Yli 13 kiloselle turvaistuin, jossa lapsi on selkä menosuuntaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viidakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen verran nostan vielä kun joku sanoi, että Be safen istuma-asento on pysty. Kai olette huomanneet, että istuinta saa kallistettua? Tuli vaan mieleen, koska eräs ystävä valitteli kun lapsen pää retkottaa nukkuessa. Ei ollut huomannut kallistuksensäätövipua (tai eivät olleet lukeneet ohjekirjaa...).

Tuohon pään retkottamiseen,, Mulle sanottiin liikkeessä että jos lapsen pää roikkuu hänen nukkuessaan istuimessa, on vyöt silloin aivan liian löysällä. Eli hartiat ei oo kunnolla siellä penkissä kiinni.

Tuo Be safen istuin on kyllä oikein hyvä, mutta älyttömän isokokoinen ja painava. Meillä ei vaan keretty käyttää sitä kun muutaman kuukauden kun poika oksensi joka kerta jo muutaman kilometrin päästä kotoa. Näköjään äitiinsä tullut, hillittömän matkapahoinvoinnin omaava... Joten siirryttiin nassu eteenpäin ja ongelma hävis sen siliän tien.

[QUOTE="mine";28237604]Tuo Be safen istuin on kyllä oikein hyvä, mutta älyttömän isokokoinen ja painava. Meillä ei vaan keretty käyttää sitä kun muutaman kuukauden kun poika oksensi joka kerta jo muutaman kilometrin päästä kotoa. Näköjään äitiinsä tullut, hillittömän matkapahoinvoinnin omaava... Joten siirryttiin nassu eteenpäin ja ongelma hävis sen siliän tien.[/QUOTE]

Niin, se oksentaminenhan ei johdu Be safen istuimesta. :) Oli pakko huomauttaa. :)

Me ostettiin myös tuo Be safen istuin ja on kyllä todella hyvä. Mielestäni oli todella helppo asentaa (jopa minä pystyin siihen, ja viä taskulampun valossa :D). Istuintahan tosiaan saa kallistettua, joten ei lapsen tarvitse istua pystyasennossa. Mulla on Yaris, ja ihan hyvin istuin sinne sopii ja etupenkkiläisellekin jää tilaa.
Hinta oli n. 550e.

Yhteistyössä