Kehuja olen kuullut Karusellimaasta, on Turun Nättinummessa.Hoitajat iloisia, nuorekkaita ja on liikuntapainotteinen.Jonkin verran kai sielläkin on ollut henkilökunnan vaihtuvuutta, mutta niin se kai on, että hoitajat mielellään kouluttautuvat eteenpäin myös lastentarhanopettajiksi, ja taas tarvitaan niitä hoitajia..
Yksi tuttujen tyttö on myös siinä Satulaaksossa?, kuitenkin siinä joka on Raunistulassa, eikä Nättinummessa.Pelkkää positiivista palautetta olen siitäkin kuullut.
Itse kuitenkin vien lähes päivittäin omaa lastani puistoon sen yksityisen päiväkodin ohi, joka sijaitsee siinä Nättinummen kakkosalueella , ja joka vissiin on nimeltään juuri Satunummi.Siinä olen pannut merkille, että siellä on yksi hoitajista, sellainen vähän tuhdimpi nainen, aikamoinen kiljukaula..Muuten en tosiaan osaa sanoa paikasta juuta enkä jaata, mutta lähes joka ikinen kerta tuo yksi täti karjuu ikävän kuuloisesti joillekin lapsista.Ja en ole mielestäni turhan herkkä, itsekin syyllistyn joskun pieneen karjuntaan, mutta tuo ei ole yhtään kivan kuuloista, ja ihmetyttää miten lapset saavat aina pinnan tuota tädiltä menemään..