\
näitä vahinko ja slaa väännettyjä lapsia on paljon enemmän kuin moni uskookaan!! ja sitten ihmetellään kun ne miehet eivät välitä!! mun mies on ainakin rehellisesti tunnustanut että ei todellakaan tahtonut lasta exän sä kanssa ja tämä teki sen salaa on ihan ite tää ex myöntänytkin!
ja sou miksi pitäisi exän lapsia rakastaa?? en mä ainakaa en todellakaan!! mulla on omat ja ne riittää on siis yhteiset mieheni kanssa!
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 20:35 Siiri kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 10:18 vieras kirjoitti:\niimpä mutta usein olen nyt törmännyt että naiset ne lapset teke miehiltä kysymättä, ilmoitetaan vaan että hei muuten susta tulee isä!Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 09:16 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 01:23 joku kirjoitti:Mielestäni lapsia kun nainen tekee, pitäisi miettiä koko elämänkaarensa samalla...?
Kuin myös miehen. Nainen ei yksin lapsia tee.
Käsittääkseni alkuperäisen kirjoittajan mies on kuitenkin ollut ex:n kanssa pidempään kun lapsiakin on ilm. useampia? Eivät liene siis salaa tehtyjä! Ja tuskin kovin moni lapsia salaa mieheltä tekee? Uudet kumppanit vain usein niin kuvittelevat olevan, huomaan!!
näitä vahinko ja slaa väännettyjä lapsia on paljon enemmän kuin moni uskookaan!! ja sitten ihmetellään kun ne miehet eivät välitä!! mun mies on ainakin rehellisesti tunnustanut että ei todellakaan tahtonut lasta exän sä kanssa ja tämä teki sen salaa on ihan ite tää ex myöntänytkin!
ja sou miksi pitäisi exän lapsia rakastaa?? en mä ainakaa en todellakaan!! mulla on omat ja ne riittää on siis yhteiset mieheni kanssa!