Mä oon ihan väärällä sivustolla. Kaksplus on perhe- ja lapsisivusto. Eksyin tänne jonkin Google-haun takia.
Kirjoitan nyt kuitenkin tänne jotain itsestäni, huvikseen, jotenkin vastapoolina teidän elämäntilanteille. Luen uteliaisuudesta teidän juttuja. Monilla tuntuu olevan monenmoisia ongelmia. Mulla ei ole mitään ongelmia. Ei perhettä, ei lapsia. Olen onnellinen. Ei ole edes työtä
Teen mitä huvittaa. Olen sairaseläkkeellä, sairastan maanis-depressiivisyyttä. Ennen eläkettä olin onnellisesti pitkän aikaa työttömänä, sosiaalipummina
Hyvällä omallatunnolla, sillä mielestäni maailmassa tehdään liikaa kaikenlaisia turhia töitä. Muutama ystävä mulla on, jopa yksi nainenkin, mutta minkäänlaista parisuhdetta en halua. En ole oppinut niitä tarpeita, joita meille opetetaan. Pelaan onnellisesti monta tuntia päivässä pasianssia. Sen verran olen työ- ja opiskeluelämässä aikoinaan ollut, että huomasin, että ei ne kiinnosta mua. Olen vapaa. Rahaa en paljo tarvi. Työeläke-, asumistuki ja kansaneläke on niin suuria, että rahaa jää jopa säästöön. Kaikki välttämättömimmät olen ehtinyt jo hankkimaan kuten esim. televisio ja tietokone. Mitä muuta mies tarvitsee? Mihin tarvitsisin naista? Minusta naisista on pelkkää haittaa miehen vapaudelle.
Kirjoitan nyt kuitenkin tänne jotain itsestäni, huvikseen, jotenkin vastapoolina teidän elämäntilanteille. Luen uteliaisuudesta teidän juttuja. Monilla tuntuu olevan monenmoisia ongelmia. Mulla ei ole mitään ongelmia. Ei perhettä, ei lapsia. Olen onnellinen. Ei ole edes työtä