YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Täällä taitaa olla kp10. Mulla on nyt viikon ollut ihmeelliistä toispuoleista rintakipua (tississä ja oon ihan ihmeissäni . Huomenna kun menen gynelle niin käsken tutkia rinnat kans kun pessimistinä tiätty pelkään aina kaikkein pahinta... . Tosin mulla on kyllä semmoinen erikoisuus myös että vaikka olen imetyksen lopettanut jo puolitoistavuotta sitten niin puristmalla saan kummastakin rinnasta tulemaan maitoa . Eikö se koskaan lopu!!!!? Ajattelin wttä kun on kylmät ilmat mniin jos oolis vaan jotenkin päässyt tulehtumaan toinen niistä kun kerran sitä maitosa siellä sisällä on (optimistinen minäni ajattelee noin). Jäi vähän taka-alalle nyt oviksen metsästys kun huolestuin tuosta rintajutusta.
 


Keskiviikko 28.10.2009

Enkelinäiti....................................6/26-27...yk2
Sisusalmiakki...............................8/28
kevät1.........................................8/30...yk11
Onlydream...................................9/23-29....yk4
Erka............................................10/28-31 ....yk1
SMSM..........................................17/28-29...yk2
Helvi-10.....................................17/24-26...yk 11
amati........................................ 21/18-28 (-32)...yk3
Tsuba.........................................22/28-31... yk 5
Rosmariini -74............................25/28-31...yk 15
Lumi-Marja.................................26/27
Mahdotontako...........................29/27-29...yk 2
Taikakuu...................................35/

Annemaarit.............................
Poni06.....................................
happihyppy..............................
pimpula74................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
[Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]

 
Annemaarit :hug: Toivottavasti tärppää sitten, kun on ajattelematta asiaa. Tai ainakin yrittää olla ajattelematta... Muista tulla kertomaan, jos saatte iloisia uutisia
:)
onlydream Ymmärrän päätöksen. Itsekin panikoin asiasta, mutta olen kääntänyt sen niin päin, että tädin tullessa ajattelen, että ehkä se sitten oli hyvä näin, en kuulu riskiryhmään. Mutta olen tehnyt sitä jo puoli vuotta... Meillä oli pojalla vielä tavallinen lensu ja kauhulla odottelen jatkoa.
erka Toivottavasti panikoit turhaan. Mäkin just panikoin suuhun tulleesta möykystä, mutta nyt se on viikon jälkeen alkanut laskea, joten alan unohtamaan asian.
 
:hug: sitä tarvitseville

Alkaakohan mun kroppa viimein heräämään :) . Sunnuntaista saakka ollut vaikka mitä oloja..turvotus, alamasua vihloo, päänsärky, jonkinmoinen kuvotus, närästys, iskias, lisääntynyt valkovuoto. Tänään kylläkin taas iltaa kohden olot vähentyneet. Testejäkin tilattu jo odottamaan. Täti olisi toivottu vieras. Viime visiitistä onkin kulunut melko tarkalleen 2 vuotta :)
 


Torstai 29.10.2009

Mahdotontako.............................1/27-30 ...yk 3
Enkelinäiti....................................7/26-27...yk2
Sisusalmiakki...............................9/28
kevät1.........................................9/30...yk11
Onlydream...................................10/23-29....yk4
Erka............................................11/28-31 ....yk1
SMSM..........................................18/28-29...yk2
Helvi-10.....................................18/24-26...yk 11
amati........................................ 22/18-28 (-32)...yk3
Tsuba.........................................23/28-31... yk 5
Rosmariini -74............................26/28-31...yk 15
Lumi-Marja.................................27/27
Taikakuu...................................36/

Annemaarit.............................
Poni06.....................................
happihyppy..............................
pimpula74................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
[Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


 
Annemaarit: :hug:

Onlydream: Samaa olen minäkin miettinyt tuon possuflunssan suhteen, pikkasen hirvittää nyt tämä vauvan yrittäminen, mutta toisaalta toiset on jo raskaanankin... eiköhän tästä selvitä :hug:

Erka: Toivotattavasti ei ole mitään vakavaa :hug: , tosin ainahan sitä mielikuvitus alkaa laukkaamaan ja kaikkein pahinta ajattelee. Mutta rintasyövässä ja yleensäkin syövissä ei kuulemma ole kipuja... Työkaverilla on vasta löydetty rintasyöpä ja oli ainoastaan pari kovaa pahkuraa löytänyt rinnasta - nekin sattumalta, mutta onneksi löysi ne ajoissa.

ON: Piinaviikot menossa ja omassa olossa ei siis yhtään mitään mainittavaa. Täysin oireetonta. Ainoa "merkki" on rintojen turpoaminen, mutta se nyt ei välttämättä merkkaa mitään. Toisaalta mulla on molemmat aiemmat raskaudet lähtenee alulle täysin oireettomina. Ainoa merkki raskaudesta on ollut tädin vierailujen loppuminen. Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato :LOL:
 
siis miten nää mun kierrot on tämmösiä? viimex täti tuli jo kp 25 ja nyt jo pukkaa ovisoireita kp 9. yllättäen on taas se viikko kun ei olla saman katon alla... no jos ei se oili ihan vielä ois ohi nii viikonloppuna saattas olla mahollista hyödyntää.. kyllä jotenki toivottomalta tuntuu niinku kaikki ois vastaan.. plussatuulia puhaltelen :whistle:
 
Kuulumisia kirjoittelen, tein raskaustestejä parina päivänä ja kaikki negatiivisia niinkuin ajattelinkin, vaikka pieni toivenpilkahduskin oli jo :) mutta, jatketaan harjoituksia ja odotellaan sitä tätiä tännekkin kylään jotta saisin kierron alkamaan kunnolla, varasin gynelle ajan varmuuden vuoksi, koska ensimmäinen lapsi sai alkunsa vasta glomeilla, toinen kyllä tuli pelkästä ajatuksesta :D , mutta mitä ikä ja kierukka onkaan saaneet aikaan tällä välin... :/ .
Tsemppiä kaikille :flower:
 
No niin, lääkärillä on käyty ja suuuuuuuri helpotuksen huokaus! Rintakipuni johtuu ilmeisesti kylkiluuhun ja luustolihakseen liittyvästä revähdyksestä eikä sillä ollutkaan mitään telemistä varsinaisen "tissin" kanssa. Parantuu ajan kanssa. . Nyt oon yhtä hymyä kun kauhea kivi vierähti pois sydämeltä! Nyt alan taas metsästää ovulaatiota rauhallisin mielin. Lisäksi tuo gyne kehui munasarjojani kauniiksi . pco-tyyppisyyttä kyllä oli erityisesti toisella puolella muttei niiin paljon kuin viimeksi. Yksi muunasolu näytti "huonommalla " puolella siltä että voisi puhjeta viikon sisällä. Eli mies pääsee hommiin .
 


Perjantai 30.10.2009

Mahdotontako.............................2/27-30 ...yk 3
Enkelinäiti....................................8/26-27...yk2
Sisusalmiakki...............................10/28
kevät1.........................................10/30...yk11
Onlydream...................................11/23-29....yk4
Erka............................................12/28-31 ....yk1
SMSM..........................................19/28-29...yk2
Helvi-10.....................................19/24-26...yk 11
amati........................................ 23/18-28 (-32)...yk3
Tsuba.........................................24/28-31... yk 5
Rosmariini -74............................27/28-31...yk 15
Lumi-Marja.................................28/27
Taikakuu...................................37/

Annemaarit.............................
Poni06.....................................
happihyppy..............................
pimpula74................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

 
Huomenia ja kiitos rosmariinille ja SMSM:lle tämän viikon päivityksistä on ollu tosi kiireine viikko.

Erka hienoa että kaikki ok,mulla myös on tullu tuota maitoa samalla tavalla puristaessa kuin sulla ja mun imetyksen lopetuksesta on reilu vuosi aikaa,gyneltä asiaa myös tiedustelin mutta ei sanonut juuta eikä jaata asiaan tokaisi vain että älä puristele :LOL:

poni06 pidetään peukkuja että kroppa rupeaisi sulla toimimaan,toisin nuo sun oireet ihan näin vauva kuumeisen ajatuksissa kuulostaa jopa raskaus oireilta? ;)

SMSM mulla myös molemmat raskaudet ei ole etukäteen oireita näyttänyt ja ei niitä ole edes aikaisemmin tullut "kytättyäkään" nyt sitten senkin edestä...

kevät1 jospa noi ovis oireet olisi muniksien kasvusta ja saisit oikeaan aikaan sitten sen hyödynnettyä kun mieskin kotona,mulla ainakin välistä noi ovis oireet voimakkaita monta päivää.

pimpula harmi että ei plussaa tullutkaan :hug: toivotaan tätiä saapuvaksi ja guneltä hyviä uutisia.

Mahdotontako :hug: :hug:
 
Onlydream meil on varmaan sama gyne kun mullekin sano että älä puristele tai sitten se on joku sen ammattiryhmän yleinen lausahdus :LOL:

Minä en muuten ole koskaan tuntenut mitään oviksen aikaan...ei sitten niin minkäänlaisia tuntemuksia.
 
kevät1 Sulla on vissiin lyhentyneet nuo kierrot ja oviskin aiemmin. Koeta tikuttaa ovista. :hug:

Mulla ei ole tätiä näkynyt ja imetän edelleen, taitaa taaskin pitää tädin kaukana kuten kaksi kertaa aiemmin. Maitoa tulee hyvin ja imetys jatkuu. Pikkuinen pyytää mammaa kun haluaa maitoa.

Possutaudin toivomme pysyvän kaukana, rokotus varmaan otetaan, sitten kun pienille se saadaan, ainakin nuorimmalle. Eilen sanoivat A-plussasta että taitaa tauti keretä kansalaisiin ennen piikkiä. Kovastihan tuota on jo liikenteessä. No sen näkee sitte, d-vitamiinia ja maitohappobakteereja lisätty. Niillä vastustuskykyä voi parantaa. =)

Pikkuprinsessamme täyttää ensi kuun 18 pvä 1 vuotta, kylläpäs aika on menny nopeasti.

Mukavaa viikonloppua ja plussatuulia teille! :wave:
 
Huomenta!

Malttamattomana tällä kertaa otin ja testasin, kp23 ja dpo12. Kyllä siinä haamujen haamu näkyy =) silmillä näkyy silleeen suht hyvin mutta kuvassa ei niin hyvin...

Tätä ei vielä todeksi katota!!! vielä pitää ens viikkon lopulle ainakin odotella ja varmistella että viiva vahvistuisi ettei käy niinkuin syyskuusssa... :ashamed:


mahdotontako


erka minulla myös "maitoa" tullut aina, vaikka imettämisestä ollu 5 vuotta ...

Jaahas.. pitää yrittää puuro syödä ja lähteä polttopuita hakemaan....

Plussia toivottelen meille kaikille!!! +++++++++ :whistle:
 
amati onnittelut myös täältä haamusta :flower: :flower: toivotaan että viiva vahvistuu!!

erka niin liekkö tyypillistä sanoa gyneillä noin, aika sattumaahan tuo olisi jos sama olisi mutta ei mahdotontakaan kun yksityiset kiertävät kuitenkin paljon eripaikkakunnilla.Tämä minun gyne on täti puolta ja aika rempseä suustaan ja ekalla kerralla myös otteissaan :snotty: no nyt kun hänet jo tuntee ihan mielellään sinne menee.

 
onlydream no sitten se lääkäri on kyl eri kun mun gyne on mies (sellainen ponihäntämies) eikä ollenkaan kovakourainen. =)

Mites ne one step-ovistikut niin pitäiskö niissä alkaa pikkuhiljaa ilmestymään ensin jotain ovishaamua kun ovis lähestyy vai pärähtääkö sitten kerralla kunnon viiva sen kontrolliviivan viereen juuri silloin kun se LH-piikki on korkeimmillaan? Täällä tuijottelen noita tikkuja eikä vielä oo ilmestynyt minkäänlaista merkkiä ovulaatiosta...
 


Lauantai 31.10.2009

Mahdotontako.............................3/27-30 ...yk 3
Enkelinäiti....................................9/26-27...yk2
Sisusalmiakki...............................11/28
kevät1.........................................11/30...yk11
Onlydream...................................12/23-29....yk4
Erka............................................13/28-31 ....yk1
SMSM..........................................20/28-29...yk2
Helvi-10.....................................20/24-26...yk 11
amati........................................ 24/18-28 (-32)...yk3
Tsuba.........................................25/28-31... yk 5
Rosmariini -74............................28/28-31...yk 15
Lumi-Marja.................................29/27
Taikakuu...................................38/

Annemaarit.............................
Poni06.....................................
happihyppy..............................
pimpula74................................


:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:

Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:

Mansku72 10.07 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07 tyttö :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:

[/quote]

 
Huomenta! Ei ole vieläkään merkkiä ovulaatiosta...taitaa tulla pitempi kierto tai jotain siihen suuntaan. No, jatkan testailua ja odotan ihmettä! Tuskastuttavaa tämä odottelu! Lapset päätti tänään nousta tosi aikaisin |O .
Tsemppiä kaikille :heart: !
 
Piinaviikko vielä jäljellä, viikon päästä maanantaina jos ei tätiä näy, vois ruveta testaileen... Olo on kyllä täysin oireeton... mutta niinpä se olo on ollut oireeton kahdessa edellisessäkin raskaudessa. Odottaminen jatkuu ja odottavan (lue malttamattoman) aika on tunnetusti pitkä. :LOL:
Tuli vielä toisen jännäämisen aihe. Työt loppuu yllättäen kuukauden päästä, kun eivät saaneet täyttölupaa minun nykyiseen työhön. Mutta hain samalta työnantajalta toista työpaikkaa, joka olisi toistaiseksi voimassa oleva. Parin-kolmen viikon päästä sekin vasta ratkeaa :headwall: :headwall:

amati: varovaiset onnittelut :flower:
 

Yhteistyössä