjantai 3.7.2009


happihyppy............................... 8/ ?
Minotchkin ............................... 8/25
Annemaarit............................. 10/24-28
amati.........................................13/18-28 (-32)
mahtaakohan............................15/27
Rosmariini -74...........................19/ 28-31 (DPO 6)...yk 11
Tinki......................................... 20/28...... yk 3
Tiktu..........................................21/28-30...yk 7
Abby.........................................23/?
Helvi-10....................................23/24-29
Rinja........................................ 30/ ?
PK- haaveilija= äiti vm70 ....... 32/30-34...yk 9


Tiitikan..............
Taikakuu............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
Sisusalmiakki ........
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava........... taustailee




:heart: HAAMUILIJAT :heart:



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

 
Voi että happihyppy mua ärsyttää sun puolesta noiden terveysihmisten vastaukset! Joskus tai aika usein tuntuu, että ei ne tajua, että ihminen haluaa apua ja tietoa! Naiselle kohtu on tärkeä asia ja siitä täytyy tietää ja sitä täytyy vaalia ja hoitaa. Itekin tänään taas tunsin itseni melkein häiriköksi, kun kyselin pitkän kiertoni perään naistenklinikalle. Sitähän varten ne siellä on,että naisten asioita hoitavat :headwall:
 
Niiiiiiin, sanos muuta Rinja. Hyvää viikonloppua P-Karjalaan. Mun mies on sieltä kotoisin B)

Mun pikkusiskolle (24 v) ja sen poikakaverille iski vauvakuume. Aikovat jättää pillerit pois. Oon jo valmiiksi kade: ne on varmaan kohta raskaana. Tietty oon myös iloinen, jos ja kun ne onnistuu, mutta samalla kieltämättä vähän kade. Aion antaa siskolle mun ennen ekaa keskenmenoa hankkimani äitiysvaatteet, kun ei meille sitä vauvaa kuitenkaan tuu...
 
Huomenta!
Voi happihyppy :hug: Olen ihan varma et kyllä sinäkin tulet vielä oman pienen nyytin syliin saamaan :heart: Älä todellakaan menetä vielä toivoa, ethän :hug:

Täällä ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, ollut muutenkin kaikkea ns. stressitekijää et senkin takii kierto menee pidemmän kaavan mukaan :ashamed:
Nyt mentävä pinoomaan liiteriin eilen mulle valmiiksi kärrätyt puut, mulle sellaista "terapiaa" saa olla ihan omien ajatuksien kans ;)
Mukavaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa kaikille :wave:
 



SUNNUNTAI 5.7.2009


happihyppy............................... 10/ ?
Minotchkin ............................... 10/25
Annemaarit............................. 12/24-28
amati.........................................15/18-28 (-32)
mahtaakohan............................17/27
Rosmariini -74...........................21/ 28-31 (DPO 6)...yk 11
Tinki......................................... 22/28...... yk 3
Tiktu..........................................23/28-30...yk 7
Abby.........................................25/?
Helvi-10....................................25/24-29
Rinja........................................ 32/ ?
PK- haaveilija= äiti vm70 ....... 34/30-34...yk 9


Tiitikan..............
Taikakuu............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
Sisusalmiakki ........
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava........... taustailee




:heart: HAAMUILIJAT :heart:



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]

 
).( Ostin ovistestejä, kun haluan tietää lääkäriin mentäessä, että ovuloinko edes... Tänään vasta kp 10 ja testasin heti vahvemman viivan. Se testiviiva pläjähti siihen heti. Luin ohjeen monta kertaa ja kyllä se on se testiviiva, joka on vahvempi kuin kontrolliviiva (paitsi jos testi on viallinen). Olis pitäny tehä toinen heti perään :headwall: Onkohan tää nyt totta?!? Tein varalta raskaustestinkin, ettei se ovisviiva tullut siihen raskauden takia :LOL:. En oo ainakaan raskaana, mutta ovis vois olla tulossa. Toivottavasti se ei menny jo... Nyt hyppään junaan ja porhallan miehen luo Kokkolaan ;) vauvantekoon. Iiks, pitäkää peukkuja!
 

Yhteistyössä