Yksityisten pervepäivähoitajien esitteestä kopioitua. Herättääkö tunteita, kysymyksiä?

EIEIEI
Älkää vaan alkako tohon, se on hyväksikäyttöä! Toi palkka on aivan mitätön katsottuna vaivaan ja siihen et sun kodin tulee olla aina tiptop kuosissa et vieraat voi tuoda kersansa.

Ite oon kotona ja teen työtä joitain tunteja päivässä hyvällä liksalla katottuna tunteihin. Jos muutkin on kiinnostuneita, niin katsokaa :

http://www.seksikamera.fi
 
uudestaan
Alkuperäinen kirjoittaja EIEIEI:
Älkää vaan alkako tohon, se on hyväksikäyttöä! Toi palkka on aivan mitätön katsottuna vaivaan ja siihen et sun kodin tulee olla aina tiptop kuosissa et vieraat voi tuoda kersansa.

Ite oon kotona ja teen työtä joitain tunteja päivässä hyvällä liksalla katottuna tunteihin. Jos muutkin on kiinnostuneita, niin katsokaa :

http://www.seksikamera.fi

paljonka on hyvä liksa?mitä siis käytännössä teet?miten pääsee töihin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Valitettavan usein näitä revohkoja näkee kaupoissa :(

Mutta eniten tuossa listassa herätti inhoa se, että aika vähälle se työpuoli on listattuna!
Monenko työpaikan esitteessä listataan niitä huonoja puolia ja työnkuvaa etuina?
TÄH?
Nuo kaikki luetellut kohdat ovat otsikon "mitä hyvää perhepäivähoitajan työssä" alla. Ja joku valopää sanoo että "inhottaa miten vähälle se työpuoli on listattuna". Kuinka moni listaa oman ammattinsa hyvinä puolina sen, että saa tehdä töitä, työtä on paljon, työn voi tehdä mahdollisimman hyvin?
Voi herran jee! Onhan työhon oltava jokin kutsumus! Esim. hoitajalla luulisi olevan myös halua kehittyä työssään, tavata erilaisia ihmisiä ym. ym. Kai jokin päämääräkin pitää työskentelyssä olla!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Joo, herättää tunteita.

Meinaan sellaisia, että onneks en oo omia lapsiani pph:lle vienyt.
Ei ne ole kaikki samanlaisia, on hyviäkin hoitajia kuten minun pojalla. Minä taas en veisi poikaa päiväkotiin tuoliin kiinni teipattavaksi ja pakkosyötettäväksi :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lto:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BitchAl:
Ja onhan hänellä pomo, lasten vanhemmat!
Kyllä minun mielestäni lasten vanhemmat ovat asiakkaita eivät pomoja. Yksityinen pph on mun näkemyksen mukaan yrittäjä, eikä esim. kioskin pitäjän asiakkaat ole tämän pomoja.
Ei yksikään hoitaja voi hoitaa vieraita lapsia oman päänsä mukaan, kyllä ne vanhemmat ovat "pomoja"
 
Just
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Valitettavan usein näitä revohkoja näkee kaupoissa :(

Mutta eniten tuossa listassa herätti inhoa se, että aika vähälle se työpuoli on listattuna!
Monenko työpaikan esitteessä listataan niitä huonoja puolia ja työnkuvaa etuina?
TÄH?
Nuo kaikki luetellut kohdat ovat otsikon "mitä hyvää perhepäivähoitajan työssä" alla. Ja joku valopää sanoo että "inhottaa miten vähälle se työpuoli on listattuna". Kuinka moni listaa oman ammattinsa hyvinä puolina sen, että saa tehdä töitä, työtä on paljon, työn voi tehdä mahdollisimman hyvin?
Voi herran jee! Onhan työhon oltava jokin kutsumus! Esim. hoitajalla luulisi olevan myös halua kehittyä työssään, tavata erilaisia ihmisiä ym. ym. Kai jokin päämääräkin pitää työskentelyssä olla!
Voi herran jee! Onko siellä Hattaramaassa mukavaa kun jokaisella varastomiehellä, tiskaajalla ja kaupan osa-aikakassalla ja hanttihommaajalla on kutsumus ammattiinsa ja halu kehittyä työssään? Jopa siinä määrin että listaavat sen työnsä hyväksi puoleksi?
 
pph
Tuossa oli listattu paljon hyviä puolia. Onhan tätä työtä vähän mainostettavakin, jos meinataan, että pph:ia on vielä tulevaisuudessakin. Kyllä tässä työssä voi välillä olla laiskakin (esim. kun lapset nukkuvat). Mutta ei laiskuus tarkoita sitä, että ei töitänsä hoitaisi. Pph:lla kun ei ole lakisääteisiä kahvi- ja ruokataukoja.
 
äiti
ITSENÄINEN TYÖ
- ei pomoa
- ei työpaikkakiusaamista
- saa valita itse lapsiyhmän
- voi suunnitella työtahdin itse
- saa olla "laiska"
- ei tarvitse tavata toisia samaa työtä tekeviä, ellei halua


Toi kohta ei pomoa. - Tulee fiilis, että hoitaja saa tehdä sitten ihan mitä vaan, kun ei ole valvontaa, negatiivinen ilmaisu
Saa olla laiska - edelleen neg.ilmaisu, jos haluaa lapsensa hoitajalle, joka on reipas ja ahkera. ei aina tartte olla, mutta miks se pitää tossa esitteessä kaikille mainita
Ei tarvitse tavata toisia samaa työtätekeviä.... siis what?
 
viuhka
Kyllä mä voin rehellisesti sanoa että olen kunnallinen pph, ja KYLLÄ käyn lapsien kanssa kaupassa ja kävin jopa hakemassa pankista pankkikortin!!
Milloin muulloin minulla olisi aikaa hoitaa nämä pankkiasiat, joten jos on tarve, niin kyllä menen pankkiin, muut saa sanoa mitä sanoo.
Olenhan töissä 6.15-17.00
 
yx ypph
Mä näen tuon -ei pomoa kohdan siten, ettei ole pomoa joka on koko ajan hiostamassa niskan takana, jolloin joudun repimään selkänahkani verille. Eli tämän työn tekemisen etuna on mielestäni verkkaisuus. Meillä ei ole lasten kanssa kiire mihinkään eikä meidän tarvitse olla supertuottava yksikkö.
Olen siis ihan itse itseni pomo! Toimin lain ja säädösten mukaan.
Ja kuljetan lapsia autolla(kerhoon, eskariin, teatteriin) meillä yksityisillä se vielä on luvallista. Ja kaupassakin käydään, jos joku tarpeellinen on loppu. Ja pankkia-asioita hoidan netissä päikkärien aikaan, samalla kun pidän sen kahvitauon.
Rikastumaan tällä työllä ei pääse, muuta kuin henkisesti. Jokainen päivä on uusi ja erilainen.
 
hki
Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksesi:
- voi hoitaa kauppa- ja pankkiasiat työaaikana
EI muuten voi, ainakaan kunnan valvonnan alla olevat.
Kyllä voi ainakin Helsingin alueella, toinen vaihtoehto on, että hoitaja pyytää vapaapäivän pankkiasioiden hoitoon (kas kun pankit menevät 16.30 kiinni eikä usein sitä mussukkaa ole ehditty hakemaan vielä silloin).

Myös kaupassa voi käydä, jos on akuutti tarve. Oma hoitajamme ei ole käynyt kuin pari kertaa 3 vuoden aikana.
 
Oliskohan tämän tiedotteen tarkoituksena houkutella lisää työntekijöitä nykypäivänä erittäin epähoukuttelevalle alalle? Toisaalta noviisihoitaja, joka ottaa listan kirjaimellisesti, saa mielestäni työhönsä väärää mallia.
 

Yhteistyössä