Mikä olisi oikeasti hyvä kosmetiikkasarja aikuiselle (30+) atooppiselle sekaiholle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Mä en ole tähän ikään mennessä vieläkään löytänyt sellaista "omaa" kosmetiikkasarjaa.
Minulla siis atooppisen kuiva iho, mutta kasvoilta juuri tuolta t-alueelta taas rasvoittuukin. Silmäpussit ja tummat silmänaluset ovat atoopikolle tyypillinen ongelma.
Vaikka olen jo yli 30 v niin haluaisin heleän ihon, onkohan se edes mahdollista *huokaa*.
Suositelkaa jotain OIKEASTI hyvää sarjaa. Löytyykö edullisimmasta valmistajista/tuotemerkeistä hyviä oikeasti vai kulkeeko näissä tosiaankin hinta ja laatu käsikädessä?

Moi
Mä oon myös atoopikko plus lukuisia muita allergioita. Löysin itselleni sopivan sarjan Oriflamen Optimals sarjasta. Sarja on kaikenikäisille ja siitä löytyy sensitive versio, jota myös itse käytän. Puhdistusmaito ja kasvosuihkevesi on päivittäisessä käytössä. Sarjaan kuuluu myös päivä ja yövoide. Hinta on kohtuullinen. Annan mielelläni lisätietoja vaikka yv:llä.

Alkuperäinen kirjoittaja Piglet:
Moi
Mä oon myös atoopikko plus lukuisia muita allergioita. Löysin itselleni sopivan sarjan Oriflamen Optimals sarjasta. Sarja on kaikenikäisille ja siitä löytyy sensitive versio, jota myös itse käytän. Puhdistusmaito ja kasvosuihkevesi on päivittäisessä käytössä. Sarjaan kuuluu myös päivä ja yövoide. Hinta on kohtuullinen. Annan mielelläni lisätietoja vaikka yv:llä.

Mä myös tykkään tuosta Oriflamen Optimalsista. Pitää t-alueenkin mattana koko päivän. Nyt on Dermosilin Primo-sarjan päivä- ja yövoide testauksessa ja Dermosililtä olen käyttänyt Kasvopesua ja -vettä nyt jonkin aikaa.

Yhteistyössä