YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Heippa! Mä pyörin nyt kahdessa pinossa. Sekä täällä, että tuolla km:n jälkeen toiveilijat. Tykkään käydän täälläkin tsekkailemassa, kun olen sitä ikäluokkaa. Mut ehkä mun kannattaa enemmän taustailla täällä. KÄydä välillä katselemassa teidän kuulumisianne? Mulla alkoivat siis menkat tosiaan maanantaina. Huh, eli nyt on kp 3. Ei ihan mun normimenkat oo, mut olen TOSI TYYTYVÄINEN, et kroppa alkaa taas etsiytyä uuteen alkuun.
Kaikille paljon plussatuulia!! KÄyn välillä täällä, ehkä kommentoinkin. Mutta taustailen nyt enemmän, etten pyöri kaikissa seuroissa ;)
 
Onnea Äiti-Kengulle ja pikkukakkosen haaveilijalle :flower:

Mulla on tänään DPO 12 ja aamulämmöt ovat kaksi aamua olleet matalalla eli menkkoja odotellaan parin päivän sisään. Höh :'(

Mukavaa loppuviikkoa kaikille! Mä olen ainakin viikon mökillä eli nyt tarttis keksiä uusia kp-listan päivittäjiä =)
 


TORSTAI 9.7.2009


Rinja........................................ 3/
Helvi-10.................................... 5/24-29
Taikakuu................................. 9/
happihyppy............................... 14/ ?
Minotchkin ............................... 14/25
Annemaarit............................. 16/24-28
amati.........................................19/18-28 (-32)
mahtaakohan............................21/27
Rosmariini -74...........................25/ 28-31...yk 11
Tinki......................................... 26/28...... yk 3
Tiktu..........................................27/28-30...yk 7
Abby.........................................29/?

Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
Sisusalmiakki ........
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava........... taustailee




:heart: HAAMUILIJAT :heart:



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:



 
Kiitos kaikille Onnitteluista :hug:
Mä pyörin täällä edelleen, kunnes potkitte mut pihalle täält ;) Kävin mä kurkkaa tuola odotuspuolella mut aivan vieraita nimiä maaliskuun pinos ja +35 pinos pari ainoota täält :ashamed: tää on niin tuttu ja turvallinen, kotoisa pino =) on kuitenkin tullut itsekkin kauan pyörittyy tässä ;)
Eilenillalla mulla särki mahaa tuolt sivuilta ja sit yö menikin heikosti nukkuen kun edellisyönä näin unta et mul ois sittenkin alkaneet menkat niin sit tulikin illalla pieni pelon poikanen et mitä kipuilua oli :ashamed: Vaikkei tästä ole kuin 2,5v kun viimeeks raskaana niin silti jotenkin miettii kaikkia läpi et onkohan normaalia :ashamed: Nyt jo selkeesti tulleet mielialan vaihtelut kuvioon, itku herkäs pienimmästäkin asiasta. Ensviikol soittelen sit sinne neuvolaan ja kyselen et tartteeko viedä vielä näytettä vai riittääkö et olen ite testannut kun joissakin haluavat vielä itse varmistaa ja mieskin selitti et se on nähnyt telkast kun joku lääkäri sanonut et nuo apteekissa myytävät ei ole niin varmoja, mies parka ei vieläkään oikein tahdo uskoa :)

Rosmariini :hug: Mökkeile rauhassa, nauti lomasta, mä voin ainakin päivitellä listaa ihan hyvin, en välttämättä joka päivä pääse kun itsekkin aloitan ensviikolla loman mut ainakin muutaman päivän välein sen voin laittaa ajantasalle ;)
Siirryn jatkossa käyttämään tuota vanhaa nikkiäni eli äiti vm70 eli älkää ihmetelkö et kuka listaa päivittelee ja kommentoi, nythän haaveeni on toteutunut, ainakin toistaiseksi jos matkassa mukana pysyy ;)

Plussapuhureita kaikille +++++ :whistle:
äiti vm70 ja pikkukakkonen 5+0
 
ONNEA plussasta pikkukakkosen haaveilija!!!! :flower:

Minnuu nii korpeaa tuo ukko TAAS että ei väliä vaikka ei enää saiskaa sille penskoja ... tää on näitä yksin liikkumiseen liittyvää taas..prkl :LOL:
ja sitte taas näkee mite käy...
 
Huomenta!
Kiitos Neeanäiti ja amati :hug:

Täällä ei kummempia, vasta pientä nippailua ja juilintaa masus ja rinnois, olo vieläkin vähän epätodellinen et onko tuolla kukaan mukana :ashamed: mutta vielä ollaan niin alkumetreillä et oireet vasta edessäpäin ;)
Vielä nämä 2 päivää töitä ja sen jälkeen koittaisi parinviikon kesälomapätkä B) Mulla niin hajanainen loma kun olin viikon kesäkuus, valmistelin neitin rippijuhlia ja viikko jää syksylle mut jos kaikki menee hyvin niin saapi enskesän viettää sit kotona ilman työstressiä :)
Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
Entinen pikkukakkosen haaveilija ;)
 


LAUANTAI 11.7.2009


Rinja........................................ 5/
Helvi-10.................................... 7/24-29
Taikakuu................................. 11/
happihyppy............................... 16/ ?
Minotchkin ............................... 16/25
Annemaarit............................. 18/24-28
amati.........................................21/18-28 (-32)
mahtaakohan............................23/27
Rosmariini -74...........................27/ 28-31...yk 11
Tinki......................................... 28/28...... yk 3
Tiktu..........................................29/28-30...yk 7
Abby.........................................31/?

Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
Sisusalmiakki ........
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava........... taustailee




:heart: HAAMUILIJAT :heart:



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:



[/quote]

 
Huomenta!
Täälläpäs on hiljaista :ashamed:

Jee, tääl alko loma, 2vkoa tosin mut silti B) Loppuviikost lähetään Tampereel, isot likat pääsee shoppailee ja särkkikseen ja me miehen ja pikkuneidin kans katsellaan ja kierrrellään kaunista Tamperetta ja pispalanharjuja ym. läpi, nautitaan lomasta kun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin kävellä :D Alkuviikko menee kotosalla, esikko menossa huomenna ja keskiviikkona taas mansikkapellolle hommiin niin jospa sekin tuon pari päivää sielt sais "vapaata"

Välillä mä sorrun miettimään et mahtaako tuol ketään olla mukana kun oireita niin vähän mut eipä tässä viikkojakaan ole kasassa montaa ;) Täl viikol ajattelin soittaa sitä ekaa neuvola-aikaa kun kuitenkin saa sumplia sitä työvuorojen takii et mikä aika vapaana ja miten taas ite pääsee, jos vaik sinne reilun 3vkon päähän sen sais

Päivittelen kp listan ja sit mentävä aamukaffelle, sämpylätaikina onkin jo kohoomassa, pääsen senkin kohta leipomaan :)
Plussapuhureita kaikille ++++++++ :whistle: ja nautitaan tästä lyhyestä mutta "vähälumisesta" kesästä :D Täällä meinaa mittari ei vielä ainakaan mikään lupaava, 12astetta näyttäis olevan ulkona ja mulla ihan sairaan kylmä vaik tääs sisäl sentään 20 hyrrrr.......
Äiti vm70 ja "pikkukakkonen"5+4 :heart:
 


MAANANTAI 13.7.2009


Tiktu..........................................1/28-30...yk 8
Rinja........................................ 7/
Helvi-10.................................... 9/24-29
Taikakuu................................. 13/
happihyppy............................... 18/ ?
Minotchkin ............................... 18/25
Annemaarit............................. 20/24-28
amati.........................................23/18-28 (-32)
mahtaakohan............................25/27
Rosmariini -74...........................29/ 28-31...yk 11
Tinki......................................... 30/28...... yk 3
Abby.........................................33/?

Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
Sisusalmiakki ........
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava........... taustailee




:heart: HAAMUILIJAT :heart:



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:



[/quote]

[/quote]

 
Täällähän oli tapahtunut vaikka mitä poissaollessani.
Onnea Äiti vm 70 plussasta, näitä on aina niin tavattoman mukava lukea. :flower: :heart:

Äiti-Kengulle onnittelut tytöstä, onpa sillä hyvä syntymäpäivä suorastaan loistava..kröhöm kröhöm :saint: Minustakin oli kiva syntyä juuri tuona päivänä! :heart:

Niin en ole varma oviksesta, tuliko sitä vai eikö sitä tullut. Oviskipu tuntui kp 11 mutta juuri se ilta meni kyllä ohi.Tosin pupuiltu on ennen ja jälkeen..mene ja tiedä sitten. Nyt sitten vaan piina viikkoja viettämään ja töiden pariin. Pöytä notkuu taas ties mitä ja en oikein tiedä mihin tarttua?!

+++++++++++++ aaltoa kaikille!
 
Täällä kp 1 ja yk 8.

Äiti vm 70:lle suurensuuret onnittelut pienenpienestä vauvanalusta ja Äiti-Kengulle vähän isommasta vauvasta :flower:

Katsotaan, josko tässä kierrossa tärppäisi täälläkin. Olen aina sanonut, ettei meille oinasvauvaa tekemällä tehdä ;) Jospa siis tulisi sellainen "vahingossa", kun ei pitäisi :kieh:
 
Täällä ex-kuumeilija joka sai pe 10.7. klo 10.11. pienen tytön 2820 g ja 48 cm isoveljen kaveriksi. Kaikki toistaiseksi hyvin. Onnea Äiti vm70:lle, ei ihan oltu nyt sitten samaan aikaan synnärillä...
Minä yritän nyt jättää netin seuraamisen kokonaan ja keskittyä noihin kaivattuihin perillisiin. Kaikkea hyvää kaikille!
 
Kiitos Onnitteluista :hug:

Mansku72 Hirmuisesti Onnea prinsessasta koko perheelle :flower: :heart:
Tälläkertaa ei päästy samaanaikaan mut jospa kaikki menisi hyvin ja sit maaliskuussa tämä "pikkukakkonen" syntyisi ;) Ehkä me vielä törmätään jossain tai kuullaan sähköpostivälityksellä =)

Minotchkin en minäkään bongannut koko ovista tässä "juhannus" kierrossa ja silti plussasin, peukutukset ;)
Tiktu pahoittelut tätin tulosta :hug: Toivottavasti tässä kierrossa sit tärppäisi :hug:

Plussapuhureita kaikille :whistle:
 
Onpas taas vierähtänyt monta päivää ilman, että täällä netissä on tullut käytyä ja heti oli hienoja uutisia!! Eli OIKEIN PALJON ONNEA äiti vm70 :heart: :flower: :heart: Kaikkea hyvää odotukseesi ja paljon tarrasukkia pikkuiselle mukaan. Mukava ettet silti meitä hylkää =) Toivotaan, että täältä tullaan pian perässä!

Mansku72 onnittelut pikku prinsessasta :heart:

Vielä tämä viikko lomaa jäljellä, toivotaan että ilmat vähän paranee loppuviikoksi. Tänään tuli kyllä iltapäivään asti vettä kaatamalla, mutta taisivathan tuota huomisesta parempaa ilmaa ainakin tänne etelään lupailla.

Mukavaa kesää ja plussapuhureita kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Mansku72 onnea pikku prinsessasta!! :flower: :heart: :flower:



Me veimme eilen meidän esikon armeijan "vihreisiin" :eek: kylläsiinä meinasi itku tulla ku jätettiin se sinne pihalle... :snotty: No reipas poika on ja varmasti pärjää. Ihan innoissaan se sinne meni, tiijä vaikka olisi pidempäänkin kun sen 6kk.

Kuopus on sitten oppinut kävelemään ja mennä teputtaa hassun näköisesti pitkin huoneita :LOL:

Taas sain kuulla sukuun tulevan vauvoja lisää... Pikkusisko menee jo rv12 ja nyt serkku taas odottaa marraskuun vauvaa. Veljen tyttö kuuluma odottaa mutta LA.ta en tiijä...
=)

plussia!
:wave:
 
Huomenta!
Kiitos Annemaarit :hug: Täällä peukuttelen ja puhaltelen kovasti sulle plussapuhuria että tuonne toiselle puolelle kaverikseni pääsisit +++++++++++ :whistle:

amati teillä ihanan paljon vauvoja suvussa tuloillaan :heart: ja eihän sitä tiedä vaikka pian teilläkin pieni ilmoittelis tulostaan ;)


Eilen varailin ensimmäistä neuvolaa kun pitää aina sovitella tuota miten omat työvuorot menee jne. niin jo 3vkon päähän sain :) Jospa sit alkais tuntumaan todellisemmalta ;) Eilen pientä väsymystä ilmassa mutta eipä vielä mitään muita kummempia oireita.

Mukavaa päivää kaikille, plussapuhureita et saadaan tuo odotuspuolen pino pirteemmäks ;) ++++++++++++++ :whistle:
Äiti vm70 ja "pikkukakkonen" 5+6 :heart:
 


KESKIVIIKKO 15.7.2009


Tiktu..........................................3/28-30...yk 8
Rinja........................................ 9/
Helvi-10.................................... 11/24-29
Taikakuu................................. 15/
happihyppy............................... 20/ ?
Minotchkin ............................... 20/25
Annemaarit............................. 22/24-28
amati.........................................25/18-28 (-32)
mahtaakohan............................27/27
Rosmariini -74...........................31/ 28-31...yk 11
Tinki......................................... 32/28...... yk 3
Abby.........................................35/?

Tiitikan..............
Barbarella.........
Ebony...........
Rikupi...........
Hibiscus...........
Sisusalmiakki ........
kikkara........................ taustailee
Siiri Sisilisko ................taustailee
touhu tenava........... taustailee




:heart: HAAMUILIJAT :heart:



:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

PK- haaveilija= äiti vm70 Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus Kesäkuu :heart:
Petite.... ................... Toukokuu yk 3 :heart:
Destiny......................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:



[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Täältä on kiva seurata omaa kiertoa ;) Onpas mulla menkat pitkäaikaset! Jo kp 9 ja vielä vuotaa! No, parempi näin kun ei ollenkaan. SE oli kauheeta. Tää on jotenkin edes mun kropan tyylistä. No, jospa se tästä tulis normaaliksi tämä homma. Ja jospa pääsisin jopa sinne raskautuneiden listaan ;)
 
Armoton väsymys. Nukahdin kesken lastenohjelman eilen..jäppinen tökki pikkukakkosen loputtua hei äitii herää...Ups :ashamed: Kyllä väsytti. Nyt kun mennään kohti loppukiertoa huomaa ajatusten hiipivän itsensä kyttäämiseen väkisinkin.
Jotenkin silti olen paniikissa, entäs jos onkin tärpännyt..ihan selvästi mielialat heittää laidasta laitaan, sitä se pms teettää...En vain suostu uskomaan tärppiin vaikka ajotusten puolelta hommat meni nappiin vaan oliko ovis-ei voi tietää kun en testaillu/tikuttanu sitä lainkaan.
++++++ puhureita kaikille!


Manskulle onnea :flower:
 

Yhteistyössä