Yksityisellä alkuraskauden ultra?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kannattaiskohan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kannattaiskohan

Vieras
Ketään täällä, joka olisi käynyt yksityisellä alkuraskauden ultrassa?

Itse mietin, menisinkö. Raskaus ihan alussa, pelottaa ja stressaa, kun ei tiedä onko siellä mitään. Ei jaksaisi millään odottaa yli kahta kuukautta, ennenkuin pääsee äitiysneuvolan kautta ekaan ultraan!

Jos olet käynyt, niin missä kävit, miksi, millä rv:lla, paljonko maksoi, kannattiko?

Itse oon menossa mielenrauhan vuoksi kun raskausviikkoja 7. Takana yksi keskenmeno. Femedaan oon menossa ja puhelimitse sain hinta-arvion kelankorvausten jälkeen 60e noin. Ei mielestäni kallis jos ajatteelee sitä mielenrauhaa jonka saa siitä kun näkee onko siellä masussa joku vaiko ei.

Tampereella Koskiklinikalla Kelan korvauksen jälkeen 58 e, kävin vasta 10. viikolla kun en saanut aikaa aikaisemmin. Aika kova stressi oli siihen asti ja nyt taas kun odottelen np-ultraa.

Koskiklinikalle minäkin suunnittelin meneväni.. onkos se siellä koskikeskuksessa, missä siellä? Koskiklinikan nettisivuilla lukee että ultrat tehdään jossain röntgen- ja ultraäänikeskuksessa (tms.) onko se tuolla koskikeskuksessa myös, vai onko se toimipaikka kenties jossakin muualla? Mihin numeroon soitit aikaa varatessa, koskiklinikan sivuilta löysin ainakin 2 eri numeroa, en tiedä kumpi olisi oikea numero?

Yhteistyössä