No vanhempani ovat seurustelleet parikymmentä vuotta ja saattavat olla viikonkin puhumatta toisilleen. Minkäänlaisesta läheisyydestä ei ole tietoakaan. Ihmettelen miksi enää edes ovat yhdessä.
Ollaan oltu yli 20 vuotta yhdessä ja ei kyllä ikinä ole ollut pussailijoita, muuten ihan normaalia elämää, ei mies nyt enää mua syliinsä kovin äkkiä ota, lapset menevät ykkösiksi tässä vaiheessa.
[QUOTE="hmmm";29408882]No vanhempani ovat seurustelleet parikymmentä vuotta ja saattavat olla viikonkin puhumatta toisilleen. Minkäänlaisesta läheisyydestä ei ole tietoakaan. Ihmettelen miksi enää edes ovat yhdessä.[/QUOTE]
Mun vanhemmat on olleet yhdessä yli 30v ja vieläkin läheisyyttä, tekevät yhdessä reissut, muutenkin ovat kuin paita ja peppu.
Minun vanhempani olleet yhdessä yli 40 vuotta ja edelleen hempeilevät. Ihan joka päivä kaulakkain ovat ennen nukkumaanmenoa, halailevat, pussailevat, silittelevät.
yli 20 vuotta yhdessä ja ei koskaan olla mitään hempeilijöitä oltu... mut siis aika vaihtelevaa toi, joskus ei millään voi pitää näppejä erossa ja toisinaan menee viikkoja ettei paljon jaksa ja ehdi, mut ei se tarkoita sitä ettei toisista tykkättäis, arki suurperheessä nyt vaan on sellasta. Niin ja yleensä mulle riittää et voin kattoo lempiohjelman kainalossa tai no toki me nukutaan yhden täkin alla, niin on vähän niinku pakko olla toisen lähellä
Voikohan tähän vastata, me ei enää seurustella mutta me ollaan oltu naimisissa 15 vuotta ja yhdessä 17 vuotta. Totta kai läheisyys kuuluu meidän suhteeseen. Aina kun on mahdollista, olisi outoa jos kuluisi päiväkin ilman haleja, pusuja, halauksi ja hyviä sanoja.