minä tunnen parikin tutun jo aikuista lasta jotka ovat jotain parikymppisiä ja seurustelevat ''vanhan'' kanssa muistaakseen toinen herra oli 36 ja toinen 54 en tosin tiedä mitä näille pareille kuuluu nykyisin mutta ainakin vuos sitten kuulin kuinka ''meidän tyttö on löytänyt olevinaan sen oikean mutta herranjestas kuinka vanhan!''
Itse oon jo 8 vuoden ajan palkannut itselleni tyttöystävän. Nyt juuri aloitta 5. tyttöystävä. Oon tehnyt 2 vuoden määräaikaisen työsopimuksen n. 18-20v tytön kanssa. Varmaan muillakin vanhemmilla (itse nyt 44) miehillä saattaa olla tällaisia järjestelyjä. Kukaan ei ole halunnut kesken kaiken sopimusta irtisanoa, muttei kyllä ole ollut 2v jälkeen halukkaita jatkamaankaan.
Mä en käsitä ihmisiä joille on hirveä ongelma, jos pariskunnalla on ikäeroa. Mikä siitä iästä tekee niin merkityksellisen? Miksei kauhistu samalla tavalla jos brune ja blondi paneskelee? Lapsiin nyt tietenkään ei pidä sekaantua, se on selvä, mutta muuten iän ei pitäisi olla mitenkään merkityksellinen.