Yksivuotias pelastui karmeasta kolarista - Lensi tielle!

"vieras"
[QUOTE="vieras";27939526]Soittaa hätänumeroon, tarkkailla lasta, ei liikuttaa lasta yhtään enempää, laittaa hätävilkut ja hätäkolmio.[/QUOTE]

Oikein tekivät kun keräsivät kamppeet toiselta kaistalta missä ne haittaisi liikennettä ja aiheuttaisi muuta vaaraa. Kolariauton hätäkolmio ja hätävilkut olivat tuskin enää käyttökunnossa mutta takana tulleella oli oletettavasti hätävilkut päällä.
 
ohho
Mun äiti on kertonu et isoveli nukku kuplavolkkarin takaluukussa vauvana... ja tämä siis 70-luvulla. Ei meillä mitään istuimia ollu ku olin pieni. Tais suomessakin turvaistuimet yleistyä vasta 90-luvulla. :ashamed:

toisaalta luulis et jos on varaa ostaa noin kallis auto ni siin olis varustelutkin (lapsen turvaistuin) sitten ihan asianmukaiset.
Olenko nyt ihan väärässä kun olen käsittänyt että Kuplassa se tavaratila on edessä ja takana on moottori. Siellä moottorin seassako hän nukkui? :O Onhan siellä tietysti lämmin ja jotkut nukkuvat hurinassa ja tärinässä hyvin :O
 
Olenko nyt ihan väärässä kun olen käsittänyt että Kuplassa se tavaratila on edessä ja takana on moottori. Siellä moottorin seassako hän nukkui? :O Onhan siellä tietysti lämmin ja jotkut nukkuvat hurinassa ja tärinässä hyvin :O
Kuplassa on takapenkin ja takaikkunan välissä sellanen säilytystila, kooltaan lähinnä äitiyspakkauslaatikon kokoa.
 
"..."
[QUOTE="apua";27939247]KAMALAA!! Eikö nuo vanhemmat välitä lapsesta tuon vertaa, jätetään tuollaisen jälkeen vielä yksin autoon ja mennään keräämään kamaa tieltä. Ihan hulluja vanhempia :O[/QUOTE]

No haloo. Olivat venäläisiä.
Venäläisille raha on tärkeintä, sitten vasta tulee muu. Ihme että sentään ensin vauvan poimivat tieltä.
 
Kaikkea sitä
Ihminen todella toimii ihan järjen vastaisesti kun on shokissa.
Itse jouduin kerran onnettomuuteen. En soittanut poliisille, en hätäkeskukseen. En tutkinut vaurioita enkä edes katsonut vastapuolen oloa.
Vaan mä soitin iskälle, sitten soitin siskolle jonka kanssa olin menossa shoppaamaan, että tulee hakemaan mut. Se tuli, ja sanoi että pitää mennä lääkäriin. En suostunut :O
Mentiin ostoskeskukseen jossa olin niin sekava ja edelleen shokissa että sisko toimitti mut sairaalaan.
Eipä mulla ollut kun aivotärähdys ja shokki, mutta ihan typerästi toimin kuitenkin.

En edelleenkään tiedä kaikkia yksityiskohtia tuosta.
 

Yhteistyössä