YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

pimpula no voi harmi! Onpas kummallista. :hug:
amati varovaiset onnittelut :flower:
erka voihan se olla, ettei ne testit toimi sulla. Kuten jo aiemmin olen kirjoitellut, mulla on ollut mammaksin testejä enkä koskaan saa ohjeiden mukaista plussaa. Kahtena päivänä tulee tosi kevyt haamuviihva ja niistä jälkimmäisenä saan CB:n testiin plussan. Hyvä, että pääsit säikähdyksellä!
:hug: :hug: Niille, joilla taas uusi yritys alkaa....
Mulla ei ole minkäänlaisia merkkejä mistään. Tällä kertaa ei edes rinnat kipeät, ainakaan vielä. Olen hirveässä flunssassa. Veikkaan vielä tavallista, mutta lihassärky on kauhea.
 
amatille viivanvahvistumis onnea :heart:

kp 2/27 :headwall: toisaalta, mitä tässä päätäni seinään hakkaan, olihan tuo jo odotettavissakin.

Meidän "vauva" täytti tänään 4v. Tyttö kasvaa silmissä ja on jo ihan ison oloinen. Meillä ei ole enää vauvaa :ashamed: , ei kovin pikkuruistakaan taaperoa :'( Kuinka osaan irrottaa ajatuksen siitä, että vielä hoivaisin pikkuista vaavia, enää en saa kirota niitä öitä, kun en voi nukkua ja joka paikkaa särkee, en voi enää tuskailla kuolettavan väsymyksen kanssa, kuunnella vauvan sydäntäsärkevää itkua, kun masua vääntää. Enkä saa nähdä hampaatonta hymyä (ellei mummaa lasketa), hypistellä pikkuruisia vaatteita, silittää pientä poskea, kuulla tuhinaa rinnalla, hullaantua vauva ajasta.... ei kai enää koskaan....

On taas luovuttaja fiilis...

Plussarikasta aikaa kaikille :wave:

 


Sunnuntai 1.11.2009

Lumi-Marja...................................2/27
Mahdotontako.............................4/27-30 ...yk 3
Enkelinäiti....................................10/26-27...yk2
Sisusalmiakki...............................12/28
kevät1.........................................12/30...yk11
Onlydream...................................13/23-29....yk4
Erka............................................14/28-31 ....yk1
SMSM..........................................21/28-29...yk2
Helvi-10.....................................21/24-26...yk 11
amati........................................ 25/18-28 (-32)...yk3
Tsuba.........................................26/28-31... yk 5
Rosmariini -74............................29/28-31...yk 15
Taikakuu...................................39/

Annemaarit.............................
Poni06.....................................
happihyppy..............................
pimpula74................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]

[/quote]

 
happihyppy kiitos toivotuksista, jaksamista kyllä tarvitaan. :LOL:

Lumi-Marja onnittelut 4-vuotiaalle typykälle. Meillä onkin samanikäiset tytöt, meillä täytti 4-vuotta kesäkuussa ja hän myös meidän "vauva", isoveli on eskarissa, täyttää joulukuussa 6-vuotta. Elähän Lumi-Marja kuitenkaan luovu toivosta, eiköhän meillekin vielä se vauva suoda, zemppiä :hug:
 
Huomenta!

Ihanaista marraskuuta tulin toivottelemaan kaikille :xmas:
Amati peukutukset viivanvahvistumiselle :heart:
Lumi-Marja :hug: :hug: Älä menetä vielä toivoa :hug:
Onnittelut teidän 4v prinsessallenne

Annemaarit jos vielä käyt täällä niin sydämmestäni toivon että tämä seuraava hoitokerta onnistuu ja saatte alkaa iloita kasvavasta masustasi :hug: :hug: Olet ajatuksissani :hug:

Viimeviikolla olin rakenneultrassa, kaikki oli kuin pitikin. Vilkas kamu sielä kyydissä tuntuu olevan, sukupuolta en halunnut tietää eli arvoitukseksi edelleen jäi ;) Maaliskuussa se sit nähdään :heart:
Perjantaina sain possurokotteen, ainoa oire on kipeytynyt käsi mut eiköhän sekin pian helppaa :)

Hartaasti toivon että nyt loppuvuoteen mennessä plussaisitte ja tulisitte joukolla tuonne meidän +35 odottajien pinoon :heart: Plussapuhallukset ihan kaikille +++++++++ :whistle:

Ävm70 ja "pikkukakkonen" 21+1 :heart:
 
Meidän "vauva" täyttää tänään 10v, ja esikoinenkin ylihuomenna 13v. Kovasti odotan sitä plussaa,mutta epäilenpä ettei tässäkään kierrossa tärppää. Mulla on tiputteluongelmaa jatkuvasti ja hormonit tuntuu heittelevän. Tänään kuitenkin alko ovistikussa näkyä jo hailu viiva, eli eiköhän se parin päivän sisällä vahvistu JOS ovis tulee. Tietääkö kukaan, voiko plussa tuli ovistestistä vaikkei ovista tapahtuskaan?? yritin ettiä aiheesta tietoa turhaan...

mukavaa sunnuntaita kaikille, pitänee alkaa tässä viime hetken valmistelut kuittaamaan,pian tulee tupa täyteen poikia!
 
Apua! Jippii! Mulla on ovis :ashamed: ! Siis kun oon stressannut ettei mulla olis ovulaatiota tms. mut vaikka nuo muut testit näytti vaan hailukkaa viivaa niin nyt kun koitin clearblueta niin täysi sarvi :D :xmas: :p . Ja mies tietty metsällä..... vooi kääk! Oon ihan täpinöissäni-...varmaan huomaa että on yk1 kun jaksaa innostua moisesta mutta nyt rupes harmittaa et ku kuiteski aamulla heräsin kuudelta ku mies lähti mettälle ni olis pitänyt työllistää tuo ketale ennen lähtöään. Sitten ku tulee mettältä niin on kuitenkin ihan raato... täytyy varmaan pukee jotkut sexyt vaatteet päälle kun tuo metsältä kotiin saapuu ja suitsutella jotain naisellisia tuoksuja ympäri huushollia ja sitte tarttis nuo lapset saada ajoissa nukkumaan... kyllähän sitä vielä ehtii tässä kierrossa toimimaan...ehtiihänn???? joohan???!! Kertokaa!
 
No niin..ansa on viritetty ! Eli nyt löytyy näiden "röntsövaatteiden" alta korsettia, stayuppia ym. tykötarpeita et jos sais väsyneenkin isännän pään kääntymään illalla kun kotia tulee ja lapset saatu nukkumaan ...kun niitä simppoja tarvittais just ny!!! Ainakin oon sitten kaikkeni tehny . :LOL: ;)
 
Erkalle ONnnea miehen kaatoon illalla, juu ja vielä ehdit hyvin! =)
Enkelinäiti: Ovistestit voivat näyttää oviksen, mutta munasolu ei silti välttämättä irtoa, mutta harvoin siis niin on, eli Onnea kiertoon! :flower:
Minulla aika usein ovista näyttävät testit kp 14, miten muilla?
PlussailuOnnea kaikille!

Lumi-Marjalle Onnea tähän uuteen kiertoon!

Missä tapauksessa saa Clomeja avuksi?

Terveisin Mahdotontako :heart: :flower:
 
Onnea Lumi-Marjan 4-vuotiaalle tyttöselle näin jälkikäteen! :flower: ja muillekin synttärisankareille! :heart: :flower:

Meillä lähestyy pikkuprinsessan 1 v ja esikoisen 6 v-synttärit. Heillähän oli lasketut ajat samana pnä eli 25.11. ja plussasinkin molemmista samana pnä eli 19.3. mikä varmaan aika harvinaista?

Oikeat synttärit 18.11. ja 3.12. Toinen syntyi viikkoa ennen lask.aikaa ja toinen viikon yli. ;)

Pidämme siis yhteissynttärit kun pojallekin se sopii :D Olen tilannu netistä kakkukuviksi Nalle Puhia ja Batmania, molemmille tulee oma kakku johon kuva sitten laitetaan. =)

Pikkuprinsessa pottailee ahkerasti ja usein isompi sisko on samaan aikaan viereisellä potalla ja kivaa on ja tulosta syntyy =)

Pienin vielä nukkuu.

Itsehän en enää kuumeile, mutta toivotan teille oikein plussarikasta loppuvuotta ja mukavaa päivää! :heart: :wave:
 
Neeanäiti, voih, kunpa se pupuilu onnistuisikin :ashamed: vaan ei, meillä ollaan kai ylivirittäydytty ja just ne kriittisimmät päivät olen aina joko kipeä tai riidellään :LOL: :headwall: |O Tänään oletettu ovis, en ole kyllä ehtinyt tikutella (töissä) Mut niin vain eilen taas mies vaan suutahti mulle ja taas nukuttiin kiltisti. Voi höh!
Tää tiputtelu rassaa jo niin kovin ja olen sen FSH-testinkin myötä niin huolissani,et varasin gynelle ajan. En vaan tiiä,että onko järkeä,kun se on vasta yli 3 viikon päästä. Vaan mistäpä tähän hätään lekuria saa! Haluisin,että kattosivat verikokeilla noi hormoniarvot kun ite epäilen että siellä mättää..

mulla muuten se ovis yleensä jo kp. 11-12 kun kiertokin vähän lyhempi, viimeksi vain 25 päivää. Luteaalivaihe pitäs olla tarpeeksi pitkä kuitenkin.

No,se omasta olostani, on vaan niin ahdistavaa taas, tää pyhäinpäivä ja pienen haudalla käyminen tekee itkuisaksi ja surulliseksi. Jospa se taas tästä.

mukavaa viikkoa kaikille ja pupuiluintoa myös ;)
 
Siitä pupuilusta ennen, samaanaikaan ja jälkeen oviksen...: Tuo ennen-osio on mun kohdallani ok mutta tarttis mies saada tänäänkin innostumaan. Tänäaamuna ei innostunut vaikka heräsin ennen kuuutta jotta kerittäis ennen kun menee töihin, plaah. Kun mies tulee töistä tarttis toimia mutta kun nuo lapset on tuossa niin ei taida onnistua ja tuntuu että miehelle tulee suorituspaineita!!! Illalla voi olla jo myöhäistä ovista ajatellen! Mites ne siittiöt: niillähän elinaika voi olla ½vrk-7vrk. Onkohan yhdellä miehellä kaikenikäisiä siittiöitä vai vain jonkin ikäisiä?? Hassuja mietiskelen !

Enkelinäiti :hug: :hug: :hug: .
 
Tohtori.fi:ssä luki näin: Siittiöt säilyvät elinkelpoisina ainakin kolme vuorokautta, sitkeimmät mahdollisesti jopa viikon. Uusimpien tutkimusten mukaan pystyäkseen hedelmöittämään munasolun siittiöiden tulee olla munanjohtimissa jo ennen ovulaatiota. Siten viimeinen hedelmöittämismahdollisuus olisi ovulaatiopäivänä suoritetussa yhdynnässä. Hedelmällisen jakson pituus on siis ainakin ovulaatiota edeltävä viikko...
Eri lähteissä on erilaista tietoa... Minä siis täällä vaan pähkäilen pupuilun ajankohtaa :LOL: Eli siis ennen ovulaatiota ja ovulaation aikaan olis otollinen aika!?!Niinpä kai. Tuon mukaan peli tässä kierrossa olis jo menetetty ehkä eli enää ei pupuilut tänä iltana auta???kun eilen puolilta päivin bongasin ovulaation testillä :attn: Ei kannattais miettiä liikaa kun sitten se menee tällaseksi hiusten halkomiseksi :headwall: :LOL:



 
:hug: Rosmariini-74 ja Lumi-Marja sekä muut joille täti on viime aikoina saapunut.

Täällä ihme oireilu jatkuu, mutta mitään muuta ei tapahdu :kieh: . Perjantaina negan testasin. Sellaista teoriaan oireisiin olen miettinyt, että ovis olisi ollut viikko sitten su tai ma. Tässä on vaan se huono puoli, että kuopuksen sairastelujen vuoksi pettoja ei ole viime aikoina helutettu. Mutta jos mieheni siittiöt oli niin reippaita niin super tuurilla niitä olisi voinnut oviksen aikaan olla hengissä :LOL: . Perjantaina olis ollut sitten vasta dpo 5-6 ja tänään 8-9. Ihana spekuloida B) . No loppuviikosta pitää testata, kun sain tyttöjen iltaa kutsun perjantaille. Tädinkin tulosta olisin sangen iloinen.

erka eihän siihen tärppiin tarvi kuin yksi oikein ajoitettu satsi :) Nyt vaan toivotaan ja odotetaan :)
 


Maanantai 2.11.2009

Rosmariini -74............................1/28-31...yk 16
Lumi-Marja...................................3/27
Mahdotontako.............................5/27-30 ...yk 3
Enkelinäiti....................................11/26-27...yk2
Sisusalmiakki...............................13/28
kevät1.........................................13/30...yk11
Onlydream...................................14/23-29....yk4
Erka............................................15/28-31 ....yk1
SMSM..........................................22/28-29...yk2
Helvi-10.....................................22/24-26...yk 11
amati........................................ 26/18-28 (-32)...yk3
Tsuba.........................................27/28-31... yk 5
Taikakuu...................................40/

Annemaarit.............................
Poni06.....................................
happihyppy..............................
pimpula74................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Neeanäiti Meillä onkin sitten samana päivänä syntyneet lapset. Minullakin on eskarilainen poika, joka on syntynyt 03.12.03 :) . Synttärijärjestelyjä saa pikkuhiljaa alkaa tekemään...
Erkalle onnea, jospa ne simpat ois tehneet tehtävänsä :) .

ON: Hirveä palelu, hivenen finnejä havaittavissa (huomattavasti vähemmän kuin aiemmin), vihlaisuja alaosassa kroppaa, takapuolella välillä supistuksen kaltaisia polttoja, rinnat ehkä kasvaneet(?), pää kipee... muutoin oireeton olo. Tiiä sitten tietääkö tää mitään...
 
enkelinäiti ja rosmariini :hug:
erka Se ovistesti näyttää tulevan oviksen eli ovis ei ole vielä silloin, kun näyttää plussaa. Eli hyvä ajoitus ja vielä ehtii! Kopioimasi teksti simppojen eliniästä kuulustaa siltä, että mullakin vois olla vielä toivoa... jos joku niistä eläisi päivän tai kaksi hyvin uimataitoisena, niin hyvä. Mutta tänään on ollut sellainen kiukku päällä, että enteilee tätiä loppuviikosta. :headwall:
 
Huomenta!!

Tämän aamun testi tulos; kp27 ja dpo16



tuntemuksina nappailua mahassa ja välillä kuplii alapäässä :LOL:
nyt myös uutena "oireena" koskee vasemmalle puolelle häpyluuta :eek:

Vielä varmistus testin voin tehdä muutaman päivän päästä.... en vieläkään luota tämän testin tulokseen :ashamed: tai jos on totta niin on sitte joku ulkopuolihen.. hui!

Sunnuntaina kävi meillä kylässä kaksi pallomahaa :heart:
Kummatkin tapaukset ovat menossa jo rv29

Että jos pikkusisko kulta luet tämän niin soitappa heti ( täällä kerta kanssa pörräät ) :LOL:


Nyt teille kaikille plussia tulemaan +++++++++ :whistle:
 


Tiistai 3.11.2009

Rosmariini -74..............................2/28-31...yk 16
Lumi-Marja...................................4/27
Mahdotontako.............................6/27-30 ...yk 3
Enkelinäiti....................................12/26-27...yk2
Sisusalmiakki...............................14/28
kevät1.........................................14/30...yk11
Onlydream...................................15/23-29....yk4
Erka............................................16/28-31 ....yk1
SMSM..........................................23/28-29...yk2
Helvi-10.....................................23/24-26...yk 11
amati........................................ 27/18-28 (-32)...yk3
Tsuba.........................................28/28-31... yk 5
Taikakuu...................................41/

Annemaarit.............................
Poni06.....................................
happihyppy..............................
pimpula74................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 

Yhteistyössä