Yläkerran kersa potkii lattiaa tuntikausia joka päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivo

Vieras
Ihan kuulostaa siltä kuin se istuisi vaan lattialla ja potkisi menemään hirmu vauhtia, ja jatkaa sitä ihan loputtomiin. Välillä se juoksee ympäri asuntoa ja sitten jatkaa taas sitä potkimista. Eikä ole mikään taaperoikäinen kyseessä, sen verran iso töminä ja kolina tänne meidän asuntoon kuuluu. Välillä on pakko pitää korvatulppia kun tulee muuten pää kipeäksi tosta melusta. Yölläkin se on pari kertaa tehnyt samaa, silloinkin jouduin korvatulppien kanssa nukkumaan. Mitä tässä nyt tekisi, isännöitsijälle ilmoitus vai suoraan puhumaan vanhempien kanssa vai? Eipä vanhempia tunnu ainakaan hirveästi kiinnostavan vaikka melu onkin ihan järkyttävä, olis kai ne muuten jo laittaneet stopin tollaiselle käytökselle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no,vanhemmat ovat varmaan saunomassa,tai lähibaarissa! ;)

No en kyllä ihmettelisi, yksikin ilta toi yläkerran nainen lukitsi miehensä parvekkeelle eikä päästänyt sisään. Siellä se sitten perkelettä huuteli ja kännissä oli äänestä päätellen. Miksi näiden piti muuttaa just mun yläkertaani? :(

Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Oletko varma ettei ole esim. erityislapsi?

En tiedä, en ole nähnyt kyseistä lasta. Luulisi silti että vanhemmat tekisi asialle jotain, vaikka sitten laittaisi paksut matot lattialle jos se potkiminen on mahdotonta estää.

Samantapaiseen ongelmaan törmäsin viime syksynä, tosin äänet kuuluivat seinänaapurista. Kävin puhumassa perheelle useampaan kertaan, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta, samaa tekivät myös perheen alakerran naapurit. Lopulta kirjoitimme yhdessä taloyhtiön hallitukselle ja painostimme ja perhe sai ensin huomautuksen ja sen perään varoituksen.

Meteli loppui, mutta alkoi hetken kuluttua uudestaan, jolloin laitoin perheelle vihaisen kirjeen, että jollei lopu heti teen heistä uuden valituksen. Nyt on vihdoin hiljaista öisin!

Ongelma täällä oli siis se, että perheen lapsi sai juosta ja huutaa niin paljon kuin halusi vielä klo 22 jälkeenkin (kun oli tehnyt sitä jo koko päivän muutenkin). Lapsen isä tulee töistä vasta noin klo 23, jolloin ryhtyivät sitten leikkimään ja metelöimään. No eivät enää onneksi.

Se vanhemmille puhuminen kuitenkin vähän epäilyttää kun on ennenkin ollut huonoja kokemuksia semmoisesta. Ihmiset ottavat niin herkästi itseensä tällaiset asiat ja haukkuvat vaan turhasta valittavaksi kyttääjäksi. En tosiaan haluaisi tästä mitään naapurisotaa.

Et sä muuten saa asiaan muutosta jos et uskalla käydä vanhemmille juttelemassa. Se on kuitenkin se ensimmäinen asia mikä pitää tehdä. Sä et voi viedä asiaa suoraan taloyhtiön hallitukselle...

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivo:
Se vanhemmille puhuminen kuitenkin vähän epäilyttää kun on ennenkin ollut huonoja kokemuksia semmoisesta. Ihmiset ottavat niin herkästi itseensä tällaiset asiat ja haukkuvat vaan turhasta valittavaksi kyttääjäksi. En tosiaan haluaisi tästä mitään naapurisotaa.

Mutta laita se lappu postilaatikkoon, ihan ystävällinen aluksi. Ihmiset eivät välttämättä ymmärrä, miten kovasti se meteli kuuluu alakertaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivolle loppu:
Et sä muuten saa asiaan muutosta jos et uskalla käydä vanhemmille juttelemassa. Se on kuitenkin se ensimmäinen asia mikä pitää tehdä. Sä et voi viedä asiaa suoraan taloyhtiön hallitukselle...

Niin siis kuka estää viemästä asiaa suoraan hallitukselle? Mä en kyllä ite alkas neuvomaan naapureita, vaan sen sais tehdä ne joille se kuuluu.

Meillä poika ilmaisee raivoaan potkimalla lattiaa, siis heittäytyy pitkäksi lattialle ja ptkii jaloilla lattiaa, ja mä en saa siihen mitään tolkkua. Olen koittanut olla noteeramatta, olen koittanut ottaa syliin ja helliä, mutta poika niin agressiivinen että rimpuloi itsensä irti.. Kyllä säälittää alakertalaiset... Juuri siksi että asumme kerrostalossa olen joutunut periaatteista lipsumaan tosi usein, esim jos poika klo 22 jälkeen ei saa tahtoaan läpi ja saa "raivokohtauksen" on minun pakko antaa peräksi, ettei saada häätöä asunnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Oletko varma ettei ole esim. erityislapsi?

vaikka olisi kuinka erityislapsi niin ei siltikkään saa käyttääntyä kuin siat pellossa.

ap:lle laita vaikka lappua luukusta että töminä häiritsee ja jos ei muutosta niin sitten isännöitsijälle ilmoitusta kehiin

Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:
Meillä poika ilmaisee raivoaan potkimalla lattiaa, siis heittäytyy pitkäksi lattialle ja ptkii jaloilla lattiaa, ja mä en saa siihen mitään tolkkua. Olen koittanut olla noteeramatta, olen koittanut ottaa syliin ja helliä, mutta poika niin agressiivinen että rimpuloi itsensä irti.. Kyllä säälittää alakertalaiset... Juuri siksi että asumme kerrostalossa olen joutunut periaatteista lipsumaan tosi usein, esim jos poika klo 22 jälkeen ei saa tahtoaan läpi ja saa "raivokohtauksen" on minun pakko antaa peräksi, ettei saada häätöä asunnosta.

Tollaiset raivonpurkamiset mä kyllä ymmärrän, mutta kun toi yläkerran lapsi tuntuu tekevän tota ihan vaan huvikseen. Ei se huuda tai itke silloin kun se potkii lattiaa..

Kuumimmat

Yhteistyössä