Yleensä en vartavasten katsele lasten pukeutumista, mutta eilen vähän huvitti...:-D

Kun tulin töistä, näin noin 4-5-vuotiaan pojan kahden aikuisen seurassa, pojalla ei ollut yllään mitään muuta kuin pelkät shortsit ja kengät, ei siis paitaa. Sitten vähän ajan päästä tuli vastaan suunnilleen 3-4 v. poika aikuisen kanssa-toppahaalari päällä. Hanskoja ei ollut, mutta päässä oli ohut pipo. Kenkiä en ehtinyt syynätä. :D Lämpötila oli +19 astetta, ja aurinkoista, ja kohtalainen tuuli, kuten täällä useinmiten.

Huvitti vaan tuo, miten voi viiden minuutin sisällä nähdä noin eri tavalla pukeutuneita lapsia. :D
 
Niin, ajatella. Sitten on aikuisiakin; toiset kulkee mikroissa ja topissa / t-paidassa ja shortseissa, toiset tuulipuvussa.
En kyllä ymmärrä kun joillakin on aamuisinkin (puoli seiskan maissa) ollut päällä tosi vähän, tyyliin shortsit ja t-paita ja joku ohut neuletakki, aamut on aika viileitä vielä olleet, 10 asteen tienoilla.

Jokainen tietty pukeutuu sen mukaan miltä tuntuu, mutta hassua vaan miten erilaisia näkemyksiä ihmisillä on varsinkin keväisin kun lämpötilat kohoavat suht nopeaan tahtiin. =)
 
ssss
Mua vähän huvittaa, että palstan "ei-kiusaajat", "ei ulkonäöstä valittavat", "ei sitä ja tätä", huvittuvat kuitenkin toisten vaatteista, kritisoivat rajustikin ihmisiä ja jopa ulkonäköä...
 
Mua vähän huvittaa, että palstan "ei-kiusaajat", "ei ulkonäöstä valittavat", "ei sitä ja tätä", huvittuvat kuitenkin toisten vaatteista, kritisoivat rajustikin ihmisiä ja jopa ulkonäköä...
Missä kohtaa näit kritiikkiä? Enkä ole mitään jeesusviittaa ylleni koskaan pukenut, aika usein kritisoin eri asioita täällä. ;) Tässä en kyllä kritisoinut, kuten varmaan ymmärsit. Olisi varmaan ihan kuka vaan ajatellut että aika hassua jos näkee muutaman minuutin sisään noin eri tavalla pukeutuneita ihmisiä. Taisi siinä vilahtaa jollain untuvatakkiakin, ja toisella hellemekkoa. =)
 
Viimeksi muokattu:
Missä kohtaa näit kritiikkiä? Enkä ole mitään jeesusviittaa ylleni koskaan pukenut, aika usein kritisoin eri asioita täällä. ;) Tässä en kyllä kritisoinut, kuten varmaan ymmärsit. Olisi varmaan ihan kuka vaan ajatellut että aika hassua jos näkee muutaman minuutin sisään noin eri tavalla pukeutuneita ihmisiä. Taisi siinä vilahtaa jollain untuvatakkiakin, ja toisella hellemekkoa. =)
Itse olen kerran lähtenyt töihin kumisaappaissa, kun aamulla oli synkkää ja sateista. No, eikös iltapäiväksi tullut mieletön helle, ja aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta...:D
 
Lapseni kaverilla oli tänään tuossa pihassa välikausitakki, farkut, paksuhko neulepipo.

Varjolämpötila 26 astetta, ei tuullut, aurinko porotti täysillä. KUUMA. Kaikki muut oli shortseissa ja t-paidoissa, mutta tuo lapsi ei kuulemma löytänyt mitään kesäisempää :|. Ehdotin, että ottaisi takin ja pipon pois, mutta "kevät on niin petollista aikaa" oli vastaus :)
 
Lapseni kaverilla oli tänään tuossa pihassa välikausitakki, farkut, paksuhko neulepipo.

Varjolämpötila 26 astetta, ei tuullut, aurinko porotti täysillä. KUUMA. Kaikki muut oli shortseissa ja t-paidoissa, mutta tuo lapsi ei kuulemma löytänyt mitään kesäisempää :|. Ehdotin, että ottaisi takin ja pipon pois, mutta "kevät on niin petollista aikaa" oli vastaus :)
Hih. :D Munkin miehellä oli eilen vielä pipo päässä, tosiaan kun kevät on petollista aikaa. Mutta sain sitten ylipuhuttua hänet vaihtamaan lippikseen...:D

Itse olen aika viluinen, ja kun täällä on ollut vain 20 hujakoila ja viileä tuuli, niin ohut takki on ollut visusti päällä.

Hassua muuten, että 10 km päässä meiltä se merituuli ei enää vaikuta ollenkaan, ja siellä on jo toooooosi kuuma. Täällä ei ole oikeastaan koskaan kuuma, sen verran tuulee aina.
 
"jjjjj"
Viime kesänä näin pikkutytön pelkästään pikkareissa ajamassa pyörää :/

Vaikka on lämmin, niin se aurinkosuoja pitää olla, samoin aurinkolasit/aurinkohattu, lippis.
 

Yhteistyössä