Yli 30-vuotiaiden menomesta Helsingissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bailaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehdottomasti Bakers! Se on meidän suosikki! Ja mikä parasta, sinne ei maksa sisään mitään.
Käytiin viimeks Apollossa ja mä en tykännyt, ihan kiva jos haluaa mennä livemusaa kuuntelemaan tai isolla porukalla, mut muuten en tykännyt. Liian iso paikka. Siellä ei tullut sellasta tunnelmaa kuin Bakersissa...

En tykkää Freda 51, siellä oli karsea meno. Pukumiehiä ja naiset jakkupuvuissaan, ei kiitos.
Kalle on vähän out nykyään, sielläkin käytiin joskus. Tosin vähän hyviä mestoja yli kolmekymppisille, mä tykkään hyvästä musasta (ei suomipoppia eikä 90-luvun hittejä) niin aika vaikea yhtälö...

Okei...kuulostat siltä, että tykkäät samoista asioista baarien suhteen ku mä. Mites Hamlet...onkohan siellä vielä menoa...? Kellään tietoa? se on vaan aika pieni paikka. Mut pitää siis tsekata tuo Bakers. Kiitos tästä vinkistä ja lisää saa laittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Okei...kuulostat siltä, että tykkäät samoista asioista baarien suhteen ku mä. Mites Hamlet...onkohan siellä vielä menoa...? Kellään tietoa? se on vaan aika pieni paikka. Mut pitää siis tsekata tuo Bakers. Kiitos tästä vinkistä ja lisää saa laittaa!

Öööö, hamletissa en ole käynyt. Bakers on kiva kun siinä on se pubin puoli ja yökerho, siellä on kaikenlaista porukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Rymy Eetu on kans POP, mut se vaatii oikean fiiliksen :)
Se on ehkä enemmän sellanen vauhdinottopaikka...se on siinä erottajalla.

Rymy-Eetussa oon kerran käyny....ja en mee uudestaan...ihan hirvee paikka

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Rymy Eetu on kans POP, mut se vaatii oikean fiiliksen :)
Se on ehkä enemmän sellanen vauhdinottopaikka...se on siinä erottajalla.

Rymy-Eetussa oon kerran käyny....ja en mee uudestaan...ihan hirvee paikka

Mä oon käynyt siellä kerran ja ei ole meikäläisen mesta....aika moni siellä käy mun tuttavapiiristä.

Yhteistyössä