yli 12-vuotiaan lääkäriasiat osa 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille soitettiin verikokeiden yms. tulokset aina minulle. Ihan siihen saakka kunnes poika täytti 18-vuotta. Tuli tässä yhtäkkiä mieleen.

Oho. :o Ei meillä kyllä. Mut kai ne olis ne pojalle kuitenkin kertonut suoraankin, jos se olis vastannut ekana puhelimeen? Vai?

Musta taas kuulostaa ap tosi oudolta tuo teidän käytäntö. Meillä kyllä äiti vielä yläaste iässä varas lääkärit ku oli nuhaa ja sen mukana tauteja. Myös kuskas lääkäriin ja tuli mukaankin. Myös ku loukkasin jalkani kasilla niin äiti mut lääkäriin vei ja oli mukana ku jalkaa tutkittiin ja sidottiin. Enkä osannu pitää outona sitä, suorastaan tykkäsin ku oli mukana. Sit ku muutin omilleni 16v iässä, aloin huolehtia asiani ihan itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille soitettiin verikokeiden yms. tulokset aina minulle. Ihan siihen saakka kunnes poika täytti 18-vuotta. Tuli tässä yhtäkkiä mieleen.

Oho. :o Ei meillä kyllä. Mut kai ne olis ne pojalle kuitenkin kertonut suoraankin, jos se olis vastannut ekana puhelimeen? Vai?

Soitettiiin aina mun kännykkänumeroon. Mut kait se oli tarpeenkin kun kokeet käsitteli mm. kilpirauhasta ja lisämunuaisen kasvainta. Toki asiat olis voinut kertoa pojallekkin suoraan mutta muistaakseni halus että tiedot kulkee minun kautta.

Lisään nyt vielä, et koulutarkastukset ja hammaslääkärit olen käyny toki yksin. Ja jos jotain intiimimpää vaivaa olis tullu niin olisin kyllä pyytäny et jää odottamaan - ja olis varmaan ihan itse tajunnut jäädä odotushuoneeseen jos olis ollu kuskina lääkärissä (sinne siis oli 10km matkaa).

Omien lapsien kans mennään niinkuin hyvältä tuntuu. En minä aio väkisin mukaan mennä jos eivät halua.

Yhteistyössä