Yksityisella ultrassa käyminen

• Viestiketjun aloittaja "odottaja"
  • Ensimmäinen viesti
"odottaja"
Minkä hintaista olisi ultraäänessä käyminen yksityisellä, arvioimassa raskauden kestoa? Julkiselle ei nyt tunnu saavan aikaa, kohtuulliseen aikaväliin ja ei oikeen oo mahollista lähteä tuonne sairaalalle mihin on ehdotettu. Töistä ei voi olla missääntapauksessa pois ennen joulua..

ap....
Miten voi olla ettet pysty oleen töistä pois ?? Mulla makso 40e se ultra ...
Joudun kulkee julkisilla, emme omista autoa, oon arjet töissä sellaisiin kellonaikoihin, että on mahdotonta keretä tonne helvetin kauas sairaalaan, joka on osoitettu ja en tunne koko kaupunkia kummoisemmin. Liikaa stressiä ja mulla ei ole varmaa olla duunista poissa, mun duunia ei voi hoitaa tällä erää kukaan muu. Ja ei ennen varmuutta voi oikeen kertoa olevansa raskaanakaan ja viimesen viikon aikana on olotila muuttunut oudosti, joka ehkä vois kieliä siitä ettei kaikki ollukkaan kohillaan. Ja on kuitenkin mahdollista käydä siellä yksityisellä ja se tulee halvemmaksi kun jättäytyä päänsäryn takia sairaslomalle, josta ei saa ensimmäiseltä päivältä palkkaa..

"Tipa"
^Kukaan ei ole niin korvaamaton töissä etteikö saisi monon kuvaa persuksiin kun "taloudelliset ja tuotannolliset" syyt niin vaativat.

Mutta siinä satasen pintaan maksaa, vähän riippuu missä asut ja annetaanko Kela-korvaukset suoraan vai joudutko hakemaan jälkikäteen.

ap......
joo, varmasti se monookkeli tulee aikanaan, mutta asiakaskontaktit on tässä hetkessä hyvin tärkeitä, kun muutosten tuulet vierii ja kerkee saada hommat ainakin aluilleen.
Yrittää nyt löytää lähintä vastaanottoa. Phuf. Ja ennenkaikkea, en halua lähteä sinne osoitettuun sairaalaan.

Yhteistyössä